Daar zat ik inderdaad ook al aan te denken.quote:Op zondag 26 juni 2005 12:46 schreef ondeugend het volgende:
Trouwens.... ze mogen blij zijn dat ik niet wil zoenen !![]()
quote:Op zondag 26 juni 2005 12:12 schreef Youssef het volgende:
?Vandaag mogen jullie achterblijvers er een SM topic van maken
![]()
Kwakasakiquote:Op zondag 26 juni 2005 19:01 schreef el_nuno het volgende:
nou ik verveelde me vandaag dus heb een paar foto's gemaakt van me motor
[afbeelding]
[afbeelding]
Hmmm, nou begrijp ik je opmerking op het eindquote:Op zondag 26 juni 2005 12:46 schreef ondeugend het volgende:
[..]Daar zeg je wat ! Camera meenemen
De volgende keren maakt me niet uit.. de eerste keer vind ik het gepast een hand te geven.
Trouwens.... ze mogen blij zijn dat ik niet wil zoenen !![]()
Mercy, check eens naar de poster van deze quotequote:Op zondag 26 juni 2005 12:06 schreef hicham het volgende:
Zal ik nog een oude dikke zaterdagkrant meenemen in m'n broek,
volgens mij krijg ikvan Mercy omdat we de afspraak hebben verzet
Ze hoefde niet eens te dwingenquote:Op zondag 26 juni 2005 12:41 schreef Patrick281 het volgende:
Ga je ze dwingen dan?![]()
![]()
![]()
Maar ze hadden Raus al gewaarschuwd dat ze het maar 1 keer doen, dus niet de volgende meetings.
Dat is ongepast.![]()
quote:Op zondag 26 juni 2005 12:47 schreef ondeugend het volgende:
De ramen trillen hier in de sponningen... RB is er.
Leuk zo een naakte zadelquote:Op zondag 26 juni 2005 21:04 schreef Makster het volgende:
De KLX, voor mensen met verstand van FUN![]()
<<knip>>
Idd, wilde nog inzetten op het geslacht en de dag.quote:Op zondag 26 juni 2005 20:06 schreef Youssef het volgende:
Zitten we te meeten krijg Maxima gewoon een baby, zomaar![]()
Hahahahahahaquote:Op zondag 26 juni 2005 21:44 schreef Patrick281 het volgende:
Mark, naapert, ik heb ook vandaag mijn vorkpoten mert commandant en alu poets gedaan.
![]()
![]()
Ben net terug van het strand, met de CR.
quote:Op zondag 26 juni 2005 21:44 schreef Patrick281 het volgende:
Lang verhaal over een zeer betrouwbare motor
Er komt poep uit je helmquote:
Serieus powerranger stylequote:
Oortjes, d'ohquote:
WTFquote:Op zondag 26 juni 2005 21:48 schreef hicham het volgende:
In de buurt van Ommen waren Youssef en ik eerst even gestopt bij een carpoolparkeerplaats, youssef was moe dus ging ie maar op de grond liggen
[afbeelding]
quote:Op donderdag 11 juli 2002 16:26 schreef NapO het volgende:
ff aan max vragen...
ik kan me voorstellen dat het voor je balhoofdlager een grotere belasting is...
en je achter veer/demper krijgt steeds een klap...
maarja...
stunten=materiaal eerder stuk
niet stunten=materiaal ff langer mee gaat ook stuk.
quote:Op zondag 26 juni 2005 21:58 schreef hicham het volgende:
Heb ook nog een foto van Dumb en Dumber (bwt op voorgrond en mercy op achtergrond) maar volgens mij hoeven die detailfoto's niet zo hier op fok dus die stuur ik wel over MSNVerder leuke pics
en idd een leuke daggie, weer eens een andere meetsamenstelling met ondeugend, RB en bwt
[..]![]()
Je houdt je Popijn reputatie wel goed in eer hoog he?
Leuke dingen maak je mee zeg![]()
Oortjes op je helmquote:Op zondag 26 juni 2005 22:00 schreef hicham het volgende:
[..]
Oortjes, d'oh![]()
Die vond ondeugend zo leuk, ze ging er ook aanzitten toen Youssef voor een stoplicht stilstond
We vroegen ons nog af of je zou komenquote:Op zondag 26 juni 2005 21:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
nice picsjammer dat ik het weer gemist heb
maar ik sliep vanmiddag weer tot 1630 uur
Nog niet gezien die dingen?quote:Op zondag 26 juni 2005 22:01 schreef Makster het volgende:
[..]
Oortjes op je helmJe komt uit de Randstad hoor, denk is helder joh
![]()
Wel gezien maar dat ik ook daadwerkelijk iemand zou "kennen" die dumbass genoeg zou zijn om die crap op zijn helm te plakken, dat verbaasd me een beetjequote:Op zondag 26 juni 2005 22:03 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nog niet gezien die dingen?
Ziet er wel euh konijnachtig uit enzo.
Jij valt alleen op gesluierde vrouwen............quote:
quote:Op zondag 26 juni 2005 21:54 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Idd, wilde nog inzetten op het geslacht en de dag.
Value van 1.85 op geslacht en 6.00 op de dag...........![]()
Alhoewel we geen foto nodig hebben om je almachtigheid te bevestigen, zit er wel wat inquote:Op zondag 26 juni 2005 21:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
best wel een "almachtige" foto![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 26 juni 2005 22:01 schreef Youssef het volgende:
[..]
WTFWat lul je, hier deed ik OPM gewoon na
![]()
Niet iedereen wil z'n gezicht graag op internet, OPM ook al nietquote:Op zondag 26 juni 2005 22:01 schreef hollander172 het volgende:
Vraag me nog steeds af hoe Kaatje er uit ziet maar die is weer gecensureerd op de foto's.
Is ze zo lelijk jongens?![]()
![]()
![]()
Weinig ja, we waren te druk bezig met motorrijden [insert motorrijsmiley.gif]quote:Leuke pics maar het zijn er wel weinig vinden jullie niet?![]()
quote:Op zondag 26 juni 2005 22:06 schreef Makster het volgende:
[..]
Wel gezien maar dat ik ook daadwerkelijk iemand zou "kennen" die dumbass genoeg zou zijn om die crap op zijn helm te plakken, dat verbaasd me een beetje
Beter plak je een 50 cm lange kunst dildo op je helm ofzo, is net weer iets anders als bunny oortjes![]()
Ogen zeggen inderdaad het meest.quote:Op zondag 26 juni 2005 22:06 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
wij weten het ook nietze is niet zonder zonnenbril gezien
![]()
Nope, helm deed ze af, daarna trok ze een plastic zak over d'r hoofdquote:Op zondag 26 juni 2005 22:08 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ogen zeggen inderdaad het meest.
Ze heeft haar helm ook de hele tijd opgehouden?![]()
Sterfdag van de paus was voor zijn overlijden ook inzetwaardig.quote:Op zondag 26 juni 2005 22:07 schreef hicham het volgende:
[..]Waar je wel niet geld op kan zetten tegenwoordig
als je "meer " van haar wilt zien moet je maar eens een avondje in R&P doorbrengenquote:Op zondag 26 juni 2005 22:08 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ogen zeggen inderdaad het meest.
Ze heeft haar helm ook de hele tijd opgehouden?![]()
quote:Op zondag 26 juni 2005 22:09 schreef hicham het volgende:
[..]
Nope, helm deed ze af, daarna trok ze een plastic zak over d'r hoofd
Of gewoon komen meetenquote:Op zondag 26 juni 2005 22:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
als je "meer " van haar wilt zien moet je maar eens een avondje in R&P doorbrengen![]()
![]()
Die ging hard !!!!!quote:Op zondag 26 juni 2005 22:12 schreef hicham het volgende:
[..]
Of gewoon komen meeten
Weet alleen niet of zij nog wel gaat meeten, d'r rug heeft nogal een klap gehad van een drempel![]()
hij heeft ook kattenoortjes voor mij gekochtquote:Op zondag 26 juni 2005 22:06 schreef Makster het volgende:
[..]
Wel gezien maar dat ik ook daadwerkelijk iemand zou "kennen" die dumbass genoeg zou zijn om die crap op zijn helm te plakken, dat verbaasd me een beetje
Beter plak je een 50 cm lange kunst dildo op je helm ofzo, is net weer iets anders als bunny oortjes![]()
Als je er maar mee blijft verdienenquote:Op zondag 26 juni 2005 22:10 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Sterfdag van de paus was voor zijn overlijden ook inzetwaardig.Niet gedaan uit respect voor het stommelde en trillende maar ik heb getwijfeld.
Je kan op de gekste dingen gokken, maakt het uit? Verdien er leuk mee dus..........
NEE, jij mag nietquote:Op zondag 26 juni 2005 22:12 schreef Makster het volgende:
[..]
Hee als ik nou klaar ben met die KLX mag ik dan ook mee...pleeaassseee![]()
![]()
Je bent je nu al aan het indekken tegen blunders die kunnen voorkomen als je KLX eindelijk klaar is? Jij hebt ook niet veel vertrouwen in je motor zegquote:Op zondag 26 juni 2005 22:23 schreef Makster het volgende:
Zal je zien, is dat ding eindelijk klaar en ga ik vol goede moed meeten, krijg ik een vastloper ofzo
Heb altijd dat soort dingen, zelfde als een uur bezig zijn om onderdelen van de KLX te slopen en dan netjes alles in een platic zak klaar leggen voor een reis naar Den Bosch en dan daar er achterkomen dat je geen zak bij je hebt
Nee het is niet de motor waar ik het vertrouwen in mis, met de motor is niks mis. Het is meer de gene die hem in elkaar flanstquote:Op zondag 26 juni 2005 22:28 schreef hicham het volgende:
[..]
Je bent je nu al aan het indekken tegen blunders die kunnen voorkomen als je KLX eindelijk klaar is? Jij hebt ook niet veel vertrouwen in je motor zeg
Ik ga achter de TV zittenhoef ik niet te typen enzo
Ze komt in R&P op regelmatige basis?quote:Op zondag 26 juni 2005 22:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
als je "meer " van haar wilt zien moet je maar eens een avondje in R&P doorbrengen![]()
![]()
quote:
Dat nooit, die blijft lekker bij ons.quote:Niet dat je je hond moet verkopen omdat je steeds verliest
Goed idee, ik ga dit met belangstelling volgen.quote:Op zondag 26 juni 2005 21:04 schreef Makster het volgende:
En toen na lang denken en brainstormen toch maar de zaag in het achterpatbord gezet.
Gisteren heen en terug Dordt geen enkel probleem.quote:Op zondag 26 juni 2005 21:58 schreef hicham het volgende:![]()
Je houdt je Popijn reputatie wel goed in eer hoog he?
Leuke dingen maak je mee zeg![]()
Vorig jaar ook al niet, was toen ook al het gesprek hier, en op andere meetings.quote:Op zondag 26 juni 2005 22:06 schreef Mercy_symbol het volgende:
wij weten het ook nietze is niet zonder zonnenbril gezien
![]()
Ik denk dat je die foto nog even moet editten.quote:Op zondag 26 juni 2005 21:48 schreef hicham het volgende:
Allemaal aangekomen bij Hotel de Zon
Gemeenten/resized_hicham_002.jpg
Inderdaad, die haakneus is TE erg. Ben benieuwd hoe het eruit komt te zienquote:Op zondag 26 juni 2005 23:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Goed idee, ik ga dit met belangstelling volgen.![]()
Dat er een recht achterspatbord op moet, daar waren we beide al onafhankelijk van mekaar over uit.
Inderdaad, waren leuke spele beesiesquote:Op zondag 26 juni 2005 23:08 schreef Patrick281 het volgende:
Die honden van Paul Bon zijn bruuthelemaal geweldig gewoon.
![]()
![]()
quote:Op zondag 26 juni 2005 22:54 schreef hollander172 het volgende:
Hij is overigens helemaal afgetrained, weegt nu weer iets onder de 40kg maar heeft een spiermassa..............We lopen een km of 40 totaal met hem per dag, hij sprint ongeveer 10 km per dag en daarnaast doen we nog uithoudingsvermogen/krachttraining met hem.
![]()
quote:Op zondag 26 juni 2005 23:09 schreef Makster het volgende:... en dood mag vallen met zijn remreinigerHij verkoopt NU 3 bussen voor 4,95
![]()
Aan iedereen behalve ons natuurlijk.quote:Maarja de beste man moet ook nog brood verdienen toch![]()
quote:
Nee ik weet nog dat ze groot en bruin warenquote:Op zondag 26 juni 2005 23:13 schreef Patrick281 het volgende:
Jij dat ras nog onthouden.. althans de naam wat over bleef van al die kruisingen.
![]()
Maar ik ga alvast een poging tot pitten doen.![]()
Kijk - iedereen weer thuis.quote:Op zondag 26 juni 2005 23:36 schreef ondeugend het volgende:
Zo dan eerst maar even mijn foto's van de cam halen en drinken pakken.
Wat een zelfkennisquote:Op zondag 26 juni 2005 22:32 schreef Makster het volgende:
[..]
Nee het is niet de motor waar ik het vertrouwen in mis, met de motor is niks mis. Het is meer de gene die hem in elkaar flanst
Pakwerk als in "Grijp die dief!!quote:Op zondag 26 juni 2005 22:54 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wil pakwerk met hem gaan doen maar heb er nu al slapeloze nachten van.Dat gaat echt pijn doen vrees ik.
![]()
Ik zie jou nog wel eens een hele lange post maken in dat MF topic "Heb jij je motor wel eens geslagen", of whatever de naam van dat topic wasquote:Op zondag 26 juni 2005 23:02 schreef Patrick281 het volgende:
Maar we hebben weer lekker gereden hoor.![]()
[..]
Is bijna niets te zien op de pic tochquote:Op zondag 26 juni 2005 23:08 schreef Patrick281 het volgende:
Die honden van Paul Bon zijn bruuthelemaal geweldig gewoon.
![]()
![]()
[..]
Ik denk dat je die foto nog even moet editten.Teveel info.
![]()
Wat kost remmenreiniger normaal danquote:Op zondag 26 juni 2005 23:09 schreef Makster het volgende:
[..]
En heb mijn grote vriend Paul net ff gemaild dat ie tandwielen en ketting kan bestellen en dood mag vallen met zijn remreinigerHij verkoopt NU 3 bussen voor 4,95
![]()
Retelompquote:Op zondag 26 juni 2005 23:33 schreef Crashcat het volgende:
Zeg, is er iemand van jullie vanmiddag op de a16 geweest met een s-rad?
Ga ik vandaag weer een keertje met de auto, kom een biker tegen.
Achterlijke mongool reed al 4km. voor de Brieennoord-brug op de linker rijstrook met 140.
En dit maar volhouden tot ik bij Dordrecht er af moest. Kom ik uit de tunnel, reed hij nog steeds links!!
Ben je dan lomp of lomp.?!
quote:Op zondag 26 juni 2005 23:36 schreef ondeugend het volgende:
Zo dan eerst maar even mijn foto's van de cam halen en drinken pakken.
Dat zag er wel erg humor uit moet ik zeggen - hicham plat liggend op de tank, youssef een zelfde verhaal ook al heeft hij wel een kuipje. Viel me mee dat je e voeten nog niet naarachteren stak om NOG minder lucht weerstand te kennen.quote:Op zondag 26 juni 2005 23:46 schreef hicham het volgende:
RB moet nog leren rekening te houden met 25KW motorenGing er wel erg snel vandoor via de snelweg, had de grootste moeite hem bij te houden. Heb wel 180 km/h gehaald en das heel wat voor m'n bandietje
Plat op de tank enzo
quote:Op zondag 26 juni 2005 23:46 schreef hicham het volgende:
RB moet nog leren rekening te houden met 25KW motorenGing er wel erg snel vandoor via de snelweg, had de grootste moeite hem bij te houden. Heb wel 180 km/h gehaald en das heel wat voor m'n bandietje
Plat op de tank enzo
[..]
quote:Op zondag 26 juni 2005 23:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
en ik jullie passeren helemaal opgericht en jullie helemaal plat op tank
![]()
![]()
quote:Op zondag 26 juni 2005 23:53 schreef bwt het volgende:
en ik ben pitten, moet er morgen erg vroeg uit - voor mijn doen dan
We wachten gespannen afquote:Op zondag 26 juni 2005 23:54 schreef ondeugend het volgende:
Foto's komen zo... eerst even op alles en iedereen reageren.
Nee dat viel tegen zeg ! Jammer welquote:
quote:Op zondag 26 juni 2005 20:05 schreef Youssef het volgende:
[..]
Hmmm, nou begrijp ik je opmerking op het eind![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is mijn col cq hoofddoekjequote:Op zondag 26 juni 2005 22:09 schreef hicham het volgende:
Nope, helm deed ze af, daarna trok ze een plastic zak over d'r hoofd
Damn ik wist dat we geen andere keus hadden dan er recht overheen te gaan. Ik was voorbereid en toch ging mijn rugzakkie ver boven mijn hoofd vliegen.quote:Op zondag 26 juni 2005 22:12 schreef hicham het volgende:[/b
Weet alleen niet of zij nog wel gaat meeten, d'r rug heeft nogal een klap gehad van een drempel![]()
Al mijn problemen staan daar inderdaad.quote:[b]Op zondag 26 juni 2005 22:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
![]()
Je bent welkomquote:Op maandag 27 juni 2005 00:02 schreef el_nuno het volgende:
het ziet er wel gezellig uit allemaal
volgende keer ga ik mee (als het een beetje dichterbij is)
Goed zoquote:Op maandag 27 juni 2005 00:01 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nee dat viel tegen zeg ! Jammer wel![]()
Nee wat mij betreft was het zo goed toch ?
En daarna ging je rekken en strekken op de motorquote:Damn ik wist dat we geen andere keus hadden dan er recht overheen te gaan. Ik was voorbereid en toch ging mijn rugzakkie ver boven mijn hoofd vliegen.Dat was echt een killerdrempel zeg.
En ja ik deed het zeker voelen in mijn rug.
Ow jeejquote:Volgens mij ben ik er nu wel.
Nu ff de foto's en daarna wat ik van de meet vond![]()
Hey.... deze dag had ik van te voren al als verloren beschouwd na al dat feesten van de afgelopen dagen. Wat ook zeker te voelen was trouwens.quote:Op maandag 27 juni 2005 00:07 schreef Youssef het volgende:
[..]
Je bent welkomVolgende keer wat langer he Ondeugend, je was de weakest link vandaag.
En Raus ook beterschap ofzo
![]()
Vond het echt kort, maar was wel top.
![]()
Dat van die plastic zak heb ik niet gezien op je hoofd? Met die drempels dacht ik ook even wtf we nu weer beland zijn, dat stommer pretpark daar
Maar gelukkig de goede keuze gemaakt, want dat we over de N347 oid gingen was niet de bedoeling, wij wilden binnendoor
Helaas voor ondeugend dus
Foto's waar ik vol in beeld ben hoeven van mij niet hier op fok, zo goed wil ik niet herkend worden door anderenquote:Op maandag 27 juni 2005 00:12 schreef ondeugend het volgende:
Op de andere foto's staan kentekens... die soep ik morgen wel even.
Mocht iemand zijn/haar foto hier niet willen hebben dan moet hij het even zeggen, dan haal ik hem weg.
Altijd leuk !quote:Op maandag 27 juni 2005 00:07 schreef hicham het volgende:
[..]
Goed zo
Het is dat ik niet had gelezen dat je ons ging dwingen, toen was ik al onderweg. Anders hadden we er wel een kat en muisspelletje van kunnen maken ofzo![]()
Mijn rug is al een beetje brak de laatste tijd, dus ja... meteen kijken of de rug het nog doet.quote:En daarna ging je rekken en strekken op de motor![]()
![]()
Als je wilt drijven moet je een boot kopenquote:Op maandag 27 juni 2005 00:18 schreef Youssef het volgende:
Maak je alvast een zipfileKan je meteen de originelen sturen op MSN NU
Ik mail je evenquote:Op zondag 26 juni 2005 23:42 schreef bwt het volgende:
Zoals misschien al was opgevallen - ik heb niet zo veel foto's gemaakt.
Maar wat ik heb - heb ik ook nog op een iets hogere kwaliteit. ipv die 640-480 dingen.
wie ze hebben wil - let me know - 6 foto's 1.93 MB bij elkaar
quote:Op maandag 27 juni 2005 00:02 schreef el_nuno het volgende:
het ziet er wel gezellig uit allemaal
volgende keer ga ik mee (als het een beetje dichterbij is)
Hmmm *graaft in geheugen*quote:Op maandag 27 juni 2005 00:28 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Als je wilt drijven moet je een boot kopen![]()
![]()
quote:Op zondag 26 juni 2005 20:38 schreef hicham het volgende:Onze dempers verbleken met die van RB erbij
Wij lekker aan het gas jengelen bij het stoplicht, en als RB meedoet dan blijft er niks van ons over![]()
Ben me van geen kwaad bewustquote:Op zondag 26 juni 2005 23:46 schreef hicham het volgende:
Plat op de tank enzo
[..]
Dat had ik willen zienquote:Op zondag 26 juni 2005 23:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
en ik jullie passeren helemaal opgericht en jullie helemaal plat op tank
![]()
![]()
Welke drempels het waren er zoveelquote:Op maandag 27 juni 2005 00:01 schreef ondeugend het volgende:
Damn ik wist dat we geen andere keus hadden dan er recht overheen te gaan. Ik was voorbereid en toch ging mijn rugzakkie ver boven mijn hoofd vliegen.Dat was echt een killerdrempel zeg.
En ja ik deed het zeker voelen in mijn rug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |