Inderdaad, die reclames zijn echt belachelijk. Ik herinner me er ook een van Fructis Hard Style.quote:Op maandag 4 juli 2005 22:18 schreef Varr het volgende:
Fructis surf gel.. is dat niet van die reclame met die gast met dat belachelijke kapsel? Fructis heeft sowieso alleen maar reclames met belachelijke kapsels, niet echt goede reclame imo. Die meuk zal ook wel duur zijn of niet...?
watblief?quote:Op maandag 4 juli 2005 22:54 schreef 205_Lacoste het volgende:
"Coldplaya" doet wel echt z'n best om intellectueel naar voren te komen. Ik stel voor een topic te openen. Maar zeg nou eens eerlijk, Speth heeft gewoon gelijk toch?
Ik begrijp niet waarom je op me in zit te hakken, beste. Om dat lullige gedoe met 'sowieso'?quote:Op maandag 4 juli 2005 22:54 schreef 205_Lacoste het volgende:
"Coldplaya" doet wel echt z'n best om intellectueel naar voren te komen. Ik stel voor een topic te openen. Maar zeg nou eens eerlijk, Speth heeft gewoon gelijk toch?
Lange tenen zeg!quote:Op maandag 4 juli 2005 23:34 schreef Mauritsz het volgende:
Je refereert aan dat zogenaamde 'neger'? Dan laat je wel even blijken een IQ van kamertemperatuur te hebben, kansloos figuur. Ik ben kwart Spanjaard, en daardoor getint. Als je daaraan refereert laat je jezelf wel kennen zeg.
Maar goed, je doet je subtitel eer aan.
Die uitspraak van Speth kan ik als foute studentikoze humor nog wel waarderen. Ik ken het begrip 'clubneger' van de vereniging, en meestal kan ik daar ook wel om lachen.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:29 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Lange tenen zeg!
De uitdrukking, "Dan laat je je wel kennen", slaat in deze context natuurlijk als een kut op een gebakje, dat begrijp je zelf ook wel.
"AF EN TOE"?!?!?!quote:Die opmerking over Speth was om hem even te laten weten dat hij af en toe nog wel humor heeft.
In feite doe ik op dit moment niets qua studie, maar ik kan moeilijk schrijven dat ik scholier ben, aangezien mn diploma binnen is. En bij de vereniging ben ik alvast gaan kijken, buiten dat is mijn broer daar lid is.quote:Op dinsdag 5 juli 2005 08:38 schreef 205_Lacoste het volgende:
edit: Leuk dat je nog even toevoegd dat je meestal wel om neger kan lachen. Ik heb er ook eentje in de jaarclub."Als je volgend jaar écht studeert, itt wat je profiel en cu2 beweren, zal je het vast vaker horen.
Nog iemand die zich gepasseerd voeltquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:11 schreef Lucske het volgende:
Sjeesh zeg, doe 's on-topic en laat 's weten of m'n coupe-de-zonnesteek wat is![]()
Mja, dit is wel erg extreem (door het weer), maar erg "speels" is het niet. Die kapper hier is niet zo creatief, eens een andere zoekenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:38 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Zoals ik vaker heb gezegd, ik zou het niet zo strak naar beneden en op een lengte dragen. Laat het speelser vallen en met wat meer volume.
Ghe.quote:Beter zo?
En bedankt 'Lucske', dat antwoord staat niet in deze reeks en ik heb niet echt zin om ze alle 25 door te gaan spitten.quote:Op maandag 4 juli 2005 18:47 schreef Lucske het volgende:
[..]
Zoek eens naar de 524 antwoorden op die vraag die al gegeven zijn. Of gebruik Google.
Alhoewel regular Varr het volgens mij dagelijks gebruikt en bij hem gaat het zonder problemen, schijnbaar...quote:Op dinsdag 5 juli 2005 20:42 schreef 205_Lacoste het volgende:
Haarlak staat niet bekend om echt goed te zijn voor je haar.
Ehhh dat kan je toch achter je oren doenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 12:45 schreef S-Two het volgende:
Het haar net boven mn oren is echt te dik/lang. Dat maar eens laten bijknippen...
je kan het niet beter zeggenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:56 schreef MadGuy het volgende:
Ik zal mijn routine ook even posten voor de duidelijkheid.
Normaal doe ik een CO, na de tweede conditioner of haarmasker (;')) kam ik het met een grove kam naar achteren en laat ik het gewoon opdrogen. Als ik haast heb help ik een beetje, maar dat zorgt toch altijd voor een iets teleurstellender resultaat. Ik laat het niet helemaal droog worden, ook handdoekdroog zeg maar. Achter is het meestal nog natter dan bovenop.
Dan plemp ik er wat gelwax in. Ik pluk en kneed dan wat in mijn haar. De ene keer is het resultaat leuker dan de andere keer.
Waar ik wel altijd van baal is dat achter de plukken aan de zijkanten heel erg gaan krullen en dat het een beetje piekerig/ armoedig eruit ziet. Iemand tips?
Met gel blijft het ongeveer 5 minuten zitten, en het is gewoon buiten proporties (denk ikquote:Op dinsdag 5 juli 2005 21:21 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Ehhh dat kan je toch achter je oren doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |