De combo van Stewie en Brian is sowieso briljant. Dat ze naar de moeder van Brian op zoek zijn, het appel eten van Brian als Stewie verliefd wordt en vice versa terugpakken van Stewie als Brian verliefd wordt op mams. Het is het duo wat het met name grappig maakt, naja, bij een van de laatste episodes waarbij Brian ineens aanslaat tegen Puff Diddy als "southern dog" is Brian in zijn eentje ook erg grappig.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 02:39 schreef Speth het volgende:
Stewie is een beetje overrated hoor... Vergeleken met Brian en Peter erg statische humor, wel een leuk personage, maar ik vind Brian als quasi-intellectuele fuckup veel beter getroffen.
Nee, dit is een spookquote:Op zaterdag 18 juni 2005 10:49 schreef Harry_Sack het volgende:
hee, is je ban weer opgeheven, SCH?
Grammaticale wiskunde van ver voor het groene boekjequote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:00 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Die van sjun bestonden voor 80% uit grammatica.
Volgens mij doel je op de post in het EU-begroting-topic, en hoewel het een "lange" post is, staat er gewoon veel inhoud met argumenten. Ik vind het niet eens zo lang, maar gelukkig gebruikte hij deze keer ook niet zoveel 'quotes' in zijn post.
Geeft niets, ik wilde je toch al vragen wat je er van vond dat het COC 2 mille heeft opgehaald dankzij het medianieuws van die Amerikaanse homo die een klap op zijn oog kreeg door Marokkaanse pubers.quote:
Ik ga zo even weer bij de Eurogames kijkenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 10:52 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Geeft niets, ik wilde je toch al vragen wat je er van vond dat het COC 2 mille heeft opgehaald dankzij het medianieuws van die Amerikaanse homo die een klap op zijn oog kreeg door Marokkaanse pubers.
Beantwoord gerust op zijn spooks
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 11:00 schreef Drugshond het volgende:
SCH is weer terug.....![]()
En ik maar denken dat alle TBS-ers geen proefverlof meer zouden krijgen.
"The man" slaat wartaal uit in die post. Ik leg hem een regel uit en hoe wij met regels opgaan, en 'the man' ziet het als ad hoc banbeleid waar ik opeens nieuwe regels zou introduceren en waar we ons voor moeten schamen. De post staat vol met valse aannames en daar ga ik liever niet op door. Negeren is de beste oplossing voor dat soort newbies. Ik heb mijn punt gemaakt, en als hij het niet snapt heeft hij pech.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 02:23 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Even los van dit zou het je sieren als je zou reageren op de post van PJORourke. The man 's got a point.
Zo werkt het in het bedrijfsleven ook, met stroop vang je meer vliegen dan met azijn.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 00:57 schreef PJORourke het volgende:
Met als gevolg dat het allemaal uitdraait op sympathie vanuit de crew. Jullie zouden jullie moeten schamen.
Wat klopt hier niet, Chiraq?quote:Dat is weer onbespreekbaar voor Frankrijk, wat het meeste van die subsidies profiteert. "Europa is in een diepe crisis beland", zei de Franse president Chirac op een persconferentie. Hij gaf het "egoļsme van twee of drie rijke landen" de schuld.
*** 'Europa in diepe crisis' ***quote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:38 schreef pberends het volgende:
EU-top mislukt: crisis verergert
[..]
Wat klopt hier niet, Chiraq?.
Het punt is idd duidelijk. Jij kunt het allemaal niet meer uitleggen. Je bent aanklager en rechter tegelijk, en kiest partij in vetes tussen users onderling, iets waar jij met je blauwe kleurtje boven zou moeten staan.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:03 schreef Sidekick het volgende:
"The man" slaat wartaal uit in die post. Ik leg hem een regel uit en hoe wij met regels opgaan, en 'the man' ziet het als ad hoc banbeleid waar ik opeens nieuwe regels zou introduceren en waar we ons voor moeten schamen. De post staat vol met valse aannames en daar ga ik liever niet op door. Negeren is de beste oplossing voor dat soort newbies. Ik heb mijn punt gemaakt, en als hij het niet snapt heeft hij pech.
quote:
Mooi, en je zwakzinige insinuaties die zoals zo vaak niet bleken te kloppen over mij kan je dus nu voor je houden, ok?quote:
0w, die policy was ik allang gewend hoor. Ik kan er mezelf ook niet zo druk over maken.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:43 schreef Sidekick het volgende:
De volgende keer zal ik inderdaad boven de partijen blijven staan door gewoon me er niet meer mee te bemoeien en gelijk beginnen met deleten of andere moderatie.
Ooit is het weer Sneekweek. Dan kan ook hij scoren.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:46 schreef RichardQuest het volgende:
Het is een mooie dag, Sidekick.
Ga toch mooie vrouwen kijken in Snits
It's true, I'ma Rageaholic.....I just can't live without Rageahol! ...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:26 schreef kLowJow het volgende:
Simpsons.
Wie is zijn gedragstherapeut?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 11:00 schreef Drugshond het volgende:
SCH is weer terug.....![]()
En ik maar denken dat alle TBS-ers geen proefverlof meer zouden krijgen.
Nuh, maar bedankt voor de tip.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 08:32 schreef RichardQuest het volgende:
EW, binnenkort speelt Trafassie (die van Wasmasjien) in een bejaardenhuis in Eindhoven, iets voor jou?
Volkert v/d G, wie andersquote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:31 schreef speedfreak1 het volgende:
Wie is zijn gedragstherapeut?
Dit is extra-slecht. Wat een waardeloze collectie nietszeggende vragen en wat een blijk van invoer van zacht vocabulaire.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:46 schreef Drugshond het volgende:
http://iq.pi.net/kro2005/karakter/test.html
Weer niet goed...quote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:52 schreef Johan_de_With het volgende:
Dit is extra-slecht. Wat een waardeloze collectie nietszeggende vragen en wat een blijk van invoer van zacht vocabulaire.
Pff, wat een flutvraag:quote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:46 schreef Drugshond het volgende:
http://iq.pi.net/kro2005/karakter/test.html
De test hangt nogal af van de hoeveelheid zelfkennis die iemand bezit. Ben je zo, of wil je zo graag zijn?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:56 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Pff, wat een flutvraag:
Hebben anderen u wel eens gezegd dat u ...
a) Ook eens 'nee' moet zeggen als uw hulp wordt gevraagd.
b) Niet overal een competitie van hoeft te maken.
c) Niet zo emotioneel moet doen.
Het antwoord hierop is nee, maar dat is dus geen optie.![]()
2 mille opgehaald...? moet dat niet 20 of 200 mille zijn? In ieder geval balen, duurt het langer voor die organisatie failliet is. Het COC heeft noch de homo's noch de nederlandse samenleving nog niets te bieden. Hoe eerder deze waardeloze subsidiegroep failliet gaat, des te beter het is.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 10:52 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Geeft niets, ik wilde je toch al vragen wat je er van vond dat het COC 2 mille heeft opgehaald dankzij het medianieuws van die Amerikaanse homo die een klap op zijn oog kreeg door Marokkaanse pubers.
Beantwoord gerust op zijn spooks
dat is een goede vraag!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 15:21 schreef Johan_de_With het volgende:
Zeg, bidden Katholieken voor het eten?
Echt wel!quote:
Wat ga je er doen?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:05 schreef Johan_de_With het volgende:
Goed, ik zit dus twee weken in Rome bij een gastgezin met een dochter(bouwjaar; 1993
) en twee volwassenen, die beiden acteur zijn.
Veel plezier,quote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:06 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Echt wel!
Coen, ik ga weer naar buiten. Zeilboot verder klaar maken voor gebruik morgen
Wind, zon, lekker wijf, wijntje!
Wanneer? Hoe kom je aan dat adres?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:08 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Italiaans leren. Althans, de beginselen.
interessant interessant.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:09 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
3 - 17 juli.
[..]
Van een talenbureau.
En Jaws.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 16:06 schreef George-Butters het volgende:
Coen, ik ga weer naar buiten. Zeilboot verder klaar maken voor gebruik morgen
Wind, zon, lekker wijf, wijntje!
ik heb nergens last van!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:02 schreef Johan_de_With het volgende:
Zeg, ben ik de enige die zijn profiel niet kan wijzigen?
Oeh, aardappelreepjes, doe mij maar een lekkere dikke reepquote:
Het is een complot!!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 18:02 schreef Johan_de_With het volgende:
Zeg, ben ik de enige die zijn profiel niet kan wijzigen?
Wat nieuwe pics in het Tatjana topicquote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:45 schreef Johan_de_With het volgende:
DeDuitse strijdkrachten
![]()
presenteren geweer
.
Ik heb ze gezien.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 20:48 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat nieuwe pics in het Tatjana topic.
quote:
Tatjana 42 geworden.quote:
1987 ofzo he ?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:03 schreef MrX1982 het volgende:
Is Tatjana al zo oud.
In Flodder ziet ze er nog zo jong uit. Oh wacht dat wordt al 10 jaar herhaald
De serie is toch niet zo oud? Zo ja dan wordt hij nog langer herhaald dan ik al dachtquote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:12 schreef Harry_Sack het volgende:
1987 ofzo he ?
O, je ziet de film dan maar gewoon als de pilot?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:15 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
De serie is toch niet zo oud? Zo ja dan wordt hij nog langer herhaald dan ik al dacht![]()
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:19 schreef pberends het volgende:
Ik ben gebanned bij het fotoboek omdat ik wat moderators de les leerde.
Nee zoals ik al zei: ik leerde moderators de les.quote:
hij was toch de fotoboekklojo en onzinmoderatorquote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:23 schreef pberends het volgende:
[..]
Nee zoals ik al zei: ik leerde moderators de les.
Weet niet wie mij gebanned heeft. Waarschijnlijk heeft een FP-mod mij verlinkt, daar geilen ze namelijk op.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:24 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
hij was toch de fotoboekklojo en onzinmoderator![]()
Tuurlijk ken ik die film wel. Stukje Nederlandse cultuurquote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:18 schreef Harry_Sack het volgende:
O, je ziet de film dan maar gewoon als de pilot?![]()
Dat jij niet de memorabele 'buurman, wat doet u nu?' kent...![]()
Die film zit vol stereotypen, Sjakie is zo'n echte Groenlinkser daarin
Wat heb je gezegd?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:19 schreef pberends het volgende:
Ik ben gebanned bij het fotoboek omdat ik wat moderators de les leerde.
LOLquote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:30 schreef pberends het volgende:
Fotoboek van Morpheus2002
Fotoboek van oldenzaaltjuh
onderin.
Geniaalquote:Gefrustreerde baggermoderator. Heeft geen leven en geen controle op zijn omgeving dus werd maar moderator achter z'n computertje. Denk dat ie half-God is en denk zo zijn mening op te kunnen dringen aan andere Fokkers. Zou zijn bloedeigen broertje met het syndroom van Down nog naar beneden moderenen om een niet al te slimme opmerking.
LOL, ik ken geen van beidenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:30 schreef pberends het volgende:
[..]
onderin.
Met puur Hollansch bedoel ik ook buitenlandse invloeden. Zoals illegale deals met Japanners, smokkelen uit Oost-Europa, neuken met Surinamers en kippetjes als Tatjana.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:30 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
niet helemaal. Tatjana komt uit voormalig-Joegoslaviė
Het was wel bizar dat de nieuwe Huub Stapel een hartaanval op de set kreegquote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:28 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Tuurlijk ken ik die film wel. Stukje Nederlandse cultuur![]()
Ik doelde op het feit dat die serie nu al tientallen keren is herhaald en dat Tatjana daar nog zo jong is
Leuk was het welquote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:35 schreef pberends het volgende:
Met puur Hollansch bedoel ik ook buitenlandse invloeden. Zoals illegale deals met Japanners, smokkelen uit Oost-Europa, neuken met Surinamers en kippetjes als Tatjana.
Ja idd die kerel was niet echt oud. Mss had hij Tatjana te vaak naakt gezien.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:36 schreef Harry_Sack het volgende:
Het was wel bizar dat de nieuwe Huub Stapel een hartaanval op de set kreeg
Zo stressvol was die serie niet, lijkt me
Vergeet Fotoboek van Slarioux niet.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:30 schreef pberends het volgende:
[..]
onderin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |