White is: Armin van Buurenquote:Op maandag 27 juni 2005 16:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Van wie is het nieuwe Sensation anthem eigenlijk?
127 Voltquote:Op maandag 27 juni 2005 16:32 schreef Dylan Dog het volgende:
Da_Sandman: ik heb het ook gevonden, haha
voor White was ik eerderquote:Op maandag 27 juni 2005 16:32 schreef JaWi het volgende:
[..]
White is: Armin van Buuren
Black is The Rush vs. Thalamus - Sensation Black Anthem 2005
Dacht ik..
Nee, die niet. Ik ben razend slecht met elektra en jij klaarblijkelijk niet. Al enig idee? Zou het niet kunnen zijn dat als we die wisselschakelaar verwijderen of zo, alels weer werkt? Of is dat te gemakkelijk gedacht?quote:
Presentatie Talpa live te volgen via internet en mobielquote:Op maandag 27 juni 2005 16:32 schreef Dylan Dog het volgende:
Da_Sandman: ik heb het ook gevonden, haha
Ga je erheen of niet... ik moet nog even regelen, zwart ookquote:
Ik ook.... hey wacht eens ff, ik ga ook naar huisquote:
samen met Compier goed voor een hoop goals en assists !quote:Op maandag 27 juni 2005 16:39 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Nee, die niet. Ik ben razend slecht met elektra en jij klaarblijkelijk niet. Al enig idee? Zou het niet kunnen zijn dat als we die wisselschakelaar verwijderen of zo, alels weer werkt? Of is dat te gemakkelijk gedacht?
En bjoro: op zaterdag 1. Als jullie die De Redelijkheid niet hadden gehad, stonden jullie laatste trouwens, of niet?
Vat je Der ADler nu ookquote:Op maandag 27 juni 2005 16:50 schreef Bjoro het volgende:
mooi stukkie he ?
uuuuuhhhhhhhh........neequote:
Favoriete buitenlandse clubquote:
oh oke...zo favo issie dus ook niet, dat ik hem meteen snap !quote:
zeker, vooral hier op kantoor....quote:Op maandag 27 juni 2005 17:07 schreef methodmich het volgende:
Goeiemiddag. Nog best warm, zo.
wel goed bezig hoor !quote:Op maandag 27 juni 2005 17:09 schreef Da_Sandman het volgende:
Haha, nou jammer, maar ik wilde liever niet het Ajax logo doen maar een onbekendere
* DarkShine geeft just me een lekker koel glas Jupilerquote:
* clauwheee hoopt mee.quote:Op maandag 27 juni 2005 17:16 schreef Bjoro het volgende:
* Bjoro neemt afscheid...en hoopt vanavond/morgen terug te keren met het sein groen voor de banner !
Ik ook, vooral de bergetappesquote:Op maandag 27 juni 2005 17:28 schreef methodmich het volgende:
Ik heb er al zin in, de Tour!
quote:
quote:Op maandag 27 juni 2005 17:16 schreef Bjoro het volgende:
* Bjoro neemt afscheid...en hoopt vanavond/morgen terug te keren met het sein groen voor de banner !
Rogersquote:Op maandag 27 juni 2005 17:34 schreef DeTolk het volgende:
Wordt het een zevenklapper voor Lance, of gaat Der Jan een stuntje doen?
quote:Op maandag 27 juni 2005 17:41 schreef Bluezz het volgende:
Tja.. op zich wel een lekker tempje hoor clau, maar het zand zit nu echt in alle kiertjes en reetjes
doe je dat nog niet digitaal?quote:Op maandag 27 juni 2005 17:47 schreef methodmich het volgende:
Ik gok op Valverde.
Nog even wat bankafschriften wegbrengen voor het eten.
Tot later!
Jan Joost neger?quote:Op maandag 27 juni 2005 17:54 schreef tong80 het volgende:
De twee negers van Studio Sport naar Talpa. Van Gangelen en Tan.
Tan verwachte ik al. Hij liet zoiets glippen op de TTquote:Op maandag 27 juni 2005 17:54 schreef tong80 het volgende:
De twee negers van Studio Sport naar Talpa. Van Gangelen en Tan.
Oh is het door de zonnenbank ?quote:
erg leuk om dat te zien, zier er erg goed uit, dat wordt een suc6quote:Op maandag 27 juni 2005 16:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Nu live op talpa.nl live John de Mol over Talpa.
nee ga er niet heen, opzich zou k er nog wel een keertje heen willen maar deze zomer kies k voor andere festivals, ga liever dan Dance Valleyquote:Op maandag 27 juni 2005 16:41 schreef JaWi het volgende:
[..]
Presentatie Talpa live te volgen via internet en mobiel
De najaarspresentatie van talpa is maandag 27 juni aanstaande vanaf 16.00 uur voor iedereen live te volgen. Dit kan via internet op www.talpa.tv en mobiele telefoons die zijn aangesloten op een UMTS netwerk. De link op de mobiele telefoons is kort voor aanvang van de presentatie op de portal van de providers te vinden.
[..]
Ga je erheen of niet... ik moet nog even regelen, zwart ook
Lance maakt de 7 vol dit jaar. Jan zie ik niet in de top 3 eindigenquote:Op maandag 27 juni 2005 17:34 schreef DeTolk het volgende:
Wordt het een zevenklapper voor Lance, of gaat Der Jan een stuntje doen?
Mja, ik ga naar Black en DV sowieso wel.quote:Op maandag 27 juni 2005 18:03 schreef rubbereend het volgende:
nee ga er niet heen, opzich zou k er nog wel een keertje heen willen maar deze zomer kies k voor andere festivals, ga liever dan Dance Valley
Net. Ik ben AFGESTUDEERD, KLAAR KLAAR KLAAR!quote:Op maandag 27 juni 2005 18:00 schreef Eilanden het volgende:
Clauw, ik heb niet zoveel zin en tijd om alles hier door te lezen, maar heb je je cijfer al?
Heeeuuyyy van hartequote:Op maandag 27 juni 2005 18:07 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Net. Ik ben AFGESTUDEERD, KLAAR KLAAR KLAAR!
Cijfer van het gesprek is een beetje een anti-climax, maar een 6, terwijl ik er een veel beter gevoel over had. Maar ja, BOEIE!!.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zie k t ook nie doenquote:
Valverde is ook nog lang niet zover, k betwijfel ook een beetje of hij wel goed genoeg is om ooit de tour te winnen, k zie meer in Cunego de komende jaren, en Basso kan ook nog jaren vooruitquote:Op maandag 27 juni 2005 17:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Valverde heeft al gezegd niet voor het klassement te gaan, Lance pakt z'n zevende.
grijpt direct een pilsje want verwacht een stormloopquote:
Augustus moet mijn feest maand worden; Dance Valley, FFWD dance parade, Lowlands, Misteryland. Elk weekend watquote:Op maandag 27 juni 2005 18:06 schreef JaWi het volgende:
[..]
Mja, ik ga naar Black en DV sowieso wel.
Ja dit voelt erggg goed!!!!!!!!! Alle paperassen weg, in de prullenbak straks. Symbolische afsluitingquote:Op maandag 27 juni 2005 18:16 schreef Suijk het volgende:
Feli Clauwhee! Fijn he, helemaal ervan af zijn??
Dankquote:Op maandag 27 juni 2005 18:21 schreef SCH het volgende:
[afbeelding]
Het diploma popelt om onder je kussentje te mogen liggen.
Feli lieverd![]()
quote:Op maandag 27 juni 2005 18:07 schreef clauwheee het volgende:
[..]
* Dos37 gaat eronder liggenquote:
Woensdag eindgesprekquote:Op maandag 27 juni 2005 18:32 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En wanneer ben jij helemaal klaar Noca?
quote:Op maandag 27 juni 2005 18:07 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Cijfer van het gesprek is een beetje een anti-climax, maar een 6, terwijl ik er een veel beter gevoel over had. Maar ja, BOEIE!!.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 27 juni 2005 17:52 schreef pascalheister het volgende:
die bluezzz woont lekker dichtbij het strand
Nou dat is nog te overzien! Al nerveus?quote:Op maandag 27 juni 2005 18:40 schreef Noca het volgende:
[..]
Woensdag eindgesprek
Dus ik hoop woensdagmiddag
Nee, absoluut niet!quote:Op maandag 27 juni 2005 18:49 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nou dat is nog te overzien! Al nerveus?
Laten we dan maar eerst een paar Hoegaardens drinken op het slagen van Clauw!quote:Op maandag 27 juni 2005 18:51 schreef Noca het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet!
Misschien de dag zelf...we zien wel.
Frankyquote:Op maandag 27 juni 2005 19:02 schreef FrankyMcG het volgende:
Zijn er hier nog leuke Marokkanen die morgen naar Kerkrade willen?
Als hij/zij tussen de 50 en 100 euro neertelt voor 2 kaartjes vind ik het prima!quote:Op maandag 27 juni 2005 19:03 schreef Bluezz het volgende:
Frankyheb je ook iets aan een bloemendaalse allochtoon
Hoi, je nieuwe doekje al klaar?quote:Op maandag 27 juni 2005 18:59 schreef Bananenman het volgende:
Hoi.
quote:Op maandag 27 juni 2005 19:05 schreef methodmich het volgende:
Is de Clau afgestudeerd? Netjes meid!
Die zit met desmond in een gymzaalquote:Op maandag 27 juni 2005 19:08 schreef tong80 het volgende:
SCH nu Jan Lenferink een uurlang straalbezopen op Radio-1.
Dan snap ik de zes.quote:
Ik kan moeilijk de hele tijd m'n tong uit gaan steken.quote:Op maandag 27 juni 2005 19:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan snap ik de zes.
Zat je tegen de examinatoren ook alleen maar te zwaaien en kusjes te geven ?
dat maakt misschien wel indrukquote:Op maandag 27 juni 2005 19:15 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk de hele tijd m'n tong uit gaan steken.
Ja da's ook weer niet de bedoelingquote:Op maandag 27 juni 2005 19:15 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk de hele tijd m'n tong uit gaan steken.
Ja hoorquote:Op maandag 27 juni 2005 19:17 schreef methodmich het volgende:
HBO communicatie? Best leuke studie is dat toch?
Ik help wel evenquote:Op maandag 27 juni 2005 19:29 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Nop! Alles ligt klaar (stof, spuitbussen), maar moet er nog aan gaan beginnen
Ik had de hoofdrolquote:Op maandag 27 juni 2005 19:32 schreef methodmich het volgende:
Wat voor rol hadden jullie in je afscheidsmusical?
DE HOOFDROL!!!1111111111quote:Op maandag 27 juni 2005 19:32 schreef methodmich het volgende:
Wat voor rol hadden jullie in je afscheidsmusical?
Nee. Ik had zaterdag toch dat feest met die gasten van tennis. Eentje ging compleet kapot en heeft vanaf 23.00 tot +/- 3.00 in de tuin geslapen in z'n eigen kots. Toen hebben we met watervaste stift op z'n hoofd geschreven 'kut ik was bezopen'. Dus ik moet vrijdag naar tennis want ik wil weten wat z'n moeder zei én of het nog op z'n kop staatquote:Op maandag 27 juni 2005 19:33 schreef JaWi het volgende:
Trouwens, vrijdag weer amsterdam banaan.
* JaWi eten is
quote:Op maandag 27 juni 2005 19:36 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Nee. Ik had zaterdag toch dat feest met die gasten van tennis. Eentje ging compleet kapot en heeft vanaf 23.00 tot +/- 3.00 in de tuin geslapen in z'n eigen kots. Toen hebben we met watervaste stift op z'n hoofd geschreven 'kut ik was bezopen'. Dus ik moet vrijdag naar tennis want ik wil weten wat z'n moeder zei én of het nog op z'n kop staat![]()
![]()
Whehe. Dat was het leuke. Wij hadden 2 optredens, en van de hoofdrolspelers waren er elk 2 stuks, van de andere rollen trad iedereen gewoon 2x op.quote:Op maandag 27 juni 2005 19:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik had ook een hoofdrol![]()
Was 1 of andere gast die werd verward met een andere gozer waardoor ik de directeur werd van 1 of ander reclame buro bedrijf dinges. Verder weet ik er niet veel meer van.
Lekkere wijven hadden we niet in de klas, dus ik was blij dat ik niemand hoefde te neuken.
Oh, ik weet het weer, onze musical heette "Jackpot". En ik begon als hotelkereltje maar eindigde toen ik samen met die griet de jackpot wonquote:Op maandag 27 juni 2005 19:40 schreef methodmich het volgende:
Ik was ook hoteleigenaar, van "De Luie Lift". Toch niet dezelfde als Bananenman?
http://www.google.nl/search?hl=nl&c2coff=1&biw=1280&q=Jackpot+musical&btnG=Zoeken&meta=lr%3Dlang_nlquote:Op maandag 27 juni 2005 19:41 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Oh, ik weet het weer, onze musical heette "Jackpot". En ik begon als hotelkereltje maar eindigde toen ik samen met die griet de jackpot won![]()
Ja!quote:Op maandag 27 juni 2005 19:42 schreef methodmich het volgende:
En dat was de stoot van de klas?
Ja... is nog steeds niet uitquote:Op maandag 27 juni 2005 19:47 schreef FrankyMcG het volgende:
http://www.cinema.com/trailers/waytoblue/hooligans/hooligans.mov
Kent iemand deze film, is van 2005....
We gingen op vakantie van het geld van Ome Jan?quote:Op maandag 27 juni 2005 19:48 schreef Noca het volgende:
Wat een hoofdrollen hier
Ik had ook de hoofdrol. Ik was Ome Jan, een man die iedereen in een hotel afperste met geheimen die ik van hen wist. Moest ook zingen enzo, staat op video...Noca met een piepstemmetje
Het was bij ons niet echt casten. Er zijn een week lang audities geweest, iedereen kon kiezen wat hij wilde. De stemmen van leerlingen telden voor de helft en van de leraren ook voor de helftquote:Op maandag 27 juni 2005 19:47 schreef methodmich het volgende:
Die JaWi had toen al veel vrouwen verslonden, merk ik.
Toch is het logisch dat je als leraar een beetje cast op uiterlijk, karakter en dergelijke. Een blondje als Spaanse toeriste kan niet.
Nee niet die Ome Janquote:Op maandag 27 juni 2005 19:49 schreef methodmich het volgende:
[..]
We gingen op vakantie van het geld van Ome Jan?
Best aardige recensies iig!quote:Op maandag 27 juni 2005 19:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja... is nog steeds niet uit![]()
Is met "frodo" van lord of the rings. Zou eigenlijk al veel eerder dit jaar uitkomen.. Maar komt nu als het goed is in september.
komt eind september in Nederland uitquote:Op maandag 27 juni 2005 19:47 schreef FrankyMcG het volgende:
http://www.cinema.com/trailers/waytoblue/hooligans/hooligans.mov
Kent iemand deze film, is van 2005....
Waar?quote:
Mooie afspiegeling van de toekomst die hun te wachten staatquote:Op maandag 27 juni 2005 19:54 schreef methodmich het volgende:
Bij ons waren de minst slimme kinderen kok of monteur en hadden 2 regels tekst. Best lullig, achteraf.
op Imdb een 6,8 nog wel een aardig cijfer opzichquote:Op maandag 27 juni 2005 19:54 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Waar?
Wat ik ervan gelezen en gehoord heb was het niet veel namelijk. The football factory zou vele malen beter zijn.
Maargoed het word dus tijd dat hij hier uitkomt!
quote:Op maandag 27 juni 2005 19:52 schreef Bananenman het volgende:
Ik wacht op golfer's reactie, benieuwd welke rol hij had in de musical van groep 8 in het jaar 1933 van de Sint Veelbidden school
Ja. Nou je het zegt. Een vriend van mij speelde een inbreker die volslagen debiel was. Ongeveer net zo snugger als die domme boef uit Bassie en Adriaan.quote:Op maandag 27 juni 2005 19:55 schreef JaWi het volgende:
[..]
Mooie afspiegeling van de toekomst die hun te wachten staat.
Ik had juist gelezen dat ie meer diepgang had dan ID en Football Factory...quote:Op maandag 27 juni 2005 19:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat ik ervan gelezen en gehoord heb was het niet veel namelijk. The football factory zou vele malen beter zijn.
Ben benieuwd.... Afwachten maar!quote:Op maandag 27 juni 2005 19:59 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik had juist gelezen dat ie meer diepgang had dan ID en Football Factory...
En je bent nu houder van een shoarmatent?quote:Op maandag 27 juni 2005 19:58 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik was een schaap met het kerststuk in groep 8..........
Dikke kans op. Misschien is ie stiekem wel Fokker nu!quote:Op maandag 27 juni 2005 20:00 schreef tong80 het volgende:
De leraar zag mij als Kwak natuurlijk als toekomstige mod op het Sex-forum
Jij was er ongetwijfeld zo eentje die Michael Jackson was in de mini playback show!quote:Op maandag 27 juni 2005 20:06 schreef MrDoegewoon het volgende:
* MrDoegewoon heeft z'n optreden in de musical ver maar dan ook ver weg gestopt
Ja hij is niet te downloadenquote:Op maandag 27 juni 2005 20:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik wil ID nog steeds weer eens een keer zien...
Neuh ik was dokter en deed nog een ballet act ofzo (natuurlijk kozen ze mij daarvoor met m'n dikke reet).quote:Op maandag 27 juni 2005 20:09 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Jij was er ongetwijfeld zo eentje die Michael Jackson was in de mini playback show!
Op Play.com kun je hem voor 10 euro kopen, met Engelse Subs!quote:Op maandag 27 juni 2005 20:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja hij is niet te downloadenThat's a big pitty!
En die wil je niet even op je pc zetten en sharen/doorsturenquote:Op maandag 27 juni 2005 20:15 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Op Play.com kun je hem voor 10 euro kopen, met Engelse Subs!
* FrankyMcG heeft 'm orgineel thuis liggen...
En dan moet je Football Factory zeker ook meteen hebben....quote:Op maandag 27 juni 2005 20:16 schreef Da_Sandman het volgende:
En die wil je niet even op je pc zetten en sharen/doorsturen
Titelquote:Op maandag 27 juni 2005 20:15 schreef methodmich het volgende:
Dokter Bernhard, u moet me zeggen, wat is er met hem nu? Die, BS?
Ik ken die film nietquote:Op maandag 27 juni 2005 20:19 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
En dan moet je Football Factory zeker ook meteen hebben....
Hij doet het weer.quote:Op maandag 27 juni 2005 20:40 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Het forum is bijna net zo traag als Mrs. Bjoro
die servers zijn prima denk ik, het probleem zit meestal aan de software-kant.quote:Op maandag 27 juni 2005 21:06 schreef Suijk het volgende:
Niet vooruit te branden, die nieuwe servers zijn ook nog niet alles dus?
nou ze hebben nog lang niet alle nieuwe servers in gebruik, k denk dat wat ze nu in gebruik hebben software matig en hardware matig weer richting de maxiamale mogelijkheden gaan, dus zullen ze snel weer aan de slag moetenquote:Op maandag 27 juni 2005 21:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
die servers zijn prima denk ik, het probleem zit meestal aan de software-kant.
Atletico Ananas op Ned2 over 10 minutenquote:Op maandag 27 juni 2005 21:21 schreef JaWi het volgende:
Iemand nog een puike tv-tip?
Ned 2 athletico ananasquote:Op maandag 27 juni 2005 21:21 schreef JaWi het volgende:
Iemand nog een puike tv-tip?
quote:Op maandag 27 juni 2005 21:21 schreef Suijk het volgende:
De ananassers mogen zo meteen weer, JaWi.
quote:Op maandag 27 juni 2005 21:21 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Atletico Ananas op Ned2 over 10 minuten
quote:
daarom is mijn forum er ookquote:Op maandag 27 juni 2005 21:12 schreef rubbereend het volgende:wat is fok brak zeg
dit gaat net zoals een maand of 4 geleden en dat werd steeds erger en erger en vervolgens kwam de tijd van de vele downtijd. Daarna werden de nieuwe servers geplaatst en ging de snelheid vooruit, fok groeide weer als kool en ging als k me niet vergis van 50 miljoen naar 61miljoen pageviews...... daarna zijn we naturulijk doorgegroeid en nu het dus weer steeds drukker wordt blijkt de huideige capaciteit weer niet genoegzo blijven we aan de gang.
quote:zo 14-08-05 Ajax - ADO Den Haag
za 20-08-05 RBC Roosendaal - Ajax
zo 28-08-05 Ajax - feyenoord
za 10-09-05 Willem II - Ajax
zo 18-09-05 AZ - Ajax
zo 25-09-05 Ajax - Roda JC*
zo 02-10-05 Sparta - Ajax
zo 16-10-05 Ajax - Heracles Almelo*
zo 23-10-05 P$V - Ajax
vr 28-10-05 Ajax - SC Heerenveen
zo 06-11-05 NEC - Ajax
zo 20-11-05 Ajax - FC Twente
zo 27-11-05 FC Utrecht - Ajax
zo 04-12-05 Ajax - RKC Waalwijk*
zo 11-12-05 Vitesse - Ajax
zo 18-12-05 NAC Breda - Ajax
di 27-12-05 Ajax - FC Groningen
vr 30-12-05 SC Heerenveen - Ajax
zo 15-01-06 Ajax - NEC
zo 22-01-06 FC Twente - Ajax.
zo 29-01-06 Ajax - FC Utrecht
zo 05-02-06 feyenoord - Ajax
wo 08-02-06 Ajax - Willem II
zo 12-02-06 ADO Den Haag - Ajax
zo 19-02-06 Ajax - RBC Roosendaal
zo 26-02-06 Heracles Almelo - Ajax
zo 05-03-06 Ajax - Sparta
zo 12-03-06 Ajax - PSV
zo 19-03-06 FC Groningen - Ajax
zo 26-03-06 Ajax - NAC Breda
zo 02-04-06 Roda JC - Ajax
zo 09-04-06 Ajax - AZ
wo 12-04-06 Ajax - Vitesse
zo 16-04-06 RKC Waalwijk - Ajax
* Wedstrijd wordt verplaatst indien Ajax CL verplichtingen heeft.
** indien combiwedstrijd wordt dit zaterdag 25-03-06
dat wordt dus de 1e en 5e wedstrijd punten verspelen voor jullie. Mooi dan Zal PSV dus vanaf ronde 1 aan kop staanquote:Op maandag 27 juni 2005 21:23 schreef Bananenman het volgende:
En wat zei ik gisteren...Ajax - kakkerlakken is inderdaad de 3e wedstrijd van het seizoen al!
Complete schema van Ajax;
[..]
Nop, alleen via via de lijst van Ajax gehoord.quote:Op maandag 27 juni 2005 21:24 schreef Dylan Dog het volgende:
23-10 en 12-03 opschrijft...
Heb je ook dat van PSV ergens Banaan?
Ado thuis ging vorig jaar niet zo denderend nee, en AZ uit. Mwa, eens kijken wat van Gaal zonder van Geel kanquote:Op maandag 27 juni 2005 21:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat wordt dus de 1e en 5e wedstrijd punten verspelen voor jullie. Mooi dan Zal PSV dus vanaf ronde 1 aan kop staan
volgens mij is t de 4e na de winterstopquote:Op maandag 27 juni 2005 21:25 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Nop, alleen via via de lijst van Ajax gehoord.
Wel apart, Ajax - feyenoord is 3e wedstrijd na zomerstop, feyenoord - Ajax 3e na winterstop![]()
Kan ook, heb niet zo aandachtig gekeken, alleen de data zelfquote:Op maandag 27 juni 2005 21:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij is t de 4e na de winterstop
of je was een week te vroeg in je ajaxshirt naar de kuip gegaanquote:Op maandag 27 juni 2005 21:29 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Kan ook, heb niet zo aandachtig gekeken, alleen de data zelf![]()
Als er überhaupt uitsupporters gaanquote:Op maandag 27 juni 2005 21:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
of je was een week te vroeg in je ajaxshirt naar de kuip gegaan
quote:Op maandag 27 juni 2005 21:25 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Nop, alleen via via de lijst van Ajax gehoord.
Wel apart, Ajax - feyenoord is 3e wedstrijd na zomerstop, feyenoord - Ajax 3e 4e na winterstop![]()
In Ajaxshirt jaquote:Op maandag 27 juni 2005 21:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
of je was een week te vroeg in je ajaxshirt naar de kuip gegaan
Ach, ik mis sowieso de eerste speelronde denk ik, en dat wil ik niet. Dus ik kom in ieder geval eerder terugquote:Op maandag 27 juni 2005 21:32 schreef Suijk het volgende:
Het is nog een voorlopig schema, de clubs moeten er nog naar kijken, zou je al wel annuleren?
een week eerdere kan je rustig gaan hoorquote:
Voor mij wel. Misschien maakt dat het verschil tussen mensen als jij en echte supporters.quote:Op maandag 27 juni 2005 21:46 schreef Eilanden het volgende:
Ajax-ADO is echt een goede reden om je vakantie te annuleren![]()
quote:Op maandag 27 juni 2005 21:44 schreef pascalheister het volgende:
Rockin' Park deel 4: De afterparty!
tis gewoon al slecht om je vakantie tijdens de cometitie te plannenquote:Op maandag 27 juni 2005 21:46 schreef Eilanden het volgende:
Ajax-ADO is echt een goede reden om je vakantie te annuleren![]()
quote:
ik vertrek 27 augustus met vakantiequote:Op maandag 27 juni 2005 21:23 schreef Bananenman het volgende:
En wat zei ik gisteren...Ajax - kakkerlakken is inderdaad de 3e wedstrijd van het seizoen al!
Complete schema van Ajax;
[..]
Ja. Dat is inderdaad zoquote:Op maandag 27 juni 2005 21:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tis gewoon al slecht om je vakantie tijdens de cometitie te plannen
wat is daar dan allemaal gebeurt zeg?quote:Op maandag 27 juni 2005 16:43 schreef Dubbeldrank het volgende:
Site Admin en nieuwsposter sport mbn neemt afscheid van FOK!sport, helaas zag mbn zich genoodzaakt te stoppen als Site Admin wegens problemen tussen hem en de crew. Dit is erg spijtig aangezien mbn zich als Site Admin erg betrokken voelde en er veel tijd in stak om alle puntjes op de i te zetten. Ik neem in ieder geval met een zeer goed gevoel afscheid van hem, mbn was een fijne collega.
Tot ziens mbn, wie weet kunnen we je in de toekomst weer verwelkomen.
Rellen achter de schermen, op dat crew subforum hebben ze ook modjes nodig denk ik.quote:Op maandag 27 juni 2005 21:57 schreef rubbereend het volgende:
k las dit net in MED:
[..]
wat is daar dan allemaal gebeurt zeg?
Ik had mijn bedenkingen. Maar hij doet het leuk.quote:Op maandag 27 juni 2005 21:54 schreef SCH het volgende:
Peter van Vossen is wel de grootse nerd van allemaal
klinkt idd wel heel makkelijk.quote:Op maandag 27 juni 2005 16:39 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Nee, die niet. Ik ben razend slecht met elektra en jij klaarblijkelijk niet. Al enig idee? Zou het niet kunnen zijn dat als we die wisselschakelaar verwijderen of zo, alels weer werkt? Of is dat te gemakkelijk gedacht?
En bjoro: op zaterdag 1. Als jullie die De Redelijkheid niet hadden gehad, stonden jullie laatste trouwens, of niet?
Ik zou niet weten wie het anders had moeten doen..quote:Op maandag 27 juni 2005 22:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik had mijn bedenkingen. Maar hij doet het leuk.
Het voordeel is dat al die jongens vergeleken bij hem enorm sprankelend zijn.quote:Op maandag 27 juni 2005 22:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Inderdaad, met een leuke norse opstelling.quote:Op maandag 27 juni 2005 22:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
22.15 toch? Tijd zat man.quote:
Toch altijd wel ontroerend, afscheid van een groep.quote:Op maandag 27 juni 2005 22:06 schreef appelsientje het volgende:
Zo goede avond
Net terug van een musical van groep 8...
De musical was leuk ... maar de afscheid duurde echt te lang 40 kids!! ..... pfff...
Hier was het ook bloody hot in zo'n klein gymlokaaltje - maar het rapport is prima en het wordt spannend op de nieuwe school.quote:Op maandag 27 juni 2005 22:06 schreef appelsientje het volgende:
Zo goede avond
Net terug van een musical van groep 8...
De musical was leuk ... maar de afscheid duurde echt te lang 40 kids!! ..... pfff...
Nee ik doe jeugdwerk en sommige kids van die groep hadden dus afscheid.quote:Op maandag 27 juni 2005 22:07 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Toch altijd wel ontroerend, afscheid van een groep.
Heb je ze zelf ook lesgegeven?
? met welk onderwerp dan?quote:Op maandag 27 juni 2005 22:09 schreef tong80 het volgende:
SCH ik was op radio-1 en je bent helemaal niet trots
quote:Op maandag 27 juni 2005 22:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Hier was het ook bloody hot in zo'n klein gymlokaaltje - maar het rapport is prima en het wordt spannend op de nieuwe school.
Ik gloei manquote:Op maandag 27 juni 2005 22:09 schreef tong80 het volgende:
SCH ik was op radio-1 en je bent helemaal niet trots
Tussen 7 en 8 het programma kunststof. Je mocht vragen stellen aan Jan Lenferink. Niemand deed dat behalve Tong. Ik vroeg of ie te veel gezopen had of dat ie oud was geworden.quote:
Tongs moment of glory?quote:Op maandag 27 juni 2005 22:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tussen 7 en 8 het programma kunststof. Je mocht vragen stellen aan Jan Lenferink. Niemand deed dat behalve Tong. Ik vroeg of ie te veel gezopen had of dat ie oud was geworden.
wat was eigenlijk het anwoord?quote:Op maandag 27 juni 2005 22:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tussen 7 en 8 het programma kunststof. Je mocht vragen stellen aan Jan Lenferink. Niemand deed dat behalve Tong. Ik vroeg of ie te veel gezopen had of dat ie oud was geworden.
quote:Op maandag 27 juni 2005 22:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb ik al gehad lang lang geleden.quote:
Brede rubbereend wordt 't dusquote:Op maandag 27 juni 2005 22:14 schreef rubbereend het volgende:
kreeg trouwens een bon in de brievenbus dat k 2 weken gratis kan gaan fitnessen, denk dat ik dat maar eens ga uitproberen binnenkort
Ja zoiets was het antwoord. Hij kon er wel om lachen.quote:
eerst maar eens wat afvallenquote:Op maandag 27 juni 2005 22:15 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Brede rubbereend wordt 't dus
Maar in deze hitte... pfff succes
Dat worden allemaal spierenquote:
Slaap lekkerquote:Op maandag 27 juni 2005 22:17 schreef pascalheister het volgende:
ik duik m'n bedje maar eens in, truste
Truste Pascalquote:Op maandag 27 juni 2005 22:17 schreef pascalheister het volgende:
ik duik m'n bedje maar eens in, truste
wow dat zouden dan wel veel spieren wordenquote:
Jaja, zo net voor 't slapen gaanquote:Op maandag 27 juni 2005 22:20 schreef Bjoro het volgende:
oei bijna dicht !!
quote:Op maandag 27 juni 2005 22:20 schreef Bjoro het volgende:
oei bijna dicht !!
suc6 morgenquote:Op maandag 27 juni 2005 22:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Truste Pascal
Ik ga ook zo.
Morgen 2 sollicitatiegesprekken, dus moet morgen fris voor de dag komen
quote:Op maandag 27 juni 2005 22:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wow dat zouden dan wel veel spieren worden
Forum Opties | |