Het probleem zit 'm eerder in je scan capaciteiten, die je overduidelijk niet bezit.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 18:48 schreef Mauritsz het volgende:
sorry maar ben te lui om te verkleinen
probeer eens in een andere stad dezelfde winkel, of vraag of ze t kunnen bestellen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:33 schreef dewitteparel het volgende:
Ik zoek nog steeds een haarbandje voor bij het sporten, ik ben in de volgende zaken geweest waar ik niks kon vinden, iemand nog suggesiets?:
DA, Etos, Kruidvat, Trekpleister, Xenos, Hema, Actiesport, Intersport, Perrysport
Nou eh, je kunt eens beginnen met de in dit topic aangegeven winkels te proberen. Met driehonderd keer hetzelfde vragen krijg je zo'n ding niet....quote:Op zaterdag 2 juli 2005 08:42 schreef dewitteparel het volgende:
OK, even een spamschopje, maar ik ga vanmiddag op vakantie en wil eigenlijk eerst zo'n ding hebben:
[afbeelding]
Waar te vinden??
Reken er maar niet op dan, heb de vraag voorbij zien komen maar nog niet iemand ezien die zo'n ding gevonden heeft.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 08:42 schreef dewitteparel het volgende:
OK, even een spamschopje, maar ik ga vanmiddag op vakantie en wil eigenlijk eerst zo'n ding hebben:
[afbeelding]
Waar te vinden??
Als je nou die andere foto eens weg zou halen danquote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:40 schreef Mauritsz het volgende:
[afbeelding]
Enfin, even maar normaliseren dan. Ik ben trouwens Nederlander, dat terzijde.![]()
donequote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:51 schreef Lucske het volgende:
[..]
Als je nou die andere foto eens weg zou halen dan....
Ja, niet mijn kamerquote:Op zaterdag 2 juli 2005 00:58 schreef super-muffin het volgende:
Een poster van Baas B![]()
Liep jij trouwens met die gitarist van Hivolium naar Parkpop toe vanaf het station?![]()
H&M H&M H&M!!!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:44 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
Een dun zwart elastiek a la :
[afbeelding]
Trekpleister/kruidvat heeft ze ook volgens mij..quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:43 schreef MissPeppertje het volgende:
[..]
H&M H&M H&M!!!![]()
(Editje... wel op de vrouwen afdeling...!)
Heb idd op de H&M afdeling iets gevonden. Een soort dubbelelastiek ofzo dat om mn hoofd past. Niet echt wat ik zocht , maar het komt er het dichtst bij.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 14:43 schreef MissPeppertje het volgende:
[..]
H&M H&M H&M!!!![]()
(Editje... wel op de vrouwen afdeling...!)
Was ik al geweest , alleen elastiekjes voor staartjes (in Groningen dan).quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:20 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Trekpleister/kruidvat heeft ze ook volgens mij..
Welke H&M in Groningen dan? Die daar bij de grote markt of die bij de vismarkt?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 17:01 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
Was ik al geweest , alleen elastiekjes voor staartjes (in Groningen dan).
check mijn posts dan eens trug...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:08 schreef Varr het volgende:
[..]
Reken er maar niet op dan, heb de vraag voorbij zien komen maar nog niet iemand ezien die zo'n ding gevonden heeft.
brylcreem?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:59 schreef Longer het volgende:
Hej mensen,
Ik had es ffkes een vraag, kennen jullie die Toyota reclame dat die man met dat rode shirt over het strand naar die auto rent? en bij die auto zn hoofd omlaag doet etc. dat kapsel heb ik, maar wat heeft die kerel daar in zn haar =X ?? weet iemand van jullie dat, tziet r beetje vettig uit maar t valt heel losjes..of weten jullie iets wat daarop lijkt..
alvast bedankt
Longer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anyway zoals jullie zien wil ik het dus naar achteren hebben en het liefst dus met een sterke gel die het liefst niet hard wordt.
Gelwax tijdje geprobeerd werkte niet echt, heb ik te dik haar voor gok ik. Het viel de hele tijd weer naar voren.
Gebruik nu gewoon Loreal FX, zo zit het opzich wel alleen ik zal blijven zoeken naar de perfecte gel voor m'n dikke haar.
Het zal aan het tijdstip liggenquote:Op zondag 3 juli 2005 23:27 schreef El.Wulfo het volgende:
vanmorgen opgestaan in spiegel gekeken, en foto gemaakt :
[afbeelding]
ik gebruik sinds kort schuim om wat meer model in mn haar te krijgen, en daarna gaat t vanzelf beterder zitten de dag erna...
dus als ik ergens heen moet doe ik de dag ervoor voortaan schuim in...
Ja, die heeft wel een erg relaxt kapsel (met die lange krullen dan). Ik richt me nu trouwens vooral op de achterkant van het haar, als dat maar wil groeien.quote:Op maandag 4 juli 2005 15:15 schreef MadGuy het volgende:
Gewoon door laten groeien, heb je dadelijk een fijne Orlando Bloom snit, zo te oordelen!
Superstuff, die gelwax. Heb notabene op Texel een potje gekocht, op vakantie dusquote:Op maandag 4 juli 2005 15:28 schreef MadGuy het volgende:
Ja dat komt vanzelf wel denk ik zo! Je hebt volgens mij dik, krullend haar dus dat moet kunnen!
Jep, ik gebruik ook gelwax.
Hmm, ik gebruik er ook maar erg weinig van, meer om die krul in bedwang te houden. Ik vind beetje out-of-bed meestal charmanter dan zo'n gestileerd kapsel.quote:Op maandag 4 juli 2005 15:44 schreef MadGuy het volgende:
Ja, het bevalt mij ook heel goed. Als het wat langer wordt is het wat minder, maar dat zal wel gewenning zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |