Volgens mij zijn ze nog niet vertrokkenquote:Op zondag 26 juni 2005 11:25 schreef ondeugend het volgende:
14.00 it is
Wie sms-t Raus en Mercy dat ze rustig aan kunnen doen ?
quote:Op zondag 26 juni 2005 11:25 schreef bwt het volgende:
ik stuur 06 van mij wel via msn
Jullie mogen ook nu al gaan hoor, dan voegen we ons later wel bij julliequote:Op zondag 26 juni 2005 11:29 schreef Mercy_symbol het volgende:
we waren net op het moment van weggaan![]()
Stelletje lamstralen daar in Amsterdammoeten wij weer op hun wachten
![]()
Schuld van Hichamquote:[b]Op zondag 26 juni 2005 11:29
Stelletje lamstralen daar in Amsterdammoeten wij weer op hun wachten
![]()
Ik dacht niet dat de reistijd 1,5 uur was bwoehoequote:Op zondag 26 juni 2005 11:30 schreef hicham het volgende:
[..]
Leer eens zelf opstaan ipv altijd te verwachten dat ik je wakkermaak
quote:
quote:Op zondag 26 juni 2005 11:34 schreef Mercy_symbol het volgende:
inplaats van digitaal huilen kunnen jullie beter voortmaken![]()
Welk wetsartikel is dat nou weer.quote:Op zondag 26 juni 2005 11:36 schreef Youssef het volgende:
Ben de route aan het overschrijven![]()
Ik quote... "vrouwen in klederdracht" en "Op zondag moet het fototoestel absoluut in de tanktas blijven, want dan mag je er helemaal niet gefotografeerd worden"
31quote:
Wist ik veel dat het zo ver wasquote:Op zondag 26 juni 2005 11:32 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik dacht niet dat de reistijd 1,5 uur was bwoehoe"
quote:Op zondag 26 juni 2005 11:34 schreef Mercy_symbol het volgende:
inplaats van digitaal huilen kunnen jullie beter voortmaken![]()
quote:
Doe maar niet dan... zonder voel je het veeeeeeel beter.quote:Op zondag 26 juni 2005 12:06 schreef hicham het volgende:
Zal ik nog een oude dikke zaterdagkrant meenemen in m'n broek,
volgens mij krijg ikvan Mercy omdat we de afspraak hebben verzet
Hey lekker zegquote:Op zondag 26 juni 2005 12:11 schreef Gebakken_vissie het volgende:
zo, ik ben er vandoor. Kitesurfen staat vandaag op het prgramma. Zweet ze in die leren pakkies van jullie
Ja, geef ze nog een aai over de bolquote:Op zondag 26 juni 2005 12:08 schreef Patrick281 het volgende:
Ach, kunnen ze hun poesje nog wat aandacht geven.![]()
Marokkanen nemen toch ook angzamerhand de samenleving over..quote:Op zondag 26 juni 2005 12:13 schreef bwt het volgende:
HAHHAHA, met toestemming van iedereen die meet zeker???
of aleen uit regio a'damn
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |