Tja dacht ook dat het wel mee zou vallen, kan ook echt NOOOIT dat een tank zo duur is. Dikke lul hoor hee. Ben nu dus alle kawa dealers aan het rond mailen want ik geloof het nietquote:Op maandag 27 juni 2005 13:42 schreef Patrick281 het volgende:
Vaag.
En Mark, Paul Bon zei nog dat je beter iets compleet kon kopen dan het achteraf ombouwen -cq opknappen.
Was misschien wel een pleidooi voor een nieuwe Husk.
Is'ie toch meer verkoper dan we dachten.
Ze zijn wel fel heHquote:Op maandag 27 juni 2005 13:49 schreef Crashcat het volgende:
Hmmm... Volgens mij kom ik dan net uit mijn winterslaap![]()
quote:Op maandag 27 juni 2005 12:30 schreef bwt het volgende:
[..]
na het tanken bedoel je - neem ik aan
Dat was dan ook max max max - gasgeven tot max toeren en dan doorschakelen zonder de koppeling te gebruiken om zo min mogelijk tijd kwijt te zijn. (lukt me alleen maar bij opschakelen en stevig gasgeven)
Motorquote:Op maandag 27 juni 2005 13:51 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ze zijn wel fel heHkomt zeker door je motor.
![]()
zit je mij nou ook al in de gaten te houdenquote:Op maandag 27 juni 2005 13:55 schreef hicham het volgende:
Gebakken_vissie heeft weer een icon
Ff bijlezen en multiple-quoten
quote:Op maandag 27 juni 2005 13:57 schreef Gebakken_vissie het volgende:
zit je mij nou ook al in de gaten te houden
Thx voor de pics over mailquote:Op maandag 27 juni 2005 07:06 schreef bwt het volgende:
[..]
Ik heb die DVD hier liggen ja.
is al weer ff geleden hoor.
Gaat dat niet een keer mis dan als je het zelf moet doen?quote:Op maandag 27 juni 2005 08:03 schreef hollander172 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Moet zelf dan een beschermend pak aan en dan moet ie mij pakken en tegen de grond aanwerken.
Heb dit vroeger ook weleens gedaan met bouvier en herder tegelijk.
Heb er nog littekens van...........
quote:Op maandag 27 juni 2005 09:41 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
dan heb ik die kanarie in rijdende versie. Wil nog wel een keer met een meet meetuffen voor dik op vakantie ga
Thxquote:Op maandag 27 juni 2005 09:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hicham misschien hier Tip voor buddyovertrek![]()
skai meuk
Waarom ben je zo vroeg opquote:
Ik had ook niet erg veel te vertellen gisterquote:Op maandag 27 juni 2005 11:36 schreef Rausdouwer het volgende:
[/sub]
[..]
Nee hoor hoeft niet.
Soms valt het nog mee, maar gisteren niet echt. Ach ja gisteren was ik helemaal een kneusje (beetje stilletjes, hoewel ik nooit echt honderduit klets)maar ik reed wel Hicham er moeiteloos uit
![]()
Hoe snel zijn die SV's dan?quote:Op maandag 27 juni 2005 12:18 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ze is de laatste tijd ook erg actief met sprintjes oefenenen ze word steeds sneller
![]()
![]()
Ik tank meestal voor minder dan 20 euroquote:Op maandag 27 juni 2005 13:30 schreef Makster het volgende:
Eindelijk een reactie op mijn mail over nieuw model tank en radiatorkappen.
Kappen 70 euro de stuk exclusief BTW. De tank komt op 350 Euroex BTW. Dikke tering zeg hee, 350 euro voor een stuk mother fucking plastic. Ik geloof er geen reet van wat die vent me verteld. Hoe kan een tank zo duur zijn joh
![]()
![]()
Damn woman, wat nu te doen. Nieuwe tank en kappen zijn veel mooier dan de oude originele maar ja 580 euro voor een beetje nieuw plastic...... denk het niet eigenlijk
neejquote:Op maandag 27 juni 2005 13:43 schreef bwt het volgende:
Ahhh, ivm de automatischeoverheidsgeldgeneratoren dus
quote:Op maandag 27 juni 2005 14:08 schreef Youssef het volgende:
[..]
Er zijn er meerderen hier die [OUD] volgens mij in de gaten houden![]()
Ik denk meer aan oud zeer.quote:Op maandag 27 juni 2005 14:08 schreef Youssef het volgende:
Er zijn er meerderen hier die [OUD] volgens mij in de gaten houden![]()
Single quotequote:Op maandag 27 juni 2005 14:09 schreef hicham het volgende:
Hoe snel zijn die SV's dan?Volgens mij heeft Raus wel de snelste onder ons of niet
Zie wel wat andere snelle motoren staan in het OP lijstje maar die komen niet op meets of ze zijn 25KW
[..]
Ik tank meestal voor minder dan 20 euro
Nog bijna 2 fucking hele jarenquote:Op maandag 27 juni 2005 14:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
als Yoessef van 23.8 KW af mag heeft hij 3 PK meer dan CBRmaar dat ding haalt de 2 jaar toch niet
![]()
gooi die pk's en topp maar in de OP, kunnen we vergelijkenquote:Op maandag 27 juni 2005 14:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Single quote![]()
SV van RB is qua PKaas de zwaarste, qua top weet ik eigenlijk niet en dan komt als 2e de CBR105 PK ( opgegeven) die zou een top van 265 moeten hebben
![]()
als Yoessef van 23.8 KW af mag heeft hij 3 PK meer dan CBRmaar dat ding haalt de 2 jaar toch niet
![]()
Graag gedaan, de kwaliteit vanmijn nieuwe phone met 2 MP valt me heeeel erg mee, realy nice.quote:Op maandag 27 juni 2005 14:09 schreef hicham het volgende:
Thx voor de pics over mail
[..]
Hoe snel zijn die SV's dan?Volgens mij heeft Raus wel de snelste onder ons of niet
Zie wel wat andere snelle motoren staan in het OP lijstje maar die komen niet op meets of ze zijn 25KW
Ahh, dat klopt ja.quote:Op maandag 27 juni 2005 14:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
neejwe hebben het bij de benzinepomp toch over seinen naar duitse koekblikken gehad ?
![]()
Volgens deze link zou je 70PK hebbenquote:Op maandag 27 juni 2005 14:40 schreef bwt het volgende:
[..]
Graag gedaan, de kwaliteit vanmijn nieuwe phone met 2 MP valt me heeeel erg mee, realy nice.
Mijn SV zou iets van 57 PK moeten hebben dacht ik, top zit op 210 echte KMs zoals ik heel in het begin al eens verteld heb. (speed ritje duitse auto bahn)
[..]
Ahh, dat klopt ja.
dan zou je me vlotgenoeg voorbij zijn gekomen, bij mij is de "snelheid" er boven de 170 vlot uit en gaat ie langzamer door tot 190 en daarboven moet je echt ff wachten voor dat ie tot aan z'n top komt
en een score van 4,6quote:Op maandag 27 juni 2005 14:47 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Volgens deze link zou je 70PK hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |