wat waren die functies?quote:Op donderdag 14 juli 2005 09:56 schreef Frollo het volgende:
Ik mis wel de moderatiefuncties, die ze er een maand of twee geleden uitgesloopt hebben.

Kijk hier eensquote:Op donderdag 14 juli 2005 15:11 schreef L.Mo het volgende:
En bij mij worden de lijsten maar 1x per week geupdate. Maar dat is normaal toch?

Dan moet je de profiel editor hebben van http://www.last.fm ; zie ook de laatste paar pagina's voor meer gedetailleerde info.quote:Op zondag 17 juli 2005 14:37 schreef Beathoven het volgende:
zo, sinds een paar dagen de audioscrobbler plugin maar weer eens aan het draaien gezet en mezelf even bij de Fok! groep gevoegd.
http://www.audioscrobbler.com/user/beathoven
ik ben er iig achter dat ik m'n zelfgemaakte zooi beter even in een andere player kan beluisteren om te testen. Ik meen me iig te herinneren dat er in AS een functie was om bepaalde tracks of artiesten weg te halen maar die kan ik zo snel even niet terugvinden.

bedankt audiogrobblerquote:Op zondag 17 juli 2005 15:08 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Dan moet je de profiel editor hebben van http://www.last.fm ; zie ook de laatste paar pagina's voor meer gedetailleerde info.

Controleer even of je al je ID3-tags netjes hebt ingevuld. In Winamp is dat te controleren met ALT+3.quote:Op zondag 17 juli 2005 22:58 schreef Dr.E het volgende:
heb me ook aangemeld...
lijk alleen nog een probleem te hebben met het toevoegen van nr's. heb er al een aantal gespeeld, maar vooralsnog staat er mar 1 nr in die lijst...

Die krijg ik vandaag ook regelmatig te zien, maar dan wel op een goede manier. Op de een of andere manier zijn de AS toplijstjes vandaag bijna continu up to date, en als tracks verwerkt zijn in de hoofdlijst, dan verdwijnen ze ook uit de recent trackslijst. Maar er kunnen ook andere redenen voor zijn, zoals ID3-problemen of tijdelijke database-issues. Als je twijfelt over het laatste moet je even de status en evt. de cachefile van de plugin te bekijken om te zien wat er aan de hand is. Het kan zoiets lulligs zijn als een verkeerd password.quote:

Och, nadat ik het eerste album van Meindert Talma één keer helemaal had gedraaid, was ik gelijk superfan volgens Audioscrobblerquote:Op maandag 18 juli 2005 00:36 schreef Seborik het volgende:
Het duurt alleen wat lang voor je als 'grootste fan van een band/artiest' wordt aangeduid, maar verder heb ik nergens over te klagen.

Is heel goed mogelijk jaquote:Op maandag 18 juli 2005 10:04 schreef cafca het volgende:
Ik heb gisteren een demootje gedraaid van een onbekende italiaanse band. Ben ik straks zeker ook superfan

Gefeliciteerd!quote:Op maandag 18 juli 2005 10:13 schreef Frollo het volgende:
[..]
Is heel goed mogelijk ja
Overigens ben ik (vooral dankzij de inspanningen van mijn vriendin) ook superfan van ost Kal Ho Naa Ho (een Bollywoodfilm) en Jason Donovan

Thanksquote:

Haha, ik ben zo te zien nog steeds Yusef Lateef's grootste fan, ook al heb ik Audioscrobbler bijna een jaar niet gebruikt.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:36 schreef Seborik het volgende:
Het duurt alleen wat lang voor je als 'grootste fan van een band/artiest' wordt aangeduid, maar verder heb ik nergens over te klagen.

Ik kom niet eens in het lijstje voor, alhoewel ik op basis van mijn toplijstgegevens er toch tussen zou moeten staan bij Yusef Lateef.quote:Op maandag 18 juli 2005 13:19 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Haha, ik ben zo te zien nog steeds Yusef Lateef's grootste fan, ook al heb ik Audioscrobbler bijna een jaar niet gebruikt.

Haha, doe je goed.quote:Op maandag 18 juli 2005 13:19 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Haha, ik ben zo te zien nog steeds Yusef Lateef's grootste fan, ook al heb ik Audioscrobbler bijna een jaar niet gebruikt.

Hé Prep: Jij mag er ook bijquote:Op maandag 18 juli 2005 13:35 schreef Prep2Fight het volgende:
Ik heb het ook maar even aangemaakt![]()
http://www.audioscrobbler.com/user/Prep2Fight/

Done.quote:

Update hij niet een keer per dag?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:59 schreef cafca het volgende:
Bij mij blijft ie maar op 75 tracks played staan, terwijl ie wel mijn recent tracks laat zien![]()

Tja, van dat updaten snap ik niet echt alles. Hij update 1x per uur geloof ik, maar ik zit 's-avonds vaak maar een half uurtje achter de PC, dus dan komt-ie niet aan updaten toe. Maar heeft mijn statistics voor vorige week dus wel bijgewerkt, maar het aantal tracks nietquote:

Raar.. ik weet er ook niks vanaf eigenlijk, heb het sinds gisterquote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:05 schreef cafca het volgende:
[..]
Tja, van dat updaten snap ik niet echt alles. Hij update 1x per uur geloof ik, maar ik zit 's-avonds vaak maar een half uurtje achter de PC, dus dan komt-ie niet aan updaten toe. Maar heeft mijn statistics voor vorige week dus wel bijgewerkt, maar het aantal tracks niet

Die servers zijn natuurlijk overbelast door al die Fok!kers die zich aangemeld hebbenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:08 schreef Sack_Blabbath het volgende:
De servers van AS lopen een beetje te klooien de laatste paar weken, maar al je gegevens worden op den duur wel goed verwerkt....je moet alleen wel geduld hebben, soms heeeeel veeeeel geduld.

rekjilieom gon si nezel tuirethcaquote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:16 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ja, als je dan snel edit slaat m'n reply ook nergens meer op

Bij een volgende versie wordt dat idee nog wel wat verder uitgewerkt.quote:Op maandag 18 juli 2005 13:41 schreef Zanderrr het volgende:
Volgens Audioscrobbler moet ik meer Radiohead en Coldplay luisteren..![]()

En anders wij welquote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:17 schreef Z het volgende:
Ik heb de plugin op m'n werk ook werkende gekregen. Helaas niet in Winamp maar wel in de Windows Media Player. Maar daar moet ik dan maar mee leren leven.

Lijkt me een goed plan. Ik luister vooral veel hele albums, en nu eindigen de artiesten met veel korte nummers op een album veel hoger in mijn profiel dan de artiesten met lange nummers. Ik zou wel graag statistieken per gedraaid album willen zien, iig.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:29 schreef Grobbel het volgende:
Binnen nu en een week gaan ze trouwens albumstatistieken proberen in te voeren. Of het gaat lukken is een tweede, maar wel een leuke toevoeging aan het geheel. Ben benieuwd hoe ze het zullen aanpakken.

Dat lijkt me een tijdelijk probleem, geen paniek.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:03 schreef Z het volgende:
Hmmm, nu doet ie het weer niet ... 'Handshake unreadable'
Ik snap er de balle van.

Hey, jij mag ook bij onze sektequote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:48 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan. Ik luister vooral veel hele albums, en nu eindigen de artiesten met veel korte nummers op een album veel hoger in mijn profiel dan de artiesten met lange nummers. Ik zou wel graag statistieken per gedraaid album willen zien, iig.

Ik vrees dat Audioscrobbler bij gaat houden hoeveel tracks je van een bepaald album hebt beluisterd, niet hoevaak je een album in zijn geheel hebt gedraaid. Maar het is hoe dan ook een leuke feature natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:48 schreef Zanderrr het volgende:
Lijkt me een goed plan. Ik luister vooral veel hele albums, en nu eindigen de artiesten met veel korte nummers op een album veel hoger in mijn profiel dan de artiesten met lange nummers. Ik zou wel graag statistieken per gedraaid album willen zien, iig.

Ja, dat is ook veel makkelijker te implementeren, denk ik. Nou ja, iig weer een aardig statistiekje d'r bij.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:02 schreef Ascaroth het volgende:
Ik vrees dat Audioscrobbler bij gaat houden hoeveel tracks je van een bepaald album hebt beluisterd, niet hoevaak je een album in zijn geheel hebt gedraaid. Maar het is hoe dan ook een leuke feature natuurlijk.

quote:To add someone to your friends list, visit their user page and click the "add to friends" button in the top right.
Litpho does not have any friends yet. Ha ha.

Het werkte ooit wel voor donateurs, maar ondertussen al een paar maanden niet meer.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:45 schreef Zanderrr het volgende:
Hoe zit dat bij die 'friendslist' eigenlijk met 'here are the last 5 songs they played?'. Heb dat nog nooit werkend gezien, of werkt het alleen voor donateurs?

Gebeurt elke week wel een paar keer, dat er geen submissions mogelijk zijn... maar het wordt toch allemaal op je PC opgeslagenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:49 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Dat lijkt me een tijdelijk probleem, geen paniek.

Hij doet het nu echt op m'n werk! Ik luister alleen Inet-radio en dat kan hij niet submitten natuurlijk ...quote:We detected a problem with a recent plugin submission:

Ha, nu staat Tuuli plotseling bovenaanquote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:14 schreef pfaf het volgende:
Hij wordt bij mij nu dagelijks ge-update, lijkt alsof ze een lek boven hebben gekregen.

Litphoquote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ha, nu staat Tuuli plotseling bovenaan.

Nee, de ene keer realtime action.. nu is het echt nop.quote:Op maandag 25 juli 2005 22:32 schreef peaceman het volgende:
Hij heeft er niet echt zin in vandaag....

waardeloos is dat, vind het altijd wel grappig om die veranderingen te zien...quote:Op maandag 25 juli 2005 22:32 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nee, de ene keer realtime action.. nu is het echt nop.

Yup. Heel veel mp3'tjes komen er sowieso niet door bij mij lijkt 't. Zal wel met de mp3-tags te maken hebben?quote:Op maandag 25 juli 2005 22:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
waardeloos is dat, vind het altijd wel grappig om die veranderingen te zien...

klopt, die moet je dan ff aanpassen/aanvullen...quote:Op maandag 25 juli 2005 22:39 schreef cosmick het volgende:
[..]
Yup. Heel veel mp3'tjes komen er sowieso niet door bij mij lijkt 't. Zal wel met de mp3-tags te maken hebben?

dat zit er al, volgens mij hoor....quote:Op dinsdag 26 juli 2005 02:38 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Ze moeten er iets inmaken dat je waarschuwd als er geen tag op een mp3tjes zit.

Inderdaad!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:25 schreef Z het volgende:
Maar dan moet ie het wel real-time doen, anders zie je het niet natuurlijk

Nu verbaas je je daar nog overquote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:39 schreef cosmick het volgende:
Hmm, ik zie dat mijn gisterenavond gespeelde nummers nu pas zijn toegevoegd

Ach, het blijft verrassend. De ene keer zit je 10 seconden in een nummer en staat het nummer al vermeld, de andere keer worden nummer een dag later toegevoegd of gewoon helemaal niet.quote:

quote:We detected a problem with a recent plugin submission:
Submission contains invalid characters - check your tags

Heel vaag inderdaad, zeker als je beseft dat mijn Internet er 3 dagen heeft uitgelegen, maar dat mijn plug-in braaf alles wat ik heb gespeeld heeft doorgestuurd naar mijn stats-pagina nu ik net weer online ben in al die tijd, without missing a beat. Weet je zeker dat die statistieken niet zijn verwerkt? Anders moet je even naar je profile editor op lastfm kijken of er data van de 23e juli zijn verwerkt of niet (ik ga er voor het gemak van uit dat je alles goed getagged had).quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:59 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ach, het blijft verrassend. De ene keer zit je 10 seconden in een nummer en staat het nummer al vermeld, de andere keer worden nummer een dag later toegevoegd of gewoon helemaal niet.
Zaterdag de hele middag nummertjes gespeeld.. geeneen toegevoegd. Vaag

quote:Intermission
We are currently offline in order to install some new hardware. We should be back shortly.

Cool! Hopelijk is dat ook de aanzet voor de nieuwe, verbeterde site die gelanceerd zou worden.quote:

Doet ie alleen in Firefox kom ik net echter. In IE hoef je maar 1 keertje op GO te klikkenquote:Op woensdag 27 juli 2005 23:10 schreef Z het volgende:
Waarom springt bij het inlopgen op audioscrobbler het 'go' knopje van links naar rechts en moet je er nog een keer op klikken om alsnog in te loggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |