Ja... is nog steeds niet uitquote:Op maandag 27 juni 2005 19:47 schreef FrankyMcG het volgende:
http://www.cinema.com/trailers/waytoblue/hooligans/hooligans.mov
Kent iemand deze film, is van 2005....
We gingen op vakantie van het geld van Ome Jan?quote:Op maandag 27 juni 2005 19:48 schreef Noca het volgende:
Wat een hoofdrollen hier
Ik had ook de hoofdrol. Ik was Ome Jan, een man die iedereen in een hotel afperste met geheimen die ik van hen wist. Moest ook zingen enzo, staat op video...Noca met een piepstemmetje
Het was bij ons niet echt casten. Er zijn een week lang audities geweest, iedereen kon kiezen wat hij wilde. De stemmen van leerlingen telden voor de helft en van de leraren ook voor de helftquote:Op maandag 27 juni 2005 19:47 schreef methodmich het volgende:
Die JaWi had toen al veel vrouwen verslonden, merk ik.
Toch is het logisch dat je als leraar een beetje cast op uiterlijk, karakter en dergelijke. Een blondje als Spaanse toeriste kan niet.
Nee niet die Ome Janquote:Op maandag 27 juni 2005 19:49 schreef methodmich het volgende:
[..]
We gingen op vakantie van het geld van Ome Jan?
Best aardige recensies iig!quote:Op maandag 27 juni 2005 19:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja... is nog steeds niet uit![]()
Is met "frodo" van lord of the rings. Zou eigenlijk al veel eerder dit jaar uitkomen.. Maar komt nu als het goed is in september.
komt eind september in Nederland uitquote:Op maandag 27 juni 2005 19:47 schreef FrankyMcG het volgende:
http://www.cinema.com/trailers/waytoblue/hooligans/hooligans.mov
Kent iemand deze film, is van 2005....
Waar?quote:
Mooie afspiegeling van de toekomst die hun te wachten staatquote:Op maandag 27 juni 2005 19:54 schreef methodmich het volgende:
Bij ons waren de minst slimme kinderen kok of monteur en hadden 2 regels tekst. Best lullig, achteraf.
op Imdb een 6,8 nog wel een aardig cijfer opzichquote:Op maandag 27 juni 2005 19:54 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Waar?
Wat ik ervan gelezen en gehoord heb was het niet veel namelijk. The football factory zou vele malen beter zijn.
Maargoed het word dus tijd dat hij hier uitkomt!
quote:Op maandag 27 juni 2005 19:52 schreef Bananenman het volgende:
Ik wacht op golfer's reactie, benieuwd welke rol hij had in de musical van groep 8 in het jaar 1933 van de Sint Veelbidden school
Ja. Nou je het zegt. Een vriend van mij speelde een inbreker die volslagen debiel was. Ongeveer net zo snugger als die domme boef uit Bassie en Adriaan.quote:Op maandag 27 juni 2005 19:55 schreef JaWi het volgende:
[..]
Mooie afspiegeling van de toekomst die hun te wachten staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |