Dat zou betekenen dat je ook geen bestanden op dezelfde computer zou mogen verplaatsen zolang ze nog gecached zijn, en ik denk niet dat AS zo rigide is.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:30 schreef Z het volgende:
Er staan in dat cache bestande overigens wel verwijzingen naar mapjes waar de mp3's staan. En dat is op m'n werk naruutlijk anders dan thuis ...

Bigbrother is watching youquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:41 schreef Frollo het volgende:
Als mijn vriendin thuis is en ik ben op mijn werk, dan kijk ik wel eens op mijn AS-pagina wat ze op heeft staan
En dan sms-en: 'Hoi schat, ben je weer lekker Kylie aan het draaien?' Zij zo van: wtf, hoe weet je dat?

Dubbel klikken op 't klokje rechts onder. Tabblad 'tijd', 'Klok automastisch BLABLABLA' aanvinken ende 'nu synchroniseren'.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:41 schreef L.Mo het volgende:
Ik krijg nu net de hele tijd te zien dat m'n klok niet goed staat:
We detected a problem with a recent plugin submission:
Your computer clock is incorrect. No really, it is. Ensure that the time, date, and time zone are correct.
Nou telt ie m'n liedjes niet meer..![]()
Ben ik de enige?![]()

quote:Nu ben je helemaal beneden!!

Nee.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:23 schreef crossover het volgende:
heb ik al gezegd dat jij een ontzettende kutsite hebt
Ah, oké bedankt hè!quote:nee? bij deze
quote:[..]

Dat is vaag... Mijn profiel is vandaag nochtans tot twee keer toe geupdate.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:09 schreef Big_Boss_Man het volgende:
De top artists en tracks charts laten wel lang op zich wachten!

2 keer?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:28 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Dat is vaag... Mijn profiel is vandaag nochtans tot twee keer toe geupdate.![]()

Bij mij op 13 juni voor 't laatstquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:28 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Dat is vaag... Mijn profiel is vandaag nochtans tot twee keer toe geupdate.![]()

Yup. Wel redelijk snel achter elkaar, trouwens, uurtje verschil denk ik. Geen idee waarom, trouwens.quote:

Fucked up!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Bij mij op 13 juni voor 't laatst![]()

quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:38 schreef L.Mo het volgende:
hij doet het weer niet
m'n datum stond op ergens in september 2006

wat waren die functies?quote:Op donderdag 14 juli 2005 09:56 schreef Frollo het volgende:
Ik mis wel de moderatiefuncties, die ze er een maand of twee geleden uitgesloopt hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |