quote:
Ik heb geen flauw idee hoe die is.quote:Op zondag 19 juni 2005 12:46 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Hoe is die nieuwe van Grolsch eigelijk, die had ik nog niet in de winkel nl.
Heinekenquote:
Ja, was echt top. Op het eten halen na dan wachtijden van anderhalf uur waren normaal rond etenstijd, we aten dus pas ook rond 21:00.... Waardoor ik bijna van m'n stokje ging in de over verwarmde black zaal tijdens Evil Activities rond 19:00 (gelukkig spoten die nog wat spa blauw en champange de zaal in) en verder ben ik echt flink verbrand had eigenlijk zonne creme moeten kopen...quote:
quote:Op zondag 19 juni 2005 13:50 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ja, was echt top. Op het eten halen na dan wachtijden van anderhalf uur waren normaal rond etenstijd, we aten dus pas ook rond 21:00.... Waardoor ik bijna van m'n stokje ging in de over verwarmde black zaal tijdens Evil Activities rond 19:00 (gelukkig spoten die nog wat spa blauw en champange de zaal in) en verder ben ik echt flink verbrand had eigenlijk zonne creme moeten kopen...
Moet hem nog maken, maar doe ik pas vanmiddag ofzo.quote:Op zondag 19 juni 2005 13:56 schreef rubbereend het volgende:op familie bezoek gaat
k lees je verslag vanavond wel MrD
Een wachttijd van anderhalf uur om een happie eten te halen is wel erg langquote:Op zondag 19 juni 2005 13:50 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ja, was echt top. Op het eten halen na dan wachtijden van anderhalf uur waren normaal rond etenstijd, we aten dus pas ook rond 21:00.... Waardoor ik bijna van m'n stokje ging in de over verwarmde black zaal tijdens Evil Activities rond 19:00 (gelukkig spoten die nog wat spa blauw en champange de zaal in) en verder ben ik echt flink verbrand had eigenlijk zonne creme moeten kopen...
Zal me niks verbazen, 's middags hebben we een menu van Frites met 2x kroket genomen en ging het vrij vlot en was het ook redelijk te eten. Maar 's avonds kregen we een volgens mij niet echt dood stuk vlees als hamburger en frites die echt goor waren, vet ofzo niet vervangen.quote:Op zondag 19 juni 2005 14:05 schreef Maquiladora het volgende:
[..]
Een wachttijd van anderhalf uur om een happie eten te halen is wel erg langMoesten de hamburgers nog bij de boer uit de schuur gehaald worden ofzo
![]()
Wel een minpuntje dus, als ik naar een festival ga wil ik graag binnen een redelijke tijd iets te eten, te drinken hebben en ook nog wat kunnen lozenquote:Op zondag 19 juni 2005 14:08 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen, 's middags hebben we een menu van Frites met 2x kroket genomen en ging het vrij vlot en was het ook redelijk te eten. Maar 's avonds kregen we een volgens mij niet echt dood stuk vlees als hamburger en frites die echt goor waren, vet ofzo niet vervangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |