wat waren die functies?quote:Op donderdag 14 juli 2005 09:56 schreef Frollo het volgende:
Ik mis wel de moderatiefuncties, die ze er een maand of twee geleden uitgesloopt hebben.
Kijk hier eensquote:Op donderdag 14 juli 2005 15:11 schreef L.Mo het volgende:
En bij mij worden de lijsten maar 1x per week geupdate. Maar dat is normaal toch?
Dan moet je de profiel editor hebben van http://www.last.fm ; zie ook de laatste paar pagina's voor meer gedetailleerde info.quote:Op zondag 17 juli 2005 14:37 schreef Beathoven het volgende:
zo, sinds een paar dagen de audioscrobbler plugin maar weer eens aan het draaien gezet en mezelf even bij de Fok! groep gevoegd.
http://www.audioscrobbler.com/user/beathoven
ik ben er iig achter dat ik m'n zelfgemaakte zooi beter even in een andere player kan beluisteren om te testen. Ik meen me iig te herinneren dat er in AS een functie was om bepaalde tracks of artiesten weg te halen maar die kan ik zo snel even niet terugvinden.
bedankt audiogrobblerquote:Op zondag 17 juli 2005 15:08 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Dan moet je de profiel editor hebben van http://www.last.fm ; zie ook de laatste paar pagina's voor meer gedetailleerde info.
Controleer even of je al je ID3-tags netjes hebt ingevuld. In Winamp is dat te controleren met ALT+3.quote:Op zondag 17 juli 2005 22:58 schreef Dr.E het volgende:
heb me ook aangemeld...
lijk alleen nog een probleem te hebben met het toevoegen van nr's. heb er al een aantal gespeeld, maar vooralsnog staat er mar 1 nr in die lijst...
Die krijg ik vandaag ook regelmatig te zien, maar dan wel op een goede manier. Op de een of andere manier zijn de AS toplijstjes vandaag bijna continu up to date, en als tracks verwerkt zijn in de hoofdlijst, dan verdwijnen ze ook uit de recent trackslijst. Maar er kunnen ook andere redenen voor zijn, zoals ID3-problemen of tijdelijke database-issues. Als je twijfelt over het laatste moet je even de status en evt. de cachefile van de plugin te bekijken om te zien wat er aan de hand is. Het kan zoiets lulligs zijn als een verkeerd password.quote:
Och, nadat ik het eerste album van Meindert Talma één keer helemaal had gedraaid, was ik gelijk superfan volgens Audioscrobblerquote:Op maandag 18 juli 2005 00:36 schreef Seborik het volgende:
Het duurt alleen wat lang voor je als 'grootste fan van een band/artiest' wordt aangeduid, maar verder heb ik nergens over te klagen.
Is heel goed mogelijk jaquote:Op maandag 18 juli 2005 10:04 schreef cafca het volgende:
Ik heb gisteren een demootje gedraaid van een onbekende italiaanse band. Ben ik straks zeker ook superfan
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 18 juli 2005 10:13 schreef Frollo het volgende:
[..]
Is heel goed mogelijk ja
Overigens ben ik (vooral dankzij de inspanningen van mijn vriendin) ook superfan van ost Kal Ho Naa Ho (een Bollywoodfilm) en Jason Donovan
Thanksquote:
Haha, ik ben zo te zien nog steeds Yusef Lateef's grootste fan, ook al heb ik Audioscrobbler bijna een jaar niet gebruikt.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:36 schreef Seborik het volgende:
Het duurt alleen wat lang voor je als 'grootste fan van een band/artiest' wordt aangeduid, maar verder heb ik nergens over te klagen.
Ik kom niet eens in het lijstje voor, alhoewel ik op basis van mijn toplijstgegevens er toch tussen zou moeten staan bij Yusef Lateef.quote:Op maandag 18 juli 2005 13:19 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Haha, ik ben zo te zien nog steeds Yusef Lateef's grootste fan, ook al heb ik Audioscrobbler bijna een jaar niet gebruikt.
Haha, doe je goed.quote:Op maandag 18 juli 2005 13:19 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Haha, ik ben zo te zien nog steeds Yusef Lateef's grootste fan, ook al heb ik Audioscrobbler bijna een jaar niet gebruikt.
Hé Prep: Jij mag er ook bijquote:Op maandag 18 juli 2005 13:35 schreef Prep2Fight het volgende:
Ik heb het ook maar even aangemaakt![]()
http://www.audioscrobbler.com/user/Prep2Fight/
Done.quote:
Update hij niet een keer per dag?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:59 schreef cafca het volgende:
Bij mij blijft ie maar op 75 tracks played staan, terwijl ie wel mijn recent tracks laat zien![]()
Tja, van dat updaten snap ik niet echt alles. Hij update 1x per uur geloof ik, maar ik zit 's-avonds vaak maar een half uurtje achter de PC, dus dan komt-ie niet aan updaten toe. Maar heeft mijn statistics voor vorige week dus wel bijgewerkt, maar het aantal tracks nietquote:
Raar.. ik weet er ook niks vanaf eigenlijk, heb het sinds gisterquote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:05 schreef cafca het volgende:
[..]
Tja, van dat updaten snap ik niet echt alles. Hij update 1x per uur geloof ik, maar ik zit 's-avonds vaak maar een half uurtje achter de PC, dus dan komt-ie niet aan updaten toe. Maar heeft mijn statistics voor vorige week dus wel bijgewerkt, maar het aantal tracks niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |