quote:Op zondag 19 juni 2005 13:50 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ja, was echt top. Op het eten halen na dan wachtijden van anderhalf uur waren normaal rond etenstijd, we aten dus pas ook rond 21:00.... Waardoor ik bijna van m'n stokje ging in de over verwarmde black zaal tijdens Evil Activities rond 19:00 (gelukkig spoten die nog wat spa blauw en champange de zaal in) en verder ben ik echt flink verbrand had eigenlijk zonne creme moeten kopen...
Moet hem nog maken, maar doe ik pas vanmiddag ofzo.quote:Op zondag 19 juni 2005 13:56 schreef rubbereend het volgende:op familie bezoek gaat
k lees je verslag vanavond wel MrD
Een wachttijd van anderhalf uur om een happie eten te halen is wel erg langquote:Op zondag 19 juni 2005 13:50 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ja, was echt top. Op het eten halen na dan wachtijden van anderhalf uur waren normaal rond etenstijd, we aten dus pas ook rond 21:00.... Waardoor ik bijna van m'n stokje ging in de over verwarmde black zaal tijdens Evil Activities rond 19:00 (gelukkig spoten die nog wat spa blauw en champange de zaal in) en verder ben ik echt flink verbrand had eigenlijk zonne creme moeten kopen...
Zal me niks verbazen, 's middags hebben we een menu van Frites met 2x kroket genomen en ging het vrij vlot en was het ook redelijk te eten. Maar 's avonds kregen we een volgens mij niet echt dood stuk vlees als hamburger en frites die echt goor waren, vet ofzo niet vervangen.quote:Op zondag 19 juni 2005 14:05 schreef Maquiladora het volgende:
[..]
Een wachttijd van anderhalf uur om een happie eten te halen is wel erg langMoesten de hamburgers nog bij de boer uit de schuur gehaald worden ofzo
![]()
Wel een minpuntje dus, als ik naar een festival ga wil ik graag binnen een redelijke tijd iets te eten, te drinken hebben en ook nog wat kunnen lozenquote:Op zondag 19 juni 2005 14:08 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen, 's middags hebben we een menu van Frites met 2x kroket genomen en ging het vrij vlot en was het ook redelijk te eten. Maar 's avonds kregen we een volgens mij niet echt dood stuk vlees als hamburger en frites die echt goor waren, vet ofzo niet vervangen.
Jammer inderdaad.quote:Op zondag 19 juni 2005 14:18 schreef MrDoegewoon het volgende:
Is ook een minpunt, een van de weinige die door iedereen genoemd wordt
22,5 (met ventilator)quote:Op zondag 19 juni 2005 14:19 schreef Maquiladora het volgende:
[..]
Jammer inderdaad.
Pfff het is alweer 25,8 graden op mijn kamer![]()
Beterquote:
kijk ff naar die gelijkenissen bij Womens 2005quote:Op zondag 19 juni 2005 14:24 schreef Maquiladora het volgende:
[..]
Beter![]()
Ik ga nog ff een potje MoH Pacific Assault spelen, nog ff wat Jappen afknallen![]()
Heb ik gedaan, het lijkt sprekendquote:Op zondag 19 juni 2005 14:25 schreef DeTolk het volgende:
[..]
kijk ff naar die gelijkenissen bij Womens 2005
Heb geen zin meer in MoHquote:Op zondag 19 juni 2005 14:24 schreef Maquiladora het volgende:
[..]
Beter![]()
Ik ga nog ff een potje MoH Pacific Assault spelen, nog ff wat Jappen afknallen![]()
Masters of Hardcore is idd niks voor jouw denk ik.quote:
Heb hem voor de pc, straks ff cheaten en de hele map bekijkenquote:Op zondag 19 juni 2005 14:35 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Mijn Xbox met TVtje en San Andreas staat buiten![]()
![]()
Even spelen
Dus ga je maar op Fokquote:Op zondag 19 juni 2005 15:05 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik wou eigenlijk gaan zwemmen, maar ik heb nog teveel tentamens waar ik mee bezig moet
Goeie shitquote:Op zondag 19 juni 2005 14:35 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Mijn Xbox met TVtje en San Andreas staat buiten![]()
![]()
Even spelen
Zal er straks een een vage van m'n telefoon uppen wat echt los gaan isquote:Op zondag 19 juni 2005 15:07 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Goeie shit![]()
Zijn er trouwens al filmpjes/fotos van toen het los ging?
Studeren met dit weerquote:Op zondag 19 juni 2005 15:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Balkon staat ook in vuur en vlamKamer is ok met ventilator.
Studeren is echter een groot fiasco
ik had "even pauze"quote:
Ik ookquote:Op zondag 19 juni 2005 15:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dinsdag en vrijdag. En ik moet nog best veel doen. Wat heb jij morgen?
Marktonderzoekquote:Op zondag 19 juni 2005 15:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dinsdag en vrijdag. En ik moet nog best veel doen. Wat heb jij morgen?
Lekkerquote:Op zondag 19 juni 2005 15:16 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik ook
International Business op dinsdag en Privaatrecht op vrijdag
Efteling, leuk met dit weerquote:Op zondag 19 juni 2005 15:22 schreef methodmich het volgende:
Veel te warm zeg. Ben naar binnen gegaan, daar is het wat koeler. De kat ook al.
Rondje op kosten van Piet de Visser.
Morgen schoolreis naar de Efteling, dan is het ook al bloedheet.
Maarja, in de Efteling heb je ook terrasjesquote:Op zondag 19 juni 2005 15:33 schreef methodmich het volgende:
Ja, heel de dag het Sprookjesbos in.
Het is Vaderdag vandaag , niet Zonendagquote:Op zondag 19 juni 2005 15:47 schreef VoreG het volgende:
[..]
[afbeelding]. Mijn vader kreeg een nieuwe van zijn werk dus ik mocht deze
.
quote:Op zondag 19 juni 2005 15:12 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Zal er straks een een vage van m'n telefoon uppen wat echt los gaan is. Blijft jammer dat er nog steeds voetbal gastjes zijn die denken de dienst uit te moeten maken op zo'n feest (gelukkig geen last van gisteren) maar ik zelf kan voetbal en feesten makkelijk uit elkaar houden.
*nieuwsgierig is*quote:Op zondag 19 juni 2005 15:48 schreef just me het volgende:
* just me zit in badpak maar laat dat niet zien
Je moet wel bij de kinderen blijven, anders zijn ze zoek.quote:Op zondag 19 juni 2005 15:35 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Maarja, in de Efteling heb je ook terrasjes
Kindjes vastsnoeren op de stoeltjesquote:Op zondag 19 juni 2005 15:53 schreef methodmich het volgende:
[..]
Je moet wel bij de kinderen blijven, anders zijn ze zoek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |