quote:Op maandag 27 juni 2005 22:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Hier was het ook bloody hot in zo'n klein gymlokaaltje - maar het rapport is prima en het wordt spannend op de nieuwe school.
Ik gloei manquote:Op maandag 27 juni 2005 22:09 schreef tong80 het volgende:
SCH ik was op radio-1 en je bent helemaal niet trots
Tussen 7 en 8 het programma kunststof. Je mocht vragen stellen aan Jan Lenferink. Niemand deed dat behalve Tong. Ik vroeg of ie te veel gezopen had of dat ie oud was geworden.quote:
Tongs moment of glory?quote:Op maandag 27 juni 2005 22:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tussen 7 en 8 het programma kunststof. Je mocht vragen stellen aan Jan Lenferink. Niemand deed dat behalve Tong. Ik vroeg of ie te veel gezopen had of dat ie oud was geworden.
wat was eigenlijk het anwoord?quote:Op maandag 27 juni 2005 22:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tussen 7 en 8 het programma kunststof. Je mocht vragen stellen aan Jan Lenferink. Niemand deed dat behalve Tong. Ik vroeg of ie te veel gezopen had of dat ie oud was geworden.
quote:Op maandag 27 juni 2005 22:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb ik al gehad lang lang geleden.quote:
Brede rubbereend wordt 't dusquote:Op maandag 27 juni 2005 22:14 schreef rubbereend het volgende:
kreeg trouwens een bon in de brievenbus dat k 2 weken gratis kan gaan fitnessen, denk dat ik dat maar eens ga uitproberen binnenkort
Ja zoiets was het antwoord. Hij kon er wel om lachen.quote:
eerst maar eens wat afvallenquote:Op maandag 27 juni 2005 22:15 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Brede rubbereend wordt 't dus
Maar in deze hitte... pfff succes
Dat worden allemaal spierenquote:
Slaap lekkerquote:Op maandag 27 juni 2005 22:17 schreef pascalheister het volgende:
ik duik m'n bedje maar eens in, truste
Truste Pascalquote:Op maandag 27 juni 2005 22:17 schreef pascalheister het volgende:
ik duik m'n bedje maar eens in, truste
wow dat zouden dan wel veel spieren wordenquote:
Jaja, zo net voor 't slapen gaanquote:Op maandag 27 juni 2005 22:20 schreef Bjoro het volgende:
oei bijna dicht !!
quote:Op maandag 27 juni 2005 22:20 schreef Bjoro het volgende:
oei bijna dicht !!
suc6 morgenquote:Op maandag 27 juni 2005 22:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Truste Pascal
Ik ga ook zo.
Morgen 2 sollicitatiegesprekken, dus moet morgen fris voor de dag komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |