Krijg een hoop tekensquote:Op zondag 19 juni 2005 15:58 schreef Bananenman het volgende:
http://www.kaartenrek.nl/card_image.php?account_id=153&rack_id=678&f=2005-06-19defqon265.jpg&side=front&type=preview
quote:Op zondag 19 juni 2005 16:15 schreef JaWi het volgende:
Zo, uitgewerkt. Ik leef weer.
MrDoemaardinges, had jij zwart shirt met kettinkje van zo'n plaatje aan?
Wat een dag.
Heel de dag feesten voor ¤ 5.
FF loopt bij een hoop dingen te mekkerenquote:Op zondag 19 juni 2005 16:14 schreef Bananenman het volgende:
Vaag dat hij het (bij mij ook niet idd) niet doet in FF maar wel in IE...
Niet tegengekomen. Er stond wel 1 iemand achter me die dacht dat hij er foto's van ging maken. Maar dat is niet gelukt denk ikquote:Op zondag 19 juni 2005 15:07 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Goeie shit![]()
Zijn er trouwens al filmpjes/fotos van toen het los ging?
Morgenquote:Op zondag 19 juni 2005 16:20 schreef Bananenman het volgende:
[..]
![]()
Jawi. Neem de trein naar mij toe en kom hier zuipen [afbeelding]
En de volgende keer ga je dat voor mij ook regelen!quote:Op zondag 19 juni 2005 16:15 schreef JaWi het volgende:
Wat een dag.
smelten de toetsen al weg?quote:Op zondag 19 juni 2005 16:36 schreef Maquiladora het volgende:
Verdorrie alweer 26,8 graden op mijn kamer en ik brand bijna mijn handen aan m'n laptop
Hoe was je nou eigenlijk binnen gekomen?quote:Op zondag 19 juni 2005 16:36 schreef JaWi het volgende:
Bleh, ze zijn al weg met de boot. Stelletje hoeren
.
Dan maar in de tuin spelen.
Er komt al wel rook van mijn vingersquote:
Jaquote:Op zondag 19 juni 2005 16:15 schreef JaWi het volgende:
Wat een dag.
Rijden op de velg is niet fijnquote:Op zondag 19 juni 2005 16:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
F1 wordt straks ook een spectakel hoor. Michelin mag nog geen banden wisselen, er komt geen chicane en de banden zouden maar 10 ronden op volle snelheid meegaan
Mijn vriendin ligt nog gewoon op het balkon en ze heeft het niet eens warm. Daar verbaas ik me jaarlijks over.quote:Op zondag 19 juni 2005 16:36 schreef Maquiladora het volgende:
Verdorrie alweer 26,8 graden op mijn kamer en ik brand bijna mijn handen aan m'n laptop
Ergens tussen 2 en 4 zag ik je geloof ik zitten bij de tafel achter de zwarte stamptent. Je zat tegenover een andere gast geloof ik. Ik had een zwarte lacoste polo en zonnebril. Witte broek, al was die niet echt wit meerquote:
Toeristische routequote:Op zondag 19 juni 2005 16:39 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hoe was je nou eigenlijk binnen gekomen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |