quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:35 schreef Eilanden het volgende:
Was je bij de eerste Hools titel door de warmte bevangen Golfer?
Voorlopig is er gelukkig geen downtime gepland.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:38 schreef johannes1986 het volgende:
Wanneer gaat Fok weer down? Ik vind die foutmeldingen zo leuk
Gelukkig zegtie...dat is juist het leukste van heel Fok!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Voorlopig is er gelukkig geen downtime gepland.
Vind je het zo leuk dat je deze boodschap twee keer post?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:38 schreef johannes1986 het volgende:
Wanneer gaat Fok weer down? Ik vind die foutmeldingen zo leuk
Die ziet er niet echt gezond uit.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:40 schreef tong80 het volgende:
Kennen jullie de Poques nog ?
Shane de zanger maakt het niet lang meer lijkt me.
[afbeelding]
Typisch zo'n voorbeeld van enig kind, wanneer hij moeders mooiste isquote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:40 schreef tong80 het volgende:
Kennen jullie de Poques nog ?
Shane de zanger maakt het niet lang meer lijkt me.
[afbeelding]
Dat is meer dan een whiskeytje voor het slapen.quote:
Het topic werd, toevallig of nietquote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:40 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Vind je het zo leuk dat je deze boodschap twee keer post?![]()
Wonen mij te veel homo's daar.quote:Op zondag 19 juni 2005 00:28 schreef SCH het volgende:
Hey dat standje ken ik
Utrecht is een superstad
Ik maar 1.quote:
Wat doe jij hierquote:Op zondag 19 juni 2005 00:53 schreef Bananenman het volgende:
Een goedenavond.
quote:Op zondag 19 juni 2005 00:59 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Andersom man![]()
Hekken omtrekken is okay. Kan Jawi meer over vertellen![]()
Dus er blijft uiteindelijk 1 auto staan en dan is de dader makkelijk op te sporen.quote:Op zondag 19 juni 2005 01:02 schreef Bananenman het volgende:
Knokpartijen met Hagenezen. Zo'n Hagenees werd afgevoerd met een autosleutel door z'n wang
quote:Op zondag 19 juni 2005 01:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Dus er blijft uiteindelijk 1 auto staan en dan is de dader makkelijk op te sporen.
quote:Op zondag 19 juni 2005 01:18 schreef MrDoegewoon het volgende:
Tof feest!!!!
Vince![]()
Rude Awekening![]()
Evil Activties![]()
(stink nu wel naar champange)
The Prophet_O_
Stanton![]()
Technoboy![]()
Buzz Fuzz![]()
Gary D_O_
en nog veel meer![]()
min puntje was idd de food. En de indeling was gewoon goed hoor, alles was zo te vinden.
Nog iets van knokpartijen gemerkt?quote:Op zondag 19 juni 2005 01:21 schreef MrDoegewoon het volgende:
Wat een feest wat een feest, ben net thuis knalrood doordat ik verbrand ben maar goed
[..]
Nope, tenminste ging bijna los in de black tijdens Nosferatu (geloof ik) maar werd door het publiek gesust (pogo gezeik enzo) en verder heb ik één keer de security best hard zien weg rennen en heb zelf perongelijk een meisje in een Ajax uit shirt op de hoofd geraakt (misschien ken je er wel)quote:
Iemand die in een Ajax uitshirt daar was is sowieso geen bekende van mequote:Op zondag 19 juni 2005 01:24 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Nope, tenminste ging bijna los in de black tijdens Nosferatu (geloof ik) maar werd door het publiek gesust (pogo gezeik enzo) en verder heb ik één keer de security best hard zien weg rennen en heb zelf perongelijk een meisje in een Ajax uit shirt op de hoofd geraakt (misschien ken je er wel)
Bij wie?? Ik heb zelf de main van boven een paar keer gezien en tijdens Gary D, The Prophet en Technoboy. Voor de rest was ik veel in Black en Greyquote:Op zondag 19 juni 2005 01:26 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Iemand die in een Ajax uitshirt daar was is sowieso geen bekende van me
Ging goed los bij rood mainstage anders![]()
M'n moeder schrok zelfsquote:Op zondag 19 juni 2005 01:28 schreef golfer het volgende:
Lekker verbrand, jongens?
quote:
Gezelliequote:
Wij zijn ons even geestelijk aan het voorbereiden op ons fietstochtje door de duinen van straks op weg naar ons (naakt)strandje.quote:Op zondag 19 juni 2005 01:41 schreef PyTh het volgende:
Ben net thuis, wilde eigenlijk nog gaan pokeren maar MrB. ligt eruit
En jullie?
Nah, ben wel uitgetekend ... ga maar es pitten denk ikquote:
quote:Op zondag 19 juni 2005 02:56 schreef tong80 het volgende:
Word ik verdomme wakker door een nachtmerrie. Golfer en Bluezz op een naaktstrand en dat er een scharensliep langskomt.
Nou je hoeft niet te fluisteren hoor bij deze mededelingquote:Op zondag 19 juni 2005 03:10 schreef DutchGooner het volgende:
Wat is Rammstein trouwens een waardeloze band![]()
sorry,moest er effe uit
OOOMPH is beter iddquote:Op zondag 19 juni 2005 03:10 schreef DutchGooner het volgende:
Wat is Rammstein trouwens een waardeloze band![]()
sorry,moest er effe uit
De muziek is gewoon zwaar kut maar eerlijk is eerlijk,de show isquote:Op zondag 19 juni 2005 03:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou je hoeft niet te fluisteren hoor bij deze mededeling![]()
Ik ben het met je eensch
[afbeelding]
]http://www.oomph.de/quote:Op zondag 19 juni 2005 03:17 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Wie????
Soulfly vond ik het best eik vandaag,Motorhead was ook wel OK
Duitsquote:Op zondag 19 juni 2005 03:19 schreef pascalheister het volgende:
[quote]Op zondag 19 juni 2005 03:17 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Wie????
Soulfly vond ik het best eik vandaag,Motorhead was ook wel OK
[/quote]http://www.oomph.de/
ik ben slapen trouwens
zow das mooi op tijd vaduzquote:Op zondag 19 juni 2005 09:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemorgen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |