quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:35 schreef Eilanden het volgende:
Was je bij de eerste Hools titel door de warmte bevangen Golfer?
Voorlopig is er gelukkig geen downtime gepland.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:38 schreef johannes1986 het volgende:
Wanneer gaat Fok weer down? Ik vind die foutmeldingen zo leuk
Gelukkig zegtie...dat is juist het leukste van heel Fok!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Voorlopig is er gelukkig geen downtime gepland.
Vind je het zo leuk dat je deze boodschap twee keer post?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:38 schreef johannes1986 het volgende:
Wanneer gaat Fok weer down? Ik vind die foutmeldingen zo leuk
Die ziet er niet echt gezond uit.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:40 schreef tong80 het volgende:
Kennen jullie de Poques nog ?
Shane de zanger maakt het niet lang meer lijkt me.
[afbeelding]
Typisch zo'n voorbeeld van enig kind, wanneer hij moeders mooiste isquote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:40 schreef tong80 het volgende:
Kennen jullie de Poques nog ?
Shane de zanger maakt het niet lang meer lijkt me.
[afbeelding]
Dat is meer dan een whiskeytje voor het slapen.quote:
Het topic werd, toevallig of nietquote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:40 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Vind je het zo leuk dat je deze boodschap twee keer post?![]()
Wonen mij te veel homo's daar.quote:Op zondag 19 juni 2005 00:28 schreef SCH het volgende:
Hey dat standje ken ik
Utrecht is een superstad
Ik maar 1.quote:
Wat doe jij hierquote:Op zondag 19 juni 2005 00:53 schreef Bananenman het volgende:
Een goedenavond.
quote:Op zondag 19 juni 2005 00:59 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Andersom man![]()
Hekken omtrekken is okay. Kan Jawi meer over vertellen![]()
Dus er blijft uiteindelijk 1 auto staan en dan is de dader makkelijk op te sporen.quote:Op zondag 19 juni 2005 01:02 schreef Bananenman het volgende:
Knokpartijen met Hagenezen. Zo'n Hagenees werd afgevoerd met een autosleutel door z'n wang
quote:Op zondag 19 juni 2005 01:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Dus er blijft uiteindelijk 1 auto staan en dan is de dader makkelijk op te sporen.
quote:Op zondag 19 juni 2005 01:18 schreef MrDoegewoon het volgende:
Tof feest!!!!
Vince![]()
Rude Awekening![]()
Evil Activties![]()
(stink nu wel naar champange)
The Prophet_O_
Stanton![]()
Technoboy![]()
Buzz Fuzz![]()
Gary D_O_
en nog veel meer![]()
min puntje was idd de food. En de indeling was gewoon goed hoor, alles was zo te vinden.
Nog iets van knokpartijen gemerkt?quote:Op zondag 19 juni 2005 01:21 schreef MrDoegewoon het volgende:
Wat een feest wat een feest, ben net thuis knalrood doordat ik verbrand ben maar goed
[..]
Nope, tenminste ging bijna los in de black tijdens Nosferatu (geloof ik) maar werd door het publiek gesust (pogo gezeik enzo) en verder heb ik één keer de security best hard zien weg rennen en heb zelf perongelijk een meisje in een Ajax uit shirt op de hoofd geraakt (misschien ken je er wel)quote:
Iemand die in een Ajax uitshirt daar was is sowieso geen bekende van mequote:Op zondag 19 juni 2005 01:24 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Nope, tenminste ging bijna los in de black tijdens Nosferatu (geloof ik) maar werd door het publiek gesust (pogo gezeik enzo) en verder heb ik één keer de security best hard zien weg rennen en heb zelf perongelijk een meisje in een Ajax uit shirt op de hoofd geraakt (misschien ken je er wel)
Bij wie?? Ik heb zelf de main van boven een paar keer gezien en tijdens Gary D, The Prophet en Technoboy. Voor de rest was ik veel in Black en Greyquote:Op zondag 19 juni 2005 01:26 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Iemand die in een Ajax uitshirt daar was is sowieso geen bekende van me
Ging goed los bij rood mainstage anders![]()
M'n moeder schrok zelfsquote:Op zondag 19 juni 2005 01:28 schreef golfer het volgende:
Lekker verbrand, jongens?
quote:
Gezelliequote:
Wij zijn ons even geestelijk aan het voorbereiden op ons fietstochtje door de duinen van straks op weg naar ons (naakt)strandje.quote:Op zondag 19 juni 2005 01:41 schreef PyTh het volgende:
Ben net thuis, wilde eigenlijk nog gaan pokeren maar MrB. ligt eruit
En jullie?
Nah, ben wel uitgetekend ... ga maar es pitten denk ikquote:
quote:Op zondag 19 juni 2005 02:56 schreef tong80 het volgende:
Word ik verdomme wakker door een nachtmerrie. Golfer en Bluezz op een naaktstrand en dat er een scharensliep langskomt.
Nou je hoeft niet te fluisteren hoor bij deze mededelingquote:Op zondag 19 juni 2005 03:10 schreef DutchGooner het volgende:
Wat is Rammstein trouwens een waardeloze band![]()
sorry,moest er effe uit
OOOMPH is beter iddquote:Op zondag 19 juni 2005 03:10 schreef DutchGooner het volgende:
Wat is Rammstein trouwens een waardeloze band![]()
sorry,moest er effe uit
De muziek is gewoon zwaar kut maar eerlijk is eerlijk,de show isquote:Op zondag 19 juni 2005 03:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou je hoeft niet te fluisteren hoor bij deze mededeling![]()
Ik ben het met je eensch
[afbeelding]
]http://www.oomph.de/quote:Op zondag 19 juni 2005 03:17 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Wie????
Soulfly vond ik het best eik vandaag,Motorhead was ook wel OK
Duitsquote:Op zondag 19 juni 2005 03:19 schreef pascalheister het volgende:
[quote]Op zondag 19 juni 2005 03:17 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Wie????
Soulfly vond ik het best eik vandaag,Motorhead was ook wel OK
[/quote]http://www.oomph.de/
ik ben slapen trouwens
zow das mooi op tijd vaduzquote:Op zondag 19 juni 2005 09:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemorgen!
Ootmarsum.quote:Op zondag 19 juni 2005 09:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Waar ergens?
Dacht ik al. Welk zwembad ligt er bij jou in de buurt dan?quote:Op zondag 19 juni 2005 09:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Aha, daar ben ik helemaal niet bekend.
quote:Op zondag 19 juni 2005 10:12 schreef DutchGooner het volgende:
2e dag op rij al dat ik voor 12 uur mijn nest uit ben,dat is niet goed
Je neemt je nieuwe werk wel erg serieusquote:Op zondag 19 juni 2005 10:12 schreef DutchGooner het volgende:
2e dag op rij al dat ik voor 12 uur mijn nest uit ben,dat is niet goed
Ooh kut ja. Dat is vandaag.quote:Op zondag 19 juni 2005 10:22 schreef PyTh het volgende:
Mogguh allemaal
Net voor Vaderdag de Jaar DVD van PSV gehad en een Daddy Cool shirt!![]()
Goed bezigquote:Op zondag 19 juni 2005 10:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ook kut ja. Dat is vandaag.
* BliksemSchigt even papa gaat bellen
* Dylan Dog heeft een weerstation van de Gamma gehad...quote:Op zondag 19 juni 2005 10:22 schreef PyTh het volgende:
Mogguh allemaal
Net voor Vaderdag de Jaar DVD van PSV gehad en een Daddy Cool shirt!![]()
Zou het? Het zag er wel fancy uit...quote:Op zondag 19 juni 2005 10:45 schreef JaWi het volgende:
Tering wat vet.
[afbeelding][afbeelding]
En nu ben ik werken.
Is het vaderdag?quote:Op zondag 19 juni 2005 10:38 schreef Dylan Dog het volgende:
Hallo iedereen en vaders in het bijzonder!
Ja, het is alweer de derde zondag van juniquote:
strandweer!quote:
Ja, dat vind ik ook.quote:Op zondag 19 juni 2005 11:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Owjee
Naja, dan geef ik m een andere keer wel iets, is nog leuker ook..
Ik denk niet dat hij het over jouw weerstation heeft..quote:Op zondag 19 juni 2005 10:52 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Zou het? Het zag er wel fancy uit...
foto's!quote:Op zondag 19 juni 2005 11:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Colombiaaaaaaa
Ik ben voor Colombië de rest van dit WK... Wat een volk, wat een vrouwen zeg
quote:Op zondag 19 juni 2005 11:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Colombiaaaaaaa
Ik ben voor Colombië de rest van dit WK... Wat een volk, wat een vrouwen zeg
het gaat er best vanquote:Op zondag 19 juni 2005 11:46 schreef Maquiladora het volgende:
De temperatuur loopt al lekker op op mijn kamer, nu 25,4 graden![]()
M´n laptop begint ook al lekker te gloeienquote:
gister naar 't wapen geweest?quote:
Nee verbranden is gezondquote:Op zondag 19 juni 2005 11:48 schreef DeTolk het volgende:
Zo, eigelijk sporen we niet dat we nu achter onze PC zitten.
Maarja, Fok!-ing t'ill the end!
nee hequote:Op zondag 19 juni 2005 11:48 schreef DeTolk het volgende:
Zo, eigelijk sporen we niet dat we nu achter onze PC zitten.
Maarja, Fok!-ing t'ill the end!
Nee ik keek op mijn bankrekening en ik kreeg een hartverzakkingquote:
Ik verbrand wel snelquote:Op zondag 19 juni 2005 11:50 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ik verbrand niet, en nee ik ben niet negroide
Kermisquote:Op zondag 19 juni 2005 11:51 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nee ik keek op mijn bankrekening en ik kreeg een hartverzakking![]()
al die kermissen doet dat niet goed
hahaha nee ik heb 't ook niet bestquote:Op zondag 19 juni 2005 11:51 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nee ik keek op mijn bankrekening en ik kreeg een hartverzakking![]()
al die kermissen doet dat niet goed
Feesttent. Heus geen botsauto'squote:
Tsjah vanmiddag maar lageveldquote:Op zondag 19 juni 2005 11:51 schreef 9christensen het volgende:
[..]
hahaha nee ik heb 't ook niet best
Het Lageveldquote:Op zondag 19 juni 2005 11:52 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Feesttent. Heus geen botsauto's
[..]
Tsjah vanmiddag maar lageveld
wij naar ootmarsum, eerst naar lows bar. bier halenquote:
niet teveel schuimquote:
't zijn net kleine vaatjes.quote:Op zondag 19 juni 2005 11:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Zeker Tolk, gisteren goed gebruik van gemaakt
En mij een waterquote:Op zondag 19 juni 2005 12:08 schreef DeTolk het volgende:
Barman, doet u mij een sherry!
quote:
Ik heb geen flauw idee hoe die is.quote:Op zondag 19 juni 2005 12:46 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Hoe is die nieuwe van Grolsch eigelijk, die had ik nog niet in de winkel nl.
Heinekenquote:
Ja, was echt top. Op het eten halen na dan wachtijden van anderhalf uur waren normaal rond etenstijd, we aten dus pas ook rond 21:00.... Waardoor ik bijna van m'n stokje ging in de over verwarmde black zaal tijdens Evil Activities rond 19:00 (gelukkig spoten die nog wat spa blauw en champange de zaal in) en verder ben ik echt flink verbrand had eigenlijk zonne creme moeten kopen...quote:
quote:Op zondag 19 juni 2005 13:50 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ja, was echt top. Op het eten halen na dan wachtijden van anderhalf uur waren normaal rond etenstijd, we aten dus pas ook rond 21:00.... Waardoor ik bijna van m'n stokje ging in de over verwarmde black zaal tijdens Evil Activities rond 19:00 (gelukkig spoten die nog wat spa blauw en champange de zaal in) en verder ben ik echt flink verbrand had eigenlijk zonne creme moeten kopen...
Moet hem nog maken, maar doe ik pas vanmiddag ofzo.quote:Op zondag 19 juni 2005 13:56 schreef rubbereend het volgende:op familie bezoek gaat
k lees je verslag vanavond wel MrD
Een wachttijd van anderhalf uur om een happie eten te halen is wel erg langquote:Op zondag 19 juni 2005 13:50 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ja, was echt top. Op het eten halen na dan wachtijden van anderhalf uur waren normaal rond etenstijd, we aten dus pas ook rond 21:00.... Waardoor ik bijna van m'n stokje ging in de over verwarmde black zaal tijdens Evil Activities rond 19:00 (gelukkig spoten die nog wat spa blauw en champange de zaal in) en verder ben ik echt flink verbrand had eigenlijk zonne creme moeten kopen...
Zal me niks verbazen, 's middags hebben we een menu van Frites met 2x kroket genomen en ging het vrij vlot en was het ook redelijk te eten. Maar 's avonds kregen we een volgens mij niet echt dood stuk vlees als hamburger en frites die echt goor waren, vet ofzo niet vervangen.quote:Op zondag 19 juni 2005 14:05 schreef Maquiladora het volgende:
[..]
Een wachttijd van anderhalf uur om een happie eten te halen is wel erg langMoesten de hamburgers nog bij de boer uit de schuur gehaald worden ofzo
![]()
Wel een minpuntje dus, als ik naar een festival ga wil ik graag binnen een redelijke tijd iets te eten, te drinken hebben en ook nog wat kunnen lozenquote:Op zondag 19 juni 2005 14:08 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen, 's middags hebben we een menu van Frites met 2x kroket genomen en ging het vrij vlot en was het ook redelijk te eten. Maar 's avonds kregen we een volgens mij niet echt dood stuk vlees als hamburger en frites die echt goor waren, vet ofzo niet vervangen.
Jammer inderdaad.quote:Op zondag 19 juni 2005 14:18 schreef MrDoegewoon het volgende:
Is ook een minpunt, een van de weinige die door iedereen genoemd wordt
22,5 (met ventilator)quote:Op zondag 19 juni 2005 14:19 schreef Maquiladora het volgende:
[..]
Jammer inderdaad.
Pfff het is alweer 25,8 graden op mijn kamer![]()
Beterquote:
kijk ff naar die gelijkenissen bij Womens 2005quote:Op zondag 19 juni 2005 14:24 schreef Maquiladora het volgende:
[..]
Beter![]()
Ik ga nog ff een potje MoH Pacific Assault spelen, nog ff wat Jappen afknallen![]()
Heb ik gedaan, het lijkt sprekendquote:Op zondag 19 juni 2005 14:25 schreef DeTolk het volgende:
[..]
kijk ff naar die gelijkenissen bij Womens 2005
Heb geen zin meer in MoHquote:Op zondag 19 juni 2005 14:24 schreef Maquiladora het volgende:
[..]
Beter![]()
Ik ga nog ff een potje MoH Pacific Assault spelen, nog ff wat Jappen afknallen![]()
Masters of Hardcore is idd niks voor jouw denk ik.quote:
Heb hem voor de pc, straks ff cheaten en de hele map bekijkenquote:Op zondag 19 juni 2005 14:35 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Mijn Xbox met TVtje en San Andreas staat buiten![]()
![]()
Even spelen
Dus ga je maar op Fokquote:Op zondag 19 juni 2005 15:05 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik wou eigenlijk gaan zwemmen, maar ik heb nog teveel tentamens waar ik mee bezig moet
Goeie shitquote:Op zondag 19 juni 2005 14:35 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Mijn Xbox met TVtje en San Andreas staat buiten![]()
![]()
Even spelen
Zal er straks een een vage van m'n telefoon uppen wat echt los gaan isquote:Op zondag 19 juni 2005 15:07 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Goeie shit![]()
Zijn er trouwens al filmpjes/fotos van toen het los ging?
Studeren met dit weerquote:Op zondag 19 juni 2005 15:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Balkon staat ook in vuur en vlamKamer is ok met ventilator.
Studeren is echter een groot fiasco
ik had "even pauze"quote:
Ik ookquote:Op zondag 19 juni 2005 15:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dinsdag en vrijdag. En ik moet nog best veel doen. Wat heb jij morgen?
Marktonderzoekquote:Op zondag 19 juni 2005 15:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dinsdag en vrijdag. En ik moet nog best veel doen. Wat heb jij morgen?
Lekkerquote:Op zondag 19 juni 2005 15:16 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik ook
International Business op dinsdag en Privaatrecht op vrijdag
Efteling, leuk met dit weerquote:Op zondag 19 juni 2005 15:22 schreef methodmich het volgende:
Veel te warm zeg. Ben naar binnen gegaan, daar is het wat koeler. De kat ook al.
Rondje op kosten van Piet de Visser.
Morgen schoolreis naar de Efteling, dan is het ook al bloedheet.
Maarja, in de Efteling heb je ook terrasjesquote:Op zondag 19 juni 2005 15:33 schreef methodmich het volgende:
Ja, heel de dag het Sprookjesbos in.
Het is Vaderdag vandaag , niet Zonendagquote:Op zondag 19 juni 2005 15:47 schreef VoreG het volgende:
[..]
[afbeelding]. Mijn vader kreeg een nieuwe van zijn werk dus ik mocht deze
.
quote:Op zondag 19 juni 2005 15:12 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Zal er straks een een vage van m'n telefoon uppen wat echt los gaan is. Blijft jammer dat er nog steeds voetbal gastjes zijn die denken de dienst uit te moeten maken op zo'n feest (gelukkig geen last van gisteren) maar ik zelf kan voetbal en feesten makkelijk uit elkaar houden.
*nieuwsgierig is*quote:Op zondag 19 juni 2005 15:48 schreef just me het volgende:
* just me zit in badpak maar laat dat niet zien
Je moet wel bij de kinderen blijven, anders zijn ze zoek.quote:Op zondag 19 juni 2005 15:35 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Maarja, in de Efteling heb je ook terrasjes
Kindjes vastsnoeren op de stoeltjesquote:Op zondag 19 juni 2005 15:53 schreef methodmich het volgende:
[..]
Je moet wel bij de kinderen blijven, anders zijn ze zoek.
Krijg een hoop tekensquote:Op zondag 19 juni 2005 15:58 schreef Bananenman het volgende:
http://www.kaartenrek.nl/card_image.php?account_id=153&rack_id=678&f=2005-06-19defqon265.jpg&side=front&type=preview
quote:Op zondag 19 juni 2005 16:15 schreef JaWi het volgende:
Zo, uitgewerkt. Ik leef weer.
MrDoemaardinges, had jij zwart shirt met kettinkje van zo'n plaatje aan?
Wat een dag.
Heel de dag feesten voor ¤ 5.
FF loopt bij een hoop dingen te mekkerenquote:Op zondag 19 juni 2005 16:14 schreef Bananenman het volgende:
Vaag dat hij het (bij mij ook niet idd) niet doet in FF maar wel in IE...
Niet tegengekomen. Er stond wel 1 iemand achter me die dacht dat hij er foto's van ging maken. Maar dat is niet gelukt denk ikquote:Op zondag 19 juni 2005 15:07 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Goeie shit![]()
Zijn er trouwens al filmpjes/fotos van toen het los ging?
Morgenquote:Op zondag 19 juni 2005 16:20 schreef Bananenman het volgende:
[..]
![]()
Jawi. Neem de trein naar mij toe en kom hier zuipen [afbeelding]
En de volgende keer ga je dat voor mij ook regelen!quote:Op zondag 19 juni 2005 16:15 schreef JaWi het volgende:
Wat een dag.
smelten de toetsen al weg?quote:Op zondag 19 juni 2005 16:36 schreef Maquiladora het volgende:
Verdorrie alweer 26,8 graden op mijn kamer en ik brand bijna mijn handen aan m'n laptop
Hoe was je nou eigenlijk binnen gekomen?quote:Op zondag 19 juni 2005 16:36 schreef JaWi het volgende:
Bleh, ze zijn al weg met de boot. Stelletje hoeren
.
Dan maar in de tuin spelen.
Er komt al wel rook van mijn vingersquote:
Jaquote:Op zondag 19 juni 2005 16:15 schreef JaWi het volgende:
Wat een dag.
Rijden op de velg is niet fijnquote:Op zondag 19 juni 2005 16:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
F1 wordt straks ook een spectakel hoor. Michelin mag nog geen banden wisselen, er komt geen chicane en de banden zouden maar 10 ronden op volle snelheid meegaan
Mijn vriendin ligt nog gewoon op het balkon en ze heeft het niet eens warm. Daar verbaas ik me jaarlijks over.quote:Op zondag 19 juni 2005 16:36 schreef Maquiladora het volgende:
Verdorrie alweer 26,8 graden op mijn kamer en ik brand bijna mijn handen aan m'n laptop
Ergens tussen 2 en 4 zag ik je geloof ik zitten bij de tafel achter de zwarte stamptent. Je zat tegenover een andere gast geloof ik. Ik had een zwarte lacoste polo en zonnebril. Witte broek, al was die niet echt wit meerquote:
Toeristische routequote:Op zondag 19 juni 2005 16:39 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hoe was je nou eigenlijk binnen gekomen?![]()
Ademt ze nog wel ?quote:Op zondag 19 juni 2005 16:40 schreef methodmich het volgende:
[..]
Mijn vriendin ligt nog gewoon op het balkon en ze heeft het niet eens warm. Daar verbaas ik me jaarlijks over.
Klopt toen zaten we te wachten op Vincequote:Op zondag 19 juni 2005 16:41 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ergens tussen 2 en 4 zag ik je geloof ik zitten bij de tafel achter de zwarte stamptent. Je zat tegenover een andere gast geloof ik. Ik had een zwarte lacoste polo en zonnebril. Witte broek, al was die niet echt wit meer.
[..]
Toeristische route.
Heb je mij nog gezien dan? Verderop stond ik ook nog tijdje met een hele grote groep.quote:Op zondag 19 juni 2005 16:41 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Klopt toen zaten we te wachten op Vince
Als je 3 mensen met een kapot hoofd zag zitten bij de ehbo en 3 het water in zag rennen, dan waren het hagenezenquote:Op zondag 19 juni 2005 16:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Als je een groep hard weg zag sprinten... dan waren het JaWi en zn vriendjes
Klopt er stond een redelijke groep vlakbij onsquote:Op zondag 19 juni 2005 16:42 schreef JaWi het volgende:
[..]
Heb je mij nog gezien dan? Verderop stond ik ook nog tijdje met een hele grote groep.
Hehe, dan zat ik gewoon 2 meter van je vandaan.
Heb wel een gozer totaal van de wereld met spoed op een brancard de EHBO in gebracht zien worden.quote:Op zondag 19 juni 2005 16:46 schreef JaWi het volgende:
[..]
Als je 3 mensen met een kapot hoofd zag zitten bij de ehbo en 3 het water in zag rennen, dan waren het hagenezen.
quote:Op zondag 19 juni 2005 16:46 schreef JaWi het volgende:
[..]
Als je 3 mensen met een kapot hoofd zag zitten bij de ehbo en 3 het water in zag rennen, dan waren het hagenezen.
Is ie nu weer aan het belletje lellen?quote:Op zondag 19 juni 2005 16:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Als je een groep hard weg zag sprinten... dan waren het JaWi en zn vriendjes
Nee, bij blue geloof ik.quote:Op zondag 19 juni 2005 16:47 schreef MrDoegewoon het volgende:
Maar ben jij via hekken bij black binnengekomen?? Daar stond op een gegeven moment een zwik politie te posten of niemand doorbrak
Klopt...quote:Op zondag 19 juni 2005 16:48 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Heb wel een gozer totaal van de wereld met spoed op een brancard de EHBO in gebracht zien worden.
Geen idee. Neuh, we waren met minder toen. Maarjaquote:Op zondag 19 juni 2005 16:48 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Jullie waren in de meerderheid?
Heeft die gozer zijn wagen al terug?
Niet gezien. Vrouwen in een voetbalshirt is een nonoquote:Op zondag 19 juni 2005 16:49 schreef MrDoegewoon het volgende:
Trouwens Jawi er liep ook een grietje in een Ajax uit shirt (zo'n gele) die raakte ik perongelijk op d'r hoofd, als je er kent bied er nog maar een keer excusses aan (was tijdens Vince geloof ik)
Je gaf dr per ongeluk een vuistslag?quote:Op zondag 19 juni 2005 16:49 schreef MrDoegewoon het volgende:
Trouwens Jawi er liep ook een grietje in een Ajax uit shirt (zo'n gele) die raakte ik perongelijk op d'r hoofd, als je er kent bied er nog maar een keer excusses aan (was tijdens Vince geloof ik)
Neuh ik had armen in de lucht, zei stapt naar achter en ik doe armen naar beneden vol m'n elleboog op d'r hoofd.quote:Op zondag 19 juni 2005 16:52 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Je gaf dr per ongeluk een vuistslag?![]()
![]()
Achja.. niet casual gaan is not done.
Precies.quote:Op zondag 19 juni 2005 16:52 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Achja.. niet casual gaan is not done.
In m'n achtertuinquote:Op zondag 19 juni 2005 16:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Volgend jaar ga ik ook![]()
En binnenkort Decibel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |