Je kunt ook gewoon naar www.last.fm/user/je_user_naam/editor gaan.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:23 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Als ik daar op klik krijg ik een nieuw, leeg scherm.[EDIT: bij personal krijg ik ook een leeg scherm. En ik gebruik FF, misschien heeft dat er iets mee te maken]
Of moet ik naar www.last.fm gaan om artiesten te verwijderen?(dan verwijder ik ook 50cent, waar ik één keer naar geluistert had toen iemand me dat opstuurde en nu staat dat telkens bij m'n underrated artists
)
1 Dj G-Spot - self destructquote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:28 schreef Tha_T het volgende:Dat ik dit topic nu pas zie. Mag ik ook in de Fok!-group joinen?
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:31 schreef pfaf het volgende:
[..]
1 Dj G-Spot - self destruct
2 Within Temptation - Angels
3 Coldplay - The Hardest Part
4 Ciara - 1,2 Step
5 Coldplay - Square One
1 Christina Aguilera - Genie In A Bottle
1 Janet Jackson - Doesn't Really Matter
3 Jeugd Van Tegenwoordig - Watskeburt?!
4 Gwen Stefani - Hollandback Girl
5 3 Doors Down - Loser
Liever niet.![]()
Jeh, ik heb alle muziek van m'n broertje er uit gesmeten!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:29 schreef pfaf het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon naar www.last.fm/user/je_user_naam/editor gaan.
Goeie tip. Vooral voor alle Janet Jackson zooiquote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:29 schreef pfaf het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon naar www.last.fm/user/je_user_naam/editor gaan.
Die knop leidt overigens naar een andere ingebouwde feature in Audioscrobbler, een radiostation die muziek draait die aansluit op jouw AS profiel.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:23 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Als ik daar op klik krijg ik een nieuw, leeg scherm.[EDIT: bij personal krijg ik ook een leeg scherm. En ik gebruik FF, misschien heeft dat er iets mee te maken]
Ja, dat Last.fm is een erg leuke service. Helaas laat de techniek het daar nogal eens afweten.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:31 schreef Grobbel het volgende:
Die knop leidt overigens naar een andere ingebouwde feature in Audioscrobbler, een radiostation die muziek draait die aansluit op jouw AS profiel.
Goede muzieksmaak, jeh!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:16 schreef 123RiK het volgende:
ik met mijn suprieure muzieksmaak en al een audioscrobbler-account sinds Augustus 2004 ben ook gejoint
http://www.audioscrobbler.com/group/Fok!quote:Op maandag 11 juli 2005 22:43 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
de link bedoel ik
http://www.audioscrobbler.com/user/Dirksietse/
Denk het niet eigenlijk. Je kan beter proberen de instellingen te tunen zodat je wel via de proxy kan sturen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:44 schreef Z het volgende:
Zou het mogelijk zijn om de 'cache-file' vande gedraaide nummers op m'n werk thuis neer te zetten en zo m'n profile up-daten? Ik kom op m'n werk op de één of andere manier niet langs de proxy ...
Ik heb wel eens gehoord dat dit wel zou kunnen, en dat dit ook wel eens misbruikt werd in het verleden om snel extra gegevens te genereren. Geen idee in hoeverre dit gefixt is, maar het is het proberen waard.quote:
Tja, de cache zal vast wel ergens worden opgeslagen. Dus als Z dat bestandje naar de juiste map kopieert en daarna Winamp opstart, kan het best zo zijn dat de plug-in erin trapt en de cache verstuurt.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:21 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehoord dat dit wel zou kunnen, en dat dit ook wel eens misbruikt werd in het verleden om snel extra gegevens te genereren. Geen idee in hoeverre dit gefixt is, maar het is het proberen waard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |