Dat is altijd interessant. Welk merk? Hoe heet het?quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:37 schreef Mauritsz het volgende:
Ik hoorde van een aqua-gel voor lang haar, die wil ik nog weleens proberen. Geeft denk ik niet zo'n onnatuurlijk effect; ik vind nonchalant haar altijd mooi nl.
Hij had het bij de kapper gehaald, maar ik zal het eens vragen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:43 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Dat is altijd interessant. Welk merk? Hoe heet het?
Eerder een Owen Wilson coupe:quote:Op vrijdag 8 juli 2005 06:28 schreef Speth het volgende:
een asymmetrische Condoleezza Rice-mat zit.
Hehe, je had de hele dag iets van "Damn, op wie lijkt die gast toch..." en opeens had je het?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:27 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Eerder een Owen Wilson coupe:
[afbeelding]
Ik zag een trailer voorbij komen van zijn zoveelste baggerfilm.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:29 schreef Speth het volgende:
[..]
Hehe, je had de hele dag iets van "Damn, op wie lijkt die gast toch..." en opeens had je het?
Bij mij gaat het alleen maar meer krullen nu ik het langer heb laten groeien. Het krult nu ook van achteren behoorlijk. Maar is niet zo erg toch? Als je er last van hebt, gewoon naar beneden kammen of naar achteren.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:47 schreef Summerteeth het volgende:
verhaal
Alsof dat altijd lukt...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:56 schreef Mauritsz het volgende:
[..]
Bij mij gaat het alleen maar meer krullen nu ik het langer heb laten groeien. Het krult nu ook van achteren behoorlijk. Maar is niet zo erg toch? Als je er last van hebt, gewoon naar beneden kammen of naar achteren.
Waarom wil je het uberhaubt "voor je ogen" kammen? Ik bedoel... dan zie je toch niks...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:47 schreef Summerteeth het volgende:
Ik meld me ook maar weer eens. Ben vanaf eind december bezig, en ik heb het half mei nog eens bij laten knippen. Nu begint het ergens op te lijken, maar mijn grootste probleem is dat ik nogal dik haar heb. Nu ik net gedoucht heb en er een lik brylcreem in heb gesmeerd valt het redelijk, maar meestal krijg ik het voor niet fatsoenlijk in model. Ik krijg het niet goed naar beneden en het gaat krullen, zodat het regelmatig voorkomt dat ik erbij loop met een kapsel waar je als brugklasser nog niet mee gezien wil worden.. twee van die omhoogstaande krullen voor je ogen, je kent 't wel
Kan een kapper hier iets aan doen? Ik heb me er al bij neergelegd dat ik een nieuwe kapper moet zoeken, want bij mijn huidige kapperszaak lopen alleen maar MBO-snollen (treffende omschrijving, thanx Speth!) rond die het liefst alle mannelijke klanten voorzien van een hip kort kapsel.
Of moet ik 't maar gewoon laten groeien omdat 't dan over een tijdje vanzelf minder gaat krullen?
Starsky & Hutch vond ik nog wel grappig...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:40 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ik zag een trailer voorbij komen van zijn zoveelste baggerfilm.
Dit vind ik een beetje een kinderen voor kinderen-gaylord, dat haar hoor je niet te hebben als je de 15 gepasseerd bent.quote:Op woensdag 6 juli 2005 20:57 schreef Lucske het volgende:
Nog wat foto's van dat vorige figuur:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zal niet zo snel lukken misschien, hij heeft echt heel ander haar volgens mij. Jij lijkt me nogal dikker haar te hebben. Mag je trouwens juist blij mee zijn!quote:Zo,n kapsel wat Kamerling heeft lijkt me ook wel wat
[[url=http://img247.imageshack.us/img247/976/antoniekamerling6ul.th.jpg]afbeelding][/URL]
Op die foto lijkt het ook wel of die veel conditioner er in heeft zitten , maar ik denk meer dat hij z,n haar gewoon laat snijdenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:40 schreef Samson het volgende:
[..]
Zal niet zo snel lukken misschien, hij heeft echt heel ander haar volgens mij. Jij lijkt me nogal dikker haar te hebben. Mag je trouwens juist blij mee zijn!
Net als m'n vriendinquote:
Mja, je kan je haar natuurlijk laten straighten bij de kapper, alleen dat is niet zo goed voor je haar en je moet het om de zoveel tijd opnieuw laten doen.quote:Op zondag 10 juli 2005 22:02 schreef Modwire het volgende:
Hey,
ik ben nu bezig mn haar te laten groeien, maar ik krijg er steeds meer krullen in, is het ook mogelijk om dat stijl te maken, in principe een omgekeerde permanent, zegmaar...?
Ik ben je geloof ik kwijt...quote:Op maandag 11 juli 2005 03:03 schreef Cool_Runner het volgende:
Got2be strandmat, goed spul. Alleen krijg ik soms het zuur van die geur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |