1987 ofzo he ?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:03 schreef MrX1982 het volgende:
Is Tatjana al zo oud.
In Flodder ziet ze er nog zo jong uit. Oh wacht dat wordt al 10 jaar herhaald
De serie is toch niet zo oud? Zo ja dan wordt hij nog langer herhaald dan ik al dachtquote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:12 schreef Harry_Sack het volgende:
1987 ofzo he ?
O, je ziet de film dan maar gewoon als de pilot?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:15 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
De serie is toch niet zo oud? Zo ja dan wordt hij nog langer herhaald dan ik al dacht![]()
quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:19 schreef pberends het volgende:
Ik ben gebanned bij het fotoboek omdat ik wat moderators de les leerde.
Nee zoals ik al zei: ik leerde moderators de les.quote:
hij was toch de fotoboekklojo en onzinmoderatorquote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:23 schreef pberends het volgende:
[..]
Nee zoals ik al zei: ik leerde moderators de les.
Weet niet wie mij gebanned heeft. Waarschijnlijk heeft een FP-mod mij verlinkt, daar geilen ze namelijk op.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:24 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
hij was toch de fotoboekklojo en onzinmoderator![]()
Tuurlijk ken ik die film wel. Stukje Nederlandse cultuurquote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:18 schreef Harry_Sack het volgende:
O, je ziet de film dan maar gewoon als de pilot?![]()
Dat jij niet de memorabele 'buurman, wat doet u nu?' kent...![]()
Die film zit vol stereotypen, Sjakie is zo'n echte Groenlinkser daarin
Wat heb je gezegd?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:19 schreef pberends het volgende:
Ik ben gebanned bij het fotoboek omdat ik wat moderators de les leerde.
LOLquote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:30 schreef pberends het volgende:
Fotoboek van Morpheus2002
Fotoboek van oldenzaaltjuh
onderin.
Geniaalquote:Gefrustreerde baggermoderator. Heeft geen leven en geen controle op zijn omgeving dus werd maar moderator achter z'n computertje. Denk dat ie half-God is en denk zo zijn mening op te kunnen dringen aan andere Fokkers. Zou zijn bloedeigen broertje met het syndroom van Down nog naar beneden moderenen om een niet al te slimme opmerking.
LOL, ik ken geen van beidenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:30 schreef pberends het volgende:
[..]
onderin.
Met puur Hollansch bedoel ik ook buitenlandse invloeden. Zoals illegale deals met Japanners, smokkelen uit Oost-Europa, neuken met Surinamers en kippetjes als Tatjana.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:30 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
niet helemaal. Tatjana komt uit voormalig-Joegoslaviė
Het was wel bizar dat de nieuwe Huub Stapel een hartaanval op de set kreegquote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:28 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Tuurlijk ken ik die film wel. Stukje Nederlandse cultuur![]()
Ik doelde op het feit dat die serie nu al tientallen keren is herhaald en dat Tatjana daar nog zo jong is
Leuk was het welquote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:35 schreef pberends het volgende:
Met puur Hollansch bedoel ik ook buitenlandse invloeden. Zoals illegale deals met Japanners, smokkelen uit Oost-Europa, neuken met Surinamers en kippetjes als Tatjana.
Ja idd die kerel was niet echt oud. Mss had hij Tatjana te vaak naakt gezien.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:36 schreef Harry_Sack het volgende:
Het was wel bizar dat de nieuwe Huub Stapel een hartaanval op de set kreeg
Zo stressvol was die serie niet, lijkt me
Vergeet Fotoboek van Slarioux niet.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 22:30 schreef pberends het volgende:
[..]
onderin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |