Mag jij doenquote:
We zullen het zien.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 23:29 schreef Youssef het volgende:
Mjah, zo zullen ze het misschien niet missen
quote:
En mooie dagen zijn er om te meeten als het kanquote:Op zondag 26 juni 2005 10:40 schreef bwt het volgende:
Belooft een mooie dag te worden volgens teletekst:
GELEIDELIJK MEER ZON
De dag is van start gegaan met enkele
wolkenvelden,maar die lossen langzaam
op.Vanmiddag schijnt in het hele land
de zon geregeld en het blijft droog.
De maximumtemperatuur ligt tussen 20-C
op de waddeneilanden en 27-C op sommige
plaatsen in het zuiden.De wind blijft
beperkt tot zwak of matig en waait uit
het noorden tot noordoosten.
Wat let ons?quote:Op zondag 26 juni 2005 10:47 schreef RB het volgende:
[..]
En mooie dagen zijn er om te meeten als het kan![]()
![]()
Niks, ik ben er helemaal klaar voorquote:
Twijfelen????quote:Op zondag 26 juni 2005 11:01 schreef ondeugend het volgende:
Goedemorgen !
Dat valt wel... maar niet mee zeg....
Ff douchen
ik twijfel
Ben tegen 12 uur bij jequote:Op zondag 26 juni 2005 11:01 schreef ondeugend het volgende:
Goedemorgen !
Dat valt wel... maar niet mee zeg....
Ff douchen
ik twijfel
Voering???quote:Op zondag 26 juni 2005 11:13 schreef ondeugend het volgende:
Ik zeg toch ik twijfel !!!
![]()
Wel of geen voering
Zeur eens niet zo, komen ze een keer jouw kant op..............quote:Op zondag 26 juni 2005 11:13 schreef ondeugend het volgende:
Ik zeg toch ik twijfel !!!
![]()
Wel of geen voering
Zeg ga jij eens gauw met je belasting aan de slag !quote:Op zondag 26 juni 2005 11:17 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Zeur eens niet zo, komen ze een keer jouw kant op..............
quote:
quote:Op zondag 26 juni 2005 10:09 schreef bwt het volgende:
mogûh
quote:Op zondag 26 juni 2005 10:11 schreef Fulcrum_X het volgende:
moarn
quote:Op zondag 26 juni 2005 10:20 schreef Rausdouwer het volgende:
's morgens
quote:
quote:
half 6 opstaan op zondag.........quote:Op zondag 26 juni 2005 11:18 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Zeg ga jij eens gauw met je belasting aan de slag !![]()
Je had natuurlijk ook om half 6 op kunnen staan, de papieren doen en gewoom om half 2 in Ommen kunnen zijn.
Duhhhhhh![]()
14:00? Kan iedereen maar gewoon op z'n gemakki doen.quote:
Nee viel wel mee...quote:Op zondag 26 juni 2005 11:22 schreef hollander172 het volgende:
[..]
half 6 opstaan op zondag.........![]()
Heb je zoveel gezopen gisteren?
Heb alleen nummer van Youssefquote:Op zondag 26 juni 2005 11:23 schreef ondeugend het volgende:
Ik heb geen telefoonnummers... alleen van ex-leden en leden die niet meegaan.
RB jij hebt wel nummers neem ik aan ?
Volgens mij zijn ze nog niet vertrokkenquote:Op zondag 26 juni 2005 11:25 schreef ondeugend het volgende:
14.00 it is
Wie sms-t Raus en Mercy dat ze rustig aan kunnen doen ?
quote:Op zondag 26 juni 2005 11:25 schreef bwt het volgende:
ik stuur 06 van mij wel via msn
Jullie mogen ook nu al gaan hoor, dan voegen we ons later wel bij julliequote:Op zondag 26 juni 2005 11:29 schreef Mercy_symbol het volgende:
we waren net op het moment van weggaan![]()
Stelletje lamstralen daar in Amsterdammoeten wij weer op hun wachten
![]()
Schuld van Hichamquote:[b]Op zondag 26 juni 2005 11:29
Stelletje lamstralen daar in Amsterdammoeten wij weer op hun wachten
![]()
Ik dacht niet dat de reistijd 1,5 uur was bwoehoequote:Op zondag 26 juni 2005 11:30 schreef hicham het volgende:
[..]
Leer eens zelf opstaan ipv altijd te verwachten dat ik je wakkermaak
quote:
quote:Op zondag 26 juni 2005 11:34 schreef Mercy_symbol het volgende:
inplaats van digitaal huilen kunnen jullie beter voortmaken![]()
Welk wetsartikel is dat nou weer.quote:Op zondag 26 juni 2005 11:36 schreef Youssef het volgende:
Ben de route aan het overschrijven![]()
Ik quote... "vrouwen in klederdracht" en "Op zondag moet het fototoestel absoluut in de tanktas blijven, want dan mag je er helemaal niet gefotografeerd worden"
31quote:
Wist ik veel dat het zo ver wasquote:Op zondag 26 juni 2005 11:32 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik dacht niet dat de reistijd 1,5 uur was bwoehoe"
quote:Op zondag 26 juni 2005 11:34 schreef Mercy_symbol het volgende:
inplaats van digitaal huilen kunnen jullie beter voortmaken![]()
quote:
Doe maar niet dan... zonder voel je het veeeeeeel beter.quote:Op zondag 26 juni 2005 12:06 schreef hicham het volgende:
Zal ik nog een oude dikke zaterdagkrant meenemen in m'n broek,
volgens mij krijg ikvan Mercy omdat we de afspraak hebben verzet
Hey lekker zegquote:Op zondag 26 juni 2005 12:11 schreef Gebakken_vissie het volgende:
zo, ik ben er vandoor. Kitesurfen staat vandaag op het prgramma. Zweet ze in die leren pakkies van jullie
Ja, geef ze nog een aai over de bolquote:Op zondag 26 juni 2005 12:08 schreef Patrick281 het volgende:
Ach, kunnen ze hun poesje nog wat aandacht geven.![]()
Marokkanen nemen toch ook angzamerhand de samenleving over..quote:Op zondag 26 juni 2005 12:13 schreef bwt het volgende:
HAHHAHA, met toestemming van iedereen die meet zeker???
of aleen uit regio a'damn
quote:
Daar zat ik inderdaad ook al aan te denken.quote:Op zondag 26 juni 2005 12:46 schreef ondeugend het volgende:
Trouwens.... ze mogen blij zijn dat ik niet wil zoenen !![]()
quote:Op zondag 26 juni 2005 12:12 schreef Youssef het volgende:
?Vandaag mogen jullie achterblijvers er een SM topic van maken
![]()
Kwakasakiquote:Op zondag 26 juni 2005 19:01 schreef el_nuno het volgende:
nou ik verveelde me vandaag dus heb een paar foto's gemaakt van me motor
[afbeelding]
[afbeelding]
Hmmm, nou begrijp ik je opmerking op het eindquote:Op zondag 26 juni 2005 12:46 schreef ondeugend het volgende:
[..]Daar zeg je wat ! Camera meenemen
De volgende keren maakt me niet uit.. de eerste keer vind ik het gepast een hand te geven.
Trouwens.... ze mogen blij zijn dat ik niet wil zoenen !![]()
Mercy, check eens naar de poster van deze quotequote:Op zondag 26 juni 2005 12:06 schreef hicham het volgende:
Zal ik nog een oude dikke zaterdagkrant meenemen in m'n broek,
volgens mij krijg ikvan Mercy omdat we de afspraak hebben verzet
Ze hoefde niet eens te dwingenquote:Op zondag 26 juni 2005 12:41 schreef Patrick281 het volgende:
Ga je ze dwingen dan?![]()
![]()
![]()
Maar ze hadden Raus al gewaarschuwd dat ze het maar 1 keer doen, dus niet de volgende meetings.
Dat is ongepast.![]()
quote:Op zondag 26 juni 2005 12:47 schreef ondeugend het volgende:
De ramen trillen hier in de sponningen... RB is er.
Leuk zo een naakte zadelquote:Op zondag 26 juni 2005 21:04 schreef Makster het volgende:
De KLX, voor mensen met verstand van FUN![]()
<<knip>>
Idd, wilde nog inzetten op het geslacht en de dag.quote:Op zondag 26 juni 2005 20:06 schreef Youssef het volgende:
Zitten we te meeten krijg Maxima gewoon een baby, zomaar![]()
Hahahahahahaquote:Op zondag 26 juni 2005 21:44 schreef Patrick281 het volgende:
Mark, naapert, ik heb ook vandaag mijn vorkpoten mert commandant en alu poets gedaan.
![]()
![]()
Ben net terug van het strand, met de CR.
quote:Op zondag 26 juni 2005 21:44 schreef Patrick281 het volgende:
Lang verhaal over een zeer betrouwbare motor
Er komt poep uit je helmquote:
Serieus powerranger stylequote:
Oortjes, d'ohquote:
WTFquote:Op zondag 26 juni 2005 21:48 schreef hicham het volgende:
In de buurt van Ommen waren Youssef en ik eerst even gestopt bij een carpoolparkeerplaats, youssef was moe dus ging ie maar op de grond liggen
[afbeelding]
quote:Op donderdag 11 juli 2002 16:26 schreef NapO het volgende:
ff aan max vragen...
ik kan me voorstellen dat het voor je balhoofdlager een grotere belasting is...
en je achter veer/demper krijgt steeds een klap...
maarja...
stunten=materiaal eerder stuk
niet stunten=materiaal ff langer mee gaat ook stuk.
quote:Op zondag 26 juni 2005 21:58 schreef hicham het volgende:
Heb ook nog een foto van Dumb en Dumber (bwt op voorgrond en mercy op achtergrond) maar volgens mij hoeven die detailfoto's niet zo hier op fok dus die stuur ik wel over MSNVerder leuke pics
en idd een leuke daggie, weer eens een andere meetsamenstelling met ondeugend, RB en bwt
[..]![]()
Je houdt je Popijn reputatie wel goed in eer hoog he?
Leuke dingen maak je mee zeg![]()
Oortjes op je helmquote:Op zondag 26 juni 2005 22:00 schreef hicham het volgende:
[..]
Oortjes, d'oh![]()
Die vond ondeugend zo leuk, ze ging er ook aanzitten toen Youssef voor een stoplicht stilstond
We vroegen ons nog af of je zou komenquote:Op zondag 26 juni 2005 21:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
nice picsjammer dat ik het weer gemist heb
maar ik sliep vanmiddag weer tot 1630 uur
Nog niet gezien die dingen?quote:Op zondag 26 juni 2005 22:01 schreef Makster het volgende:
[..]
Oortjes op je helmJe komt uit de Randstad hoor, denk is helder joh
![]()
Wel gezien maar dat ik ook daadwerkelijk iemand zou "kennen" die dumbass genoeg zou zijn om die crap op zijn helm te plakken, dat verbaasd me een beetjequote:Op zondag 26 juni 2005 22:03 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nog niet gezien die dingen?
Ziet er wel euh konijnachtig uit enzo.
Jij valt alleen op gesluierde vrouwen............quote:
quote:Op zondag 26 juni 2005 21:54 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Idd, wilde nog inzetten op het geslacht en de dag.
Value van 1.85 op geslacht en 6.00 op de dag...........![]()
Alhoewel we geen foto nodig hebben om je almachtigheid te bevestigen, zit er wel wat inquote:Op zondag 26 juni 2005 21:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
best wel een "almachtige" foto![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 26 juni 2005 22:01 schreef Youssef het volgende:
[..]
WTFWat lul je, hier deed ik OPM gewoon na
![]()
Niet iedereen wil z'n gezicht graag op internet, OPM ook al nietquote:Op zondag 26 juni 2005 22:01 schreef hollander172 het volgende:
Vraag me nog steeds af hoe Kaatje er uit ziet maar die is weer gecensureerd op de foto's.
Is ze zo lelijk jongens?![]()
![]()
![]()
Weinig ja, we waren te druk bezig met motorrijden [insert motorrijsmiley.gif]quote:Leuke pics maar het zijn er wel weinig vinden jullie niet?![]()
quote:Op zondag 26 juni 2005 22:06 schreef Makster het volgende:
[..]
Wel gezien maar dat ik ook daadwerkelijk iemand zou "kennen" die dumbass genoeg zou zijn om die crap op zijn helm te plakken, dat verbaasd me een beetje
Beter plak je een 50 cm lange kunst dildo op je helm ofzo, is net weer iets anders als bunny oortjes![]()
Ogen zeggen inderdaad het meest.quote:Op zondag 26 juni 2005 22:06 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
wij weten het ook nietze is niet zonder zonnenbril gezien
![]()
Nope, helm deed ze af, daarna trok ze een plastic zak over d'r hoofdquote:Op zondag 26 juni 2005 22:08 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ogen zeggen inderdaad het meest.
Ze heeft haar helm ook de hele tijd opgehouden?![]()
Sterfdag van de paus was voor zijn overlijden ook inzetwaardig.quote:Op zondag 26 juni 2005 22:07 schreef hicham het volgende:
[..]Waar je wel niet geld op kan zetten tegenwoordig
als je "meer " van haar wilt zien moet je maar eens een avondje in R&P doorbrengenquote:Op zondag 26 juni 2005 22:08 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ogen zeggen inderdaad het meest.
Ze heeft haar helm ook de hele tijd opgehouden?![]()
quote:Op zondag 26 juni 2005 22:09 schreef hicham het volgende:
[..]
Nope, helm deed ze af, daarna trok ze een plastic zak over d'r hoofd
Of gewoon komen meetenquote:Op zondag 26 juni 2005 22:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
als je "meer " van haar wilt zien moet je maar eens een avondje in R&P doorbrengen![]()
![]()
Die ging hard !!!!!quote:Op zondag 26 juni 2005 22:12 schreef hicham het volgende:
[..]
Of gewoon komen meeten
Weet alleen niet of zij nog wel gaat meeten, d'r rug heeft nogal een klap gehad van een drempel![]()
hij heeft ook kattenoortjes voor mij gekochtquote:Op zondag 26 juni 2005 22:06 schreef Makster het volgende:
[..]
Wel gezien maar dat ik ook daadwerkelijk iemand zou "kennen" die dumbass genoeg zou zijn om die crap op zijn helm te plakken, dat verbaasd me een beetje
Beter plak je een 50 cm lange kunst dildo op je helm ofzo, is net weer iets anders als bunny oortjes![]()
Als je er maar mee blijft verdienenquote:Op zondag 26 juni 2005 22:10 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Sterfdag van de paus was voor zijn overlijden ook inzetwaardig.Niet gedaan uit respect voor het stommelde en trillende maar ik heb getwijfeld.
Je kan op de gekste dingen gokken, maakt het uit? Verdien er leuk mee dus..........
NEE, jij mag nietquote:Op zondag 26 juni 2005 22:12 schreef Makster het volgende:
[..]
Hee als ik nou klaar ben met die KLX mag ik dan ook mee...pleeaassseee![]()
![]()
Je bent je nu al aan het indekken tegen blunders die kunnen voorkomen als je KLX eindelijk klaar is? Jij hebt ook niet veel vertrouwen in je motor zegquote:Op zondag 26 juni 2005 22:23 schreef Makster het volgende:
Zal je zien, is dat ding eindelijk klaar en ga ik vol goede moed meeten, krijg ik een vastloper ofzo
Heb altijd dat soort dingen, zelfde als een uur bezig zijn om onderdelen van de KLX te slopen en dan netjes alles in een platic zak klaar leggen voor een reis naar Den Bosch en dan daar er achterkomen dat je geen zak bij je hebt
Nee het is niet de motor waar ik het vertrouwen in mis, met de motor is niks mis. Het is meer de gene die hem in elkaar flanstquote:Op zondag 26 juni 2005 22:28 schreef hicham het volgende:
[..]
Je bent je nu al aan het indekken tegen blunders die kunnen voorkomen als je KLX eindelijk klaar is? Jij hebt ook niet veel vertrouwen in je motor zeg
Ik ga achter de TV zittenhoef ik niet te typen enzo
Ze komt in R&P op regelmatige basis?quote:Op zondag 26 juni 2005 22:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
als je "meer " van haar wilt zien moet je maar eens een avondje in R&P doorbrengen![]()
![]()
quote:
Dat nooit, die blijft lekker bij ons.quote:Niet dat je je hond moet verkopen omdat je steeds verliest
Goed idee, ik ga dit met belangstelling volgen.quote:Op zondag 26 juni 2005 21:04 schreef Makster het volgende:
En toen na lang denken en brainstormen toch maar de zaag in het achterpatbord gezet.
Gisteren heen en terug Dordt geen enkel probleem.quote:Op zondag 26 juni 2005 21:58 schreef hicham het volgende:![]()
Je houdt je Popijn reputatie wel goed in eer hoog he?
Leuke dingen maak je mee zeg![]()
Vorig jaar ook al niet, was toen ook al het gesprek hier, en op andere meetings.quote:Op zondag 26 juni 2005 22:06 schreef Mercy_symbol het volgende:
wij weten het ook nietze is niet zonder zonnenbril gezien
![]()
Ik denk dat je die foto nog even moet editten.quote:Op zondag 26 juni 2005 21:48 schreef hicham het volgende:
Allemaal aangekomen bij Hotel de Zon
Gemeenten/resized_hicham_002.jpg
Inderdaad, die haakneus is TE erg. Ben benieuwd hoe het eruit komt te zienquote:Op zondag 26 juni 2005 23:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Goed idee, ik ga dit met belangstelling volgen.![]()
Dat er een recht achterspatbord op moet, daar waren we beide al onafhankelijk van mekaar over uit.
Inderdaad, waren leuke spele beesiesquote:Op zondag 26 juni 2005 23:08 schreef Patrick281 het volgende:
Die honden van Paul Bon zijn bruuthelemaal geweldig gewoon.
![]()
![]()
quote:Op zondag 26 juni 2005 22:54 schreef hollander172 het volgende:
Hij is overigens helemaal afgetrained, weegt nu weer iets onder de 40kg maar heeft een spiermassa..............We lopen een km of 40 totaal met hem per dag, hij sprint ongeveer 10 km per dag en daarnaast doen we nog uithoudingsvermogen/krachttraining met hem.
![]()
quote:Op zondag 26 juni 2005 23:09 schreef Makster het volgende:... en dood mag vallen met zijn remreinigerHij verkoopt NU 3 bussen voor 4,95
![]()
Aan iedereen behalve ons natuurlijk.quote:Maarja de beste man moet ook nog brood verdienen toch![]()
quote:
Nee ik weet nog dat ze groot en bruin warenquote:Op zondag 26 juni 2005 23:13 schreef Patrick281 het volgende:
Jij dat ras nog onthouden.. althans de naam wat over bleef van al die kruisingen.
![]()
Maar ik ga alvast een poging tot pitten doen.![]()
Kijk - iedereen weer thuis.quote:Op zondag 26 juni 2005 23:36 schreef ondeugend het volgende:
Zo dan eerst maar even mijn foto's van de cam halen en drinken pakken.
Wat een zelfkennisquote:Op zondag 26 juni 2005 22:32 schreef Makster het volgende:
[..]
Nee het is niet de motor waar ik het vertrouwen in mis, met de motor is niks mis. Het is meer de gene die hem in elkaar flanst
Pakwerk als in "Grijp die dief!!quote:Op zondag 26 juni 2005 22:54 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wil pakwerk met hem gaan doen maar heb er nu al slapeloze nachten van.Dat gaat echt pijn doen vrees ik.
![]()
Ik zie jou nog wel eens een hele lange post maken in dat MF topic "Heb jij je motor wel eens geslagen", of whatever de naam van dat topic wasquote:Op zondag 26 juni 2005 23:02 schreef Patrick281 het volgende:
Maar we hebben weer lekker gereden hoor.![]()
[..]
Is bijna niets te zien op de pic tochquote:Op zondag 26 juni 2005 23:08 schreef Patrick281 het volgende:
Die honden van Paul Bon zijn bruuthelemaal geweldig gewoon.
![]()
![]()
[..]
Ik denk dat je die foto nog even moet editten.Teveel info.
![]()
Wat kost remmenreiniger normaal danquote:Op zondag 26 juni 2005 23:09 schreef Makster het volgende:
[..]
En heb mijn grote vriend Paul net ff gemaild dat ie tandwielen en ketting kan bestellen en dood mag vallen met zijn remreinigerHij verkoopt NU 3 bussen voor 4,95
![]()
Retelompquote:Op zondag 26 juni 2005 23:33 schreef Crashcat het volgende:
Zeg, is er iemand van jullie vanmiddag op de a16 geweest met een s-rad?
Ga ik vandaag weer een keertje met de auto, kom een biker tegen.
Achterlijke mongool reed al 4km. voor de Brieennoord-brug op de linker rijstrook met 140.
En dit maar volhouden tot ik bij Dordrecht er af moest. Kom ik uit de tunnel, reed hij nog steeds links!!
Ben je dan lomp of lomp.?!
quote:Op zondag 26 juni 2005 23:36 schreef ondeugend het volgende:
Zo dan eerst maar even mijn foto's van de cam halen en drinken pakken.
Dat zag er wel erg humor uit moet ik zeggen - hicham plat liggend op de tank, youssef een zelfde verhaal ook al heeft hij wel een kuipje. Viel me mee dat je e voeten nog niet naarachteren stak om NOG minder lucht weerstand te kennen.quote:Op zondag 26 juni 2005 23:46 schreef hicham het volgende:
RB moet nog leren rekening te houden met 25KW motorenGing er wel erg snel vandoor via de snelweg, had de grootste moeite hem bij te houden. Heb wel 180 km/h gehaald en das heel wat voor m'n bandietje
Plat op de tank enzo
quote:Op zondag 26 juni 2005 23:46 schreef hicham het volgende:
RB moet nog leren rekening te houden met 25KW motorenGing er wel erg snel vandoor via de snelweg, had de grootste moeite hem bij te houden. Heb wel 180 km/h gehaald en das heel wat voor m'n bandietje
Plat op de tank enzo
[..]
quote:Op zondag 26 juni 2005 23:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
en ik jullie passeren helemaal opgericht en jullie helemaal plat op tank
![]()
![]()
quote:Op zondag 26 juni 2005 23:53 schreef bwt het volgende:
en ik ben pitten, moet er morgen erg vroeg uit - voor mijn doen dan
We wachten gespannen afquote:Op zondag 26 juni 2005 23:54 schreef ondeugend het volgende:
Foto's komen zo... eerst even op alles en iedereen reageren.
Nee dat viel tegen zeg ! Jammer welquote:
quote:Op zondag 26 juni 2005 20:05 schreef Youssef het volgende:
[..]
Hmmm, nou begrijp ik je opmerking op het eind![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is mijn col cq hoofddoekjequote:Op zondag 26 juni 2005 22:09 schreef hicham het volgende:
Nope, helm deed ze af, daarna trok ze een plastic zak over d'r hoofd
Damn ik wist dat we geen andere keus hadden dan er recht overheen te gaan. Ik was voorbereid en toch ging mijn rugzakkie ver boven mijn hoofd vliegen.quote:Op zondag 26 juni 2005 22:12 schreef hicham het volgende:[/b
Weet alleen niet of zij nog wel gaat meeten, d'r rug heeft nogal een klap gehad van een drempel![]()
Al mijn problemen staan daar inderdaad.quote:[b]Op zondag 26 juni 2005 22:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
![]()
Je bent welkomquote:Op maandag 27 juni 2005 00:02 schreef el_nuno het volgende:
het ziet er wel gezellig uit allemaal
volgende keer ga ik mee (als het een beetje dichterbij is)
Goed zoquote:Op maandag 27 juni 2005 00:01 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nee dat viel tegen zeg ! Jammer wel![]()
Nee wat mij betreft was het zo goed toch ?
En daarna ging je rekken en strekken op de motorquote:Damn ik wist dat we geen andere keus hadden dan er recht overheen te gaan. Ik was voorbereid en toch ging mijn rugzakkie ver boven mijn hoofd vliegen.Dat was echt een killerdrempel zeg.
En ja ik deed het zeker voelen in mijn rug.
Ow jeejquote:Volgens mij ben ik er nu wel.
Nu ff de foto's en daarna wat ik van de meet vond![]()
Hey.... deze dag had ik van te voren al als verloren beschouwd na al dat feesten van de afgelopen dagen. Wat ook zeker te voelen was trouwens.quote:Op maandag 27 juni 2005 00:07 schreef Youssef het volgende:
[..]
Je bent welkomVolgende keer wat langer he Ondeugend, je was de weakest link vandaag.
En Raus ook beterschap ofzo
![]()
Vond het echt kort, maar was wel top.
![]()
Dat van die plastic zak heb ik niet gezien op je hoofd? Met die drempels dacht ik ook even wtf we nu weer beland zijn, dat stommer pretpark daar
Maar gelukkig de goede keuze gemaakt, want dat we over de N347 oid gingen was niet de bedoeling, wij wilden binnendoor
Helaas voor ondeugend dus
Foto's waar ik vol in beeld ben hoeven van mij niet hier op fok, zo goed wil ik niet herkend worden door anderenquote:Op maandag 27 juni 2005 00:12 schreef ondeugend het volgende:
Op de andere foto's staan kentekens... die soep ik morgen wel even.
Mocht iemand zijn/haar foto hier niet willen hebben dan moet hij het even zeggen, dan haal ik hem weg.
Altijd leuk !quote:Op maandag 27 juni 2005 00:07 schreef hicham het volgende:
[..]
Goed zo
Het is dat ik niet had gelezen dat je ons ging dwingen, toen was ik al onderweg. Anders hadden we er wel een kat en muisspelletje van kunnen maken ofzo![]()
Mijn rug is al een beetje brak de laatste tijd, dus ja... meteen kijken of de rug het nog doet.quote:En daarna ging je rekken en strekken op de motor![]()
![]()
Als je wilt drijven moet je een boot kopenquote:Op maandag 27 juni 2005 00:18 schreef Youssef het volgende:
Maak je alvast een zipfileKan je meteen de originelen sturen op MSN NU
Ik mail je evenquote:Op zondag 26 juni 2005 23:42 schreef bwt het volgende:
Zoals misschien al was opgevallen - ik heb niet zo veel foto's gemaakt.
Maar wat ik heb - heb ik ook nog op een iets hogere kwaliteit. ipv die 640-480 dingen.
wie ze hebben wil - let me know - 6 foto's 1.93 MB bij elkaar
quote:Op maandag 27 juni 2005 00:02 schreef el_nuno het volgende:
het ziet er wel gezellig uit allemaal
volgende keer ga ik mee (als het een beetje dichterbij is)
Hmmm *graaft in geheugen*quote:Op maandag 27 juni 2005 00:28 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Als je wilt drijven moet je een boot kopen![]()
![]()
quote:Op zondag 26 juni 2005 20:38 schreef hicham het volgende:Onze dempers verbleken met die van RB erbij
Wij lekker aan het gas jengelen bij het stoplicht, en als RB meedoet dan blijft er niks van ons over![]()
Ben me van geen kwaad bewustquote:Op zondag 26 juni 2005 23:46 schreef hicham het volgende:
Plat op de tank enzo
[..]
Dat had ik willen zienquote:Op zondag 26 juni 2005 23:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
en ik jullie passeren helemaal opgericht en jullie helemaal plat op tank
![]()
![]()
Welke drempels het waren er zoveelquote:Op maandag 27 juni 2005 00:01 schreef ondeugend het volgende:
Damn ik wist dat we geen andere keus hadden dan er recht overheen te gaan. Ik was voorbereid en toch ging mijn rugzakkie ver boven mijn hoofd vliegen.Dat was echt een killerdrempel zeg.
En ja ik deed het zeker voelen in mijn rug.
quote:Op maandag 27 juni 2005 00:33 schreef hicham het volgende:
Vond dat hoofddoekje wel grappig
Zag meteen een kans om je te bekeren tot moslima
Nee die ene !quote:
Lekker slaapritme heb jequote:
Ze begint wel brutaal te worden jaquote:Op maandag 27 juni 2005 00:38 schreef ondeugend het volgende:
Mijn complimenten voor de rijdende dame in het gezelschap .. ik ben trots op haar !!
quote:Op maandag 27 juni 2005 01:08 schreef hicham het volgende:
[..]
Ze begint wel brutaal te worden ja
Eerst kon ik haar gewoon voorbijknallen, tegenwoordig trekt ze ook het gas open
en ben ik kansloos![]()
Ze is me al twee keer voorbijgekomen in een semi-wedstrijdje
Nieuwe Ghostrider? Die van Rotterdam - Amsterdam is al tig jaar oudquote:Op maandag 27 juni 2005 02:35 schreef Crashcat het volgende:
Meeting van jullie ziet er leuk uit![]()
Heeft een van jullie de nieuwe Ghost Rider al gezien?
In 20 min. van Rotterdam naar Amsterdam.
Eat this, zondagsrijders![]()
Ik heb die DVD hier liggen ja.quote:Op maandag 27 juni 2005 02:35 schreef Crashcat het volgende:
quote:Op zondag 26 juni 2005 21:44 schreef Patrick281 het volgende:
Verhaaltje over CR die niet uitging.
Je site heeft zo te zien een metarmofose ondergaan, ziet er goed uitquote:Op maandag 27 juni 2005 07:06 schreef bwt het volgende:
[..]
Ik heb die DVD hier liggen ja.
is al weer ff geleden hoor.
quote:Op zondag 26 juni 2005 23:46 schreef hicham het volgende:
Pakwerk als in "Grijp die dief marokkaan!!!" ?
Moet jij dan als dief fungeren?
quote:Op maandag 27 juni 2005 01:29 schreef ondeugend het volgende:
@Pepsel en Mak.... Goed bezig jullie 2en !!
ik zag ze er ook vol op af gaan en had echt zoiets van WTFquote:Op maandag 27 juni 2005 00:59 schreef Youssef het volgende:
Ik dacht ook toen ik in mijn spiegels deed van uuhhWat doet RB daar in het midden, daar zit toch een gigantische drempel
Wel klote dat Martie en Raus nu een nieuw pak moeten kopen vanwege die beschadigingen.
![]()
Vertel je zelf je nieuwe naam K. ?![]()
Morgen maar bijlezen
quote:Op maandag 27 juni 2005 01:08 schreef hicham het volgende:
[..]
Ze begint wel brutaal te worden ja
Eerst kon ik haar gewoon voorbijknallen, tegenwoordig trekt ze ook het gas open
en ben ik kansloos![]()
Ze is me al twee keer voorbijgekomen in een semi-wedstrijdje
Ach ja, verstand en rijervaring komt met de jaren, was vast ingecalculeerd dus.quote:Op maandag 27 juni 2005 08:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik zag ze er ook vol op af gaan en had echt zoiets van WTFgaat hij nou doen ?
dat bleek paar tellen later wel duidelijk , Ondeugend lanceren![]()
![]()
oud oud oudquote:Op maandag 27 juni 2005 02:35 schreef Crashcat het volgende:
is voor kinderwagenquote:Op maandag 27 juni 2005 07:54 schreef Youssef het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Makster ook goed bezig geweest jaLijkt me ook wel leuk om een knutselmotor geheel naar eigen wensen aan te passen, maar dan geen SM
Dat van die fooi begrijp ik nog steeds niet CarolineJe had toch fooi inbegrepen bij het bedrag dat je op tafel had gelegd
Ik wilde weten hoeveel je had gegeven, omdat ik ging pinnen en dat dus niet in eigen zak zou steken. Toen gaf je weer fooi?
tegen dat geluid van RB kan echt niemand opquote:Op maandag 27 juni 2005 08:53 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ach ja, verstand en rijervaring komt met de jaren, was vast ingecalculeerd dus.![]()
![]()
En jullie moeten Mark zijn Bosdemper eens horen qua herrie.![]()
Beemer maakte alleen leuk geluid bij veel trekkracht.quote:Op maandag 27 juni 2005 08:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
tegen dat geluid van RB kan echt niemand opzelf jou oude beemer had als een zielig vogeltje overgekomen
![]()
zelfs dat ding valt gewoon in het nietsquote:Op maandag 27 juni 2005 09:03 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Beemer maakte alleen leuk geluid bij veel trekkracht.![]()
Zijn trouwens zat R1100S gasten die zo'n Soes gehad hebben.![]()
Maar je VFR is een dood vogeltje hoor.![]()
En hoezo niemand, die VTR waar ik op heb gereden met open Two Brothers zal best een party'tje meeblazen.![]()
Deed al pijn aan mijn oren bij onbelast gasgeven.![]()
En Mark maakt ook een pokke herrie met zijn Bos.![]()
dat zullen we over 2 weken dan maar eens bekijkenquote:Op maandag 27 juni 2005 08:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
tegen dat geluid van RB kan echt niemand opzelf jou oude beemer had als een zielig vogeltje overgekomen
![]()
quote:Op maandag 27 juni 2005 09:13 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
dat zullen we over 2 weken dan maar eens bekijken
dan heb ik die kanarie in rijdende versie. Wil nog wel een keer met een meet meetuffen voor dik op vakantie gaquote:
How can you know without meeting'em.quote:Op maandag 27 juni 2005 09:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
zelfs dat ding valt gewoon in het niets![]()
Cool.quote:Op maandag 27 juni 2005 09:41 schreef Gebakken_vissie het volgende:
dan heb ik die kanarie in rijdende versie. Wil nog wel een keer met een meet meetuffen voor dik op vakantie ga
Langleve de skinbaarheid en het simpele vervangen daarvan.quote:Op maandag 27 juni 2005 07:55 schreef Youssef het volgende:
[..]
Je site heeft zo te zien een metarmofose ondergaan, ziet er goed uit![]()
ik heb dat ding toch in Hoogvliet gezienquote:Op maandag 27 juni 2005 09:51 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
How can you know without meeting'em.![]()
[..]
Cool.![]()
Nodigen we gelijk wat oude Fok! MC lieden uit.![]()
quote:Op maandag 27 juni 2005 09:52 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik heb dat ding toch in Hoogvliet gezien![]()
Ik ben benieuwd hoe dit topic zich ontwikkeld, vind het nog best duur namelijk.quote:Op maandag 27 juni 2005 09:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hicham misschien hier Tip voor buddyovertrek![]()
skai meuk
dan kunnen we beter uit de buurt van rotonde's en bomen blijvenquote:Op maandag 27 juni 2005 09:51 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
How can you know without meeting'em.![]()
[..]
Cool.![]()
Nodigen we gelijk wat oude Fok! MC lieden uit.![]()
we hebben erbij gestaan toen die gast wegging ermeequote:Op maandag 27 juni 2005 09:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Die van Mark.
![]()
En bij die VTR zaten jullie toch binnen.![]()
En nee, harder dan dat kan echt niet.![]()
![]()
[..]
Ik ben benieuwd hoe dit topic zich ontwikkeld, vind het nog best duur namelijk.![]()
125 Euro... Dikke lul zeg hee. Voro 10 euro ben je klaar op de marktquote:Op maandag 27 juni 2005 09:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
skai meuk
wat een bullshitprijs. Ik betaalde 50 euro voor een complete buddyseat.quote:Op maandag 27 juni 2005 10:14 schreef Makster het volgende:
[..]
125 Euro... Dikke lul zeg hee. Voro 10 euro ben je klaar op de markt![]()
Owja goede morgen, ik ga weer verder. Druk zat enzo![]()
Ja, maar ze hadden vast medelijden met je.quote:Op maandag 27 juni 2005 10:19 schreef Gebakken_vissie het volgende:
wat een bullshitprijs. Ik betaalde 50 euro voor een complete buddyseat.
Ja, maar of je de hele tijd achter iemand aanrijdt, of iemand rijdt er op zijn gemak mee weg.quote:Op maandag 27 juni 2005 10:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
we hebben erbij gestaan toen die gast wegging ermeeen het klonk zeker wel vet !
en harder kan wel degelijk,we waren met 6 motoren en 1 daarvan overstemde alle andere 5
![]()
echt welquote:Op maandag 27 juni 2005 10:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ja, maar ze hadden vast medelijden met je.![]()
[..]
Ja, maar of je de hele tijd achter iemand aanrijdt, of iemand rijdt er op zijn gemak mee weg.![]()
Ik draaide dat ding open, en hoorde daarna gewoon even niets meer door de herrie daarvoor.
Die van Ralf zijn toch niet helemaal open?![]()
Vandaar dat de rit ingekort werd omdat Ondeugend er door zat.quote:Op maandag 27 juni 2005 10:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
echt welals RB vol gas geeft hoor je dat in heel Staphorst
![]()
hij had de DB killers bij zichquote:Op maandag 27 juni 2005 10:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vandaar dat de rit ingekort werd omdat Ondeugend er door zat.Maar zo'n open systeem is niet altijd leuk
eigenlijk zou je het moeten kunnen instellen dat open gedoe, zag zo een keer een topic voorbijkomen op M_F met een link naar een Amerikaans bedrijf, maken een leuk servosysteempje ter inbouw.
![]()
En wij moeten de voorkant afvlakken, en iets erop leggen in het midden zei onze Paul.quote:Op maandag 27 juni 2005 10:14 schreef Makster het volgende:
125 Euro... Dikke lul zeg hee. Voro 10 euro ben je klaar op de markt![]()
Ondeugend had ook nog een repetietie waar ze op tijd bij moest zijn.quote:Op maandag 27 juni 2005 10:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vandaar dat de rit ingekort werd omdat Ondeugend er door zat.![]()
quote:Op maandag 27 juni 2005 10:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En wij moeten de voorkant afvlakken, en iets erop leggen in het midden zei onze Paul.![]()
Dan konden we ook meer op de tank gaan zitten, en zo een steilere balhoofdshoek aanhouden, betere remdruk creeren door meer gewicht op het voorwiel, en door de steilere verhouding van het frame/gewichtsverdeling een hogere bochtensnelheid aanhouden.![]()
Not the same, als je al rijdende politie ziet, knopje indrukken en als het goed is doet de servo zijn werk, en ook handig als je z'ochtends van huis weg moet rijden.quote:
quote:Op maandag 27 juni 2005 11:04 schreef Makster het volgende:
![]()
![]()
inderdaad zeg, wat een verhaal joh. En die Paul maar denken dat wij circuitbeesten zijn ofzo![]()
Ragbike prijs?quote:Op maandag 27 juni 2005 11:08 schreef Mercy_symbol het volgende:
1998 voor maar 4500 euro
[afbeelding]
schijnen alleen maar krasjes op te zitten![]()
maar als je die plastic troep eraf haalt heb je wel een leuke Ragbike![]()
![]()
prijs is vraagprijsquote:Op maandag 27 juni 2005 11:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ragbike prijs?![]()
OPM is ook lekker bezig, vrijdagZX6R en zaterdagZX7.. wat motoren testen.![]()
Goedemorgenquote:
quote:Op maandag 27 juni 2005 11:31 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Zag dat je gisteren wel een lelijke foto van mij gepost hebt.Dat haar
![]()
Nee hoor hoeft niet.quote:Op maandag 27 juni 2005 11:34 schreef ondeugend het volgende:
[..]moet ie weg ?
Mijn haar was ook weer een vogelnestje gisteren.
Het valt me reuze meequote:Op maandag 27 juni 2005 11:37 schreef ondeugend het volgende:
Hoe is het met je been nu ?
Had het algezen maar thanks anywayquote:Op maandag 27 juni 2005 11:28 schreef Patrick281 het volgende:
Mark, dit is het topic wat ik vorig jaar over (Paul) Bon Motoren had gelezen, en gaat over zijn ongeluk.![]()
Echt heftig ongeluk zo te lezen, kunstmatig in slaap gehouden enzo.![]()
Hij is pas halverweg Maart weer begonnen met werken..
Was wel de kampioen in die klasse.![]()
Hij had ook gewoon kunnen zeggen dat ik af moest stappen en met de bus terug moest inderdaad.quote:Op maandag 27 juni 2005 08:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik zag ze er ook vol op af gaan en had echt zoiets van WTFgaat hij nou doen ?
dat bleek paar tellen later wel duidelijk , Ondeugend lanceren![]()
![]()
eerlijk gezegd ben ik best wel blij dat jij het nu ook eens zegtquote:Op maandag 27 juni 2005 11:37 schreef ondeugend het volgende:
Ik zei bij het afscheid al dat je strak rijden deed.
Je kan je prima meten met de mijnheren.
Ja tnx!quote:Op maandag 27 juni 2005 11:37 schreef ondeugend het volgende:
Ik zei bij het afscheid al dat je strak rijden deed.
Je kan je prima meten met de mijnheren.
Ow, zaterdag wist je nog van niks.quote:Op maandag 27 juni 2005 11:42 schreef Makster het volgende:
Had het al gelezen maar thanks anyway
Kijk ff op supermotardnederland.nl en dan in het forum, is ook een topic over Paul. Staat ook nog een mooi fototje waarop hij zich zelf stoer genoeg vind voor op het internet. Slangen uit zijn bakkes enzo![]()
![]()
net alsof je dat alleen maar kan als je een VRO gehad heb.quote:Op maandag 27 juni 2005 11:43 schreef ondeugend het volgende:
Ik begreep van RB dat dit nou wel een gevalletje is waar je mee leert om te gaan op een VRO cursus. Zo zie je maar weer hoe belangrijk zo'n VRO dagje kan zijn.
Dat zijn ook dingen die je pas merkt als je met anderen rijdt die een beetje doorrijden.quote:Op maandag 27 juni 2005 12:09 schreef bwt het volgende:
Raus,
Wat ik merkte op de terugweg was dat ik stevig gas bij moest geven als je ging inhalen.
Met al een stevige snelheid en dan extra gas. Ik heb toch langzaam aan echt een sneller apparaat nodig. Ik zit te vaak op het max van de motor.
oftewel, ik wordt er uitgereden door een meisje.
(tenzij je in eens zonder benzine komt te staan natuurlijk)![]()
![]()
![]()
ze is de laatste tijd ook erg actief met sprintjes oefenenquote:Op maandag 27 juni 2005 12:09 schreef bwt het volgende:
Raus,
Wat ik merkte op de terugweg was dat ik stevig gas bij moest geven als je ging inhalen.
Met al een stevige snelheid en dan extra gas. Ik heb toch langzaam aan echt een sneller apparaat nodig. Ik zit te vaak op het max van de motor.
![]()
![]()
quote:Op maandag 27 juni 2005 12:09 schreef bwt het volgende:
Raus,
![]()
![]()
ik moest ook flink aan de gashandle draaien toen jij ging invoegenquote:Op maandag 27 juni 2005 12:09 schreef bwt het volgende:
Raus,
![]()
![]()
na het tanken bedoel je - neem ik aanquote:Op maandag 27 juni 2005 12:21 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik moest ook flink aan de gashandle draaien toen jij ging invoegen![]()
![]()
Waar ik jullie even kwijt was of niet? Zag eigenlijk te laat dat ik niet meer voor die auto's kon invoegen. Ik kon natuurlijk wel over de vluchtstrook gaan, maar besloot dat maar niet te doen. Ik moest flink remmen, want de laatste auto had een aanhanger en reed dus vrij langzaam.quote:Op maandag 27 juni 2005 12:30 schreef bwt het volgende:
[..]
na het tanken bedoel je - neem ik aan
Dat was dan ook max max max - gasgeven tot max toeren en dan doorschakelen zonder de koppeling te gebruiken om zo min mogelijk tijd kwijt te zijn. (lukt me alleen maar bij opschakelen en stevig gasgeven)
quote:Op maandag 27 juni 2005 12:30 schreef bwt het volgende:
[..]
Dat was dan ook max max max - gasgeven tot max toeren en dan doorschakelen zonder de koppeling te gebruiken om zo min mogelijk tijd kwijt te zijn. (lukt me alleen maar bij opschakelen en stevig gasgeven)
Jep, das het maximale wat er uit mijn moto te halen is aan gasgeven, versnellen.quote:Op maandag 27 juni 2005 13:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat was het dus
![]()
wilde voor de gein nog seinen dat ik wil inhalen![]()
maar ja gele plaat heH
quote:Op maandag 27 juni 2005 13:30 schreef Makster het volgende:
Eindelijk een reactie op mijn mail over nieuw model tank en radiatorkappen.
Kappen 70 euro de stuk exclusief BTW. De tank komt op 350 Euroex BTW. Dikke tering zeg hee, 350 euro voor een stuk mother fucking plastic. Ik geloof er geen reet van wat die vent me verteld. Hoe kan een tank zo duur zijn joh
![]()
![]()
Damn woman, wat nu te doen. Nieuwe tank en kappen zijn veel mooier dan de oude originele maar ja 580 euro voor een beetje nieuw plastic...... denk het niet eigenlijk
zo eentjequote:Op maandag 27 juni 2005 13:35 schreef bwt het volgende:
[..]
Jep, das het maximale wat er uit mijn moto te halen is aan gasgeven, versnellen.
Wat voor gele plaat?
Tja dacht ook dat het wel mee zou vallen, kan ook echt NOOOIT dat een tank zo duur is. Dikke lul hoor hee. Ben nu dus alle kawa dealers aan het rond mailen want ik geloof het nietquote:Op maandag 27 juni 2005 13:42 schreef Patrick281 het volgende:
Vaag.
En Mark, Paul Bon zei nog dat je beter iets compleet kon kopen dan het achteraf ombouwen -cq opknappen.
Was misschien wel een pleidooi voor een nieuwe Husk.
Is'ie toch meer verkoper dan we dachten.
Ze zijn wel fel heHquote:Op maandag 27 juni 2005 13:49 schreef Crashcat het volgende:
Hmmm... Volgens mij kom ik dan net uit mijn winterslaap![]()
quote:Op maandag 27 juni 2005 12:30 schreef bwt het volgende:
[..]
Motorquote:Op maandag 27 juni 2005 13:51 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ze zijn wel fel heHkomt zeker door je motor.
![]()
zit je mij nou ook al in de gaten te houdenquote:Op maandag 27 juni 2005 13:55 schreef hicham het volgende:
Gebakken_vissie heeft weer een icon
Ff bijlezen en multiple-quoten
quote:Op maandag 27 juni 2005 13:57 schreef Gebakken_vissie het volgende:
zit je mij nou ook al in de gaten te houden
Thx voor de pics over mailquote:Op maandag 27 juni 2005 07:06 schreef bwt het volgende:
[..]
Ik heb die DVD hier liggen ja.
is al weer ff geleden hoor.
Gaat dat niet een keer mis dan als je het zelf moet doen?quote:Op maandag 27 juni 2005 08:03 schreef hollander172 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Moet zelf dan een beschermend pak aan en dan moet ie mij pakken en tegen de grond aanwerken.
Heb dit vroeger ook weleens gedaan met bouvier en herder tegelijk.
Heb er nog littekens van...........
quote:Op maandag 27 juni 2005 09:41 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
dan heb ik die kanarie in rijdende versie. Wil nog wel een keer met een meet meetuffen voor dik op vakantie ga
Thxquote:Op maandag 27 juni 2005 09:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
skai meuk
Waarom ben je zo vroeg opquote:
Ik had ook niet erg veel te vertellen gisterquote:Op maandag 27 juni 2005 11:36 schreef Rausdouwer het volgende:
[/sub]
[..]
Nee hoor hoeft niet.
Soms valt het nog mee, maar gisteren niet echt. Ach ja gisteren was ik helemaal een kneusje (beetje stilletjes, hoewel ik nooit echt honderduit klets)maar ik reed wel Hicham er moeiteloos uit
![]()
Hoe snel zijn die SV's dan?quote:Op maandag 27 juni 2005 12:18 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ze is de laatste tijd ook erg actief met sprintjes oefenenen ze word steeds sneller
![]()
![]()
Ik tank meestal voor minder dan 20 euroquote:Op maandag 27 juni 2005 13:30 schreef Makster het volgende:
Eindelijk een reactie op mijn mail over nieuw model tank en radiatorkappen.
Kappen 70 euro de stuk exclusief BTW. De tank komt op 350 Euroex BTW. Dikke tering zeg hee, 350 euro voor een stuk mother fucking plastic. Ik geloof er geen reet van wat die vent me verteld. Hoe kan een tank zo duur zijn joh
![]()
![]()
Damn woman, wat nu te doen. Nieuwe tank en kappen zijn veel mooier dan de oude originele maar ja 580 euro voor een beetje nieuw plastic...... denk het niet eigenlijk
neejquote:Op maandag 27 juni 2005 13:43 schreef bwt het volgende:
Ahhh, ivm de automatischeoverheidsgeldgeneratoren dus
quote:Op maandag 27 juni 2005 14:08 schreef Youssef het volgende:
[..]
Er zijn er meerderen hier die [OUD] volgens mij in de gaten houden![]()
Ik denk meer aan oud zeer.quote:Op maandag 27 juni 2005 14:08 schreef Youssef het volgende:
Er zijn er meerderen hier die [OUD] volgens mij in de gaten houden![]()
Single quotequote:Op maandag 27 juni 2005 14:09 schreef hicham het volgende:
Hoe snel zijn die SV's dan?Volgens mij heeft Raus wel de snelste onder ons of niet
Zie wel wat andere snelle motoren staan in het OP lijstje maar die komen niet op meets of ze zijn 25KW
[..]
Ik tank meestal voor minder dan 20 euro
Nog bijna 2 fucking hele jarenquote:Op maandag 27 juni 2005 14:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
als Yoessef van 23.8 KW af mag heeft hij 3 PK meer dan CBRmaar dat ding haalt de 2 jaar toch niet
![]()
gooi die pk's en topp maar in de OP, kunnen we vergelijkenquote:Op maandag 27 juni 2005 14:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Single quote![]()
SV van RB is qua PKaas de zwaarste, qua top weet ik eigenlijk niet en dan komt als 2e de CBR105 PK ( opgegeven) die zou een top van 265 moeten hebben
![]()
als Yoessef van 23.8 KW af mag heeft hij 3 PK meer dan CBRmaar dat ding haalt de 2 jaar toch niet
![]()
Graag gedaan, de kwaliteit vanmijn nieuwe phone met 2 MP valt me heeeel erg mee, realy nice.quote:Op maandag 27 juni 2005 14:09 schreef hicham het volgende:
Thx voor de pics over mail
[..]
Hoe snel zijn die SV's dan?Volgens mij heeft Raus wel de snelste onder ons of niet
Zie wel wat andere snelle motoren staan in het OP lijstje maar die komen niet op meets of ze zijn 25KW
Ahh, dat klopt ja.quote:Op maandag 27 juni 2005 14:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
neejwe hebben het bij de benzinepomp toch over seinen naar duitse koekblikken gehad ?
![]()
Volgens deze link zou je 70PK hebbenquote:Op maandag 27 juni 2005 14:40 schreef bwt het volgende:
[..]
Graag gedaan, de kwaliteit vanmijn nieuwe phone met 2 MP valt me heeeel erg mee, realy nice.
Mijn SV zou iets van 57 PK moeten hebben dacht ik, top zit op 210 echte KMs zoals ik heel in het begin al eens verteld heb. (speed ritje duitse auto bahn)
[..]
Ahh, dat klopt ja.
dan zou je me vlotgenoeg voorbij zijn gekomen, bij mij is de "snelheid" er boven de 170 vlot uit en gaat ie langzamer door tot 190 en daarboven moet je echt ff wachten voor dat ie tot aan z'n top komt
en een score van 4,6quote:Op maandag 27 juni 2005 14:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Volgens deze link zou je 70PK hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |