Rogersquote:Op maandag 27 juni 2005 17:34 schreef DeTolk het volgende:
Wordt het een zevenklapper voor Lance, of gaat Der Jan een stuntje doen?
quote:Op maandag 27 juni 2005 17:41 schreef Bluezz het volgende:
Tja.. op zich wel een lekker tempje hoor clau, maar het zand zit nu echt in alle kiertjes en reetjes
doe je dat nog niet digitaal?quote:Op maandag 27 juni 2005 17:47 schreef methodmich het volgende:
Ik gok op Valverde.
Nog even wat bankafschriften wegbrengen voor het eten.
Tot later!
Jan Joost neger?quote:Op maandag 27 juni 2005 17:54 schreef tong80 het volgende:
De twee negers van Studio Sport naar Talpa. Van Gangelen en Tan.
Tan verwachte ik al. Hij liet zoiets glippen op de TTquote:Op maandag 27 juni 2005 17:54 schreef tong80 het volgende:
De twee negers van Studio Sport naar Talpa. Van Gangelen en Tan.
Oh is het door de zonnenbank ?quote:
erg leuk om dat te zien, zier er erg goed uit, dat wordt een suc6quote:Op maandag 27 juni 2005 16:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Nu live op talpa.nl live John de Mol over Talpa.
nee ga er niet heen, opzich zou k er nog wel een keertje heen willen maar deze zomer kies k voor andere festivals, ga liever dan Dance Valleyquote:Op maandag 27 juni 2005 16:41 schreef JaWi het volgende:
[..]
Presentatie Talpa live te volgen via internet en mobiel
De najaarspresentatie van talpa is maandag 27 juni aanstaande vanaf 16.00 uur voor iedereen live te volgen. Dit kan via internet op www.talpa.tv en mobiele telefoons die zijn aangesloten op een UMTS netwerk. De link op de mobiele telefoons is kort voor aanvang van de presentatie op de portal van de providers te vinden.
[..]
Ga je erheen of niet... ik moet nog even regelen, zwart ook
Lance maakt de 7 vol dit jaar. Jan zie ik niet in de top 3 eindigenquote:Op maandag 27 juni 2005 17:34 schreef DeTolk het volgende:
Wordt het een zevenklapper voor Lance, of gaat Der Jan een stuntje doen?
Mja, ik ga naar Black en DV sowieso wel.quote:Op maandag 27 juni 2005 18:03 schreef rubbereend het volgende:
nee ga er niet heen, opzich zou k er nog wel een keertje heen willen maar deze zomer kies k voor andere festivals, ga liever dan Dance Valley
Net. Ik ben AFGESTUDEERD, KLAAR KLAAR KLAAR!quote:Op maandag 27 juni 2005 18:00 schreef Eilanden het volgende:
Clauw, ik heb niet zoveel zin en tijd om alles hier door te lezen, maar heb je je cijfer al?
Heeeuuyyy van hartequote:Op maandag 27 juni 2005 18:07 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Net. Ik ben AFGESTUDEERD, KLAAR KLAAR KLAAR!
Cijfer van het gesprek is een beetje een anti-climax, maar een 6, terwijl ik er een veel beter gevoel over had. Maar ja, BOEIE!!.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()