Ademt ze nog wel ?quote:Op zondag 19 juni 2005 16:40 schreef methodmich het volgende:
[..]
Mijn vriendin ligt nog gewoon op het balkon en ze heeft het niet eens warm. Daar verbaas ik me jaarlijks over.
Klopt toen zaten we te wachten op Vincequote:Op zondag 19 juni 2005 16:41 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ergens tussen 2 en 4 zag ik je geloof ik zitten bij de tafel achter de zwarte stamptent. Je zat tegenover een andere gast geloof ik. Ik had een zwarte lacoste polo en zonnebril. Witte broek, al was die niet echt wit meer.
[..]
Toeristische route.
Heb je mij nog gezien dan? Verderop stond ik ook nog tijdje met een hele grote groep.quote:Op zondag 19 juni 2005 16:41 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Klopt toen zaten we te wachten op Vince
Als je 3 mensen met een kapot hoofd zag zitten bij de ehbo en 3 het water in zag rennen, dan waren het hagenezenquote:Op zondag 19 juni 2005 16:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Als je een groep hard weg zag sprinten... dan waren het JaWi en zn vriendjes
Klopt er stond een redelijke groep vlakbij onsquote:Op zondag 19 juni 2005 16:42 schreef JaWi het volgende:
[..]
Heb je mij nog gezien dan? Verderop stond ik ook nog tijdje met een hele grote groep.
Hehe, dan zat ik gewoon 2 meter van je vandaan.
Heb wel een gozer totaal van de wereld met spoed op een brancard de EHBO in gebracht zien worden.quote:Op zondag 19 juni 2005 16:46 schreef JaWi het volgende:
[..]
Als je 3 mensen met een kapot hoofd zag zitten bij de ehbo en 3 het water in zag rennen, dan waren het hagenezen.
quote:Op zondag 19 juni 2005 16:46 schreef JaWi het volgende:
[..]
Als je 3 mensen met een kapot hoofd zag zitten bij de ehbo en 3 het water in zag rennen, dan waren het hagenezen.
Is ie nu weer aan het belletje lellen?quote:Op zondag 19 juni 2005 16:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Als je een groep hard weg zag sprinten... dan waren het JaWi en zn vriendjes
Nee, bij blue geloof ik.quote:Op zondag 19 juni 2005 16:47 schreef MrDoegewoon het volgende:
Maar ben jij via hekken bij black binnengekomen?? Daar stond op een gegeven moment een zwik politie te posten of niemand doorbrak
Klopt...quote:Op zondag 19 juni 2005 16:48 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Heb wel een gozer totaal van de wereld met spoed op een brancard de EHBO in gebracht zien worden.
Geen idee. Neuh, we waren met minder toen. Maarjaquote:Op zondag 19 juni 2005 16:48 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Jullie waren in de meerderheid?
Heeft die gozer zijn wagen al terug?
Niet gezien. Vrouwen in een voetbalshirt is een nonoquote:Op zondag 19 juni 2005 16:49 schreef MrDoegewoon het volgende:
Trouwens Jawi er liep ook een grietje in een Ajax uit shirt (zo'n gele) die raakte ik perongelijk op d'r hoofd, als je er kent bied er nog maar een keer excusses aan (was tijdens Vince geloof ik)
Je gaf dr per ongeluk een vuistslag?quote:Op zondag 19 juni 2005 16:49 schreef MrDoegewoon het volgende:
Trouwens Jawi er liep ook een grietje in een Ajax uit shirt (zo'n gele) die raakte ik perongelijk op d'r hoofd, als je er kent bied er nog maar een keer excusses aan (was tijdens Vince geloof ik)
Neuh ik had armen in de lucht, zei stapt naar achter en ik doe armen naar beneden vol m'n elleboog op d'r hoofd.quote:Op zondag 19 juni 2005 16:52 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Je gaf dr per ongeluk een vuistslag?![]()
![]()
Achja.. niet casual gaan is not done.
Precies.quote:Op zondag 19 juni 2005 16:52 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Achja.. niet casual gaan is not done.
In m'n achtertuinquote:Op zondag 19 juni 2005 16:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Volgend jaar ga ik ook![]()
En binnenkort Decibel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |