Ik ben al zo'n 13 maanden geregistreerd op AS, en dan leer je het wel om geduldig te zijn.quote:
Ik heb net zo'n spannende nek-aan-nek race in mijn "top artists"-lijst, dus ik kijk iets te vaak jaquote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:17 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Maar elke dag controleren of er een update geweest is kan soms net zo interessant zijn als kijken hoe het gras groeit.
Als je wilt spieken hoe de stand er ongeveer uitziet, kun je ook op de zustersite http://www.last.fm in je profile editor naar de artist list kijken - dan krijg je een abc-overzicht van alle artiesten waar je naar geluisterd hebt, plus een overzicht van hoe vaak je er naar geluisterd hebt.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:24 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik heb net zo'n spannende nek-aan-nek race in mijn "top artists"-lijst, dus ik kijk iets te vaak ja![]()
Als je gewoon ingelogd bent, dan zou je op de groepspagina die hierboven of op de vorige pagina gepost is gewoon een 'join group' knop moeten staan.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:53 schreef Z het volgende:
Hoe 'join' ik bij de trivia groep?
Oe, nog 1tje en we krijgen lijstjesquote:
Dat Last.Fm is eigenlijk veel handiger, alles in één oogopslag, ook bands die ik maar één keer heb gedraaid etc..quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:49 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Als je wilt spieken hoe de stand er ongeveer uitziet, kun je ook op de zustersite http://www.last.fm in je profile editor naar de artist list kijken - dan krijg je een abc-overzicht van alle artiesten waar je naar geluisterd hebt, plus een overzicht van hoe vaak je er naar geluisterd hebt.
Maar dat zou de spanning uit die spannende nek-aan-nek race kunnen halen.![]()
Bert & Ernie - Het gaat beginnen?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:42 schreef Seborik het volgende:
http://www.audioscrobbler.com/user/seborik/
Vanaf vandaag.
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:53 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Bert & Ernie - Het gaat beginnen?
Wel een briljante opener, trouwens. [afbeelding]
Als ik daar op klik krijg ik een nieuw, leeg scherm.quote:
Je kunt ook gewoon naar www.last.fm/user/je_user_naam/editor gaan.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:23 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Als ik daar op klik krijg ik een nieuw, leeg scherm.[EDIT: bij personal krijg ik ook een leeg scherm. En ik gebruik FF, misschien heeft dat er iets mee te maken]
Of moet ik naar www.last.fm gaan om artiesten te verwijderen?(dan verwijder ik ook 50cent, waar ik één keer naar geluistert had toen iemand me dat opstuurde en nu staat dat telkens bij m'n underrated artists
)
1 Dj G-Spot - self destructquote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:28 schreef Tha_T het volgende:Dat ik dit topic nu pas zie. Mag ik ook in de Fok!-group joinen?
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:31 schreef pfaf het volgende:
[..]
1 Dj G-Spot - self destruct
2 Within Temptation - Angels
3 Coldplay - The Hardest Part
4 Ciara - 1,2 Step
5 Coldplay - Square One
1 Christina Aguilera - Genie In A Bottle
1 Janet Jackson - Doesn't Really Matter
3 Jeugd Van Tegenwoordig - Watskeburt?!
4 Gwen Stefani - Hollandback Girl
5 3 Doors Down - Loser
Liever niet.![]()
Jeh, ik heb alle muziek van m'n broertje er uit gesmeten!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:29 schreef pfaf het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon naar www.last.fm/user/je_user_naam/editor gaan.
Goeie tip. Vooral voor alle Janet Jackson zooiquote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:29 schreef pfaf het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon naar www.last.fm/user/je_user_naam/editor gaan.
Die knop leidt overigens naar een andere ingebouwde feature in Audioscrobbler, een radiostation die muziek draait die aansluit op jouw AS profiel.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 16:23 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Als ik daar op klik krijg ik een nieuw, leeg scherm.[EDIT: bij personal krijg ik ook een leeg scherm. En ik gebruik FF, misschien heeft dat er iets mee te maken]
Ja, dat Last.fm is een erg leuke service. Helaas laat de techniek het daar nogal eens afweten.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:31 schreef Grobbel het volgende:
Die knop leidt overigens naar een andere ingebouwde feature in Audioscrobbler, een radiostation die muziek draait die aansluit op jouw AS profiel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |