quote:Op maandag 27 juni 2005 18:07 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Net. Ik ben AFGESTUDEERD, KLAAR KLAAR KLAAR!
Cijfer van het gesprek is een beetje een anti-climax, maar een 6, terwijl ik er een veel beter gevoel over had. Maar ja, BOEIE!!.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 27 juni 2005 17:52 schreef pascalheister het volgende:
die bluezzz woont lekker dichtbij het strand
Nou dat is nog te overzien! Al nerveus?quote:Op maandag 27 juni 2005 18:40 schreef Noca het volgende:
[..]
Woensdag eindgesprek
Dus ik hoop woensdagmiddag
Nee, absoluut niet!quote:Op maandag 27 juni 2005 18:49 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nou dat is nog te overzien! Al nerveus?
Laten we dan maar eerst een paar Hoegaardens drinken op het slagen van Clauw!quote:Op maandag 27 juni 2005 18:51 schreef Noca het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet!
Misschien de dag zelf...we zien wel.
Frankyquote:Op maandag 27 juni 2005 19:02 schreef FrankyMcG het volgende:
Zijn er hier nog leuke Marokkanen die morgen naar Kerkrade willen?
Als hij/zij tussen de 50 en 100 euro neertelt voor 2 kaartjes vind ik het prima!quote:Op maandag 27 juni 2005 19:03 schreef Bluezz het volgende:
Frankyheb je ook iets aan een bloemendaalse allochtoon
Hoi, je nieuwe doekje al klaar?quote:Op maandag 27 juni 2005 18:59 schreef Bananenman het volgende:
Hoi.
quote:Op maandag 27 juni 2005 19:05 schreef methodmich het volgende:
Is de Clau afgestudeerd? Netjes meid!
Die zit met desmond in een gymzaalquote:Op maandag 27 juni 2005 19:08 schreef tong80 het volgende:
SCH nu Jan Lenferink een uurlang straalbezopen op Radio-1.
Dan snap ik de zes.quote:
Ik kan moeilijk de hele tijd m'n tong uit gaan steken.quote:Op maandag 27 juni 2005 19:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan snap ik de zes.
Zat je tegen de examinatoren ook alleen maar te zwaaien en kusjes te geven ?
dat maakt misschien wel indrukquote:Op maandag 27 juni 2005 19:15 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk de hele tijd m'n tong uit gaan steken.
Ja da's ook weer niet de bedoelingquote:Op maandag 27 juni 2005 19:15 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk de hele tijd m'n tong uit gaan steken.
Ja hoorquote:Op maandag 27 juni 2005 19:17 schreef methodmich het volgende:
HBO communicatie? Best leuke studie is dat toch?
Ik help wel evenquote:Op maandag 27 juni 2005 19:29 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Nop! Alles ligt klaar (stof, spuitbussen), maar moet er nog aan gaan beginnen
Ik had de hoofdrolquote:Op maandag 27 juni 2005 19:32 schreef methodmich het volgende:
Wat voor rol hadden jullie in je afscheidsmusical?
DE HOOFDROL!!!1111111111quote:Op maandag 27 juni 2005 19:32 schreef methodmich het volgende:
Wat voor rol hadden jullie in je afscheidsmusical?
Nee. Ik had zaterdag toch dat feest met die gasten van tennis. Eentje ging compleet kapot en heeft vanaf 23.00 tot +/- 3.00 in de tuin geslapen in z'n eigen kots. Toen hebben we met watervaste stift op z'n hoofd geschreven 'kut ik was bezopen'. Dus ik moet vrijdag naar tennis want ik wil weten wat z'n moeder zei én of het nog op z'n kop staatquote:Op maandag 27 juni 2005 19:33 schreef JaWi het volgende:
Trouwens, vrijdag weer amsterdam banaan.
* JaWi eten is
quote:Op maandag 27 juni 2005 19:36 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Nee. Ik had zaterdag toch dat feest met die gasten van tennis. Eentje ging compleet kapot en heeft vanaf 23.00 tot +/- 3.00 in de tuin geslapen in z'n eigen kots. Toen hebben we met watervaste stift op z'n hoofd geschreven 'kut ik was bezopen'. Dus ik moet vrijdag naar tennis want ik wil weten wat z'n moeder zei én of het nog op z'n kop staat![]()
![]()
Whehe. Dat was het leuke. Wij hadden 2 optredens, en van de hoofdrolspelers waren er elk 2 stuks, van de andere rollen trad iedereen gewoon 2x op.quote:Op maandag 27 juni 2005 19:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik had ook een hoofdrol![]()
Was 1 of andere gast die werd verward met een andere gozer waardoor ik de directeur werd van 1 of ander reclame buro bedrijf dinges. Verder weet ik er niet veel meer van.
Lekkere wijven hadden we niet in de klas, dus ik was blij dat ik niemand hoefde te neuken.
Oh, ik weet het weer, onze musical heette "Jackpot". En ik begon als hotelkereltje maar eindigde toen ik samen met die griet de jackpot wonquote:Op maandag 27 juni 2005 19:40 schreef methodmich het volgende:
Ik was ook hoteleigenaar, van "De Luie Lift". Toch niet dezelfde als Bananenman?
http://www.google.nl/search?hl=nl&c2coff=1&biw=1280&q=Jackpot+musical&btnG=Zoeken&meta=lr%3Dlang_nlquote:Op maandag 27 juni 2005 19:41 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Oh, ik weet het weer, onze musical heette "Jackpot". En ik begon als hotelkereltje maar eindigde toen ik samen met die griet de jackpot won![]()
Ja!quote:Op maandag 27 juni 2005 19:42 schreef methodmich het volgende:
En dat was de stoot van de klas?
Ja... is nog steeds niet uitquote:Op maandag 27 juni 2005 19:47 schreef FrankyMcG het volgende:
http://www.cinema.com/trailers/waytoblue/hooligans/hooligans.mov
Kent iemand deze film, is van 2005....
We gingen op vakantie van het geld van Ome Jan?quote:Op maandag 27 juni 2005 19:48 schreef Noca het volgende:
Wat een hoofdrollen hier
Ik had ook de hoofdrol. Ik was Ome Jan, een man die iedereen in een hotel afperste met geheimen die ik van hen wist. Moest ook zingen enzo, staat op video...Noca met een piepstemmetje
Het was bij ons niet echt casten. Er zijn een week lang audities geweest, iedereen kon kiezen wat hij wilde. De stemmen van leerlingen telden voor de helft en van de leraren ook voor de helftquote:Op maandag 27 juni 2005 19:47 schreef methodmich het volgende:
Die JaWi had toen al veel vrouwen verslonden, merk ik.
Toch is het logisch dat je als leraar een beetje cast op uiterlijk, karakter en dergelijke. Een blondje als Spaanse toeriste kan niet.
Nee niet die Ome Janquote:Op maandag 27 juni 2005 19:49 schreef methodmich het volgende:
[..]
We gingen op vakantie van het geld van Ome Jan?
Best aardige recensies iig!quote:Op maandag 27 juni 2005 19:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja... is nog steeds niet uit![]()
Is met "frodo" van lord of the rings. Zou eigenlijk al veel eerder dit jaar uitkomen.. Maar komt nu als het goed is in september.
komt eind september in Nederland uitquote:Op maandag 27 juni 2005 19:47 schreef FrankyMcG het volgende:
http://www.cinema.com/trailers/waytoblue/hooligans/hooligans.mov
Kent iemand deze film, is van 2005....
Waar?quote:
Mooie afspiegeling van de toekomst die hun te wachten staatquote:Op maandag 27 juni 2005 19:54 schreef methodmich het volgende:
Bij ons waren de minst slimme kinderen kok of monteur en hadden 2 regels tekst. Best lullig, achteraf.
op Imdb een 6,8 nog wel een aardig cijfer opzichquote:Op maandag 27 juni 2005 19:54 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Waar?
Wat ik ervan gelezen en gehoord heb was het niet veel namelijk. The football factory zou vele malen beter zijn.
Maargoed het word dus tijd dat hij hier uitkomt!
quote:Op maandag 27 juni 2005 19:52 schreef Bananenman het volgende:
Ik wacht op golfer's reactie, benieuwd welke rol hij had in de musical van groep 8 in het jaar 1933 van de Sint Veelbidden school
Ja. Nou je het zegt. Een vriend van mij speelde een inbreker die volslagen debiel was. Ongeveer net zo snugger als die domme boef uit Bassie en Adriaan.quote:Op maandag 27 juni 2005 19:55 schreef JaWi het volgende:
[..]
Mooie afspiegeling van de toekomst die hun te wachten staat.
Ik had juist gelezen dat ie meer diepgang had dan ID en Football Factory...quote:Op maandag 27 juni 2005 19:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat ik ervan gelezen en gehoord heb was het niet veel namelijk. The football factory zou vele malen beter zijn.
Ben benieuwd.... Afwachten maar!quote:Op maandag 27 juni 2005 19:59 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik had juist gelezen dat ie meer diepgang had dan ID en Football Factory...
En je bent nu houder van een shoarmatent?quote:Op maandag 27 juni 2005 19:58 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik was een schaap met het kerststuk in groep 8..........
Dikke kans op. Misschien is ie stiekem wel Fokker nu!quote:Op maandag 27 juni 2005 20:00 schreef tong80 het volgende:
De leraar zag mij als Kwak natuurlijk als toekomstige mod op het Sex-forum
Jij was er ongetwijfeld zo eentje die Michael Jackson was in de mini playback show!quote:Op maandag 27 juni 2005 20:06 schreef MrDoegewoon het volgende:
* MrDoegewoon heeft z'n optreden in de musical ver maar dan ook ver weg gestopt
Ja hij is niet te downloadenquote:Op maandag 27 juni 2005 20:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik wil ID nog steeds weer eens een keer zien...
Neuh ik was dokter en deed nog een ballet act ofzo (natuurlijk kozen ze mij daarvoor met m'n dikke reet).quote:Op maandag 27 juni 2005 20:09 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Jij was er ongetwijfeld zo eentje die Michael Jackson was in de mini playback show!
Op Play.com kun je hem voor 10 euro kopen, met Engelse Subs!quote:Op maandag 27 juni 2005 20:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja hij is niet te downloadenThat's a big pitty!
En die wil je niet even op je pc zetten en sharen/doorsturenquote:Op maandag 27 juni 2005 20:15 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Op Play.com kun je hem voor 10 euro kopen, met Engelse Subs!
* FrankyMcG heeft 'm orgineel thuis liggen...
En dan moet je Football Factory zeker ook meteen hebben....quote:Op maandag 27 juni 2005 20:16 schreef Da_Sandman het volgende:
En die wil je niet even op je pc zetten en sharen/doorsturen
Titelquote:Op maandag 27 juni 2005 20:15 schreef methodmich het volgende:
Dokter Bernhard, u moet me zeggen, wat is er met hem nu? Die, BS?
Ik ken die film nietquote:Op maandag 27 juni 2005 20:19 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
En dan moet je Football Factory zeker ook meteen hebben....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |