Ik weet niet waar jij je 's nachts mee bezig houdt!?quote:Op donderdag 23 juni 2005 11:11 schreef Lucske het volgende:
Ej klopklop, die foto's van een jaar terug kunnen we inmiddels wel dromen hoor.
Waar jouw hart van vol is, Lacoste,...quote:Op donderdag 23 juni 2005 11:15 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij je 's nachts mee bezig houdt!?![]()
maar elk topic worden die foto's wel neergeplempt ja, en dat gaat dan onder de noemer update
Dan mag ik je als gezonde Hollandse jongen bestempelenquote:Op donderdag 23 juni 2005 12:12 schreef Lucske het volgende:
Waar jouw hart van vol is, Lacoste,....
Wat ik erin smeer.. Euh.. Klein beetje gel uit zo'n groene literpot. En veel haarlak.. Daarna moet 't op de fiets iets speelser gaan zitten.. Eenmaal op school even m'n matje weer omlaag (die staat altijd bij aankomst 90 graden stijf op m'n achterhoofdquote:Op donderdag 23 juni 2005 16:46 schreef MadGuy het volgende:
Kluup Kluup, dat is echt een ideaal kapsel man! Top! Ik zou ook graag willenw eten wat je erin doet.
Ik heb overigens haha wat haarinkopen gedaan. Een professionele kam (beter voor de haartjes), en Sunwell haarpillen. Jaja! Haarpillen. Ik ga de proef eens op de som nemen. Het is een supplement met vitaminen die goed zijn voor het haar. Daarnaast is er nog wat extra's toegevoegd wat ook goed schijnt te zijn.
Tis anders wél een hele vooruitgang.. Vooral de foto's zijn scherper én groter..quote:Op donderdag 23 juni 2005 07:34 schreef 205_Lacoste het volgende:
Nu ik de foto's van mei en juni beter zie: Dit is toch geen verkapte kijk-mij-een-nieuwe-telefoon-hebben poging hé?
quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:53 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Eenmaal op school even m'n matje weer omlaag (die staat altijd bij aankomst 90 graden stijf op m'n achterhoofd) en klaar..
![]()
OMG. Herkenbaar.quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:53 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Eenmaal op school even m'n matje weer omlaag (die staat altijd bij aankomst 90 graden stijf op m'n achterhoofd) en klaar..
![]()
Egaal haar.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:34 schreef MadGuy het volgende:
Jij met je kleurverschil!
Maar serieus. Ik vind het hele blonde haar niet zo vervelend hoor...
Overigens: gisteren vond mijn tante mijn haarleuk
bij me staan!
Hittegolfquote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:19 schreef super-muffin het volgende:
Met de hittegolf groeit het haar nu wel sneller he.
ook je nagels overigens
quote:Op donderdag 23 juni 2005 01:33 schreef Kluupkluup het volgende:
Jaar na een jaar, ff naast elkaar:
[afbeelding]
Leve de hittegolf begin ik er net lekker aan te wennen, zo van, eigenlijk best lekker en dan is ie alweer voorbijquote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:19 schreef super-muffin het volgende:
Met de hittegolf groeit het haar nu wel sneller he.
ook je nagels overigens
Die van eind 2002 vind ik eigenlijk best oké..quote:Op donderdag 23 juni 2005 11:20 schreef Faceoff het volgende:
[afbeelding]ergens eind 2002
[afbeelding]ergens halverwege 2004 (met 72 vlechtjes)
Ok en k heb nu dus lang haar, maar daar heb ik nog niet een foto van
die houden jullie te goed
[edit]
[afbeelding] vorig jaar zomer....
Mja het is nu intussen nog iets langer dus, maar dat zal niet eens opvallen denk ik
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 00:18 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Die van eind 2002 vind ik eigenlijk best oké..
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:34 schreef fs180 het volgende:
zo! heb net zelf ff een cm ofzo aan de achterkant eraf gesloopt
jij liever dan ik...quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:34 schreef fs180 het volgende:
zo! heb net zelf ff een cm ofzo aan de achterkant eraf gesloopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |