Dat is niets aan, ik kan je nu al garanderen dat Radiohead aan je zal worden aanbevolen. Het is net als met de Fok! Album top 100: je zal gewoon per user moeten kijken. Na 100 tracks krijg je neighbours met ongeveer dezelfde smaak, bij die users kijken is wel interessant.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:30 schreef thaleia het volgende:
Ah, ik heb nu pas het topic helemaal doorgelezen. Ik begrijp dat het pas interessant wordt over een tijdje, als ie heeft kunnen bedenken welke artiesten ik misschien ook leuk ga vinden e.d.
Maar ook los van de groep waar je in zit is het vaak weinig spannend. Ik heb in ieder geval nog geen enkele band kunnen ontdekken uit mijn recomendations. Wellicht moet ik gewoon nog meer draaien, maar dit is mijn top 10 recommendations:quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:38 schreef thaleia het volgende:
Dat ben ik bij Lingo!
Ik zit ook niet bij de Fok groep, want daar zal idd wel Radiohead uitkomen. Maar je krijgt toch ook wel recommendations die los staan van de groepen waar je in zit? Gewoon persoonlijke recommendations? Of niet?
Kloptquote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:43 schreef cafca het volgende:
ik dacht dat je recommendations kreeg op basis wat je zelf luistert?
Artiesten verwijderen?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:21 schreef mordradead het volgende:
man man man, wil ik wat artiesten verwijderen krijg ik steeds foutmelding... 1 voor 1 lukt het alleen wel
edit: zo... so far so good.... wanneer word er geupdate? weten jullie datwant dan komt er nog een boel troep van m'n zusje bij
als je uitlogt neemt hij het niet op denk ik? dan doe ik dat mooi als ik op de pc zit
En grobbel, bigshadow en Z-list in de gaten houden natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:48 schreef thaleia het volgende:
Ah ok, dus daar moet je het niet van hebben, eerder van je neighbours of groepsgenoten en dan eens kijken wat die zoal luisteren. Ook leuk
Wat zijn dat voor dingen dan?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:49 schreef pfaf het volgende:
[..]
En grobbel en Z-list in de gaten houden natuurlijk.
Geduld man!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:07 schreef Boeman het volgende:
hij update mijn top artists/tracks lijst niet meer
Maar je kunt de plugin toch gewoon blijven draaien op de achtergrond? Kun je altijd over een paar weken nog eens kijken hoe het er mee staat.quote:
Nee, je moet de plugin in je Winamp zelf uitzetten.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:21 schreef mordradead het volgende:
als je uitlogt neemt hij het niet op denk ik? dan doe ik dat mooi als ik op de pc zit
ja, mijn zusje luistert naar troep en dat hoeft mijn kwalitatief goede lijst (quote:
In mijn lijst staan ook artiesten waar m'n broertje naar luisterd! Alleen mijn dir met muziek in geinclude maar een tijdje heeft ie tóch de muziek op m'n broertjes XP account geregistreert. Dan zal ik maar eens gaan kijken hoe ik dat weg haal! Ik wist niet dat het kon! Wel mooi!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 09:26 schreef mordradead het volgende:
[..]
ja, mijn zusje luistert naar troep en dat hoeft mijn kwalitatief goede lijst () niet te verpesten en dus verwijder ik die artiesten uit de playlist dat kan via de last.fm site, met dan aan grobbel
Ik vind het ook wel lang durenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:07 schreef Boeman het volgende:
hij update mijn top artists/tracks lijst niet meer
Ik ben al zo'n 13 maanden geregistreerd op AS, en dan leer je het wel om geduldig te zijn.quote:
Ik heb net zo'n spannende nek-aan-nek race in mijn "top artists"-lijst, dus ik kijk iets te vaak jaquote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:17 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Maar elke dag controleren of er een update geweest is kan soms net zo interessant zijn als kijken hoe het gras groeit.
Als je wilt spieken hoe de stand er ongeveer uitziet, kun je ook op de zustersite http://www.last.fm in je profile editor naar de artist list kijken - dan krijg je een abc-overzicht van alle artiesten waar je naar geluisterd hebt, plus een overzicht van hoe vaak je er naar geluisterd hebt.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:24 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik heb net zo'n spannende nek-aan-nek race in mijn "top artists"-lijst, dus ik kijk iets te vaak ja![]()
Als je gewoon ingelogd bent, dan zou je op de groepspagina die hierboven of op de vorige pagina gepost is gewoon een 'join group' knop moeten staan.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:53 schreef Z het volgende:
Hoe 'join' ik bij de trivia groep?
Oe, nog 1tje en we krijgen lijstjesquote:
Dat Last.Fm is eigenlijk veel handiger, alles in één oogopslag, ook bands die ik maar één keer heb gedraaid etc..quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:49 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Als je wilt spieken hoe de stand er ongeveer uitziet, kun je ook op de zustersite http://www.last.fm in je profile editor naar de artist list kijken - dan krijg je een abc-overzicht van alle artiesten waar je naar geluisterd hebt, plus een overzicht van hoe vaak je er naar geluisterd hebt.
Maar dat zou de spanning uit die spannende nek-aan-nek race kunnen halen.![]()
Bert & Ernie - Het gaat beginnen?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:42 schreef Seborik het volgende:
http://www.audioscrobbler.com/user/seborik/
Vanaf vandaag.
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:53 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Bert & Ernie - Het gaat beginnen?
Wel een briljante opener, trouwens. [afbeelding]
Als ik daar op klik krijg ik een nieuw, leeg scherm.quote:
Je kunt ook gewoon naar www.last.fm/user/je_user_naam/editor gaan.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:23 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Als ik daar op klik krijg ik een nieuw, leeg scherm.[EDIT: bij personal krijg ik ook een leeg scherm. En ik gebruik FF, misschien heeft dat er iets mee te maken]
Of moet ik naar www.last.fm gaan om artiesten te verwijderen?(dan verwijder ik ook 50cent, waar ik één keer naar geluistert had toen iemand me dat opstuurde en nu staat dat telkens bij m'n underrated artists
)
1 Dj G-Spot - self destructquote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:28 schreef Tha_T het volgende:Dat ik dit topic nu pas zie. Mag ik ook in de Fok!-group joinen?
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:31 schreef pfaf het volgende:
[..]
1 Dj G-Spot - self destruct
2 Within Temptation - Angels
3 Coldplay - The Hardest Part
4 Ciara - 1,2 Step
5 Coldplay - Square One
1 Christina Aguilera - Genie In A Bottle
1 Janet Jackson - Doesn't Really Matter
3 Jeugd Van Tegenwoordig - Watskeburt?!
4 Gwen Stefani - Hollandback Girl
5 3 Doors Down - Loser
Liever niet.![]()
Jeh, ik heb alle muziek van m'n broertje er uit gesmeten!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:29 schreef pfaf het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon naar www.last.fm/user/je_user_naam/editor gaan.
Goeie tip. Vooral voor alle Janet Jackson zooiquote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:29 schreef pfaf het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon naar www.last.fm/user/je_user_naam/editor gaan.
Die knop leidt overigens naar een andere ingebouwde feature in Audioscrobbler, een radiostation die muziek draait die aansluit op jouw AS profiel.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:23 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Als ik daar op klik krijg ik een nieuw, leeg scherm.[EDIT: bij personal krijg ik ook een leeg scherm. En ik gebruik FF, misschien heeft dat er iets mee te maken]
Ja, dat Last.fm is een erg leuke service. Helaas laat de techniek het daar nogal eens afweten.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:31 schreef Grobbel het volgende:
Die knop leidt overigens naar een andere ingebouwde feature in Audioscrobbler, een radiostation die muziek draait die aansluit op jouw AS profiel.
Goede muzieksmaak, jeh!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:16 schreef 123RiK het volgende:
ik met mijn suprieure muzieksmaak en al een audioscrobbler-account sinds Augustus 2004 ben ook gejoint
http://www.audioscrobbler.com/group/Fok!quote:Op maandag 11 juli 2005 22:43 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
de link bedoel ik
http://www.audioscrobbler.com/user/Dirksietse/
Denk het niet eigenlijk. Je kan beter proberen de instellingen te tunen zodat je wel via de proxy kan sturen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:44 schreef Z het volgende:
Zou het mogelijk zijn om de 'cache-file' vande gedraaide nummers op m'n werk thuis neer te zetten en zo m'n profile up-daten? Ik kom op m'n werk op de één of andere manier niet langs de proxy ...
Ik heb wel eens gehoord dat dit wel zou kunnen, en dat dit ook wel eens misbruikt werd in het verleden om snel extra gegevens te genereren. Geen idee in hoeverre dit gefixt is, maar het is het proberen waard.quote:
Tja, de cache zal vast wel ergens worden opgeslagen. Dus als Z dat bestandje naar de juiste map kopieert en daarna Winamp opstart, kan het best zo zijn dat de plug-in erin trapt en de cache verstuurt.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:21 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehoord dat dit wel zou kunnen, en dat dit ook wel eens misbruikt werd in het verleden om snel extra gegevens te genereren. Geen idee in hoeverre dit gefixt is, maar het is het proberen waard.
Dat zou betekenen dat je ook geen bestanden op dezelfde computer zou mogen verplaatsen zolang ze nog gecached zijn, en ik denk niet dat AS zo rigide is.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:30 schreef Z het volgende:
Er staan in dat cache bestande overigens wel verwijzingen naar mapjes waar de mp3's staan. En dat is op m'n werk naruutlijk anders dan thuis ...
Bigbrother is watching youquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:41 schreef Frollo het volgende:
Als mijn vriendin thuis is en ik ben op mijn werk, dan kijk ik wel eens op mijn AS-pagina wat ze op heeft staan
En dan sms-en: 'Hoi schat, ben je weer lekker Kylie aan het draaien?' Zij zo van: wtf, hoe weet je dat?
Dubbel klikken op 't klokje rechts onder. Tabblad 'tijd', 'Klok automastisch BLABLABLA' aanvinken ende 'nu synchroniseren'.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:41 schreef L.Mo het volgende:
Ik krijg nu net de hele tijd te zien dat m'n klok niet goed staat:
We detected a problem with a recent plugin submission:
Your computer clock is incorrect. No really, it is. Ensure that the time, date, and time zone are correct.
Nou telt ie m'n liedjes niet meer..![]()
Ben ik de enige?![]()
quote:Nu ben je helemaal beneden!!
Nee.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:23 schreef crossover het volgende:
heb ik al gezegd dat jij een ontzettende kutsite hebt
Ah, oké bedankt hè!quote:nee? bij deze
quote:[..]
Dat is vaag... Mijn profiel is vandaag nochtans tot twee keer toe geupdate.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:09 schreef Big_Boss_Man het volgende:
De top artists en tracks charts laten wel lang op zich wachten!
2 keer?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:28 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Dat is vaag... Mijn profiel is vandaag nochtans tot twee keer toe geupdate.![]()
Bij mij op 13 juni voor 't laatstquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:28 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Dat is vaag... Mijn profiel is vandaag nochtans tot twee keer toe geupdate.![]()
Yup. Wel redelijk snel achter elkaar, trouwens, uurtje verschil denk ik. Geen idee waarom, trouwens.quote:
Fucked up!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Bij mij op 13 juni voor 't laatst![]()
quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:38 schreef L.Mo het volgende:
hij doet het weer niet
m'n datum stond op ergens in september 2006
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |