Zoek eens naar de 524 antwoorden op die vraag die al gegeven zijn. Of gebruik Google.quote:Op maandag 4 juli 2005 18:43 schreef DevoiD het volgende:
gelwax? wat is dat precies dan?
Hm... overigens kwam ik er onlangs achter dat malariapillen kunnen zorgen voor haaruitval en andere haarklachten, en mijn haar begon aan de rechterzijde raar te doen zo ongeveer rond de tijd dat ik naar China ging een paar jaar geleden (waar ik dus pillen voor moest slikken). Toen ik terugkwam uit Guatemala was 't het ergst, en ook daar moest ik malariatabletten voor innemen... Misschien dat het dus daar wel door kwam.quote:Op maandag 4 juli 2005 18:38 schreef MadGuy het volgende:
Wat ik nu wel merk is dat mijn haar achterlijk snel begint te groeien. Ik weet niet of het door die pillen komt of door het zomerseizoen; misschien een combi van beide, maar het groeit de pan werkelijk uit...
Dat is wel even een ontdekking. Ga je dit jaar nog naar een land waar je die pillen voor moet slikken, dan kun je de proef op de som nemen...quote:Op maandag 4 juli 2005 18:49 schreef Speth het volgende:
[..]
Hm... overigens kwam ik er onlangs achter dat malariapillen kunnen zorgen voor haaruitval en andere haarklachten, en mijn haar begon aan de rechterzijde raar te doen zo ongeveer rond de tijd dat ik naar China ging een paar jaar geleden (waar ik dus pillen voor moest slikken). Toen ik terugkwam uit Guatemala was 't het ergst, en ook daar moest ik malariatabletten voor innemen... Misschien dat het dus daar wel door kwam.
Na al die negatieve dingen over Fructis durf ik eigenlijk niks van dat merk te gebruiken, of zou het allemaal gewoon onzin zijnquote:Op maandag 4 juli 2005 18:49 schreef saaw het volgende:
wauwie ik heb nieuw haarspul ontdekt!
Fructis Surf Hair Texturising Gum
[afbeelding]
haar goed in model maar niet vettig en/of glimmend
Heb ik ook een tijdlang gebruikt, ik had toen net zo'n kapsel als die jongen op het dekselquote:Op maandag 4 juli 2005 18:49 schreef saaw het volgende:
wauwie ik heb nieuw haarspul ontdekt!
Fructis Surf Hair Texturising Gum
[afbeelding]
haar goed in model maar niet vettig en/of glimmend
Volgens mij mag jij door naar het vervolgtopic: Ik heb mijn haar succesvol langer laten groeienquote:Op maandag 4 juli 2005 19:32 schreef Lucske het volgende:
Warm-warm-en-irritant-zonlicht-suffe-foto:
[afbeelding]
Nou, haardeskundigen, vertel!
En verbrand in de zon oid. Mm, je hebt wel erg steil haar, maar is wel goede lengte.quote:Op maandag 4 juli 2005 19:32 schreef Lucske het volgende:
[afbeelding]
Ben je aan de weg aan het werk ofzoquote:Op maandag 4 juli 2005 19:32 schreef Lucske het volgende:
[afbeelding]
Met al 't mogelijke respect, maar dit is toch niet echt een succesquote:Op maandag 4 juli 2005 20:32 schreef Samson het volgende:
[..]
Volgens mij mag jij door naar het vervolgtopic: Ik heb mijn haar succesvol langer laten groeien![]()
Ja Flipse, wat wil je als je de hele dag in de hitte buiten staat.... Maar ik vraag niet voor niks om wat ik ermee kan doen.quote:Op maandag 4 juli 2005 21:27 schreef Mauritsz het volgende:
[..]
Met al 't mogelijke respect, maar dit is toch niet echt een succes![]()
Komt waarschijnlijk door die foto, maar je haar ziet er vettig uit en het zit nogal plat.
Ja, ik weet dat ik er al lang inzit, dat komt ook door het feit dat het al een aantal keren niet gelukt is gedurende al die topics. Nu gaat het echter erg goed. Voor t eerst in lange tijd is het door de kapster ook ns goed geknipt zodat ik er lekker verder mee kan. De meeste hakten meteen weer met het botte bijltje (schaartje..) Zodra ik enigszins iets heb wat een beetje noemenswaard is zal ik een soort van foto proberen te posten. Enkel van mn haar. Ik weet dat bijna iedereen met zn pics hier staat maar dat heb ik gewoon liever niet. Dus zodra t wat is dan post ik wel even een pic waar t haar goed op te zien is iig....quote:Op maandag 4 juli 2005 21:27 schreef Mauritsz het volgende:
[..]
Met al 't mogelijke respect, maar dit is toch niet echt een succes![]()
Komt waarschijnlijk door die foto, maar je haar ziet er vettig uit en het zit nogal plat.
@Samson: je zit al zo lang in deze topics, kun je niet eens een foto van je eigen coiffure posten?![]()
Toch misschien meer in je gezicht zoals je zelf al aangaf?quote:Op maandag 4 juli 2005 21:46 schreef Lucske het volgende:
[..]
Ja Flipse, wat wil je als je de hele dag in de hitte buiten staat.... Maar ik vraag niet voor niks om wat ik ermee kan doen.
En eh, iemand hierboven, geen wegwerker![]()
okeequote:Op maandag 4 juli 2005 21:54 schreef Samson het volgende:
[..]
Zodra ik enigszins iets heb wat een beetje noemenswaard is zal ik een soort van foto proberen te posten. Enkel van mn haar. Dus zodra t wat is dan post ik wel even een pic waar t haar goed op te zien is iig....
Denk 't wel, 's kijken wat anderen nog zeggen hierquote:Op maandag 4 juli 2005 21:59 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Toch misschien meer in je gezicht zoals je zelf al aangaf?
Als het nu anderhalf jaar aan het groeien was geweest, en dat is dus niet zo.... toch te vaak overstag gegaan om weer de kapper te bezoeken en dan dus toch weer kort. Nu ben ik dus net weer aan het opbouwen, maar eindelijk heb ik er meer vertrouwen in. De verhouding is nu al stukken beter dan het ooit was. Maar ik heb nog wel flink wat tijd nodig voor een goed resultaat. Dus nog ff geduld maar weer. Uiteindelijk zal dan toch het resultaat een keertje te zien zijnquote:Op maandag 4 juli 2005 22:12 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Ik ben nu wel is benieuwd naar anderhalf jaar hoe het zit![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |