Zal er straks een een vage van m'n telefoon uppen wat echt los gaan isquote:Op zondag 19 juni 2005 15:07 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Goeie shit![]()
Zijn er trouwens al filmpjes/fotos van toen het los ging?
Studeren met dit weerquote:Op zondag 19 juni 2005 15:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Balkon staat ook in vuur en vlamKamer is ok met ventilator.
Studeren is echter een groot fiasco
ik had "even pauze"quote:
Ik ookquote:Op zondag 19 juni 2005 15:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dinsdag en vrijdag. En ik moet nog best veel doen. Wat heb jij morgen?
Marktonderzoekquote:Op zondag 19 juni 2005 15:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dinsdag en vrijdag. En ik moet nog best veel doen. Wat heb jij morgen?
Lekkerquote:Op zondag 19 juni 2005 15:16 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik ook
International Business op dinsdag en Privaatrecht op vrijdag
Efteling, leuk met dit weerquote:Op zondag 19 juni 2005 15:22 schreef methodmich het volgende:
Veel te warm zeg. Ben naar binnen gegaan, daar is het wat koeler. De kat ook al.
Rondje op kosten van Piet de Visser.
Morgen schoolreis naar de Efteling, dan is het ook al bloedheet.
Maarja, in de Efteling heb je ook terrasjesquote:Op zondag 19 juni 2005 15:33 schreef methodmich het volgende:
Ja, heel de dag het Sprookjesbos in.
Het is Vaderdag vandaag , niet Zonendagquote:Op zondag 19 juni 2005 15:47 schreef VoreG het volgende:
[..]
[afbeelding]. Mijn vader kreeg een nieuwe van zijn werk dus ik mocht deze
.
quote:Op zondag 19 juni 2005 15:12 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Zal er straks een een vage van m'n telefoon uppen wat echt los gaan is. Blijft jammer dat er nog steeds voetbal gastjes zijn die denken de dienst uit te moeten maken op zo'n feest (gelukkig geen last van gisteren) maar ik zelf kan voetbal en feesten makkelijk uit elkaar houden.
*nieuwsgierig is*quote:Op zondag 19 juni 2005 15:48 schreef just me het volgende:
* just me zit in badpak maar laat dat niet zien
Je moet wel bij de kinderen blijven, anders zijn ze zoek.quote:Op zondag 19 juni 2005 15:35 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Maarja, in de Efteling heb je ook terrasjes
Kindjes vastsnoeren op de stoeltjesquote:Op zondag 19 juni 2005 15:53 schreef methodmich het volgende:
[..]
Je moet wel bij de kinderen blijven, anders zijn ze zoek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |