mmm, procentueel gezien op 365 valt het nog wel meequote:Op maandag 20 juni 2005 18:36 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Dit is de vierde keer dit jaar dat het warmer is dan 30 graden
Dat is voor de meesten hier geen optiequote:Op maandag 20 juni 2005 18:02 schreef saaw het volgende:
ja precies
opsteken is mijn reddingheb alleen wel mn nek flink verbrand
haha nee snap ikquote:Op maandag 20 juni 2005 22:26 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
Dat is voor de meesten hier geen optie![]()
Als ik me haar nat maak zie ik eruit als JP, ook niet echt een optie dusquote:Op maandag 20 juni 2005 22:29 schreef saaw het volgende:
[..]
haha nee snap ik
dan is het namelijk nog wel uit te houden
wat ik altijd deed met dit weer, toen het nog niet in een staartje paste, is af en toe natmaken
gewoon je hoofd onder de kraan houden, lekker verkoelend en het duurt even voor het weer ontzettend heet wordt
quote:Op maandag 20 juni 2005 22:31 schreef dewitteparel het volgende:
[..]
Als ik me haar nat maak zie ik eruit als JP, ook niet echt een optie dus
ja, maar toen was mn camera naar de kloten (weer)quote:Op maandag 20 juni 2005 22:53 schreef Lucske het volgende:
Je zou nog een actuele foto posten gebakje!
dat is juist geweldig! Eindelijk is niet een verbrandde nek!quote:Op maandag 20 juni 2005 19:33 schreef DarkElf het volgende:
lekker he? dat haar in je nek met dit weer?
jep.quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:40 schreef fs180 het volgende:
dus je laat je haar groeien (las je topic)![]()
pff 2 jaar, dan heb ik nog wel ff te gaan, zit nu pas op 2 maandenquote:Op woensdag 22 juni 2005 14:14 schreef OMG het volgende:
Het resultaat van bijna 2 jaar niet naar de kapper gaan (en de laatste keer dat ik het heb laten knippen kwam het nat niet over m'n wenkbrauwen):
[afbeelding]
Morgen ga ik naar de kapper.
ziet er goed uit.quote:Op woensdag 22 juni 2005 14:14 schreef OMG het volgende:
Het resultaat van bijna 2 jaar niet naar de kapper gaan (en de laatste keer dat ik het heb laten knippen kwam het nat niet over m'n wenkbrauwen):
[afbeelding]
Morgen ga ik naar de kapper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |