quote:Op maandag 27 juni 2005 00:33 schreef hicham het volgende:
Vond dat hoofddoekje wel grappig
Zag meteen een kans om je te bekeren tot moslima
Nee die ene !quote:
Lekker slaapritme heb jequote:
Ze begint wel brutaal te worden jaquote:Op maandag 27 juni 2005 00:38 schreef ondeugend het volgende:
Mijn complimenten voor de rijdende dame in het gezelschap .. ik ben trots op haar !!
quote:Op maandag 27 juni 2005 01:08 schreef hicham het volgende:
[..]
Ze begint wel brutaal te worden ja
Eerst kon ik haar gewoon voorbijknallen, tegenwoordig trekt ze ook het gas open
en ben ik kansloos![]()
Ze is me al twee keer voorbijgekomen in een semi-wedstrijdje
Nieuwe Ghostrider? Die van Rotterdam - Amsterdam is al tig jaar oudquote:Op maandag 27 juni 2005 02:35 schreef Crashcat het volgende:
Meeting van jullie ziet er leuk uit![]()
Heeft een van jullie de nieuwe Ghost Rider al gezien?
In 20 min. van Rotterdam naar Amsterdam.
Eat this, zondagsrijders![]()
Ik heb die DVD hier liggen ja.quote:Op maandag 27 juni 2005 02:35 schreef Crashcat het volgende:
quote:Op zondag 26 juni 2005 21:44 schreef Patrick281 het volgende:
Verhaaltje over CR die niet uitging.
Je site heeft zo te zien een metarmofose ondergaan, ziet er goed uitquote:Op maandag 27 juni 2005 07:06 schreef bwt het volgende:
[..]
Ik heb die DVD hier liggen ja.
is al weer ff geleden hoor.
quote:Op zondag 26 juni 2005 23:46 schreef hicham het volgende:
Pakwerk als in "Grijp die dief marokkaan!!!" ?
Moet jij dan als dief fungeren?
quote:Op maandag 27 juni 2005 01:29 schreef ondeugend het volgende:
@Pepsel en Mak.... Goed bezig jullie 2en !!
ik zag ze er ook vol op af gaan en had echt zoiets van WTFquote:Op maandag 27 juni 2005 00:59 schreef Youssef het volgende:
Ik dacht ook toen ik in mijn spiegels deed van uuhhWat doet RB daar in het midden, daar zit toch een gigantische drempel
Wel klote dat Martie en Raus nu een nieuw pak moeten kopen vanwege die beschadigingen.
![]()
Vertel je zelf je nieuwe naam K. ?![]()
Morgen maar bijlezen
quote:Op maandag 27 juni 2005 01:08 schreef hicham het volgende:
[..]
Ze begint wel brutaal te worden ja
Eerst kon ik haar gewoon voorbijknallen, tegenwoordig trekt ze ook het gas open
en ben ik kansloos![]()
Ze is me al twee keer voorbijgekomen in een semi-wedstrijdje
Ach ja, verstand en rijervaring komt met de jaren, was vast ingecalculeerd dus.quote:Op maandag 27 juni 2005 08:50 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik zag ze er ook vol op af gaan en had echt zoiets van WTFgaat hij nou doen ?
dat bleek paar tellen later wel duidelijk , Ondeugend lanceren![]()
![]()
oud oud oudquote:Op maandag 27 juni 2005 02:35 schreef Crashcat het volgende:
is voor kinderwagenquote:Op maandag 27 juni 2005 07:54 schreef Youssef het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Makster ook goed bezig geweest jaLijkt me ook wel leuk om een knutselmotor geheel naar eigen wensen aan te passen, maar dan geen SM
Dat van die fooi begrijp ik nog steeds niet CarolineJe had toch fooi inbegrepen bij het bedrag dat je op tafel had gelegd
Ik wilde weten hoeveel je had gegeven, omdat ik ging pinnen en dat dus niet in eigen zak zou steken. Toen gaf je weer fooi?
tegen dat geluid van RB kan echt niemand opquote:Op maandag 27 juni 2005 08:53 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ach ja, verstand en rijervaring komt met de jaren, was vast ingecalculeerd dus.![]()
![]()
En jullie moeten Mark zijn Bosdemper eens horen qua herrie.![]()
Beemer maakte alleen leuk geluid bij veel trekkracht.quote:Op maandag 27 juni 2005 08:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
tegen dat geluid van RB kan echt niemand opzelf jou oude beemer had als een zielig vogeltje overgekomen
![]()
zelfs dat ding valt gewoon in het nietsquote:Op maandag 27 juni 2005 09:03 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Beemer maakte alleen leuk geluid bij veel trekkracht.![]()
Zijn trouwens zat R1100S gasten die zo'n Soes gehad hebben.![]()
Maar je VFR is een dood vogeltje hoor.![]()
En hoezo niemand, die VTR waar ik op heb gereden met open Two Brothers zal best een party'tje meeblazen.![]()
Deed al pijn aan mijn oren bij onbelast gasgeven.![]()
En Mark maakt ook een pokke herrie met zijn Bos.![]()
dat zullen we over 2 weken dan maar eens bekijkenquote:Op maandag 27 juni 2005 08:57 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
tegen dat geluid van RB kan echt niemand opzelf jou oude beemer had als een zielig vogeltje overgekomen
![]()
quote:Op maandag 27 juni 2005 09:13 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
dat zullen we over 2 weken dan maar eens bekijken
dan heb ik die kanarie in rijdende versie. Wil nog wel een keer met een meet meetuffen voor dik op vakantie gaquote:
How can you know without meeting'em.quote:Op maandag 27 juni 2005 09:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
zelfs dat ding valt gewoon in het niets![]()
Cool.quote:Op maandag 27 juni 2005 09:41 schreef Gebakken_vissie het volgende:
dan heb ik die kanarie in rijdende versie. Wil nog wel een keer met een meet meetuffen voor dik op vakantie ga
Langleve de skinbaarheid en het simpele vervangen daarvan.quote:Op maandag 27 juni 2005 07:55 schreef Youssef het volgende:
[..]
Je site heeft zo te zien een metarmofose ondergaan, ziet er goed uit![]()
ik heb dat ding toch in Hoogvliet gezienquote:Op maandag 27 juni 2005 09:51 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
How can you know without meeting'em.![]()
[..]
Cool.![]()
Nodigen we gelijk wat oude Fok! MC lieden uit.![]()
quote:Op maandag 27 juni 2005 09:52 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik heb dat ding toch in Hoogvliet gezien![]()
Ik ben benieuwd hoe dit topic zich ontwikkeld, vind het nog best duur namelijk.quote:Op maandag 27 juni 2005 09:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hicham misschien hier Tip voor buddyovertrek![]()
skai meuk
dan kunnen we beter uit de buurt van rotonde's en bomen blijvenquote:Op maandag 27 juni 2005 09:51 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
How can you know without meeting'em.![]()
[..]
Cool.![]()
Nodigen we gelijk wat oude Fok! MC lieden uit.![]()
we hebben erbij gestaan toen die gast wegging ermeequote:Op maandag 27 juni 2005 09:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Die van Mark.
![]()
En bij die VTR zaten jullie toch binnen.![]()
En nee, harder dan dat kan echt niet.![]()
![]()
[..]
Ik ben benieuwd hoe dit topic zich ontwikkeld, vind het nog best duur namelijk.![]()
125 Euro... Dikke lul zeg hee. Voro 10 euro ben je klaar op de marktquote:Op maandag 27 juni 2005 09:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hicham misschien hier Tip voor buddyovertrek![]()
skai meuk
wat een bullshitprijs. Ik betaalde 50 euro voor een complete buddyseat.quote:Op maandag 27 juni 2005 10:14 schreef Makster het volgende:
[..]
125 Euro... Dikke lul zeg hee. Voro 10 euro ben je klaar op de markt![]()
Owja goede morgen, ik ga weer verder. Druk zat enzo![]()
Ja, maar ze hadden vast medelijden met je.quote:Op maandag 27 juni 2005 10:19 schreef Gebakken_vissie het volgende:
wat een bullshitprijs. Ik betaalde 50 euro voor een complete buddyseat.
Ja, maar of je de hele tijd achter iemand aanrijdt, of iemand rijdt er op zijn gemak mee weg.quote:Op maandag 27 juni 2005 10:11 schreef Mercy_symbol het volgende:
we hebben erbij gestaan toen die gast wegging ermeeen het klonk zeker wel vet !
en harder kan wel degelijk,we waren met 6 motoren en 1 daarvan overstemde alle andere 5
![]()
echt welquote:Op maandag 27 juni 2005 10:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ja, maar ze hadden vast medelijden met je.![]()
[..]
Ja, maar of je de hele tijd achter iemand aanrijdt, of iemand rijdt er op zijn gemak mee weg.![]()
Ik draaide dat ding open, en hoorde daarna gewoon even niets meer door de herrie daarvoor.
Die van Ralf zijn toch niet helemaal open?![]()
Vandaar dat de rit ingekort werd omdat Ondeugend er door zat.quote:Op maandag 27 juni 2005 10:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
echt welals RB vol gas geeft hoor je dat in heel Staphorst
![]()
hij had de DB killers bij zichquote:Op maandag 27 juni 2005 10:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vandaar dat de rit ingekort werd omdat Ondeugend er door zat.Maar zo'n open systeem is niet altijd leuk
eigenlijk zou je het moeten kunnen instellen dat open gedoe, zag zo een keer een topic voorbijkomen op M_F met een link naar een Amerikaans bedrijf, maken een leuk servosysteempje ter inbouw.
![]()
En wij moeten de voorkant afvlakken, en iets erop leggen in het midden zei onze Paul.quote:Op maandag 27 juni 2005 10:14 schreef Makster het volgende:
125 Euro... Dikke lul zeg hee. Voro 10 euro ben je klaar op de markt![]()
Ondeugend had ook nog een repetietie waar ze op tijd bij moest zijn.quote:Op maandag 27 juni 2005 10:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vandaar dat de rit ingekort werd omdat Ondeugend er door zat.![]()
quote:Op maandag 27 juni 2005 10:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En wij moeten de voorkant afvlakken, en iets erop leggen in het midden zei onze Paul.![]()
Dan konden we ook meer op de tank gaan zitten, en zo een steilere balhoofdshoek aanhouden, betere remdruk creeren door meer gewicht op het voorwiel, en door de steilere verhouding van het frame/gewichtsverdeling een hogere bochtensnelheid aanhouden.![]()
Not the same, als je al rijdende politie ziet, knopje indrukken en als het goed is doet de servo zijn werk, en ook handig als je z'ochtends van huis weg moet rijden.quote:
quote:Op maandag 27 juni 2005 11:04 schreef Makster het volgende:
![]()
![]()
inderdaad zeg, wat een verhaal joh. En die Paul maar denken dat wij circuitbeesten zijn ofzo![]()
Ragbike prijs?quote:Op maandag 27 juni 2005 11:08 schreef Mercy_symbol het volgende:
1998 voor maar 4500 euro
[afbeelding]
schijnen alleen maar krasjes op te zitten![]()
maar als je die plastic troep eraf haalt heb je wel een leuke Ragbike![]()
![]()
prijs is vraagprijsquote:Op maandag 27 juni 2005 11:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ragbike prijs?![]()
OPM is ook lekker bezig, vrijdagZX6R en zaterdagZX7.. wat motoren testen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |