lol, model zegt heus niet alles, ik bedoel, ik heb zelf redelijk lang haarquote:Op zondag 26 juni 2005 04:54 schreef Speth het volgende:
Update:
[afbeelding]
Afgezien van het hoge hooi-gehalte (daar kom ik denk ik sowieso niet vanaf) groeit het maar langzaam, en het model is natuurlijk kut.
Maar goed, boeien, ik laat het gewoon doorgroeien, liever eerst wat biomassa voor de schaar erin gaat, het zit nu wel op de lengte waar ik het op wil hebben, alleen zit er dus totaal geen model in en heeft het een boutstructuur, maar ik kijk later wel hoe ik dat op ga lossen.
Ziet er netjes uit, alleen bij die 2de foto zie je niks meer met je linker oog?quote:Op zondag 26 juni 2005 13:21 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
lol, model zegt heus niet alles, ik bedoel, ik heb zelf redelijk lang haar
maar dit kun je ook onmogelijk 'model' haar noemen
[afbeelding]
[afbeelding]
en hier zijn nog vele variaties op te verzinnen van hoe ik dat wel allemaal op een andere manier kan doen, ik dacht altijd dat mensen met lang haar juist kiezen voor lang haar omdat je dan juist! weinig hoeft te doen aan je haar![]()
Met zijn rechter oogquote:Op zondag 26 juni 2005 13:35 schreef hoppla het volgende:
[..]
Ziet er netjes uit, alleen bij die 2de foto zie je niks meer met je linker oog?![]()
Lang en kort valt weinig aan te doen, halflang valt juist veel aan te doen.quote:Op zondag 26 juni 2005 13:21 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
lol, model zegt heus niet alles, ik bedoel, ik heb zelf redelijk lang haar
maar dit kun je ook onmogelijk 'model' haar noemen
[afbeelding]
[afbeelding]
en hier zijn nog vele variaties op te verzinnen van hoe ik dat wel allemaal op een andere manier kan doen, ik dacht altijd dat mensen met lang haar juist kiezen voor lang haar omdat je dan juist! weinig hoeft te doen aan je haar![]()
quote:Op zondag 26 juni 2005 16:22 schreef hoppla het volgende:
[..]
Ja die bedoel ikAlsnog de vraag: Zie je nog iets daarmee?
![]()
Wees blij dat dat niet meer zo is. donkerblond staat veel mannelijker. lichtblond met langer haar vind ik meestal toch ietsje minder (maar dat is persoonlijk natuurlijk)quote:Op zondag 26 juni 2005 17:55 schreef Speth het volgende:
De achterkant, uitgekamd (dus niet zoals ik het normaal draag):
[afbeelding]
Vroeger was ik daar lichtblond...
Die eerste foto zit het het bestquote:Op maandag 27 juni 2005 18:00 schreef mrkanarie het volgende:
zo zit het nu bij mij:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En je begon toch juist voor met niet al te kort kan ik me herinneren?quote:Op maandag 27 juni 2005 18:22 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Die eerste foto zit het het best
Mijn haar van achter [[url=http://img140.echo.cx/img140/629/mat5ob.th.jpg]afbeelding][/URL]
Van voren is het nog steeds te kort![]()
quote:Op maandag 27 juni 2005 17:52 schreef Samson het volgende:
[..]
Wees blij dat dat niet meer zo is. donkerblond staat veel mannelijker. lichtblond met langer haar vind ik meestal toch ietsje minder (maar dat is persoonlijk natuurlijk)
ik zeg t al, t is persoonlijk, maar om ff in de trant te blijvenquote:
quote:
Ik vind het daar nog wel kort, van achter groeit het nu echt snel, aan de zijkanten valt het haar over me oren heenquote:Op maandag 27 juni 2005 19:14 schreef Samson het volgende:
[..]
En je begon toch juist voor met niet al te kort kan ik me herinneren?
Haarwetenschap en feitenquote:Op maandag 27 juni 2005 22:07 schreef fs180 het volgende:
heb ook meer wat blonder haar.. en vooral in de zomer is het helamaal te erg..
Mmm, gevoelsmatig geef ik Marc gelijk. Donker haar is vaak dikker, en blond haar dunner maar meer.quote:Op maandag 27 juni 2005 22:31 schreef MadGuy het volgende:
Ik dacht dat het juist andersom was, Donkere Marc...
ah, ok, t was alleen dat op je na de kapper foto (toen je t kort had laten knippen) ze bovenop best nog wel wat lengte hadden laten zitten, dus ik dacht dat je juist daar meteen de meeste winst zou hebben met het groeien, maar je haar lijkt altijd idd juist achter sneller te groeien. Maar op zich schiet t alweer lekker op bij jou hoorquote:Op maandag 27 juni 2005 22:11 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Ik vind het daar nog wel kort, van achter groeit het nu echt snel, aan de zijkanten valt het haar over me oren heen
maar van voren krijg ik het nog niet naar beneden gekamt tot aan mijn oren, daar is het net iets te kort voor
mja, soms wel.quote:Op maandag 27 juni 2005 22:34 schreef MadGuy het volgende:
Ik vind donker haar altijd standaard mooi staan bij iemand. Wellicht door de dikte.
Mn haar zit constant kut en er is verder weinig over te meldenquote:Op donderdag 30 juni 2005 17:55 schreef Samson het volgende:
Zijn alle haar laten groeiers met vakantie? Het is zo rustig de laatste tijd![]()
Een dun zwart elastiek a la :quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:36 schreef fs180 het volgende:
wat voor soort zoek je precies? als ik em een foto van zie kom ik vast wel ergens op
nee, eigenlijk niet, want op de dag dat ik het wel was zit het perfect. Bovendien ben ik van mijn vette haar af.quote:
Kan kloppen, ik heb erg veel (en erg dun) haar.quote:Op maandag 27 juni 2005 22:13 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Haarwetenschap en feiten
Iemand met blond haar heeft veel meer haren dan iemand met rood of donker haar
Ik heb een hekel aan vragenquote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:26 schreef MadGuy het volgende:
Heb je het überhaupt wel ergens gevraagd? Ik heb ze ook nog werkelijk nergens gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |