quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:51 schreef 205_lacoste het volgende:
Jullie begrijpen het niet... die foto was vóór de kapper
Ik vind het wel een mooie lengte, een pottenkapsel, kan je het niet noemenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:43 schreef 205_Lacoste het volgende:
[[url=http://img282.echo.cx/img282/1098/knip8zg.th.jpg]afbeelding][/URL]
Nu zónder gespleten punten
Vreselijk pottenkapsel, ik lijk godverdorie wel een champignon
Die lengte heb ik nu ook ongeveerquote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:43 schreef 205_Lacoste het volgende:
Pré knip
[[url=http://img282.echo.cx/img282/9647/preknip3pz.th.jpg]afbeelding][/URL]
Post knip
Van voren is het erger, dus post ik maar een foto van de zijkantquote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:50 schreef dewitteparel het volgende:
Die lengte heb ik nu ook ongeveervan de zijkant is het idd niks
Valt vast wel mee, iig van je gespleten perso.... eehhh, punten afquote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:43 schreef 205_Lacoste het volgende:
Pré knip
[[url=http://img282.echo.cx/img282/9647/preknip3pz.th.jpg]afbeelding][/URL]
Post knip
Vorige keer ook alquote:
jaquote:Laptops? Ga je in Eindhoven studeren?
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 08:44 schreef El.Wulfo het volgende:
[chat]
[..]
ja
[/chat]
enne de fotowinkel was gisteren dicht dus komende week nog maar eens proberen...
Handdoekdroog is nog steeds droger dan écht droog haar, Varr!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:07 schreef Varr het volgende:
Droog haar niet???!@?!?!?!!##!$!(!*%%!@&*(@&!(@!#!?!@ Hoe kun je dat nou zeggen, droog haar is juist een beetje stijlbaar, als je haar ook maar iets te nattig is, zal alles wat je doet meteen inzakken als een pudding, alleen voor mensen die haar naar achter/achter hun oren dragen.
Als je het in je haar smeert wel ja. Maar of dat de bedoeling is?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:23 schreef El.Wulfo het volgende:
flink ingeslagen al voor feestje, is bier toevallig goed voor je haar?![]()
na ik d8 daar tog iets anders mee te gaan doenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:58 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Als je het in je haar smeert wel ja. Maar of dat de bedoeling is?
Zet een fiets bij het station neer in de gratis stalling, 's ochtends op je gemak naar het auditorium fietsen en 's middags naar het Natuurkundegebouw. Je komt ook nog wel eens op wat exotische plekken te zitten overigens. Natuurkundegebouw is een kleine vijf minuten fietsen en twintig minuten (door)lopen. Is wel goed voor je haar!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:23 schreef El.Wulfo het volgende:
technische natuurkunde![]()
lekker elke dag met de trein en bus, nix meer fietsen, alleen n pokke end lopen naar mn gebouw(als ik t goed heb)
Mwaaaa, ik kan me nog wat RH-concerten herinneren.... Op de avond zelf boeit het toch nietquote:flink ingeslagen al voor feestje, is bier toevallig goed voor je haar?![]()
<chat> Ik heb vorig jaar Industrial Design aan de TU/e gedaan, vond het echter niet bijster interessant en studeer nu Geschiedenis in Groningenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:23 schreef El.Wulfo het volgende:
technische natuurkunde![]()
lekker elke dag met de trein en bus, nix meer fietsen, alleen n pokke end lopen naar mn gebouw(als ik t goed heb)
flink ingeslagen al voor feestje, is bier toevallig goed voor je haar?![]()
Handdoekdroog haar droger dan echt droog haar? Dit gaat eventjes aan mij voorbij ben ik bang, leg ns uit?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:56 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Handdoekdroog is nog steeds droger dan écht droog haar, Varr!Ik heb dezelfde ervaring als Lacoste.
En Doagere, ik moet zeggen dat het van de achterkant er goed uitziet, ook met gel.
Boos mannetje lult weer eens uit z'n nekquote:Op zondag 19 juni 2005 09:04 schreef Samson het volgende:
[..]
Handdoekdroog haar droger dan echt droog haar? Dit gaat eventjes aan mij voorbij ben ik bang, leg ns uit?
Ik was weer duidelijk onder invloed, gisteravond. Droger dan écht nat haar bedoelde ik uiteraard...quote:Op zondag 19 juni 2005 09:36 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Boos mannetje lult weer eens uit z'n nek![]()
Kutstudent, hou es op te zuipen en ga afstuderenquote:Op zondag 19 juni 2005 14:38 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ik was weer duidelijk onder invloed, gisteravond. Droger dan écht nat haar bedoelde ik uiteraard...
quote:Op zondag 19 juni 2005 20:48 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
Kutstudent, hou es op te zuipen en ga afstuderen
Kom maar op met die foto'squote:Op zondag 19 juni 2005 21:23 schreef saaw het volgende:
ik had altijd kort haar en had vorig jaar begin van de zomer besloten het te laten groeien
is toen jammerlijk mislukt, ik vond het te warm en heb het snel weer kortgewiekt
maar ondertussen is het al behoorlijk lang
gewoon niet over nadenken en hops
binnekort fototje
of mag je hier niet posten als meisje? nja dat staat nergens :p en ik ben ook dolblij met eindelijk lang[er] haar
Vertel mij wat, ik heb woensdag mondeling Moderne Geschiedenis. Zit al 3 dagen fucking binnen te lerenquote:Op zondag 19 juni 2005 20:59 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ik ben al druk aan het leren, mên! Op mijn verjaardag mijn laatste tentamen.
Om het maar even ON-TOPIC te houden: Mijn haar zat kut vandaag. Niet vet, niet droog, maar verveeld. Als ik er gelwax ingedaan zou hebben zou het sliertig zijn. Wel analyze this, wat is mijn haarprobleem? Ik heb het namelijk ook op niet-achterlijkwarmedagen...
Iddquote:
Je kunt natuurlijk ook naar buiten gaan!quote:Op maandag 20 juni 2005 09:01 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
Vertel mij wat, ik heb woensdag mondeling Moderne Geschiedenis. Zit al 3 dagen fucking binnen te leren
Dit is de vierde keer dit jaar dat het warmer is dan 30 gradenquote:Op maandag 20 juni 2005 17:58 schreef Samson het volgende:
Hoe vaak is het tenslotte zo warm als vandaag...
mmm, procentueel gezien op 365 valt het nog wel meequote:Op maandag 20 juni 2005 18:36 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Dit is de vierde keer dit jaar dat het warmer is dan 30 graden
Dat is voor de meesten hier geen optiequote:Op maandag 20 juni 2005 18:02 schreef saaw het volgende:
ja precies
opsteken is mijn reddingheb alleen wel mn nek flink verbrand
haha nee snap ikquote:Op maandag 20 juni 2005 22:26 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
Dat is voor de meesten hier geen optie![]()
Als ik me haar nat maak zie ik eruit als JP, ook niet echt een optie dusquote:Op maandag 20 juni 2005 22:29 schreef saaw het volgende:
[..]
haha nee snap ik
dan is het namelijk nog wel uit te houden
wat ik altijd deed met dit weer, toen het nog niet in een staartje paste, is af en toe natmaken
gewoon je hoofd onder de kraan houden, lekker verkoelend en het duurt even voor het weer ontzettend heet wordt
quote:Op maandag 20 juni 2005 22:31 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
Als ik me haar nat maak zie ik eruit als JP, ook niet echt een optie dus
ja, maar toen was mn camera naar de kloten (weer)quote:Op maandag 20 juni 2005 22:53 schreef Lucske het volgende:
Je zou nog een actuele foto posten gebakje!
dat is juist geweldig! Eindelijk is niet een verbrandde nek!quote:Op maandag 20 juni 2005 19:33 schreef DarkElf het volgende:
lekker he? dat haar in je nek met dit weer?
jep.quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:40 schreef fs180 het volgende:
dus je laat je haar groeien (las je topic)![]()
pff 2 jaar, dan heb ik nog wel ff te gaan, zit nu pas op 2 maandenquote:Op woensdag 22 juni 2005 14:14 schreef OMG het volgende:
Het resultaat van bijna 2 jaar niet naar de kapper gaan (en de laatste keer dat ik het heb laten knippen kwam het nat niet over m'n wenkbrauwen):
[afbeelding]
Morgen ga ik naar de kapper.
ziet er goed uit.quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:14 schreef OMG het volgende:
Het resultaat van bijna 2 jaar niet naar de kapper gaan (en de laatste keer dat ik het heb laten knippen kwam het nat niet over m'n wenkbrauwen):
[afbeelding]
Morgen ga ik naar de kapper.
Ik weet niet waar jij je 's nachts mee bezig houdt!?quote:Op donderdag 23 juni 2005 11:11 schreef Lucske het volgende:
Ej klopklop, die foto's van een jaar terug kunnen we inmiddels wel dromen hoor.
Waar jouw hart van vol is, Lacoste,...quote:Op donderdag 23 juni 2005 11:15 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij je 's nachts mee bezig houdt!?![]()
maar elk topic worden die foto's wel neergeplempt ja, en dat gaat dan onder de noemer update
Dan mag ik je als gezonde Hollandse jongen bestempelenquote:Op donderdag 23 juni 2005 12:12 schreef Lucske het volgende:
Waar jouw hart van vol is, Lacoste,....
Wat ik erin smeer.. Euh.. Klein beetje gel uit zo'n groene literpot. En veel haarlak.. Daarna moet 't op de fiets iets speelser gaan zitten.. Eenmaal op school even m'n matje weer omlaag (die staat altijd bij aankomst 90 graden stijf op m'n achterhoofdquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:46 schreef MadGuy het volgende:
Kluup Kluup, dat is echt een ideaal kapsel man! Top! Ik zou ook graag willenw eten wat je erin doet.
Ik heb overigens haha wat haarinkopen gedaan. Een professionele kam (beter voor de haartjes), en Sunwell haarpillen. Jaja! Haarpillen. Ik ga de proef eens op de som nemen. Het is een supplement met vitaminen die goed zijn voor het haar. Daarnaast is er nog wat extra's toegevoegd wat ook goed schijnt te zijn.
Tis anders wél een hele vooruitgang.. Vooral de foto's zijn scherper én groter..quote:Op donderdag 23 juni 2005 07:34 schreef 205_Lacoste het volgende:
Nu ik de foto's van mei en juni beter zie: Dit is toch geen verkapte kijk-mij-een-nieuwe-telefoon-hebben poging hé?
quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:53 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Eenmaal op school even m'n matje weer omlaag (die staat altijd bij aankomst 90 graden stijf op m'n achterhoofd) en klaar..
![]()
OMG. Herkenbaar.quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:53 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Eenmaal op school even m'n matje weer omlaag (die staat altijd bij aankomst 90 graden stijf op m'n achterhoofd) en klaar..
![]()
Egaal haar.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:34 schreef MadGuy het volgende:
Jij met je kleurverschil!
Maar serieus. Ik vind het hele blonde haar niet zo vervelend hoor...
Overigens: gisteren vond mijn tante mijn haarleuk
bij me staan!
Hittegolfquote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:19 schreef super-muffin het volgende:
Met de hittegolf groeit het haar nu wel sneller he.
ook je nagels overigens
quote:Op donderdag 23 juni 2005 01:33 schreef Kluupkluup het volgende:
Jaar na een jaar, ff naast elkaar:
[afbeelding]
Leve de hittegolf begin ik er net lekker aan te wennen, zo van, eigenlijk best lekker en dan is ie alweer voorbijquote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:19 schreef super-muffin het volgende:
Met de hittegolf groeit het haar nu wel sneller he.
ook je nagels overigens
Die van eind 2002 vind ik eigenlijk best oké..quote:Op donderdag 23 juni 2005 11:20 schreef Faceoff het volgende:
[afbeelding]ergens eind 2002
[afbeelding]ergens halverwege 2004 (met 72 vlechtjes)
Ok en k heb nu dus lang haar, maar daar heb ik nog niet een foto van
die houden jullie te goed
[edit]
[afbeelding] vorig jaar zomer....
Mja het is nu intussen nog iets langer dus, maar dat zal niet eens opvallen denk ik
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:18 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Die van eind 2002 vind ik eigenlijk best oké..
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:34 schreef fs180 het volgende:
zo! heb net zelf ff een cm ofzo aan de achterkant eraf gesloopt
jij liever dan ik...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:34 schreef fs180 het volgende:
zo! heb net zelf ff een cm ofzo aan de achterkant eraf gesloopt
lol, model zegt heus niet alles, ik bedoel, ik heb zelf redelijk lang haarquote:Op zondag 26 juni 2005 04:54 schreef Speth het volgende:
Update:
[afbeelding]
Afgezien van het hoge hooi-gehalte (daar kom ik denk ik sowieso niet vanaf) groeit het maar langzaam, en het model is natuurlijk kut.
Maar goed, boeien, ik laat het gewoon doorgroeien, liever eerst wat biomassa voor de schaar erin gaat, het zit nu wel op de lengte waar ik het op wil hebben, alleen zit er dus totaal geen model in en heeft het een boutstructuur, maar ik kijk later wel hoe ik dat op ga lossen.
Ziet er netjes uit, alleen bij die 2de foto zie je niks meer met je linker oog?quote:Op zondag 26 juni 2005 13:21 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
lol, model zegt heus niet alles, ik bedoel, ik heb zelf redelijk lang haar
maar dit kun je ook onmogelijk 'model' haar noemen
[afbeelding]
[afbeelding]
en hier zijn nog vele variaties op te verzinnen van hoe ik dat wel allemaal op een andere manier kan doen, ik dacht altijd dat mensen met lang haar juist kiezen voor lang haar omdat je dan juist! weinig hoeft te doen aan je haar![]()
Met zijn rechter oogquote:Op zondag 26 juni 2005 13:35 schreef hoppla het volgende:
[..]
Ziet er netjes uit, alleen bij die 2de foto zie je niks meer met je linker oog?![]()
Lang en kort valt weinig aan te doen, halflang valt juist veel aan te doen.quote:Op zondag 26 juni 2005 13:21 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
lol, model zegt heus niet alles, ik bedoel, ik heb zelf redelijk lang haar
maar dit kun je ook onmogelijk 'model' haar noemen
[afbeelding]
[afbeelding]
en hier zijn nog vele variaties op te verzinnen van hoe ik dat wel allemaal op een andere manier kan doen, ik dacht altijd dat mensen met lang haar juist kiezen voor lang haar omdat je dan juist! weinig hoeft te doen aan je haar![]()
quote:Op zondag 26 juni 2005 16:22 schreef hoppla het volgende:
[..]
Ja die bedoel ikAlsnog de vraag: Zie je nog iets daarmee?
![]()
Wees blij dat dat niet meer zo is. donkerblond staat veel mannelijker. lichtblond met langer haar vind ik meestal toch ietsje minder (maar dat is persoonlijk natuurlijk)quote:Op zondag 26 juni 2005 17:55 schreef Speth het volgende:
De achterkant, uitgekamd (dus niet zoals ik het normaal draag):
[afbeelding]
Vroeger was ik daar lichtblond...
Die eerste foto zit het het bestquote:Op maandag 27 juni 2005 18:00 schreef mrkanarie het volgende:
zo zit het nu bij mij:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En je begon toch juist voor met niet al te kort kan ik me herinneren?quote:Op maandag 27 juni 2005 18:22 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Die eerste foto zit het het best
Mijn haar van achter [[url=http://img140.echo.cx/img140/629/mat5ob.th.jpg]afbeelding][/URL]
Van voren is het nog steeds te kort![]()
quote:Op maandag 27 juni 2005 17:52 schreef Samson het volgende:
[..]
Wees blij dat dat niet meer zo is. donkerblond staat veel mannelijker. lichtblond met langer haar vind ik meestal toch ietsje minder (maar dat is persoonlijk natuurlijk)
ik zeg t al, t is persoonlijk, maar om ff in de trant te blijvenquote:
quote:
Ik vind het daar nog wel kort, van achter groeit het nu echt snel, aan de zijkanten valt het haar over me oren heenquote:Op maandag 27 juni 2005 19:14 schreef Samson het volgende:
[..]
En je begon toch juist voor met niet al te kort kan ik me herinneren?
Haarwetenschap en feitenquote:Op maandag 27 juni 2005 22:07 schreef fs180 het volgende:
heb ook meer wat blonder haar.. en vooral in de zomer is het helamaal te erg..
Mmm, gevoelsmatig geef ik Marc gelijk. Donker haar is vaak dikker, en blond haar dunner maar meer.quote:Op maandag 27 juni 2005 22:31 schreef MadGuy het volgende:
Ik dacht dat het juist andersom was, Donkere Marc...
ah, ok, t was alleen dat op je na de kapper foto (toen je t kort had laten knippen) ze bovenop best nog wel wat lengte hadden laten zitten, dus ik dacht dat je juist daar meteen de meeste winst zou hebben met het groeien, maar je haar lijkt altijd idd juist achter sneller te groeien. Maar op zich schiet t alweer lekker op bij jou hoorquote:Op maandag 27 juni 2005 22:11 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Ik vind het daar nog wel kort, van achter groeit het nu echt snel, aan de zijkanten valt het haar over me oren heen
maar van voren krijg ik het nog niet naar beneden gekamt tot aan mijn oren, daar is het net iets te kort voor
mja, soms wel.quote:Op maandag 27 juni 2005 22:34 schreef MadGuy het volgende:
Ik vind donker haar altijd standaard mooi staan bij iemand. Wellicht door de dikte.
Mn haar zit constant kut en er is verder weinig over te meldenquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:55 schreef Samson het volgende:
Zijn alle haar laten groeiers met vakantie? Het is zo rustig de laatste tijd![]()
Een dun zwart elastiek a la :quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:36 schreef fs180 het volgende:
wat voor soort zoek je precies? als ik em een foto van zie kom ik vast wel ergens op
nee, eigenlijk niet, want op de dag dat ik het wel was zit het perfect. Bovendien ben ik van mijn vette haar af.quote:
Kan kloppen, ik heb erg veel (en erg dun) haar.quote:Op maandag 27 juni 2005 22:13 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Haarwetenschap en feiten
Iemand met blond haar heeft veel meer haren dan iemand met rood of donker haar
Ik heb een hekel aan vragenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:26 schreef MadGuy het volgende:
Heb je het überhaupt wel ergens gevraagd? Ik heb ze ook nog werkelijk nergens gezien.
Het probleem zit 'm eerder in je scan capaciteiten, die je overduidelijk niet bezit.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 18:48 schreef Mauritsz het volgende:
sorry maar ben te lui om te verkleinen
probeer eens in een andere stad dezelfde winkel, of vraag of ze t kunnen bestellen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:33 schreef dewitteparel het volgende:
Ik zoek nog steeds een haarbandje voor bij het sporten, ik ben in de volgende zaken geweest waar ik niks kon vinden, iemand nog suggesiets?:
DA, Etos, Kruidvat, Trekpleister, Xenos, Hema, Actiesport, Intersport, Perrysport
Nou eh, je kunt eens beginnen met de in dit topic aangegeven winkels te proberen. Met driehonderd keer hetzelfde vragen krijg je zo'n ding niet....quote:Op zaterdag 2 juli 2005 08:42 schreef dewitteparel het volgende:
OK, even een spamschopje, maar ik ga vanmiddag op vakantie en wil eigenlijk eerst zo'n ding hebben:
[afbeelding]
Waar te vinden??
Reken er maar niet op dan, heb de vraag voorbij zien komen maar nog niet iemand ezien die zo'n ding gevonden heeft.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 08:42 schreef dewitteparel het volgende:
OK, even een spamschopje, maar ik ga vanmiddag op vakantie en wil eigenlijk eerst zo'n ding hebben:
[afbeelding]
Waar te vinden??
Als je nou die andere foto eens weg zou halen danquote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:40 schreef Mauritsz het volgende:
[afbeelding]
Enfin, even maar normaliseren dan. Ik ben trouwens Nederlander, dat terzijde.![]()
donequote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:51 schreef Lucske het volgende:
[..]
Als je nou die andere foto eens weg zou halen dan....
Ja, niet mijn kamerquote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:58 schreef super-muffin het volgende:
Een poster van Baas B![]()
Liep jij trouwens met die gitarist van Hivolium naar Parkpop toe vanaf het station?![]()
H&M H&M H&M!!!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:44 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
Een dun zwart elastiek a la :
[afbeelding]
Trekpleister/kruidvat heeft ze ook volgens mij..quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:43 schreef MissPeppertje het volgende:
[..]
H&M H&M H&M!!!![]()
(Editje... wel op de vrouwen afdeling...!)
Heb idd op de H&M afdeling iets gevonden. Een soort dubbelelastiek ofzo dat om mn hoofd past. Niet echt wat ik zocht , maar het komt er het dichtst bij.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:43 schreef MissPeppertje het volgende:
[..]
H&M H&M H&M!!!![]()
(Editje... wel op de vrouwen afdeling...!)
Was ik al geweest , alleen elastiekjes voor staartjes (in Groningen dan).quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:20 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Trekpleister/kruidvat heeft ze ook volgens mij..
Welke H&M in Groningen dan? Die daar bij de grote markt of die bij de vismarkt?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:01 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
Was ik al geweest , alleen elastiekjes voor staartjes (in Groningen dan).
check mijn posts dan eens trug...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:08 schreef Varr het volgende:
[..]
Reken er maar niet op dan, heb de vraag voorbij zien komen maar nog niet iemand ezien die zo'n ding gevonden heeft.
brylcreem?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:59 schreef Longer het volgende:
Hej mensen,
Ik had es ffkes een vraag, kennen jullie die Toyota reclame dat die man met dat rode shirt over het strand naar die auto rent? en bij die auto zn hoofd omlaag doet etc. dat kapsel heb ik, maar wat heeft die kerel daar in zn haar =X ?? weet iemand van jullie dat, tziet r beetje vettig uit maar t valt heel losjes..of weten jullie iets wat daarop lijkt..
alvast bedankt
Longer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anyway zoals jullie zien wil ik het dus naar achteren hebben en het liefst dus met een sterke gel die het liefst niet hard wordt.
Gelwax tijdje geprobeerd werkte niet echt, heb ik te dik haar voor gok ik. Het viel de hele tijd weer naar voren.
Gebruik nu gewoon Loreal FX, zo zit het opzich wel alleen ik zal blijven zoeken naar de perfecte gel voor m'n dikke haar.
Het zal aan het tijdstip liggenquote:Op zondag 3 juli 2005 23:27 schreef El.Wulfo het volgende:
vanmorgen opgestaan in spiegel gekeken, en foto gemaakt :
[afbeelding]
ik gebruik sinds kort schuim om wat meer model in mn haar te krijgen, en daarna gaat t vanzelf beterder zitten de dag erna...
dus als ik ergens heen moet doe ik de dag ervoor voortaan schuim in...
Ja, die heeft wel een erg relaxt kapsel (met die lange krullen dan). Ik richt me nu trouwens vooral op de achterkant van het haar, als dat maar wil groeien.quote:Op maandag 4 juli 2005 15:15 schreef MadGuy het volgende:
Gewoon door laten groeien, heb je dadelijk een fijne Orlando Bloom snit, zo te oordelen!
Superstuff, die gelwax. Heb notabene op Texel een potje gekocht, op vakantie dusquote:Op maandag 4 juli 2005 15:28 schreef MadGuy het volgende:
Ja dat komt vanzelf wel denk ik zo! Je hebt volgens mij dik, krullend haar dus dat moet kunnen!
Jep, ik gebruik ook gelwax.
Hmm, ik gebruik er ook maar erg weinig van, meer om die krul in bedwang te houden. Ik vind beetje out-of-bed meestal charmanter dan zo'n gestileerd kapsel.quote:Op maandag 4 juli 2005 15:44 schreef MadGuy het volgende:
Ja, het bevalt mij ook heel goed. Als het wat langer wordt is het wat minder, maar dat zal wel gewenning zijn.
Zoek eens naar de 524 antwoorden op die vraag die al gegeven zijn. Of gebruik Google.quote:Op maandag 4 juli 2005 18:43 schreef DevoiD het volgende:
gelwax? wat is dat precies dan?
Hm... overigens kwam ik er onlangs achter dat malariapillen kunnen zorgen voor haaruitval en andere haarklachten, en mijn haar begon aan de rechterzijde raar te doen zo ongeveer rond de tijd dat ik naar China ging een paar jaar geleden (waar ik dus pillen voor moest slikken). Toen ik terugkwam uit Guatemala was 't het ergst, en ook daar moest ik malariatabletten voor innemen... Misschien dat het dus daar wel door kwam.quote:Op maandag 4 juli 2005 18:38 schreef MadGuy het volgende:
Wat ik nu wel merk is dat mijn haar achterlijk snel begint te groeien. Ik weet niet of het door die pillen komt of door het zomerseizoen; misschien een combi van beide, maar het groeit de pan werkelijk uit...
Dat is wel even een ontdekking. Ga je dit jaar nog naar een land waar je die pillen voor moet slikken, dan kun je de proef op de som nemen...quote:Op maandag 4 juli 2005 18:49 schreef Speth het volgende:
[..]
Hm... overigens kwam ik er onlangs achter dat malariapillen kunnen zorgen voor haaruitval en andere haarklachten, en mijn haar begon aan de rechterzijde raar te doen zo ongeveer rond de tijd dat ik naar China ging een paar jaar geleden (waar ik dus pillen voor moest slikken). Toen ik terugkwam uit Guatemala was 't het ergst, en ook daar moest ik malariatabletten voor innemen... Misschien dat het dus daar wel door kwam.
Na al die negatieve dingen over Fructis durf ik eigenlijk niks van dat merk te gebruiken, of zou het allemaal gewoon onzin zijnquote:Op maandag 4 juli 2005 18:49 schreef saaw het volgende:
wauwie ik heb nieuw haarspul ontdekt!
Fructis Surf Hair Texturising Gum
[afbeelding]
haar goed in model maar niet vettig en/of glimmend
Heb ik ook een tijdlang gebruikt, ik had toen net zo'n kapsel als die jongen op het dekselquote:Op maandag 4 juli 2005 18:49 schreef saaw het volgende:
wauwie ik heb nieuw haarspul ontdekt!
Fructis Surf Hair Texturising Gum
[afbeelding]
haar goed in model maar niet vettig en/of glimmend
Volgens mij mag jij door naar het vervolgtopic: Ik heb mijn haar succesvol langer laten groeienquote:Op maandag 4 juli 2005 19:32 schreef Lucske het volgende:
Warm-warm-en-irritant-zonlicht-suffe-foto:
[afbeelding]
Nou, haardeskundigen, vertel!
En verbrand in de zon oid. Mm, je hebt wel erg steil haar, maar is wel goede lengte.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:32 schreef Lucske het volgende:
[afbeelding]
Ben je aan de weg aan het werk ofzoquote:Op maandag 4 juli 2005 19:32 schreef Lucske het volgende:
[afbeelding]
Met al 't mogelijke respect, maar dit is toch niet echt een succesquote:Op maandag 4 juli 2005 20:32 schreef Samson het volgende:
[..]
Volgens mij mag jij door naar het vervolgtopic: Ik heb mijn haar succesvol langer laten groeien![]()
Ja Flipse, wat wil je als je de hele dag in de hitte buiten staat.... Maar ik vraag niet voor niks om wat ik ermee kan doen.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:27 schreef Mauritsz het volgende:
[..]
Met al 't mogelijke respect, maar dit is toch niet echt een succes![]()
Komt waarschijnlijk door die foto, maar je haar ziet er vettig uit en het zit nogal plat.
Ja, ik weet dat ik er al lang inzit, dat komt ook door het feit dat het al een aantal keren niet gelukt is gedurende al die topics. Nu gaat het echter erg goed. Voor t eerst in lange tijd is het door de kapster ook ns goed geknipt zodat ik er lekker verder mee kan. De meeste hakten meteen weer met het botte bijltje (schaartje..) Zodra ik enigszins iets heb wat een beetje noemenswaard is zal ik een soort van foto proberen te posten. Enkel van mn haar. Ik weet dat bijna iedereen met zn pics hier staat maar dat heb ik gewoon liever niet. Dus zodra t wat is dan post ik wel even een pic waar t haar goed op te zien is iig....quote:Op maandag 4 juli 2005 21:27 schreef Mauritsz het volgende:
[..]
Met al 't mogelijke respect, maar dit is toch niet echt een succes![]()
Komt waarschijnlijk door die foto, maar je haar ziet er vettig uit en het zit nogal plat.
@Samson: je zit al zo lang in deze topics, kun je niet eens een foto van je eigen coiffure posten?![]()
Toch misschien meer in je gezicht zoals je zelf al aangaf?quote:Op maandag 4 juli 2005 21:46 schreef Lucske het volgende:
[..]
Ja Flipse, wat wil je als je de hele dag in de hitte buiten staat.... Maar ik vraag niet voor niks om wat ik ermee kan doen.
En eh, iemand hierboven, geen wegwerker![]()
okeequote:Op maandag 4 juli 2005 21:54 schreef Samson het volgende:
[..]
Zodra ik enigszins iets heb wat een beetje noemenswaard is zal ik een soort van foto proberen te posten. Enkel van mn haar. Dus zodra t wat is dan post ik wel even een pic waar t haar goed op te zien is iig....
Denk 't wel, 's kijken wat anderen nog zeggen hierquote:Op maandag 4 juli 2005 21:59 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Toch misschien meer in je gezicht zoals je zelf al aangaf?
Als het nu anderhalf jaar aan het groeien was geweest, en dat is dus niet zo.... toch te vaak overstag gegaan om weer de kapper te bezoeken en dan dus toch weer kort. Nu ben ik dus net weer aan het opbouwen, maar eindelijk heb ik er meer vertrouwen in. De verhouding is nu al stukken beter dan het ooit was. Maar ik heb nog wel flink wat tijd nodig voor een goed resultaat. Dus nog ff geduld maar weer. Uiteindelijk zal dan toch het resultaat een keertje te zien zijnquote:Op maandag 4 juli 2005 22:12 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Ik ben nu wel is benieuwd naar anderhalf jaar hoe het zit![]()
Inderdaad, die reclames zijn echt belachelijk. Ik herinner me er ook een van Fructis Hard Style.quote:Op maandag 4 juli 2005 22:18 schreef Varr het volgende:
Fructis surf gel.. is dat niet van die reclame met die gast met dat belachelijke kapsel? Fructis heeft sowieso alleen maar reclames met belachelijke kapsels, niet echt goede reclame imo. Die meuk zal ook wel duur zijn of niet...?
watblief?quote:Op maandag 4 juli 2005 22:54 schreef 205_Lacoste het volgende:
"Coldplaya" doet wel echt z'n best om intellectueel naar voren te komen. Ik stel voor een topic te openen. Maar zeg nou eens eerlijk, Speth heeft gewoon gelijk toch?
Ik begrijp niet waarom je op me in zit te hakken, beste. Om dat lullige gedoe met 'sowieso'?quote:Op maandag 4 juli 2005 22:54 schreef 205_Lacoste het volgende:
"Coldplaya" doet wel echt z'n best om intellectueel naar voren te komen. Ik stel voor een topic te openen. Maar zeg nou eens eerlijk, Speth heeft gewoon gelijk toch?
Lange tenen zeg!quote:Op maandag 4 juli 2005 23:34 schreef Mauritsz het volgende:
Je refereert aan dat zogenaamde 'neger'? Dan laat je wel even blijken een IQ van kamertemperatuur te hebben, kansloos figuur. Ik ben kwart Spanjaard, en daardoor getint. Als je daaraan refereert laat je jezelf wel kennen zeg.
Maar goed, je doet je subtitel eer aan.
Die uitspraak van Speth kan ik als foute studentikoze humor nog wel waarderen. Ik ken het begrip 'clubneger' van de vereniging, en meestal kan ik daar ook wel om lachen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:29 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Lange tenen zeg!
De uitdrukking, "Dan laat je je wel kennen", slaat in deze context natuurlijk als een kut op een gebakje, dat begrijp je zelf ook wel.
"AF EN TOE"?!?!?!quote:Die opmerking over Speth was om hem even te laten weten dat hij af en toe nog wel humor heeft.
In feite doe ik op dit moment niets qua studie, maar ik kan moeilijk schrijven dat ik scholier ben, aangezien mn diploma binnen is. En bij de vereniging ben ik alvast gaan kijken, buiten dat is mijn broer daar lid is.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 08:38 schreef 205_Lacoste het volgende:
edit: Leuk dat je nog even toevoegd dat je meestal wel om neger kan lachen. Ik heb er ook eentje in de jaarclub."Als je volgend jaar écht studeert, itt wat je profiel en cu2 beweren, zal je het vast vaker horen.
Nog iemand die zich gepasseerd voeltquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:11 schreef Lucske het volgende:
Sjeesh zeg, doe 's on-topic en laat 's weten of m'n coupe-de-zonnesteek wat is![]()
Mja, dit is wel erg extreem (door het weer), maar erg "speels" is het niet. Die kapper hier is niet zo creatief, eens een andere zoekenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:38 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Zoals ik vaker heb gezegd, ik zou het niet zo strak naar beneden en op een lengte dragen. Laat het speelser vallen en met wat meer volume.
Ghe.quote:Beter zo?
En bedankt 'Lucske', dat antwoord staat niet in deze reeks en ik heb niet echt zin om ze alle 25 door te gaan spitten.quote:Op maandag 4 juli 2005 18:47 schreef Lucske het volgende:
[..]
Zoek eens naar de 524 antwoorden op die vraag die al gegeven zijn. Of gebruik Google.
Alhoewel regular Varr het volgens mij dagelijks gebruikt en bij hem gaat het zonder problemen, schijnbaar...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:42 schreef 205_Lacoste het volgende:
Haarlak staat niet bekend om echt goed te zijn voor je haar.
Ehhh dat kan je toch achter je oren doenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:45 schreef S-Two het volgende:
Het haar net boven mn oren is echt te dik/lang. Dat maar eens laten bijknippen...
je kan het niet beter zeggenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:56 schreef MadGuy het volgende:
Ik zal mijn routine ook even posten voor de duidelijkheid.
Normaal doe ik een CO, na de tweede conditioner of haarmasker (;')) kam ik het met een grove kam naar achteren en laat ik het gewoon opdrogen. Als ik haast heb help ik een beetje, maar dat zorgt toch altijd voor een iets teleurstellender resultaat. Ik laat het niet helemaal droog worden, ook handdoekdroog zeg maar. Achter is het meestal nog natter dan bovenop.
Dan plemp ik er wat gelwax in. Ik pluk en kneed dan wat in mijn haar. De ene keer is het resultaat leuker dan de andere keer.
Waar ik wel altijd van baal is dat achter de plukken aan de zijkanten heel erg gaan krullen en dat het een beetje piekerig/ armoedig eruit ziet. Iemand tips?
Met gel blijft het ongeveer 5 minuten zitten, en het is gewoon buiten proporties (denk ikquote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:21 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Ehhh dat kan je toch achter je oren doen
Dat is altijd interessant. Welk merk? Hoe heet het?quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:37 schreef Mauritsz het volgende:
Ik hoorde van een aqua-gel voor lang haar, die wil ik nog weleens proberen. Geeft denk ik niet zo'n onnatuurlijk effect; ik vind nonchalant haar altijd mooi nl.
Hij had het bij de kapper gehaald, maar ik zal het eens vragen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:43 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Dat is altijd interessant. Welk merk? Hoe heet het?
Eerder een Owen Wilson coupe:quote:Op vrijdag 8 juli 2005 06:28 schreef Speth het volgende:
een asymmetrische Condoleezza Rice-mat zit.
Hehe, je had de hele dag iets van "Damn, op wie lijkt die gast toch..." en opeens had je het?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:27 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Eerder een Owen Wilson coupe:
[afbeelding]
Ik zag een trailer voorbij komen van zijn zoveelste baggerfilm.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:29 schreef Speth het volgende:
[..]
Hehe, je had de hele dag iets van "Damn, op wie lijkt die gast toch..." en opeens had je het?
Bij mij gaat het alleen maar meer krullen nu ik het langer heb laten groeien. Het krult nu ook van achteren behoorlijk. Maar is niet zo erg toch? Als je er last van hebt, gewoon naar beneden kammen of naar achteren.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:47 schreef Summerteeth het volgende:
verhaal
Alsof dat altijd lukt...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:56 schreef Mauritsz het volgende:
[..]
Bij mij gaat het alleen maar meer krullen nu ik het langer heb laten groeien. Het krult nu ook van achteren behoorlijk. Maar is niet zo erg toch? Als je er last van hebt, gewoon naar beneden kammen of naar achteren.
Waarom wil je het uberhaubt "voor je ogen" kammen? Ik bedoel... dan zie je toch niks...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:47 schreef Summerteeth het volgende:
Ik meld me ook maar weer eens. Ben vanaf eind december bezig, en ik heb het half mei nog eens bij laten knippen. Nu begint het ergens op te lijken, maar mijn grootste probleem is dat ik nogal dik haar heb. Nu ik net gedoucht heb en er een lik brylcreem in heb gesmeerd valt het redelijk, maar meestal krijg ik het voor niet fatsoenlijk in model. Ik krijg het niet goed naar beneden en het gaat krullen, zodat het regelmatig voorkomt dat ik erbij loop met een kapsel waar je als brugklasser nog niet mee gezien wil worden.. twee van die omhoogstaande krullen voor je ogen, je kent 't wel
Kan een kapper hier iets aan doen? Ik heb me er al bij neergelegd dat ik een nieuwe kapper moet zoeken, want bij mijn huidige kapperszaak lopen alleen maar MBO-snollen (treffende omschrijving, thanx Speth!) rond die het liefst alle mannelijke klanten voorzien van een hip kort kapsel.
Of moet ik 't maar gewoon laten groeien omdat 't dan over een tijdje vanzelf minder gaat krullen?
Starsky & Hutch vond ik nog wel grappig...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:40 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ik zag een trailer voorbij komen van zijn zoveelste baggerfilm.
Dit vind ik een beetje een kinderen voor kinderen-gaylord, dat haar hoor je niet te hebben als je de 15 gepasseerd bent.quote:Op woensdag 6 juli 2005 20:57 schreef Lucske het volgende:
Nog wat foto's van dat vorige figuur:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zal niet zo snel lukken misschien, hij heeft echt heel ander haar volgens mij. Jij lijkt me nogal dikker haar te hebben. Mag je trouwens juist blij mee zijn!quote:Zo,n kapsel wat Kamerling heeft lijkt me ook wel wat
[[url=http://img247.imageshack.us/img247/976/antoniekamerling6ul.th.jpg]afbeelding][/URL]
Op die foto lijkt het ook wel of die veel conditioner er in heeft zitten , maar ik denk meer dat hij z,n haar gewoon laat snijdenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:40 schreef Samson het volgende:
[..]
Zal niet zo snel lukken misschien, hij heeft echt heel ander haar volgens mij. Jij lijkt me nogal dikker haar te hebben. Mag je trouwens juist blij mee zijn!
Net als m'n vriendinquote:
Mja, je kan je haar natuurlijk laten straighten bij de kapper, alleen dat is niet zo goed voor je haar en je moet het om de zoveel tijd opnieuw laten doen.quote:Op zondag 10 juli 2005 22:02 schreef Modwire het volgende:
Hey,
ik ben nu bezig mn haar te laten groeien, maar ik krijg er steeds meer krullen in, is het ook mogelijk om dat stijl te maken, in principe een omgekeerde permanent, zegmaar...?
Ik ben je geloof ik kwijt...quote:Op maandag 11 juli 2005 03:03 schreef Cool_Runner het volgende:
Got2be strandmat, goed spul. Alleen krijg ik soms het zuur van die geur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |