Hij doet het weer.quote:Op maandag 27 juni 2005 20:40 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Het forum is bijna net zo traag als Mrs. Bjoro
die servers zijn prima denk ik, het probleem zit meestal aan de software-kant.quote:Op maandag 27 juni 2005 21:06 schreef Suijk het volgende:
Niet vooruit te branden, die nieuwe servers zijn ook nog niet alles dus?
nou ze hebben nog lang niet alle nieuwe servers in gebruik, k denk dat wat ze nu in gebruik hebben software matig en hardware matig weer richting de maxiamale mogelijkheden gaan, dus zullen ze snel weer aan de slag moetenquote:Op maandag 27 juni 2005 21:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
die servers zijn prima denk ik, het probleem zit meestal aan de software-kant.
Atletico Ananas op Ned2 over 10 minutenquote:Op maandag 27 juni 2005 21:21 schreef JaWi het volgende:
Iemand nog een puike tv-tip?
Ned 2 athletico ananasquote:Op maandag 27 juni 2005 21:21 schreef JaWi het volgende:
Iemand nog een puike tv-tip?
quote:Op maandag 27 juni 2005 21:21 schreef Suijk het volgende:
De ananassers mogen zo meteen weer, JaWi.
quote:Op maandag 27 juni 2005 21:21 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Atletico Ananas op Ned2 over 10 minuten
quote:
daarom is mijn forum er ookquote:Op maandag 27 juni 2005 21:12 schreef rubbereend het volgende:wat is fok brak zeg
dit gaat net zoals een maand of 4 geleden en dat werd steeds erger en erger en vervolgens kwam de tijd van de vele downtijd. Daarna werden de nieuwe servers geplaatst en ging de snelheid vooruit, fok groeide weer als kool en ging als k me niet vergis van 50 miljoen naar 61miljoen pageviews...... daarna zijn we naturulijk doorgegroeid en nu het dus weer steeds drukker wordt blijkt de huideige capaciteit weer niet genoegzo blijven we aan de gang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |