Ik had juist gelezen dat ie meer diepgang had dan ID en Football Factory...quote:Op maandag 27 juni 2005 19:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat ik ervan gelezen en gehoord heb was het niet veel namelijk. The football factory zou vele malen beter zijn.
Ben benieuwd.... Afwachten maar!quote:Op maandag 27 juni 2005 19:59 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik had juist gelezen dat ie meer diepgang had dan ID en Football Factory...
En je bent nu houder van een shoarmatent?quote:Op maandag 27 juni 2005 19:58 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik was een schaap met het kerststuk in groep 8..........
Dikke kans op. Misschien is ie stiekem wel Fokker nu!quote:Op maandag 27 juni 2005 20:00 schreef tong80 het volgende:
De leraar zag mij als Kwak natuurlijk als toekomstige mod op het Sex-forum
Jij was er ongetwijfeld zo eentje die Michael Jackson was in de mini playback show!quote:Op maandag 27 juni 2005 20:06 schreef MrDoegewoon het volgende:
* MrDoegewoon heeft z'n optreden in de musical ver maar dan ook ver weg gestopt
Ja hij is niet te downloadenquote:Op maandag 27 juni 2005 20:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik wil ID nog steeds weer eens een keer zien...
Neuh ik was dokter en deed nog een ballet act ofzo (natuurlijk kozen ze mij daarvoor met m'n dikke reet).quote:Op maandag 27 juni 2005 20:09 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Jij was er ongetwijfeld zo eentje die Michael Jackson was in de mini playback show!
Op Play.com kun je hem voor 10 euro kopen, met Engelse Subs!quote:Op maandag 27 juni 2005 20:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja hij is niet te downloadenThat's a big pitty!
En die wil je niet even op je pc zetten en sharen/doorsturenquote:Op maandag 27 juni 2005 20:15 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Op Play.com kun je hem voor 10 euro kopen, met Engelse Subs!
* FrankyMcG heeft 'm orgineel thuis liggen...
En dan moet je Football Factory zeker ook meteen hebben....quote:Op maandag 27 juni 2005 20:16 schreef Da_Sandman het volgende:
En die wil je niet even op je pc zetten en sharen/doorsturen
Titelquote:Op maandag 27 juni 2005 20:15 schreef methodmich het volgende:
Dokter Bernhard, u moet me zeggen, wat is er met hem nu? Die, BS?
Ik ken die film nietquote:Op maandag 27 juni 2005 20:19 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
En dan moet je Football Factory zeker ook meteen hebben....
Hij doet het weer.quote:Op maandag 27 juni 2005 20:40 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Het forum is bijna net zo traag als Mrs. Bjoro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |