Daar zat ik inderdaad ook al aan te denken.quote:Op zondag 26 juni 2005 12:46 schreef ondeugend het volgende:
Trouwens.... ze mogen blij zijn dat ik niet wil zoenen !![]()
quote:Op zondag 26 juni 2005 12:12 schreef Youssef het volgende:
?Vandaag mogen jullie achterblijvers er een SM topic van maken
![]()
Kwakasakiquote:Op zondag 26 juni 2005 19:01 schreef el_nuno het volgende:
nou ik verveelde me vandaag dus heb een paar foto's gemaakt van me motor
[afbeelding]
[afbeelding]
Hmmm, nou begrijp ik je opmerking op het eindquote:Op zondag 26 juni 2005 12:46 schreef ondeugend het volgende:
[..]Daar zeg je wat ! Camera meenemen
De volgende keren maakt me niet uit.. de eerste keer vind ik het gepast een hand te geven.
Trouwens.... ze mogen blij zijn dat ik niet wil zoenen !![]()
Mercy, check eens naar de poster van deze quotequote:Op zondag 26 juni 2005 12:06 schreef hicham het volgende:
Zal ik nog een oude dikke zaterdagkrant meenemen in m'n broek,
volgens mij krijg ikvan Mercy omdat we de afspraak hebben verzet
Ze hoefde niet eens te dwingenquote:Op zondag 26 juni 2005 12:41 schreef Patrick281 het volgende:
Ga je ze dwingen dan?![]()
![]()
![]()
Maar ze hadden Raus al gewaarschuwd dat ze het maar 1 keer doen, dus niet de volgende meetings.
Dat is ongepast.![]()
quote:Op zondag 26 juni 2005 12:47 schreef ondeugend het volgende:
De ramen trillen hier in de sponningen... RB is er.
Leuk zo een naakte zadelquote:Op zondag 26 juni 2005 21:04 schreef Makster het volgende:
De KLX, voor mensen met verstand van FUN![]()
<<knip>>
Idd, wilde nog inzetten op het geslacht en de dag.quote:Op zondag 26 juni 2005 20:06 schreef Youssef het volgende:
Zitten we te meeten krijg Maxima gewoon een baby, zomaar![]()
Hahahahahahaquote:Op zondag 26 juni 2005 21:44 schreef Patrick281 het volgende:
Mark, naapert, ik heb ook vandaag mijn vorkpoten mert commandant en alu poets gedaan.
![]()
![]()
Ben net terug van het strand, met de CR.
quote:Op zondag 26 juni 2005 21:44 schreef Patrick281 het volgende:
Lang verhaal over een zeer betrouwbare motor
Er komt poep uit je helmquote:
Serieus powerranger stylequote:
Oortjes, d'ohquote:
WTFquote:Op zondag 26 juni 2005 21:48 schreef hicham het volgende:
In de buurt van Ommen waren Youssef en ik eerst even gestopt bij een carpoolparkeerplaats, youssef was moe dus ging ie maar op de grond liggen
[afbeelding]
quote:Op donderdag 11 juli 2002 16:26 schreef NapO het volgende:
ff aan max vragen...
ik kan me voorstellen dat het voor je balhoofdlager een grotere belasting is...
en je achter veer/demper krijgt steeds een klap...
maarja...
stunten=materiaal eerder stuk
niet stunten=materiaal ff langer mee gaat ook stuk.
quote:Op zondag 26 juni 2005 21:58 schreef hicham het volgende:
Heb ook nog een foto van Dumb en Dumber (bwt op voorgrond en mercy op achtergrond) maar volgens mij hoeven die detailfoto's niet zo hier op fok dus die stuur ik wel over MSNVerder leuke pics
en idd een leuke daggie, weer eens een andere meetsamenstelling met ondeugend, RB en bwt
[..]![]()
Je houdt je Popijn reputatie wel goed in eer hoog he?
Leuke dingen maak je mee zeg![]()
Oortjes op je helmquote:Op zondag 26 juni 2005 22:00 schreef hicham het volgende:
[..]
Oortjes, d'oh![]()
Die vond ondeugend zo leuk, ze ging er ook aanzitten toen Youssef voor een stoplicht stilstond
We vroegen ons nog af of je zou komenquote:Op zondag 26 juni 2005 21:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
nice picsjammer dat ik het weer gemist heb
maar ik sliep vanmiddag weer tot 1630 uur
Nog niet gezien die dingen?quote:Op zondag 26 juni 2005 22:01 schreef Makster het volgende:
[..]
Oortjes op je helmJe komt uit de Randstad hoor, denk is helder joh
![]()
Wel gezien maar dat ik ook daadwerkelijk iemand zou "kennen" die dumbass genoeg zou zijn om die crap op zijn helm te plakken, dat verbaasd me een beetjequote:Op zondag 26 juni 2005 22:03 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nog niet gezien die dingen?
Ziet er wel euh konijnachtig uit enzo.
Jij valt alleen op gesluierde vrouwen............quote:
quote:Op zondag 26 juni 2005 21:54 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Idd, wilde nog inzetten op het geslacht en de dag.
Value van 1.85 op geslacht en 6.00 op de dag...........![]()
Alhoewel we geen foto nodig hebben om je almachtigheid te bevestigen, zit er wel wat inquote:Op zondag 26 juni 2005 21:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
best wel een "almachtige" foto![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 26 juni 2005 22:01 schreef Youssef het volgende:
[..]
WTFWat lul je, hier deed ik OPM gewoon na
![]()
Niet iedereen wil z'n gezicht graag op internet, OPM ook al nietquote:Op zondag 26 juni 2005 22:01 schreef hollander172 het volgende:
Vraag me nog steeds af hoe Kaatje er uit ziet maar die is weer gecensureerd op de foto's.
Is ze zo lelijk jongens?![]()
![]()
![]()
Weinig ja, we waren te druk bezig met motorrijden [insert motorrijsmiley.gif]quote:Leuke pics maar het zijn er wel weinig vinden jullie niet?![]()
quote:Op zondag 26 juni 2005 22:06 schreef Makster het volgende:
[..]
Wel gezien maar dat ik ook daadwerkelijk iemand zou "kennen" die dumbass genoeg zou zijn om die crap op zijn helm te plakken, dat verbaasd me een beetje
Beter plak je een 50 cm lange kunst dildo op je helm ofzo, is net weer iets anders als bunny oortjes![]()
Ogen zeggen inderdaad het meest.quote:Op zondag 26 juni 2005 22:06 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
wij weten het ook nietze is niet zonder zonnenbril gezien
![]()
Nope, helm deed ze af, daarna trok ze een plastic zak over d'r hoofdquote:Op zondag 26 juni 2005 22:08 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ogen zeggen inderdaad het meest.
Ze heeft haar helm ook de hele tijd opgehouden?![]()
Sterfdag van de paus was voor zijn overlijden ook inzetwaardig.quote:Op zondag 26 juni 2005 22:07 schreef hicham het volgende:
[..]Waar je wel niet geld op kan zetten tegenwoordig
als je "meer " van haar wilt zien moet je maar eens een avondje in R&P doorbrengenquote:Op zondag 26 juni 2005 22:08 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ogen zeggen inderdaad het meest.
Ze heeft haar helm ook de hele tijd opgehouden?![]()
quote:Op zondag 26 juni 2005 22:09 schreef hicham het volgende:
[..]
Nope, helm deed ze af, daarna trok ze een plastic zak over d'r hoofd
Of gewoon komen meetenquote:Op zondag 26 juni 2005 22:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
als je "meer " van haar wilt zien moet je maar eens een avondje in R&P doorbrengen![]()
![]()
Die ging hard !!!!!quote:Op zondag 26 juni 2005 22:12 schreef hicham het volgende:
[..]
Of gewoon komen meeten
Weet alleen niet of zij nog wel gaat meeten, d'r rug heeft nogal een klap gehad van een drempel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |