quote:Op zaterdag 18 juni 2005 11:20 schreef winterhammer het volgende:
Ze moeten op hun handen en voeten ons danken dat ze hier mogen wonen in plaats van in de bergen waar geen tv, scooters en dure kleding is, waren ze arm en hadden ze zowat niks!
'nuff said...quote:iets wat volgens de wetboek verboden is
Damn, eigenlijk zouden we lui als jij naar het Berbergebergte moeten verschepen.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:10 schreef nXn het volgende:
[..]
'nuff said...
maar idd...het zijn respectloze wezens...ben ik volkomen met je eensch....
Als een autochtoon mijn auto jat of een allochtoon ben ik even intollerant tegen die persoon hoor.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:02 schreef TimmyAsd het volgende:
NL is tolerantWanneer het de NL-ers uitkomt ja
En spreek aub niet voor de gehele moslimgemeenschap aub
Daar is het klimaat nog veel te aangenaam, ergens in Siberie dan maar.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:12 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Damn, eigenlijk zouden we lui als jij naar het Berbergebergte moeten verschepen.
Vieze KK lijer ik ben Moslim ga beetje andere culturen uitschelden vieze kut mongool, ga je moeder poetsen of zeg wie die Moslims zijn maar de meeste Moslims respecteren NEDERLAND wel, Ik ben dan niet zo geloving maar en zijn ook joden en katholieken in Nederland net of die niet de bijbel moeten kennenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 11:20 schreef winterhammer het volgende:
Waarom hebben moslims geen respect voor de Nederlandse cultuur
Ze zeggen dat wij wel respect moeten hebben als we naar hun land gaan, we ons moeten aanpassen, maar zelf weigeren ze alles, ze haten zelfs de Nederlandse vlag maar genieten wel van hun Nederlandse paspoort!
Ze moeten op hun handen en voeten ons danken dat ze hier mogen wonen in plaats van in de bergen waar geen tv, scooters en dure kleding is, waren ze arm en hadden ze zowat niks!
Wij laten ze toe voor een beter leven, en wat doen ze? ze haten ons al vanaf het begin, ze vallen ons aan, de meeste moorden zijn nog steeds gedaan van moslims op Nederlanders, nog geen 1 moslim die is vermoord door een Nederlander (nee die over de tasjesdief reed was een Surinaamse vrouw), maar omgekeerd al heel erg veel, nog geen 1 moslima verkracht door een Nederlander maar omgekeerd al heel erg veel.
Waarom zijn ze zo ondankbaar, ze mogen zelfs meer dan ons, kijk eens naar dat ze onverdoofd mogen slachten van dieren, iets wat volgens de wetboek verboden is, ze mogen zelfs oproepen tot haat en moord (zie el tahweed moskee) en krijgen geen straf (dat haatboek weg van de moslim is gewoon te koop op grote islamitische boekenzaken online, zegt maar weer genoeg over de zogenaamde gematigde moslim wereld.
Het is dat ze tenminste met hun handjes van andere mensen afblijven, is dat zo veel gevraagd ? want hoe meer ze hun handjes los laten hoe meer ze gehaat worden en hoe meer mensen gewoon alle moslims weg willen hebben, al 60% van de Nederlanders willen dat de moslims zich hier niet meer thuis voelen in Nederland door hun 30 jaar lange terreur bewind op het Nederlandse volk, want geef nou toe, hoeveel mensen zijn er al wel niet vermoord door moslims, hoeveel verkracht? in Noorwegen en Zweden is maar 1% en 3% islamitisch terwijl ze 70%-80% van alle vekrachtingen veroorzaken, dat zegt toch genoeg dat er iets mis is ? laten we tenminste de marokkaanse moslims eruit gooien, die zijn het ergste, dan kijken we verder hoe het met de Turkse moslim gemeenschap is.
Nederland is tolerant, maar voor hoe lang nog ?
Ik denk dat het vooral figuren als jij zijn die die haat doen aanwakkeren. En er zijn nogal wat figuren als jij. Het is een aantal jaar geleden begonnen, het ongenuanceerde gebash op moslims. Er waren problemen, maar niet in de mate van vandaag. Het is een soort van selffulfilling prophecy. Als je maar vaak genoeg roept dat moslims kut zijn, dan worden ze het ook. Actie - reactie. Misschien wordt het eens tijd om weer eens normaal met elkaar om te gaan. Maar zolang er in beide "kampen" hersenloze malloten rondlopen als Ronaldsen (of de TS for that matter) wordt het nog een lange weg.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:31 schreef Ronaldsen het volgende:
Dat is in mij ogen de reden van de haat de moslims in Nederland koesteren tegen onze westerse normen en waarden
Jij bent letterlijk een voorbeeld van een intolerante moslim, die niet open staat voor andere meningen en andere normen en waardenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:32 schreef Drumpie het volgende:
[..]
Vieze KK lijer ik ben Moslim ga beetje andere culturen uitschelden vieze kut mongool, ga je moeder poetsen of zeg wie die Moslims zijn maar de meeste Moslims respecteren NEDERLAND wel, Ik ben dan niet zo geloving maar en zijn ook joden en katholieken in Nederland net of die niet de bijbel moeten kennen
lol!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:36 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Jij bent letterlijk een voorbeeld van een intolerante moslim, die niet open staat voor andere meningen en andere normen en waarden
Ik vind jou reactie zeer ongenuanceerd.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:35 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral figuren als jij zijn die die haat doen aanwakkeren. En er zijn nogal wat figuren als jij. Het is een aantal jaar geleden begonnen, het ongenuanceerde gebash op moslims. Er waren problemen, maar niet in de mate van vandaag. Het is een soort van selffulfilling prophecy. Als je maar vaak genoeg roept dat moslims kut zijn, dan worden ze het ook. Actie - reactie. Misschien wordt het eens tijd om weer eens normaal met elkaar om te gaan. Maar zolang er in beide "kampen" hersenloze malloten rondlopen als Ronaldsen (of de TS for that matter) wordt het nog een lange weg.
Ik zal jou eens even tot het bot beledigen en dan een beleefde reactie eisenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:36 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Jij bent letterlijk een voorbeeld van een intolerante moslim, die niet open staat voor andere meningen en andere normen en waarden
Wat jij vindt boeit me eerlijk gezegd voor geen meter.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:38 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik vind jou reactie zeer ongenuanceerd.
hahahaha!! Het moet niet gekker worden!!!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:38 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik vind jou reactie zeer ongenuanceerd.
Ik snap je reactie niet. Kun je het ook iets duidelijker verwoorden?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:32 schreef Drumpie het volgende:
[..]
Ik ben dan niet zo geloving maar en zijn ook joden en katholieken in Nederland net of die niet de bijbel moeten kennen
Dat bedoel ik dus, maar dat mag je niet zeggen want dan ben je een moslim basher.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:37 schreef -Muse- het volgende:
Nou, het valt me wel op dat er behoorlijk wat grove uitlatingen instaan, en als je daarin geloofd, dan is er toch iets mis met je...
Denk je nou echt dat de bijbel alleen maar vol staat met vrolijke sprookjesverhalen? en denk je nou werkelijk dat iedere moslim de koran letterlijk interpreteerd?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:40 schreef -Muse- het volgende:
OP was nogal aanvallend en erg overbodig, maar de post van UnleashMitch schrok ik wel ff van.
Is dit waar? Komen deze quotes echt uit de koran?
Hij is hier met een duidelijk doelquote:Op zaterdag 18 juni 2005 11:46 schreef Drugshond het volgende:
Gezellige postgeschiedenis van @TS
Vergeet je pilletje niet.
Ja, die quotes komen echt uit de Koran. Maar hey, er staan in de bijbel ook dingen waar de honden geen brood van lusten hoor.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:40 schreef -Muse- het volgende:
OP was nogal aanvallend en erg overbodig, maar de post van UnleashMitch schrok ik wel ff van.
Is dit waar? Komen deze quotes echt uit de koran?
Aub serieus antwoord, want dit is wel degenlijk van belang als je de Nederlanders en Moslims goed naast elkaar wilt laten leven...
Bijna ieder moslim wel ja, voor de grote meerderheid van de ruim miljard moslims in de wereld, is de heilige koran de bron van alle wijsheid die ze 5 keer per dag moeten aanhalen. Aan de juistheid van het woord van allah kan en mag volgens de koran niet worden getwijfeld.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:42 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat de bijbel alleen maar vol staat met vrolijke sprookjesverhalen? en denk je nou werkelijk dat iedere moslim de koran letterlijk interpreteerd?
Klopt iddquote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:48 schreef HassieBassie het volgende:
Ja, die quotes komen echt uit de Koran. Maar hey, er staan in de bijbel ook dingen waar de honden geen brood van lusten hoor.
Gelukkig neemt 99% van de katholieken en Christenen de bijbel niet letterlijk meer. Lang leve de Verlichting. Nu de Moslims nog![]()
Wat een onzin zeg, hoeveel moslims ken jij persoonlijk? De genen die de koran letterlijk interpreteren is nog steeds het kleine groepje extremisten die het verpesten voor een hele bevolkingsgroep.quote:Bijna ieder moslim wel ja, voor de grote meerderheid van de ruim miljard moslims in de wereld, is de heilige koran de bron van alle wijsheid die ze 5 keer per dag moeten aanhalen. Aan de juistheid van het woord van allah kan en mag volgens de koran niet worden getwijfeld.
Het meerendeel van de moslims in NL heeft geen goede opleiding genoten en die zijn vaak een stuk minder gematigd.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:52 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Meerendeel van de moslims die ik ken hebben een goede opleiding genoten, en beleven hun geloof op hun eigen manier
Oh en dat is natuurlijk genoeg reden om een volledige bevolkingsgroep de grond in te boren en over een kam te scheren.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:58 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Het meerendeel van de moslims in NL heeft geen goede opleiding genoten en die zijn vaak een stuk minder gematigd.
Waar zeg ik dat?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:01 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Oh en dat is natuurlijk genoeg reden om een volledige bevolkingsgroep de grond in te boren en over een kam te scheren.
quote:
Dus omdat er laag opgeleide moslims zijn die niet gematigd zijn dat is een reden om alles over 1 kam te scheren? Ik lees dat nergens in de OP?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:27 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Lees de OP nog eens goed door zou ik zeggen, dan kom je tot de conclusie dat er een bevolkingsgroep over een kam wordt geschoren.
Wat is daar mis mee?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 12:02 schreef TimmyAsd het volgende:
NL is tolerantWanneer het de NL-ers uitkomt ja
Mag ik toch zo vrij zijn te veronderstellen dat er enige vorm van generalisatie aan te pas is gekomen, me dunkt?quote:ze haten ons al vanaf het begin, ze vallen ons aan,
Buiten het feit dat het behoorlijk hypocriet is, niks denk ik...quote:
Doe nou alsjeblieft niet zo dom, je kunt niet ontkennen dat er hier een bevolkingsgroep over een kam wordt geschoren in de OP.... als je dat niet eens snapt is het denk ik eens tijd voor een LOI cursus begrijpend lezenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:30 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Wat ik wel hieruit opmaak is dat jij je schuldig maakt aan gedrag waar jezelf andere op wijst. Jij trekt voorbarige conclusies die in dit topic nergens uit opgemaakt kunnen worden. Jij wast je handen in onschuld maar je bent zelf net zo erg.
Laat maar je stuurt het een totaal andere kant op. Het ging me op de opmerking die je bij mijn post zette en vervolgens ging je generaliseren als een gek. Je klinkt als een typisch groen links mannetje, sorry dat ik het zeg.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:34 schreef HAL9000S het volgende:
Aangezien volgens jou 'het meerdendeel' van de moslims geen goede opleiding genoten heeft hou je altijd nog een (flink) aantal goed geintegreerde moslims over.
Als ik dan in de OP bijvoorbeeld dit lees:
[..]
Mag ik toch zo vrij zijn te veronderstellen dat er enige vorm van generalisatie aan te pas is gekomen, me dunkt?
We zijn tollerant tot op een bepaalde grens. Die grens is toch wel bereikt bij mensen die hun leven laten bepalen door een boek dat vrouwen, homo's en joden op z'n minst als minderwaardig ziet.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:34 schreef HAL9000S het volgende:
Buiten het feit dat het behoorlijk hypocriet is, niks denk ik...
Oh ja.... ik was even vergeten dat alle moslims zo zijn.... je hebt volledig gelijkquote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:40 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Die grens is toch wel bereikt bij mensen die hun leven laten bepalen door een boek dat vrouwen, homo's en joden op z'n minst als minderwaardig ziet.
Heb je een bron om deze cijfers te staven?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 11:20 schreef winterhammer het volgende:
Het is dat ze tenminste met hun handjes van andere mensen afblijven, is dat zo veel gevraagd ? want hoe meer ze hun handjes los laten hoe meer ze gehaat worden en hoe meer mensen gewoon alle moslims weg willen hebben, al 60% van de Nederlanders willen dat de moslims zich hier niet meer thuis voelen in Nederland door hun 30 jaar lange terreur bewind op het Nederlandse volk, want geef nou toe, hoeveel mensen zijn er al wel niet vermoord door moslims, hoeveel verkracht? in Noorwegen en Zweden is maar 1% en 3% islamitisch terwijl ze 70%-80% van alle vekrachtingen veroorzaken, dat zegt toch genoeg dat er iets mis is ? laten we tenminste de marokkaanse moslims eruit gooien, die zijn het ergste, dan kijken we verder hoe het met de Turkse moslim gemeenschap is.
Ik vond het de moeite al niet waard om te vragenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:43 schreef teknomist het volgende:
[..]
Heb je een bron om deze cijfers te staven?
waar prijzen wij de bijbel de hemel in?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:41 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Oh ja.... ik was even vergeten dat alle moslims zo zijn.... je hebt volledig gelijkEn mensen die hun leven laten bepalen door een ander sprookjesboek, waarbij de hoge mensen in de organisatie elkaar de hand boven het hoofd houden in het geval van veel voorkomend kindermisbruik is natuurlijk niks mis mee.
Nergens. Maar als je bezwaren tegen een bevolkingsgroep zijn dat ze zich laten leiden aan de hand van een volstrekt ongeloofwaardig boek ben dan wel consequent.quote:Op zaterdag 18 juni 2005 13:52 schreef -Muse- het volgende:
[..]
waar prijzen wij de bijbel de hemel in?
(lol leuke zin)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |