http://www.audioscrobbler.com/group/Fok!quote:Op maandag 11 juli 2005 22:43 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
de link bedoel ik
http://www.audioscrobbler.com/user/Dirksietse/
Denk het niet eigenlijk. Je kan beter proberen de instellingen te tunen zodat je wel via de proxy kan sturen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:44 schreef Z het volgende:
Zou het mogelijk zijn om de 'cache-file' vande gedraaide nummers op m'n werk thuis neer te zetten en zo m'n profile up-daten? Ik kom op m'n werk op de één of andere manier niet langs de proxy ...
Ik heb wel eens gehoord dat dit wel zou kunnen, en dat dit ook wel eens misbruikt werd in het verleden om snel extra gegevens te genereren. Geen idee in hoeverre dit gefixt is, maar het is het proberen waard.quote:
Tja, de cache zal vast wel ergens worden opgeslagen. Dus als Z dat bestandje naar de juiste map kopieert en daarna Winamp opstart, kan het best zo zijn dat de plug-in erin trapt en de cache verstuurt.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:21 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehoord dat dit wel zou kunnen, en dat dit ook wel eens misbruikt werd in het verleden om snel extra gegevens te genereren. Geen idee in hoeverre dit gefixt is, maar het is het proberen waard.
Dat zou betekenen dat je ook geen bestanden op dezelfde computer zou mogen verplaatsen zolang ze nog gecached zijn, en ik denk niet dat AS zo rigide is.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:30 schreef Z het volgende:
Er staan in dat cache bestande overigens wel verwijzingen naar mapjes waar de mp3's staan. En dat is op m'n werk naruutlijk anders dan thuis ...
Bigbrother is watching youquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:41 schreef Frollo het volgende:
Als mijn vriendin thuis is en ik ben op mijn werk, dan kijk ik wel eens op mijn AS-pagina wat ze op heeft staan
En dan sms-en: 'Hoi schat, ben je weer lekker Kylie aan het draaien?' Zij zo van: wtf, hoe weet je dat?
Dubbel klikken op 't klokje rechts onder. Tabblad 'tijd', 'Klok automastisch BLABLABLA' aanvinken ende 'nu synchroniseren'.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:41 schreef L.Mo het volgende:
Ik krijg nu net de hele tijd te zien dat m'n klok niet goed staat:
We detected a problem with a recent plugin submission:
Your computer clock is incorrect. No really, it is. Ensure that the time, date, and time zone are correct.
Nou telt ie m'n liedjes niet meer..![]()
Ben ik de enige?![]()
quote:Nu ben je helemaal beneden!!
Nee.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:23 schreef crossover het volgende:
heb ik al gezegd dat jij een ontzettende kutsite hebt
Ah, oké bedankt hè!quote:nee? bij deze
quote:[..]
Dat is vaag... Mijn profiel is vandaag nochtans tot twee keer toe geupdate.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:09 schreef Big_Boss_Man het volgende:
De top artists en tracks charts laten wel lang op zich wachten!
2 keer?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:28 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Dat is vaag... Mijn profiel is vandaag nochtans tot twee keer toe geupdate.![]()
Bij mij op 13 juni voor 't laatstquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:28 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Dat is vaag... Mijn profiel is vandaag nochtans tot twee keer toe geupdate.![]()
Yup. Wel redelijk snel achter elkaar, trouwens, uurtje verschil denk ik. Geen idee waarom, trouwens.quote:
Fucked up!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Bij mij op 13 juni voor 't laatst![]()
quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:38 schreef L.Mo het volgende:
hij doet het weer niet
m'n datum stond op ergens in september 2006
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |