Ah, ik had nog niet eens gezien dat crossover wilde voorstellen om een nieuwe groep te beginnen, maar dacht dat hij gewoon reclame aan het maken was voor de al bestaande groep.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:11 schreef I-con het volgende:
*kuch* *kuch* http://www.audioscrobbler.com/group/Fok%2521 *kuch*
Daar was een oplossing voor, SP2 veroorzaakte die crashes.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:17 schreef Zanderrr het volgende:
Die Audioscrobbler-plugin crasht mijn Winamp de hele tijd, dus m'n profiel is inmiddels al een jaar niet meer up-to-date.
Jammer... Het heeft me wel gestimuleerd om naar bijvoorbeeld Yusef Lateef en Ben Allison te gaan luisteren. Oh, en U Totem, maar dat was me dan weer net iets te vaag.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:17 schreef Zanderrr het volgende:
Die Audioscrobbler-plugin crasht mijn Winamp de hele tijd, dus m'n profiel is inmiddels al een jaar niet meer up-to-date.
quote:
crossover, zoals hierboven al was aangegeven bestaat er eigenlijk al een Fok!-groep op Audioscrobbler.quote:
och verrek helemaal niet gezien, ik ga meteen joinenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:35 schreef Grobbel het volgende:
[..]
[..]
crossover, zoals hierboven al was aangegeven bestaat er eigenlijk al een Fok!-groep op Audioscrobbler.
http://www.audioscrobbler.com/group/Fok%2521
Ik geloof dat groepen per definitie nog niet verwijderd kunnen worden door een limitatie in het systeem; maar wellicht kun je 'm wel sluiten of invite-only maken; dan wordt de groep in elk geval wel op 'non-actief' gesteld.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:48 schreef crossover het volgende:
ohja en kan ik mijn group niet verwijderen ofzo..?
De eerste keer kan het ff duren voordat er iets verschijnt.. duurde bij mij ook iets van 10 minuten ofzoquote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:54 schreef Foxxy het volgende:
Zo, net ff plugin geinstalleerd voor WMP. Meteen maar mn account weer even leeg gemaakt. Opnieuw beginnen!
http://www.audioscrobbler.com/user/Foxxy/
Edit: Hij lijkt niets te doen. Heb de plugin wel ingeschakkeld.
* Foxxy wacht geduldigquote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:59 schreef Laverne het volgende:
[..]
De eerste keer kan het ff duren voordat er iets verschijnt.. duurde bij mij ook iets van 10 minuten ofzo
deze dusquote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:39 schreef Grobbel het volgende:
Er was ook ooit een topic over, maar die is ofwel vol geraakt, ofwel verdwenen in zoekfunctieloos limbo.
Wat gaat er mis dan? Welk programma gebruik je daar voor je muziek? Ik krijg zelf de Windows Media Player plugin maar mondjesmaat aan de praat, maar wat Winamp betreft heb ik weer totaal geen klachten.quote:Op donderdag 7 juli 2005 09:22 schreef Z het volgende:
http://www.audioscrobbler.com/user/Z-List/
Ik krijg 'm alleen niet aan de gan op m'n werk. Wat jammer is want daar luister ik de meeste muziek ...
Ik heb het al met de proxy aan en de proxy uit geprobeerd, zal zo eens googlen op de error ...quote:130.141 07/07/2005 09:20:06 CScrobbler::SubmitSong Submitting 'Isolee - Pictureloved (Wearemonster)'
130.172 07/07/2005 09:20:06 CScrobbler::SubmitSong Not in a position to send data. Caching for later.
280.437 07/07/2005 09:22:36 CScrobbler::OnTrackPlay New song detected - Isolee - Schrapnell (Wearemonster)
430.219 07/07/2005 09:25:06 CScrobbler::GetURL ERROR - ReqID 1, HttpSendRequest - (12002) -
430.250 07/07/2005 09:25:06 CScrobbler::ThreadCallback ReqID 1, Submission is '', Response is , Status Code 0
430.281 07/07/2005 09:25:06 CScrobbler::ParseReponse ERROR - Response was invalid
430.297 07/07/2005 09:25:06 CScrobbler::ThreadCallback ERROR - ReqID 1, Last response from the server was unreadable ()
490.547 07/07/2005 09:26:06 CScrobbler::SubmitSong Submitting 'Isolee - Schrapnell (Wearemonster)'
Oei, dan weet ik het eigenlijk ook niet meer.quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:16 schreef Z het volgende:
Ik ben er achter wat er misgaat. Hij verandert m'n wachtwoord automatisch, maar hoe ik dat nou weer op moet lossen ...
Audioscrobbler heeft de laatste paar dagen wat kuren, maar lastfm geeft aan dat alles er wel doorheen komt bij mij.quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:34 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Maar 1/3 van de nummers die ik het afgelopen half uur heb geluisterd pakt ie. Ieder nummer had volledige 'eigenschappen'-gegevens..![]()
Erg vaag. Je gebruikt ook een versie van Winamp die de plugin zou moeten steunen? En die foutmelding die je hierboven postte, zit daar nog variatie in, of krijg je continu dezelfde foutmeldingen? Want normaal gesproken maak ik me er dan weinig zorgen om, dan komt het over het algemeen later wel weer goed.quote:Op donderdag 7 juli 2005 10:34 schreef Z het volgende:
Het blijft vreemd. Nummers die ik thuis draai worden wel 'gesubmitt', nummers die ik op m'n werk draai zijn nog nooit 'gesubmitt'.
1 2 3 4 5 6 7 | 0.000 07/07/2005 10:22:36 Application Information AudioScrobbler for Winamp v1.1.8 (Build 613) ml_audioscrobbler.dll 0.031 07/07/2005 10:22:36 Application Information Winamp Version 5.09 0.047 07/07/2005 10:22:36 Application Information Windows 2000 (Professional), (Uniprocessor Free) v5.0 Build:2195 Service Pack:4 0.047 07/07/2005 10:22:36 CScrobbler::StartScrobbling Startup Complete. 0.109 07/07/2005 10:22:36 CScrobbler::ThreadCallback ReqID 0, Submission is '', Response is , Status Code 407 0.140 07/07/2005 10:22:36 CScrobbler::ParseReponse ERROR - Response was invalid 0.172 07/07/2005 10:22:37 CScrobbler::ThreadCallback ERROR - ReqID 0, Last response from the server was unreadable () |
Hij moest denk ik ff op gang komen ofzoquote:Op donderdag 7 juli 2005 10:37 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Audioscrobbler heeft de laatste paar dagen wat kuren, maar lastfm geeft aan dat alles er wel doorheen komt bij mij.
Add friend, relationship die zoek je zelf maar even opquote:Op donderdag 7 juli 2005 09:22 schreef Z het volgende:
http://www.audioscrobbler.com/user/Z-List/
Ik krijg 'm alleen niet aan de gan op m'n werk. Wat jammer is want daar luister ik de meeste muziek ...
Heu?quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:49 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Add friend, relationship die zoek je zelf maar even op![]()
Je kan van die standaard relaties aanklikkenquote:
' has better taste than you'quote:Op donderdag 7 juli 2005 14:36 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Je kan van die standaard relaties aanklikkenIk heb een mooie uitgezocht
Als je kijkt bij netwerk kan je zien wie je heeft geadd als vriend, als het goed is sta ik daar nu tussen
Paraguay?quote:Op donderdag 7 juli 2005 15:06 schreef Berkery het volgende:
http://www.audioscrobbler.com/user/Berkery/
Sinds een week of wat
Eigenlijk is er helemaal niks spannends aan die hele groep, maar ach.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:11 schreef search64 het volgende:
Nou, ik ben ook maar lid geworden van de elitegroep van Fok!
Ik zal vannacht een paar cd's op repeat zetten.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:12 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Eigenlijk is er helemaal niks spannends aan die hele groep, maar ach.
Dat truukje zal weinig effect hebben, vrees ik. Volgens mij wordt er gekeken naar hoeveel verschillende personen naar een bepaalde artiest luisteren, niet meer naar het totaal aantal gespeelde tracks (dat was ooit wel eens anders, toen 1 persoon 3000 keer naar Lange Frans & Baas B had zitten luisteren, en daardoor de hele groepsstatistieken om zeep had geholpenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:42 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik zal vannacht een paar cd's op repeat zetten.
Oh ja, dat Lange Frans incident heb ik toen ook mee gekregen.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:47 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Dat truukje zal weinig effect hebben, vrees ik. Volgens mij wordt er gekeken naar hoeveel verschillende personen naar een bepaalde artiest luisteren, niet meer naar het totaal aantal gespeelde tracks (dat was ooit wel eens anders, toen 1 persoon 3000 keer naar Lange Frans & Baas B had zitten luisteren, en daardoor de hele groepsstatistieken om zeep had geholpen).
Misschien is een muziektrivia-groep spannender? Met Berkery, Z, Bigshadow, jij en ik die zich in dit topic melden zitten we al aan de 5 man....quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:12 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Eigenlijk is er helemaal niks spannends aan die hele groep, maar ach.
Maak die groep maar aan, zou ik zeggen!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:25 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Misschien is een muziektrivia-groep spannender? Met Berkery, Z, Bigshadow, jij en ik die zich in dit topic melden zitten we al aan de 5 man....
ik ben al onderwegquote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:26 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Maak die groep maar aan, zou ik zeggen!
Zanderrrrrrrrrrrrr mag ook wel, ook al zien we 'm weinig tegenwoordig. Dan zitten we al aan de 6.....nog 4 te gaanquote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:33 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Oei, dat wordt nog even users ronselen in de komende tijd.
Zou toch moeten kunnen op de een of andere manier... Ik heb nog nooit een group gemanaged, dus ik heb verder geen idee. Maar wellicht dat er een inviteknop ergens in de bovenrand verstopt zit van de normale userpagina's als je groupadmin bent?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Oh en ik heb Litpho en Ascaroth ook al gespot in de algemene foklijst...nog 2 te gaan....als die allemaal ff joinen natuurlijk. Waarom kan ik niet mensen inviten? Of zoek ik gewoon niet goed?
Nee, volgens mij kan je alleen inviten als je een gesloten groep hebt. Maar ik heb ze allemaal al ge-PMt. Alleen Berkery niet, want ik krijg een error als ik dat probeerquote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:42 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Zou toch moeten kunnen op de een of andere manier... Ik heb nog nooit een group gemanaged, dus ik heb verder geen idee. Maar wellicht dat er een inviteknop ergens in de bovenrand verstopt zit van de normale userpagina's als je groupadmin bent?
De trivia-posse is alleen voor onze eigen trivia-inteelt. Dus als je even een tvp plaats in muziektrivia kunnen we je in principe niet weigerenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:52 schreef search64 het volgende:
Ah, mag ik der ook bij?
Oeh, nog meer statistieken. Ik ben er bij.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Oh en ik heb Litpho en Ascaroth ook al gespot in de algemene foklijst...nog 2 te gaan....als die allemaal ff joinen natuurlijk. Waarom kan ik niet mensen inviten? Of zoek ik gewoon niet goed?
Oe, das van voor mijn tijd....doe maar snel joinen danquote:
Ik heb 'm al gevondenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Alleen Berkery niet, want ik krijg een error als ik dat probeer
Coole gebruikersnaam!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:20 schreef thaleia het volgende:
http://www.audioscrobbler.com/user/Shady%20Lane/
Hey, jij mag ook bij onze sektequote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:20 schreef thaleia het volgende:
http://www.audioscrobbler.com/user/Shady%20Lane/
Heh ik was ff wegquote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:05 schreef crossover het volgende:
4 keer achter elkaar hetzelfde nummer
hier is die van mij btw
Dat is niets aan, ik kan je nu al garanderen dat Radiohead aan je zal worden aanbevolen. Het is net als met de Fok! Album top 100: je zal gewoon per user moeten kijken. Na 100 tracks krijg je neighbours met ongeveer dezelfde smaak, bij die users kijken is wel interessant.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:30 schreef thaleia het volgende:
Ah, ik heb nu pas het topic helemaal doorgelezen. Ik begrijp dat het pas interessant wordt over een tijdje, als ie heeft kunnen bedenken welke artiesten ik misschien ook leuk ga vinden e.d.
Maar ook los van de groep waar je in zit is het vaak weinig spannend. Ik heb in ieder geval nog geen enkele band kunnen ontdekken uit mijn recomendations. Wellicht moet ik gewoon nog meer draaien, maar dit is mijn top 10 recommendations:quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:38 schreef thaleia het volgende:
Dat ben ik bij Lingo!
Ik zit ook niet bij de Fok groep, want daar zal idd wel Radiohead uitkomen. Maar je krijgt toch ook wel recommendations die los staan van de groepen waar je in zit? Gewoon persoonlijke recommendations? Of niet?
Kloptquote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:43 schreef cafca het volgende:
ik dacht dat je recommendations kreeg op basis wat je zelf luistert?
Artiesten verwijderen?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:21 schreef mordradead het volgende:
man man man, wil ik wat artiesten verwijderen krijg ik steeds foutmelding... 1 voor 1 lukt het alleen wel
edit: zo... so far so good.... wanneer word er geupdate? weten jullie datwant dan komt er nog een boel troep van m'n zusje bij
als je uitlogt neemt hij het niet op denk ik? dan doe ik dat mooi als ik op de pc zit
En grobbel, bigshadow en Z-list in de gaten houden natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:48 schreef thaleia het volgende:
Ah ok, dus daar moet je het niet van hebben, eerder van je neighbours of groepsgenoten en dan eens kijken wat die zoal luisteren. Ook leuk
Wat zijn dat voor dingen dan?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:49 schreef pfaf het volgende:
[..]
En grobbel en Z-list in de gaten houden natuurlijk.
Geduld man!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:07 schreef Boeman het volgende:
hij update mijn top artists/tracks lijst niet meer
Maar je kunt de plugin toch gewoon blijven draaien op de achtergrond? Kun je altijd over een paar weken nog eens kijken hoe het er mee staat.quote:
Nee, je moet de plugin in je Winamp zelf uitzetten.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:21 schreef mordradead het volgende:
als je uitlogt neemt hij het niet op denk ik? dan doe ik dat mooi als ik op de pc zit
ja, mijn zusje luistert naar troep en dat hoeft mijn kwalitatief goede lijst (quote:
In mijn lijst staan ook artiesten waar m'n broertje naar luisterd! Alleen mijn dir met muziek in geinclude maar een tijdje heeft ie tóch de muziek op m'n broertjes XP account geregistreert. Dan zal ik maar eens gaan kijken hoe ik dat weg haal! Ik wist niet dat het kon! Wel mooi!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 09:26 schreef mordradead het volgende:
[..]
ja, mijn zusje luistert naar troep en dat hoeft mijn kwalitatief goede lijst () niet te verpesten en dus verwijder ik die artiesten uit de playlist dat kan via de last.fm site, met dan aan grobbel
Ik vind het ook wel lang durenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:07 schreef Boeman het volgende:
hij update mijn top artists/tracks lijst niet meer
Ik ben al zo'n 13 maanden geregistreerd op AS, en dan leer je het wel om geduldig te zijn.quote:
Ik heb net zo'n spannende nek-aan-nek race in mijn "top artists"-lijst, dus ik kijk iets te vaak jaquote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:17 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Maar elke dag controleren of er een update geweest is kan soms net zo interessant zijn als kijken hoe het gras groeit.
Als je wilt spieken hoe de stand er ongeveer uitziet, kun je ook op de zustersite http://www.last.fm in je profile editor naar de artist list kijken - dan krijg je een abc-overzicht van alle artiesten waar je naar geluisterd hebt, plus een overzicht van hoe vaak je er naar geluisterd hebt.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:24 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik heb net zo'n spannende nek-aan-nek race in mijn "top artists"-lijst, dus ik kijk iets te vaak ja![]()
Als je gewoon ingelogd bent, dan zou je op de groepspagina die hierboven of op de vorige pagina gepost is gewoon een 'join group' knop moeten staan.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:53 schreef Z het volgende:
Hoe 'join' ik bij de trivia groep?
Oe, nog 1tje en we krijgen lijstjesquote:
Dat Last.Fm is eigenlijk veel handiger, alles in één oogopslag, ook bands die ik maar één keer heb gedraaid etc..quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:49 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Als je wilt spieken hoe de stand er ongeveer uitziet, kun je ook op de zustersite http://www.last.fm in je profile editor naar de artist list kijken - dan krijg je een abc-overzicht van alle artiesten waar je naar geluisterd hebt, plus een overzicht van hoe vaak je er naar geluisterd hebt.
Maar dat zou de spanning uit die spannende nek-aan-nek race kunnen halen.![]()
Bert & Ernie - Het gaat beginnen?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:42 schreef Seborik het volgende:
http://www.audioscrobbler.com/user/seborik/
Vanaf vandaag.
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:53 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Bert & Ernie - Het gaat beginnen?
Wel een briljante opener, trouwens. [afbeelding]
Als ik daar op klik krijg ik een nieuw, leeg scherm.quote:
Je kunt ook gewoon naar www.last.fm/user/je_user_naam/editor gaan.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:23 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Als ik daar op klik krijg ik een nieuw, leeg scherm.[EDIT: bij personal krijg ik ook een leeg scherm. En ik gebruik FF, misschien heeft dat er iets mee te maken]
Of moet ik naar www.last.fm gaan om artiesten te verwijderen?(dan verwijder ik ook 50cent, waar ik één keer naar geluistert had toen iemand me dat opstuurde en nu staat dat telkens bij m'n underrated artists
)
1 Dj G-Spot - self destructquote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:28 schreef Tha_T het volgende:Dat ik dit topic nu pas zie. Mag ik ook in de Fok!-group joinen?
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:31 schreef pfaf het volgende:
[..]
1 Dj G-Spot - self destruct
2 Within Temptation - Angels
3 Coldplay - The Hardest Part
4 Ciara - 1,2 Step
5 Coldplay - Square One
1 Christina Aguilera - Genie In A Bottle
1 Janet Jackson - Doesn't Really Matter
3 Jeugd Van Tegenwoordig - Watskeburt?!
4 Gwen Stefani - Hollandback Girl
5 3 Doors Down - Loser
Liever niet.![]()
Jeh, ik heb alle muziek van m'n broertje er uit gesmeten!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:29 schreef pfaf het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon naar www.last.fm/user/je_user_naam/editor gaan.
Goeie tip. Vooral voor alle Janet Jackson zooiquote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:29 schreef pfaf het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon naar www.last.fm/user/je_user_naam/editor gaan.
Die knop leidt overigens naar een andere ingebouwde feature in Audioscrobbler, een radiostation die muziek draait die aansluit op jouw AS profiel.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:23 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Als ik daar op klik krijg ik een nieuw, leeg scherm.[EDIT: bij personal krijg ik ook een leeg scherm. En ik gebruik FF, misschien heeft dat er iets mee te maken]
Ja, dat Last.fm is een erg leuke service. Helaas laat de techniek het daar nogal eens afweten.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:31 schreef Grobbel het volgende:
Die knop leidt overigens naar een andere ingebouwde feature in Audioscrobbler, een radiostation die muziek draait die aansluit op jouw AS profiel.
Goede muzieksmaak, jeh!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:16 schreef 123RiK het volgende:
ik met mijn suprieure muzieksmaak en al een audioscrobbler-account sinds Augustus 2004 ben ook gejoint
http://www.audioscrobbler.com/group/Fok!quote:Op maandag 11 juli 2005 22:43 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
de link bedoel ik
http://www.audioscrobbler.com/user/Dirksietse/
Denk het niet eigenlijk. Je kan beter proberen de instellingen te tunen zodat je wel via de proxy kan sturen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:44 schreef Z het volgende:
Zou het mogelijk zijn om de 'cache-file' vande gedraaide nummers op m'n werk thuis neer te zetten en zo m'n profile up-daten? Ik kom op m'n werk op de één of andere manier niet langs de proxy ...
Ik heb wel eens gehoord dat dit wel zou kunnen, en dat dit ook wel eens misbruikt werd in het verleden om snel extra gegevens te genereren. Geen idee in hoeverre dit gefixt is, maar het is het proberen waard.quote:
Tja, de cache zal vast wel ergens worden opgeslagen. Dus als Z dat bestandje naar de juiste map kopieert en daarna Winamp opstart, kan het best zo zijn dat de plug-in erin trapt en de cache verstuurt.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:21 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehoord dat dit wel zou kunnen, en dat dit ook wel eens misbruikt werd in het verleden om snel extra gegevens te genereren. Geen idee in hoeverre dit gefixt is, maar het is het proberen waard.
Dat zou betekenen dat je ook geen bestanden op dezelfde computer zou mogen verplaatsen zolang ze nog gecached zijn, en ik denk niet dat AS zo rigide is.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:30 schreef Z het volgende:
Er staan in dat cache bestande overigens wel verwijzingen naar mapjes waar de mp3's staan. En dat is op m'n werk naruutlijk anders dan thuis ...
Bigbrother is watching youquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:41 schreef Frollo het volgende:
Als mijn vriendin thuis is en ik ben op mijn werk, dan kijk ik wel eens op mijn AS-pagina wat ze op heeft staan
En dan sms-en: 'Hoi schat, ben je weer lekker Kylie aan het draaien?' Zij zo van: wtf, hoe weet je dat?
Dubbel klikken op 't klokje rechts onder. Tabblad 'tijd', 'Klok automastisch BLABLABLA' aanvinken ende 'nu synchroniseren'.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:41 schreef L.Mo het volgende:
Ik krijg nu net de hele tijd te zien dat m'n klok niet goed staat:
We detected a problem with a recent plugin submission:
Your computer clock is incorrect. No really, it is. Ensure that the time, date, and time zone are correct.
Nou telt ie m'n liedjes niet meer..![]()
Ben ik de enige?![]()
quote:Nu ben je helemaal beneden!!
Nee.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:23 schreef crossover het volgende:
heb ik al gezegd dat jij een ontzettende kutsite hebt
Ah, oké bedankt hè!quote:nee? bij deze
quote:[..]
Dat is vaag... Mijn profiel is vandaag nochtans tot twee keer toe geupdate.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:09 schreef Big_Boss_Man het volgende:
De top artists en tracks charts laten wel lang op zich wachten!
2 keer?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:28 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Dat is vaag... Mijn profiel is vandaag nochtans tot twee keer toe geupdate.![]()
Bij mij op 13 juni voor 't laatstquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:28 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Dat is vaag... Mijn profiel is vandaag nochtans tot twee keer toe geupdate.![]()
Yup. Wel redelijk snel achter elkaar, trouwens, uurtje verschil denk ik. Geen idee waarom, trouwens.quote:
Fucked up!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Bij mij op 13 juni voor 't laatst![]()
quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:38 schreef L.Mo het volgende:
hij doet het weer niet
m'n datum stond op ergens in september 2006
wat waren die functies?quote:Op donderdag 14 juli 2005 09:56 schreef Frollo het volgende:
Ik mis wel de moderatiefuncties, die ze er een maand of twee geleden uitgesloopt hebben.
Kijk hier eensquote:Op donderdag 14 juli 2005 15:11 schreef L.Mo het volgende:
En bij mij worden de lijsten maar 1x per week geupdate. Maar dat is normaal toch?
Dan moet je de profiel editor hebben van http://www.last.fm ; zie ook de laatste paar pagina's voor meer gedetailleerde info.quote:Op zondag 17 juli 2005 14:37 schreef Beathoven het volgende:
zo, sinds een paar dagen de audioscrobbler plugin maar weer eens aan het draaien gezet en mezelf even bij de Fok! groep gevoegd.
http://www.audioscrobbler.com/user/beathoven
ik ben er iig achter dat ik m'n zelfgemaakte zooi beter even in een andere player kan beluisteren om te testen. Ik meen me iig te herinneren dat er in AS een functie was om bepaalde tracks of artiesten weg te halen maar die kan ik zo snel even niet terugvinden.
bedankt audiogrobblerquote:Op zondag 17 juli 2005 15:08 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Dan moet je de profiel editor hebben van http://www.last.fm ; zie ook de laatste paar pagina's voor meer gedetailleerde info.
Controleer even of je al je ID3-tags netjes hebt ingevuld. In Winamp is dat te controleren met ALT+3.quote:Op zondag 17 juli 2005 22:58 schreef Dr.E het volgende:
heb me ook aangemeld...
lijk alleen nog een probleem te hebben met het toevoegen van nr's. heb er al een aantal gespeeld, maar vooralsnog staat er mar 1 nr in die lijst...
Die krijg ik vandaag ook regelmatig te zien, maar dan wel op een goede manier. Op de een of andere manier zijn de AS toplijstjes vandaag bijna continu up to date, en als tracks verwerkt zijn in de hoofdlijst, dan verdwijnen ze ook uit de recent trackslijst. Maar er kunnen ook andere redenen voor zijn, zoals ID3-problemen of tijdelijke database-issues. Als je twijfelt over het laatste moet je even de status en evt. de cachefile van de plugin te bekijken om te zien wat er aan de hand is. Het kan zoiets lulligs zijn als een verkeerd password.quote:
Och, nadat ik het eerste album van Meindert Talma één keer helemaal had gedraaid, was ik gelijk superfan volgens Audioscrobblerquote:Op maandag 18 juli 2005 00:36 schreef Seborik het volgende:
Het duurt alleen wat lang voor je als 'grootste fan van een band/artiest' wordt aangeduid, maar verder heb ik nergens over te klagen.
Is heel goed mogelijk jaquote:Op maandag 18 juli 2005 10:04 schreef cafca het volgende:
Ik heb gisteren een demootje gedraaid van een onbekende italiaanse band. Ben ik straks zeker ook superfan
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 18 juli 2005 10:13 schreef Frollo het volgende:
[..]
Is heel goed mogelijk ja
Overigens ben ik (vooral dankzij de inspanningen van mijn vriendin) ook superfan van ost Kal Ho Naa Ho (een Bollywoodfilm) en Jason Donovan
Thanksquote:
Haha, ik ben zo te zien nog steeds Yusef Lateef's grootste fan, ook al heb ik Audioscrobbler bijna een jaar niet gebruikt.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:36 schreef Seborik het volgende:
Het duurt alleen wat lang voor je als 'grootste fan van een band/artiest' wordt aangeduid, maar verder heb ik nergens over te klagen.
Ik kom niet eens in het lijstje voor, alhoewel ik op basis van mijn toplijstgegevens er toch tussen zou moeten staan bij Yusef Lateef.quote:Op maandag 18 juli 2005 13:19 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Haha, ik ben zo te zien nog steeds Yusef Lateef's grootste fan, ook al heb ik Audioscrobbler bijna een jaar niet gebruikt.
Haha, doe je goed.quote:Op maandag 18 juli 2005 13:19 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Haha, ik ben zo te zien nog steeds Yusef Lateef's grootste fan, ook al heb ik Audioscrobbler bijna een jaar niet gebruikt.
Hé Prep: Jij mag er ook bijquote:Op maandag 18 juli 2005 13:35 schreef Prep2Fight het volgende:
Ik heb het ook maar even aangemaakt![]()
http://www.audioscrobbler.com/user/Prep2Fight/
Done.quote:
Update hij niet een keer per dag?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:59 schreef cafca het volgende:
Bij mij blijft ie maar op 75 tracks played staan, terwijl ie wel mijn recent tracks laat zien![]()
Tja, van dat updaten snap ik niet echt alles. Hij update 1x per uur geloof ik, maar ik zit 's-avonds vaak maar een half uurtje achter de PC, dus dan komt-ie niet aan updaten toe. Maar heeft mijn statistics voor vorige week dus wel bijgewerkt, maar het aantal tracks nietquote:
Raar.. ik weet er ook niks vanaf eigenlijk, heb het sinds gisterquote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:05 schreef cafca het volgende:
[..]
Tja, van dat updaten snap ik niet echt alles. Hij update 1x per uur geloof ik, maar ik zit 's-avonds vaak maar een half uurtje achter de PC, dus dan komt-ie niet aan updaten toe. Maar heeft mijn statistics voor vorige week dus wel bijgewerkt, maar het aantal tracks niet
Die servers zijn natuurlijk overbelast door al die Fok!kers die zich aangemeld hebbenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:08 schreef Sack_Blabbath het volgende:
De servers van AS lopen een beetje te klooien de laatste paar weken, maar al je gegevens worden op den duur wel goed verwerkt....je moet alleen wel geduld hebben, soms heeeeel veeeeel geduld.
rekjilieom gon si nezel tuirethcaquote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:16 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ja, als je dan snel edit slaat m'n reply ook nergens meer op
Bij een volgende versie wordt dat idee nog wel wat verder uitgewerkt.quote:Op maandag 18 juli 2005 13:41 schreef Zanderrr het volgende:
Volgens Audioscrobbler moet ik meer Radiohead en Coldplay luisteren..![]()
En anders wij welquote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:17 schreef Z het volgende:
Ik heb de plugin op m'n werk ook werkende gekregen. Helaas niet in Winamp maar wel in de Windows Media Player. Maar daar moet ik dan maar mee leren leven.
Lijkt me een goed plan. Ik luister vooral veel hele albums, en nu eindigen de artiesten met veel korte nummers op een album veel hoger in mijn profiel dan de artiesten met lange nummers. Ik zou wel graag statistieken per gedraaid album willen zien, iig.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:29 schreef Grobbel het volgende:
Binnen nu en een week gaan ze trouwens albumstatistieken proberen in te voeren. Of het gaat lukken is een tweede, maar wel een leuke toevoeging aan het geheel. Ben benieuwd hoe ze het zullen aanpakken.
Dat lijkt me een tijdelijk probleem, geen paniek.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:03 schreef Z het volgende:
Hmmm, nu doet ie het weer niet ... 'Handshake unreadable'
Ik snap er de balle van.
Hey, jij mag ook bij onze sektequote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:48 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan. Ik luister vooral veel hele albums, en nu eindigen de artiesten met veel korte nummers op een album veel hoger in mijn profiel dan de artiesten met lange nummers. Ik zou wel graag statistieken per gedraaid album willen zien, iig.
Ik vrees dat Audioscrobbler bij gaat houden hoeveel tracks je van een bepaald album hebt beluisterd, niet hoevaak je een album in zijn geheel hebt gedraaid. Maar het is hoe dan ook een leuke feature natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:48 schreef Zanderrr het volgende:
Lijkt me een goed plan. Ik luister vooral veel hele albums, en nu eindigen de artiesten met veel korte nummers op een album veel hoger in mijn profiel dan de artiesten met lange nummers. Ik zou wel graag statistieken per gedraaid album willen zien, iig.
Ja, dat is ook veel makkelijker te implementeren, denk ik. Nou ja, iig weer een aardig statistiekje d'r bij.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:02 schreef Ascaroth het volgende:
Ik vrees dat Audioscrobbler bij gaat houden hoeveel tracks je van een bepaald album hebt beluisterd, niet hoevaak je een album in zijn geheel hebt gedraaid. Maar het is hoe dan ook een leuke feature natuurlijk.
quote:To add someone to your friends list, visit their user page and click the "add to friends" button in the top right.
Litpho does not have any friends yet. Ha ha.
Het werkte ooit wel voor donateurs, maar ondertussen al een paar maanden niet meer.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:45 schreef Zanderrr het volgende:
Hoe zit dat bij die 'friendslist' eigenlijk met 'here are the last 5 songs they played?'. Heb dat nog nooit werkend gezien, of werkt het alleen voor donateurs?
Gebeurt elke week wel een paar keer, dat er geen submissions mogelijk zijn... maar het wordt toch allemaal op je PC opgeslagenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:49 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Dat lijkt me een tijdelijk probleem, geen paniek.
Hij doet het nu echt op m'n werk! Ik luister alleen Inet-radio en dat kan hij niet submitten natuurlijk ...quote:We detected a problem with a recent plugin submission:
Ha, nu staat Tuuli plotseling bovenaanquote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:14 schreef pfaf het volgende:
Hij wordt bij mij nu dagelijks ge-update, lijkt alsof ze een lek boven hebben gekregen.
Litphoquote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ha, nu staat Tuuli plotseling bovenaan.
Nee, de ene keer realtime action.. nu is het echt nop.quote:Op maandag 25 juli 2005 22:32 schreef peaceman het volgende:
Hij heeft er niet echt zin in vandaag....
waardeloos is dat, vind het altijd wel grappig om die veranderingen te zien...quote:Op maandag 25 juli 2005 22:32 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nee, de ene keer realtime action.. nu is het echt nop.
Yup. Heel veel mp3'tjes komen er sowieso niet door bij mij lijkt 't. Zal wel met de mp3-tags te maken hebben?quote:Op maandag 25 juli 2005 22:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
waardeloos is dat, vind het altijd wel grappig om die veranderingen te zien...
klopt, die moet je dan ff aanpassen/aanvullen...quote:Op maandag 25 juli 2005 22:39 schreef cosmick het volgende:
[..]
Yup. Heel veel mp3'tjes komen er sowieso niet door bij mij lijkt 't. Zal wel met de mp3-tags te maken hebben?
dat zit er al, volgens mij hoor....quote:Op dinsdag 26 juli 2005 02:38 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Ze moeten er iets inmaken dat je waarschuwd als er geen tag op een mp3tjes zit.
Inderdaad!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:25 schreef Z het volgende:
Maar dan moet ie het wel real-time doen, anders zie je het niet natuurlijk
Nu verbaas je je daar nog overquote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:39 schreef cosmick het volgende:
Hmm, ik zie dat mijn gisterenavond gespeelde nummers nu pas zijn toegevoegd
Ach, het blijft verrassend. De ene keer zit je 10 seconden in een nummer en staat het nummer al vermeld, de andere keer worden nummer een dag later toegevoegd of gewoon helemaal niet.quote:
quote:We detected a problem with a recent plugin submission:
Submission contains invalid characters - check your tags
Heel vaag inderdaad, zeker als je beseft dat mijn Internet er 3 dagen heeft uitgelegen, maar dat mijn plug-in braaf alles wat ik heb gespeeld heeft doorgestuurd naar mijn stats-pagina nu ik net weer online ben in al die tijd, without missing a beat. Weet je zeker dat die statistieken niet zijn verwerkt? Anders moet je even naar je profile editor op lastfm kijken of er data van de 23e juli zijn verwerkt of niet (ik ga er voor het gemak van uit dat je alles goed getagged had).quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:59 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ach, het blijft verrassend. De ene keer zit je 10 seconden in een nummer en staat het nummer al vermeld, de andere keer worden nummer een dag later toegevoegd of gewoon helemaal niet.
Zaterdag de hele middag nummertjes gespeeld.. geeneen toegevoegd. Vaag
quote:Intermission
We are currently offline in order to install some new hardware. We should be back shortly.
Cool! Hopelijk is dat ook de aanzet voor de nieuwe, verbeterde site die gelanceerd zou worden.quote:
Doet ie alleen in Firefox kom ik net echter. In IE hoef je maar 1 keertje op GO te klikkenquote:Op woensdag 27 juli 2005 23:10 schreef Z het volgende:
Waarom springt bij het inlopgen op audioscrobbler het 'go' knopje van links naar rechts en moet je er nog een keer op klikken om alsnog in te loggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |