abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28493447
quote:
Op maandag 4 juli 2005 22:18 schreef Varr het volgende:
Fructis surf gel.. is dat niet van die reclame met die gast met dat belachelijke kapsel? Fructis heeft sowieso alleen maar reclames met belachelijke kapsels, niet echt goede reclame imo. Die meuk zal ook wel duur zijn of niet...?
Inderdaad, die reclames zijn echt belachelijk. Ik herinner me er ook een van Fructis Hard Style.

Maar ik heb die stuff gebruikt, omdat ik donker haar heb en dat spul blank is, moest ik echt een half uur wrijven wilde ik niet met van die gelspatten in m'n haar lopen. Ik kan het iig niemand aanbevelen.

Ik propageer gelwax verder is de meeste mousse ook wel te doen.
  maandag 4 juli 2005 @ 22:35:58 #227
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_28493589
Mijn ervaring is dat bij mousse ook mijn haar té hard wordt...
pi_28494364
"Coldplaya" doet wel echt z'n best om intellectueel naar voren te komen. Ik stel voor een topic te openen. Maar zeg nou eens eerlijk, Speth heeft gewoon gelijk toch?
  maandag 4 juli 2005 @ 22:59:55 #229
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_28494606
quote:
Op maandag 4 juli 2005 22:54 schreef 205_Lacoste het volgende:
"Coldplaya" doet wel echt z'n best om intellectueel naar voren te komen. Ik stel voor een topic te openen. Maar zeg nou eens eerlijk, Speth heeft gewoon gelijk toch?
watblief?
pi_28495954
quote:
Op maandag 4 juli 2005 22:54 schreef 205_Lacoste het volgende:
Ik begrijp niet waarom je op me in zit te hakken, beste. Om dat lullige gedoe met 'sowieso'?

Buiten dat, ik vind Speth een aardige kerel hoor, kan het goed met hem vinden.

Je refereert aan dat zogenaamde 'neger'? Dan laat je wel even blijken een IQ van kamertemperatuur te hebben, kansloos figuur. Ik ben kwart Spanjaard, en daardoor getint. Als je daaraan refereert laat je jezelf wel kennen zeg.

laat me hopen dat ik het mis heb.

Maar goed, je doet je subtitel eer aan.

[ Bericht 6% gewijzigd door Mauritsz op 05-07-2005 00:09:47 ]
pi_28499787
quote:
Op maandag 4 juli 2005 23:34 schreef Mauritsz het volgende:
Je refereert aan dat zogenaamde 'neger'? Dan laat je wel even blijken een IQ van kamertemperatuur te hebben, kansloos figuur. Ik ben kwart Spanjaard, en daardoor getint. Als je daaraan refereert laat je jezelf wel kennen zeg.

Maar goed, je doet je subtitel eer aan.
Lange tenen zeg!

De uitdrukking, "Dan laat je je wel kennen", slaat in deze context natuurlijk als een kut op een gebakje, dat begrijp je zelf ook wel.
pi_28501990
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 01:29 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Lange tenen zeg!

De uitdrukking, "Dan laat je je wel kennen", slaat in deze context natuurlijk als een kut op een gebakje, dat begrijp je zelf ook wel.
Die uitspraak van Speth kan ik als foute studentikoze humor nog wel waarderen. Ik ken het begrip 'clubneger' van de vereniging, en meestal kan ik daar ook wel om lachen.

Maar je geeft te kennen hoe kansloos jij bent als je die uitspraak aanhaalt om mij als een pseudo-lecto neer te zetten. Als ik bij weer een foute post van jou een foto van je foute, vooringenomen Wassenaarse hoofd zet en naar aanleiding daarvan je eventuele verworvenheden ga becommentariseren, je zou niet anders reageren.

Maar goed, geen zin in discussie met jou. Ik heb in deze al wat ervaring.

[ Bericht 4% gewijzigd door Mauritsz op 05-07-2005 08:38:27 ]
pi_28502200
Helaas neem je alles veel te serieus, vooral jezelf. Het feit dat je ervaring met zulke discussies hebt is dus ook weinig verrassend. En nee, ik ben niet vooringenonmen. Die opmerking over Speth was om hem even te laten weten dat hij af en toe nog wel humor heeft. Dat had verder weinig met jou te maken eigenlijk.

Verworvenheden bekritiseer ik geenzins, laat staan dat ze de revue gepasseerd zijn.

En bedankt voor het "Wassenaar" compliment

edit: Leuk dat je nog even toevoegd dat je meestal wel om neger kan lachen. Ik heb er ook eentje in de jaarclub." Als je volgend jaar écht studeert, itt wat je profiel en cu2 beweren, zal je het vast vaker horen.

[ Bericht 7% gewijzigd door 205_Lacoste op 05-07-2005 08:56:48 ]
  dinsdag 5 juli 2005 @ 08:51:07 #234
95608 Speth
Rorschach
pi_28502322
quote:
Die opmerking over Speth was om hem even te laten weten dat hij af en toe nog wel humor heeft.
"AF EN TOE"?!?!?!
pi_28504635
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 08:38 schreef 205_Lacoste het volgende:

edit: Leuk dat je nog even toevoegd dat je meestal wel om neger kan lachen. Ik heb er ook eentje in de jaarclub." Als je volgend jaar écht studeert, itt wat je profiel en cu2 beweren, zal je het vast vaker horen.
In feite doe ik op dit moment niets qua studie, maar ik kan moeilijk schrijven dat ik scholier ben, aangezien mn diploma binnen is. En bij de vereniging ben ik alvast gaan kijken, buiten dat is mijn broer daar lid is.

Maar ik ben dus aankomend student TBK in Rotterdam, vandaar. Enfin, je kunt met die bachelor verschillende masters doen in Rotterdam, daar ben ik echter nog niet uit.

En dat profiel klopt idd niet.
pi_28506529
Sjeesh zeg, doe 's on-topic en laat 's weten of m'n coupe-de-zonnesteek wat is
pi_28507453
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 12:11 schreef Lucske het volgende:
Sjeesh zeg, doe 's on-topic en laat 's weten of m'n coupe-de-zonnesteek wat is
Nog iemand die zich gepasseerd voelt

Zoals ik vaker heb gezegd, ik zou het niet zo strak naar beneden en op een lengte dragen. Laat het speelser vallen en met wat meer volume. Beter zo?

Met Bachelors in het algemeen kun je verschillende Masters doen, daar is niets nieuws aan

[ Bericht 9% gewijzigd door 205_Lacoste op 05-07-2005 12:49:43 ]
pi_28507551
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 12:38 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Zoals ik vaker heb gezegd, ik zou het niet zo strak naar beneden en op een lengte dragen. Laat het speelser vallen en met wat meer volume.
Mja, dit is wel erg extreem (door het weer), maar erg "speels" is het niet. Die kapper hier is niet zo creatief, eens een andere zoeken
quote:
Beter zo?
Ghe.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 12:45:57 #239
82589 S-Two
barba macacu
pi_28507733
Eind deze week maar weer eens naar de kapper denk ik. Het haar net boven mn oren en mn mat is echt te dik/lang. Dat maar eens laten bijknippen...
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  dinsdag 5 juli 2005 @ 20:04:34 #240
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_28523474
Ik voel me een beetje Dorian Gray...
pi_28523945
quote:
Op maandag 4 juli 2005 18:47 schreef Lucske het volgende:

[..]

Zoek eens naar de 524 antwoorden op die vraag die al gegeven zijn. Of gebruik Google.
En bedankt 'Lucske', dat antwoord staat niet in deze reeks en ik heb niet echt zin om ze alle 25 door te gaan spitten.
Maar het is dus een soort kruising waar je haar niet zo slap van wordt als gewone wax? En is 't nog zinvol om er haarlak overheen te doen, met gel weet ik iig dat m'n haar ongeveer 5 seconden in model blijft en daarna ontploft
Now, my story begins in nineteen-dickety-two. We had to say dickety because the Kaiser had stolen our word twenty. I chased that rascal to get it back, but gave up after dickety-six miles.
pi_28524905
Of het zinvol is of niet hangt af van hoe je haar reageert op die gelwax. Bij de een houdt het perfect, bij de ander niet.

Haarlak staat niet bekend om echt goed te zijn voor je haar.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 20:50:49 #243
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_28525240
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 20:42 schreef 205_Lacoste het volgende:

Haarlak staat niet bekend om echt goed te zijn voor je haar.
Alhoewel regular Varr het volgens mij dagelijks gebruikt en bij hem gaat het zonder problemen, schijnbaar...

Ik merk bij mezelf bij iets langer haar dat gelwax ook wat minder werkt. Wellicht moet ik andere aanbreng-technieken toe gaan passen. Ik wil wel eens weten hoe iedereen dat eigenlijk doet!
pi_28526358
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 12:45 schreef S-Two het volgende:
Het haar net boven mn oren is echt te dik/lang. Dat maar eens laten bijknippen...
Ehhh dat kan je toch achter je oren doen
  dinsdag 5 juli 2005 @ 21:28:50 #245
91306 GF
Kingwood
pi_28526600
Ik gebruik wax van L'oreal. Bevalt me best goed. Na het douchen (ik was het iedere dag, slecht of niet..) laat ik m'n haar iets nat nog. Handdoek droog dus eigenlijk. Daarna wat van die wax erin en als ik me niet hoef te haasten blaas ik er met een fohn (koude lucht) en ff doorheen voor wat meer volume. Ik vind m'n haar later op de dag, als het al wat rommeliger gaat zitten enzo, beter en leuker zitten dan als ik het net in model doe. M'n vriendin vindt het geweldig zitten als ik geen wax gebruik. Ga ik morgen eens proberen. Zou tijd schelen etc. Maar meestal gaat het dan een soort van pluizen of voelt het te 'zacht' aan op de 1 of andere manier.

Foto van zondag..

[ Bericht 7% gewijzigd door GF op 05-07-2005 21:40:04 ]
Unspoken words were understood
  dinsdag 5 juli 2005 @ 21:56:51 #246
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_28527779
Ik zal mijn routine ook even posten voor de duidelijkheid.

Normaal doe ik een CO, na de tweede conditioner of haarmasker (;')) kam ik het met een grove kam naar achteren en laat ik het gewoon opdrogen. Als ik haast heb help ik een beetje, maar dat zorgt toch altijd voor een iets teleurstellender resultaat. Ik laat het niet helemaal droog worden, ook handdoekdroog zeg maar. Achter is het meestal nog natter dan bovenop.

Dan plemp ik er wat gelwax in. Ik pluk en kneed dan wat in mijn haar. De ene keer is het resultaat leuker dan de andere keer.

Waar ik wel altijd van baal is dat achter de plukken aan de zijkanten heel erg gaan krullen en dat het een beetje piekerig/ armoedig eruit ziet. Iemand tips?
pi_28548656
Ik fohn m'n haar normaal gesproken altijd in combinatie met kammen, dan gaan (gingen) de meeste krullen er wel uit.
ik merk trouwens dat als ik dat doe m'n haar wel beter in model blijft, maar dat 't ook tegelijkertijd heel 'saai' gaat zitten.. Misschien dat iemand een betere methode weet?
Now, my story begins in nineteen-dickety-two. We had to say dickety because the Kaiser had stolen our word twenty. I chased that rascal to get it back, but gave up after dickety-six miles.
  woensdag 6 juli 2005 @ 14:09:02 #248
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_28548951
ik heb mn haar gister geknipt
4 cm ofzo eraf maar het zit meteen een stuk beter
straks of morgen wel ff fototje
an urge to help mankind overcomes me
  woensdag 6 juli 2005 @ 14:10:46 #249
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_28549019
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 21:56 schreef MadGuy het volgende:
Ik zal mijn routine ook even posten voor de duidelijkheid.

Normaal doe ik een CO, na de tweede conditioner of haarmasker (;')) kam ik het met een grove kam naar achteren en laat ik het gewoon opdrogen. Als ik haast heb help ik een beetje, maar dat zorgt toch altijd voor een iets teleurstellender resultaat. Ik laat het niet helemaal droog worden, ook handdoekdroog zeg maar. Achter is het meestal nog natter dan bovenop.

Dan plemp ik er wat gelwax in. Ik pluk en kneed dan wat in mijn haar. De ene keer is het resultaat leuker dan de andere keer.

Waar ik wel altijd van baal is dat achter de plukken aan de zijkanten heel erg gaan krullen en dat het een beetje piekerig/ armoedig eruit ziet. Iemand tips?
je kan het niet beter zeggen
  woensdag 6 juli 2005 @ 19:10:17 #250
82589 S-Two
barba macacu
pi_28559892
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 21:21 schreef DarcMarc het volgende:

[..]

Ehhh dat kan je toch achter je oren doen
Met gel blijft het ongeveer 5 minuten zitten, en het is gewoon buiten proporties (denk ik ).
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')