Zanderrrrrrrrrrrrr mag ook wel, ook al zien we 'm weinig tegenwoordig. Dan zitten we al aan de 6.....nog 4 te gaanquote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:33 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Oei, dat wordt nog even users ronselen in de komende tijd.
Zou toch moeten kunnen op de een of andere manier... Ik heb nog nooit een group gemanaged, dus ik heb verder geen idee. Maar wellicht dat er een inviteknop ergens in de bovenrand verstopt zit van de normale userpagina's als je groupadmin bent?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Oh en ik heb Litpho en Ascaroth ook al gespot in de algemene foklijst...nog 2 te gaan....als die allemaal ff joinen natuurlijk. Waarom kan ik niet mensen inviten? Of zoek ik gewoon niet goed?
Nee, volgens mij kan je alleen inviten als je een gesloten groep hebt. Maar ik heb ze allemaal al ge-PMt. Alleen Berkery niet, want ik krijg een error als ik dat probeerquote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:42 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Zou toch moeten kunnen op de een of andere manier... Ik heb nog nooit een group gemanaged, dus ik heb verder geen idee. Maar wellicht dat er een inviteknop ergens in de bovenrand verstopt zit van de normale userpagina's als je groupadmin bent?
De trivia-posse is alleen voor onze eigen trivia-inteelt. Dus als je even een tvp plaats in muziektrivia kunnen we je in principe niet weigerenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:52 schreef search64 het volgende:
Ah, mag ik der ook bij?
Oeh, nog meer statistieken. Ik ben er bij.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Oh en ik heb Litpho en Ascaroth ook al gespot in de algemene foklijst...nog 2 te gaan....als die allemaal ff joinen natuurlijk. Waarom kan ik niet mensen inviten? Of zoek ik gewoon niet goed?
Oe, das van voor mijn tijd....doe maar snel joinen danquote:
Ik heb 'm al gevondenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Alleen Berkery niet, want ik krijg een error als ik dat probeer
Coole gebruikersnaam!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:20 schreef thaleia het volgende:
http://www.audioscrobbler.com/user/Shady%20Lane/
Hey, jij mag ook bij onze sektequote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:20 schreef thaleia het volgende:
http://www.audioscrobbler.com/user/Shady%20Lane/
Heh ik was ff wegquote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:05 schreef crossover het volgende:
4 keer achter elkaar hetzelfde nummer
hier is die van mij btw
Dat is niets aan, ik kan je nu al garanderen dat Radiohead aan je zal worden aanbevolen. Het is net als met de Fok! Album top 100: je zal gewoon per user moeten kijken. Na 100 tracks krijg je neighbours met ongeveer dezelfde smaak, bij die users kijken is wel interessant.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:30 schreef thaleia het volgende:
Ah, ik heb nu pas het topic helemaal doorgelezen. Ik begrijp dat het pas interessant wordt over een tijdje, als ie heeft kunnen bedenken welke artiesten ik misschien ook leuk ga vinden e.d.
Maar ook los van de groep waar je in zit is het vaak weinig spannend. Ik heb in ieder geval nog geen enkele band kunnen ontdekken uit mijn recomendations. Wellicht moet ik gewoon nog meer draaien, maar dit is mijn top 10 recommendations:quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:38 schreef thaleia het volgende:
Dat ben ik bij Lingo!
Ik zit ook niet bij de Fok groep, want daar zal idd wel Radiohead uitkomen. Maar je krijgt toch ook wel recommendations die los staan van de groepen waar je in zit? Gewoon persoonlijke recommendations? Of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |