abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28040100
Waarom hebben moslims geen respect voor de Nederlandse cultuur

Ze zeggen dat wij wel respect moeten hebben als we naar hun land gaan, we ons moeten aanpassen, maar zelf weigeren ze alles, ze haten zelfs de Nederlandse vlag maar genieten wel van hun Nederlandse paspoort!

Ze moeten op hun handen en voeten ons danken dat ze hier mogen wonen in plaats van in de bergen waar geen tv, scooters en dure kleding is, waren ze arm en hadden ze zowat niks!

Wij laten ze toe voor een beter leven, en wat doen ze? ze haten ons al vanaf het begin, ze vallen ons aan, de meeste moorden zijn nog steeds gedaan van moslims op Nederlanders, nog geen 1 moslim die is vermoord door een Nederlander (nee die over de tasjesdief reed was een Surinaamse vrouw), maar omgekeerd al heel erg veel, nog geen 1 moslima verkracht door een Nederlander maar omgekeerd al heel erg veel.

Waarom zijn ze zo ondankbaar, ze mogen zelfs meer dan ons, kijk eens naar dat ze onverdoofd mogen slachten van dieren, iets wat volgens de wetboek verboden is, ze mogen zelfs oproepen tot haat en moord (zie el tahweed moskee) en krijgen geen straf (dat haatboek weg van de moslim is gewoon te koop op grote islamitische boekenzaken online, zegt maar weer genoeg over de zogenaamde gematigde moslim wereld.

Het is dat ze tenminste met hun handjes van andere mensen afblijven, is dat zo veel gevraagd ? want hoe meer ze hun handjes los laten hoe meer ze gehaat worden en hoe meer mensen gewoon alle moslims weg willen hebben, al 60% van de Nederlanders willen dat de moslims zich hier niet meer thuis voelen in Nederland door hun 30 jaar lange terreur bewind op het Nederlandse volk, want geef nou toe, hoeveel mensen zijn er al wel niet vermoord door moslims, hoeveel verkracht? in Noorwegen en Zweden is maar 1% en 3% islamitisch terwijl ze 70%-80% van alle vekrachtingen veroorzaken, dat zegt toch genoeg dat er iets mis is ? laten we tenminste de marokkaanse moslims eruit gooien, die zijn het ergste, dan kijken we verder hoe het met de Turkse moslim gemeenschap is.

Nederland is tolerant, maar voor hoe lang nog ?
pi_28040137
Whehehe, heb jij nog een lekker zusje? .
pi_28040138
Wow, dubbel .
pi_28040216

Nadat we de kansloze Nederlanders het land hadden uitgegooid om aan de Wederopbouw van Nederland te werken hadden we nieuwe (tijdelijke) kansloze arbeidskrachten nodig. Omdat ze hier toch maar even zouden zijn, was het beter als ze geen band kregen met Nederland, want ze moesten weer weg zodra ze weer genoeg geld hadden verdiend. Integratie werd dan ook ontmoedigd.

Alleen liep het anders dan gepland en kregen we geen gastarbeiders of circulanten maar permanente nieuwe inwoners.

En nu zitten we met z'n allen met de gebakken peren.
pi_28040227
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 11:20 schreef winterhammer het volgende:
Ze moeten op hun handen en voeten ons danken dat ze hier mogen wonen in plaats van in de bergen waar geen tv, scooters en dure kleding is, waren ze arm en hadden ze zowat niks!

Zo is het maar net
  zaterdag 18 juni 2005 @ 11:46:10 #6
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  zaterdag 18 juni 2005 @ 12:02:08 #7
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_28040840
NL is tolerant Wanneer het de NL-ers uitkomt ja
En spreek aub niet voor de gehele moslimgemeenschap aub
  zaterdag 18 juni 2005 @ 12:10:40 #8
51849 nXn
Fueled By Bawls
pi_28040938
quote:
iets wat volgens de wetboek verboden is
'nuff said...
maar idd...het zijn respectloze wezens...ben ik volkomen met je eensch....
Zeg Maar Niets, Dan Klink Je Wel Zo Intelligent....
  zaterdag 18 juni 2005 @ 12:12:52 #9
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_28040975
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 12:10 schreef nXn het volgende:

[..]

'nuff said...
maar idd...het zijn respectloze wezens...ben ik volkomen met je eensch....
Damn, eigenlijk zouden we lui als jij naar het Berbergebergte moeten verschepen.
pi_28040995
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 12:02 schreef TimmyAsd het volgende:
En spreek aub niet voor de gehele moslimgemeenschap aub
Als een autochtoon mijn auto jat of een allochtoon ben ik even intollerant tegen die persoon hoor.
pi_28041006
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 12:12 schreef Slarioux het volgende:

[..]

Damn, eigenlijk zouden we lui als jij naar het Berbergebergte moeten verschepen.
Daar is het klimaat nog veel te aangenaam, ergens in Siberie dan maar.
pi_28041107
Uit de Elsevier van deze week:

Aan de juistheid van het woord van Allah kan en mag volgens de Koran - en dus volgens de moslims - niet worden getwijfeld: 'Dit is een volmaakt Boek, daaraan is geen twijfel mogelijk, een richtsnoer voor de godvrezendend' (2:3).

De gelijkheid van man en vrouw bij bv de verdeling van een erfenis: 'Allah gebiedt u aangaande uw kinderen: voor het mannelijke kind evenveel als het deel van twee vrouwelijke kinderen' (4:12)

Daarnaast zijn vrouwen ook minder betrouwbaar als getuige: 'En roept van onder uw mannen twee getuigen en als er geen twee mannen zijn, dan een man en twee vrouwen van degenen, die u als getuigen aanstaan, zodat wanneer een der twee vrouwen zich zou vergissen, de ene de andere indachtig moge maken' (2:283)

'Uw vrouwen zijn een akker voor u - komt daarom tot uw akker, zoals het u behaagt en doet goed voor uzelf' (2:224)

'Mannen zijn voogden over de vrouwen omdat Allah den enen boven de andere heeft doen uitmunten' (Soera 4:35)

In Soere 7:81 wordt gesproken over een gruweldaad zoals geen volk ooit heeft gepleegd: Het gaat om mannen die 'met wellust mannen in plaats van vrouwen' naderen.

Ook de joden zijn geen vrienden van de Islam: Ze zien zich omschreven als degenen 'die Allah heeft vervloekt en over wie Hij Zijn toorn heeft uigestort en van wie Hij apen, zwijnen en duivelsdienaren heeft gemaakt. Dezen zijn inderdaad in een slechte toestand en ver van het recht pad afgedwaald' (5:61)

Daarbij komt:'Zij zullen niet in gebreke blijven u te benadelen. Zij houden van leedvermaak. Nijd laten zij blijken en wat hun innerlijk verbergt is nog erger' (3:119)

Over mensen die niet in Allah geloven:
'Wacht u dan voor het Vuur, dat voor de ongelovigen is bereid, welks brandstof mensen en stenen zijn' (2:25)

Ook is Allah vrij strijdlustig: 'Wanneer gij de ongelovigen (in oorlog) ontmoet, treft dan hun nek en wanneer gij overwinnaar zijt, bindt hen dan vast' (Soera 47:5)

Tja, als je dus zo stevig gelooft in zo'n (achterhaald) boekwerk dan is het eigenlijk niet meer dan logisch dat ze geen respect voor Nederlanders hebben. Het zijn immers ongelovigen en die moet je treffen in hun nek of verbranden in het Vuur.
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
  zaterdag 18 juni 2005 @ 12:26:09 #13
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_28041160
Wat een triest, generaliserend kuttopic Ik heb 10 keer liever dat ze 'Nederlanders' zoals jou eruit flikkeren dan de gemiddelde moslim.

Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_28041191
Wat een kut boek, ik snap echt niet dat mensen daar hun hoop uit kunnen halen...

Iemand die in een geloof geloofd is gewoon wanhopig, en heeft het lef niet om de wereld te zien zoals het is... stelletje zwakkelingen zijn het.

En ik heb het niet alleen over de moslims, elk geloof is gewoon dom.

(en zieff het verschil tussen geloof en mensen, voordat ik weer geflame krijg)
pi_28041225
Het wordt er bij moslims van kinds af aan ingehamerd dat alles wat in de koran staat, de zuivere waarheid is. De koran predikt letterlijk onverdraagzaamheid en geweld.

"Wacht u dan voor het Vuur, dat voor de ongelovigen is bereid, welke brandstof mensen en stenen zijn"

"Voorzeker zullen de bezittingen en kinderen der ongelovigen hun tegen Allah in het geheel niet baten; dezen zullen brandstof voor het Vuur zijn"

"Wanneer gij de ongelovigen; in oorlog ontmoet, treft dan hun nek en wanneer gij overwinnaar zijt, bindt hen dan vast."

"Aan Allah behoort het Oosten en het Westen; waarheen gij u ook wendt, daar zal het aangezicht van Allah zijn, Allah is omvattend, alwetend"

"En laat de ongelovigen niet denken dat zij een voorsprong hebben. Voorzeker, zij kunnen Ons niet ontkomen.

In de koran staan veel verzen die letterlijk een vrijbrief tot de moord op ongelovigen (westerlingen) betekenen. Het is angstaanjagend dat tientallen miljoenen moslims alles letterlijk geloven wat in de koran staat. Een oud middeleeuws boek vol wazige absurde uitspraken.

Dat is in mij ogen de reden van de haat de moslims in Nederland koesteren tegen onze westerse normen en waarden
٩๏̯͡๏)۶
  zaterdag 18 juni 2005 @ 12:32:29 #16
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_28041250
quote:
Waarom hebben moslims geen respect voor de Nederlandse cultuur

Ze zeggen dat wij wel respect moeten hebben als we naar hun land gaan, we ons moeten aanpassen, maar zelf weigeren ze alles, ze haten zelfs de Nederlandse vlag maar genieten wel van hun Nederlandse paspoort!

Wij laten ze toe voor een beter leven, en wat doen ze? ze haten ons al vanaf het begin, ze vallen ons aan, de meeste moorden zijn nog steeds gedaan van moslims op Nederlanders, nog geen 1 moslim die is vermoord door een Nederlander (nee die over de tasjesdief reed was een Surinaamse vrouw), maar omgekeerd al heel erg veel, nog geen 1 moslima verkracht door een Nederlander maar omgekeerd al heel erg veel.

Waarom zijn ze zo ondankbaar, ze mogen zelfs meer dan ons, kijk eens naar dat ze onverdoofd mogen slachten van dieren, iets wat volgens de wetboek verboden is, ze mogen zelfs oproepen tot haat en moord (zie el tahweed moskee) en krijgen geen straf (dat haatboek weg van de moslim is gewoon te koop op grote islamitische boekenzaken online, zegt maar weer genoeg over de zogenaamde gematigde moslim wereld.

Het is dat ze tenminste met hun handjes van andere mensen afblijven, is dat zo veel gevraagd ? want hoe meer ze hun handjes los laten hoe meer ze gehaat worden en hoe meer mensen gewoon alle moslims weg willen hebben, al 60% van de Nederlanders willen dat de moslims zich hier niet meer thuis voelen in Nederland door hun 30 jaar lange terreur bewind op het Nederlandse volk, want geef nou toe, hoeveel mensen zijn er al wel niet vermoord door moslims, hoeveel verkracht? in Noorwegen en Zweden is maar 1% en 3% islamitisch terwijl ze 70%-80% van alle vekrachtingen veroorzaken, dat zegt toch genoeg dat er iets mis is ? laten we tenminste de marokkaanse moslims eruit gooien, die zijn het ergste, dan kijken we verder hoe het met de Turkse moslim gemeenschap is.

Nederland is tolerant, maar voor hoe lang nog ?
Vieze KK lijer ik ben Moslim ga beetje andere culturen uitschelden vieze kut mongool, ga je moeder poetsen of zeg wie die Moslims zijn maar de meeste Moslims respecteren NEDERLAND wel, Ik ben dan niet zo geloving maar en zijn ook joden en katholieken in Nederland net of die niet de bijbel moeten kennen
pi_28041296
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 12:31 schreef Ronaldsen het volgende:

Dat is in mij ogen de reden van de haat de moslims in Nederland koesteren tegen onze westerse normen en waarden
Ik denk dat het vooral figuren als jij zijn die die haat doen aanwakkeren. En er zijn nogal wat figuren als jij. Het is een aantal jaar geleden begonnen, het ongenuanceerde gebash op moslims. Er waren problemen, maar niet in de mate van vandaag. Het is een soort van selffulfilling prophecy. Als je maar vaak genoeg roept dat moslims kut zijn, dan worden ze het ook. Actie - reactie. Misschien wordt het eens tijd om weer eens normaal met elkaar om te gaan. Maar zolang er in beide "kampen" hersenloze malloten rondlopen als Ronaldsen (of de TS for that matter) wordt het nog een lange weg.
pi_28041297
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 12:32 schreef Drumpie het volgende:

[..]

Vieze KK lijer ik ben Moslim ga beetje andere culturen uitschelden vieze kut mongool, ga je moeder poetsen of zeg wie die Moslims zijn maar de meeste Moslims respecteren NEDERLAND wel, Ik ben dan niet zo geloving maar en zijn ook joden en katholieken in Nederland net of die niet de bijbel moeten kennen
Jij bent letterlijk een voorbeeld van een intolerante moslim, die niet open staat voor andere meningen en andere normen en waarden
٩๏̯͡๏)۶
pi_28041337
Nou, het valt me wel op dat er behoorlijk wat grove uitlatingen instaan, en als je daarin geloofd, dan is er toch iets mis met je...
  zaterdag 18 juni 2005 @ 12:38:03 #20
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_28041338
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 12:36 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Jij bent letterlijk een voorbeeld van een intolerante moslim, die niet open staat voor andere meningen en andere normen en waarden
lol! Vind je het echt gek na die OP?? Ga eens nadenken man idioot Jouw domheid overtreft die van de gemiddelde moslim by far.
Eerst iemand uitlokken door zo'n kortzichtige, generaliserende OP en dan vervolgens zeggen "Zie je wel..."
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_28041341
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 12:35 schreef gelly het volgende:

[..]

Ik denk dat het vooral figuren als jij zijn die die haat doen aanwakkeren. En er zijn nogal wat figuren als jij. Het is een aantal jaar geleden begonnen, het ongenuanceerde gebash op moslims. Er waren problemen, maar niet in de mate van vandaag. Het is een soort van selffulfilling prophecy. Als je maar vaak genoeg roept dat moslims kut zijn, dan worden ze het ook. Actie - reactie. Misschien wordt het eens tijd om weer eens normaal met elkaar om te gaan. Maar zolang er in beide "kampen" hersenloze malloten rondlopen als Ronaldsen (of de TS for that matter) wordt het nog een lange weg.
Ik vind jou reactie zeer ongenuanceerd.
٩๏̯͡๏)۶
  zaterdag 18 juni 2005 @ 12:38:41 #22
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_28041355
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 12:36 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Ik zal jou eens even tot het bot beledigen en dan een beleefde reactie eisen . Debiel.
pi_28041368
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 12:38 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Wat jij vindt boeit me eerlijk gezegd voor geen meter.
  zaterdag 18 juni 2005 @ 12:39:43 #24
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_28041373
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 12:38 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

hahahaha!! Het moet niet gekker worden!!!

kan dit topic richting ONZ aub, dit gaat echt nergens meer over... wat een fucked up gestoorde mensen lopen er toch rond in Nederland.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_28041393
OP was nogal aanvallend en erg overbodig, maar de post van UnleashMitch schrok ik wel ff van.

Is dit waar? Komen deze quotes echt uit de koran?

Aub serieus antwoord, want dit is wel degenlijk van belang als je de Nederlanders en Moslims goed naast elkaar wilt laten leven...
pi_28041394
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 12:32 schreef Drumpie het volgende:

[..]
Ik ben dan niet zo geloving maar en zijn ook joden en katholieken in Nederland net of die niet de bijbel moeten kennen
Ik snap je reactie niet. Kun je het ook iets duidelijker verwoorden?
pi_28041399
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 12:37 schreef -Muse- het volgende:
Nou, het valt me wel op dat er behoorlijk wat grove uitlatingen instaan, en als je daarin geloofd, dan is er toch iets mis met je...
Dat bedoel ik dus, maar dat mag je niet zeggen want dan ben je een moslim basher.

Ik heb aan niemand een hekel, ook niet aan moslims maar ik ben het niet eens met en levenswijze die letterlijk gebasseerd is op shockerende verzen uit de koran.
٩๏̯͡๏)۶
  zaterdag 18 juni 2005 @ 12:42:02 #28
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_28041409
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 12:40 schreef -Muse- het volgende:
OP was nogal aanvallend en erg overbodig, maar de post van UnleashMitch schrok ik wel ff van.

Denk je nou echt dat de bijbel alleen maar vol staat met vrolijke sprookjesverhalen? en denk je nou werkelijk dat iedere moslim de koran letterlijk interpreteerd?
Cop killer
Kill them, cop killer
  zaterdag 18 juni 2005 @ 12:42:21 #29
78500 Strijkplank
Houd je vuurwerk in de hand!
pi_28041419
quote:
Hij is hier met een duidelijk doel
Sommige dingen zijn moeilijk te voorspellen, met name de toekomst..
http://youtube.com/watch?v=DUf32hm8FRM
http://icecast.freeteam.nl:8000/repo
pi_28041517
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 12:40 schreef -Muse- het volgende:

Aub serieus antwoord, want dit is wel degenlijk van belang als je de Nederlanders en Moslims goed naast elkaar wilt laten leven...
Ja, die quotes komen echt uit de Koran. Maar hey, er staan in de bijbel ook dingen waar de honden geen brood van lusten hoor.

Gelukkig neemt 99% van de katholieken en Christenen de bijbel niet letterlijk meer. Lang leve de Verlichting. Nu de Moslims nog
Big dick.
pi_28041518
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 12:42 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Denk je nou echt dat de bijbel alleen maar vol staat met vrolijke sprookjesverhalen? en denk je nou werkelijk dat iedere moslim de koran letterlijk interpreteerd?
Bijna ieder moslim wel ja, voor de grote meerderheid van de ruim miljard moslims in de wereld, is de heilige koran de bron van alle wijsheid die ze 5 keer per dag moeten aanhalen. Aan de juistheid van het woord van allah kan en mag volgens de koran niet worden getwijfeld.

Wat de bijbel betreft; het oude testament is ook een geweldadig boek, het nieuwe testament een stuk minder. Maar goed de bijbel heeft met dit topic niks te maken. En het aantale christenen dat de bijbel nog letterlijk neemt, is drastisch afgenomen (zeker in nederland).
٩๏̯͡๏)۶
pi_28041587
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 12:48 schreef HassieBassie het volgende:
Ja, die quotes komen echt uit de Koran. Maar hey, er staan in de bijbel ook dingen waar de honden geen brood van lusten hoor.

Gelukkig neemt 99% van de katholieken en Christenen de bijbel niet letterlijk meer. Lang leve de Verlichting. Nu de Moslims nog
Klopt idd Nou heb ik overigens geen ontzettend grote bijbelkennis maar de leidraad in het christelijk geloof is danwel Jezus, danwel God en voorzover ik weet waren dat nu juist de personen/wezens/hoe je het wil noemen die predikten om je naaste lief te hebben (10 geboden e.d.) die met tollenaars op stap gingen (het laagste van het laagste in die tijd). Kortom geen hel en verdoemenis voor de niet gelovigen.
  zaterdag 18 juni 2005 @ 12:52:33 #33
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_28041593
quote:
Bijna ieder moslim wel ja, voor de grote meerderheid van de ruim miljard moslims in de wereld, is de heilige koran de bron van alle wijsheid die ze 5 keer per dag moeten aanhalen. Aan de juistheid van het woord van allah kan en mag volgens de koran niet worden getwijfeld.
Wat een onzin zeg, hoeveel moslims ken jij persoonlijk? De genen die de koran letterlijk interpreteren is nog steeds het kleine groepje extremisten die het verpesten voor een hele bevolkingsgroep.
Zet nou eens aub je oogkleppen af want het is belachelijk een hele bevolkingsgroep te beoordelen aan de hand van een klein groepje mensen die door eenzijdige berichtgevingen in de media overdreven in het nieuws komen om haat en kortzichtigheid te creeren.

Meerendeel van de moslims die ik ken hebben een goede opleiding genoten, en beleven hun geloof op hun eigen manier, net zoals de christenen die ik ken (zelf ben ik atheist.).
Wat me vooral opvalt is dat de gemiddelde moslim die ik ken een stuk beter ontwikkeld is dan de mensen die generaliseren.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_28041702
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 12:52 schreef HAL9000S het volgende:

[..]
Meerendeel van de moslims die ik ken hebben een goede opleiding genoten, en beleven hun geloof op hun eigen manier
Het meerendeel van de moslims in NL heeft geen goede opleiding genoten en die zijn vaak een stuk minder gematigd.
  zaterdag 18 juni 2005 @ 13:01:59 #35
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_28041760
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 12:58 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Het meerendeel van de moslims in NL heeft geen goede opleiding genoten en die zijn vaak een stuk minder gematigd.
Oh en dat is natuurlijk genoeg reden om een volledige bevolkingsgroep de grond in te boren en over een kam te scheren.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_28042203
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 13:01 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Oh en dat is natuurlijk genoeg reden om een volledige bevolkingsgroep de grond in te boren en over een kam te scheren.
Waar zeg ik dat?

Jij bent precies hetzelfde nu aan het doen, dan waar jij andere van beschuldigd. Voorbarige conclusies trekken.
Hypocriet ventje.
  zaterdag 18 juni 2005 @ 13:27:11 #37
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_28042288
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 13:23 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat?
Lees de OP nog eens goed door zou ik zeggen, dan kom je tot de conclusie dat er een bevolkingsgroep over een kam wordt geschoren.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_28042327
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 13:27 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Lees de OP nog eens goed door zou ik zeggen, dan kom je tot de conclusie dat er een bevolkingsgroep over een kam wordt geschoren.
Dus omdat er laag opgeleide moslims zijn die niet gematigd zijn dat is een reden om alles over 1 kam te scheren? Ik lees dat nergens in de OP?

Wat ik wel hieruit opmaak is dat jij je schuldig maakt aan gedrag waar jezelf andere op wijst. Jij trekt voorbarige conclusies die in dit topic nergens uit opgemaakt kunnen worden. Jij wast je handen in onschuld maar je bent zelf net zo erg.
  zaterdag 18 juni 2005 @ 13:31:56 #39
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_28042367
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 12:02 schreef TimmyAsd het volgende:
Wat is daar mis mee?
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  zaterdag 18 juni 2005 @ 13:34:25 #40
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_28042405
Aangezien volgens jou 'het meerdendeel' van de moslims geen goede opleiding genoten heeft hou je altijd nog een (flink) aantal goed geintegreerde moslims over.
Als ik dan in de OP bijvoorbeeld dit lees:
quote:
ze haten ons al vanaf het begin, ze vallen ons aan,
Mag ik toch zo vrij zijn te veronderstellen dat er enige vorm van generalisatie aan te pas is gekomen, me dunkt?
Cop killer
Kill them, cop killer
  zaterdag 18 juni 2005 @ 13:34:52 #41
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_28042415
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 13:31 schreef VeX- het volgende:

[..]

Wat is daar mis mee?
Buiten het feit dat het behoorlijk hypocriet is, niks denk ik...
Cop killer
Kill them, cop killer
  zaterdag 18 juni 2005 @ 13:37:02 #42
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_28042458
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 13:30 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Wat ik wel hieruit opmaak is dat jij je schuldig maakt aan gedrag waar jezelf andere op wijst. Jij trekt voorbarige conclusies die in dit topic nergens uit opgemaakt kunnen worden. Jij wast je handen in onschuld maar je bent zelf net zo erg.
Doe nou alsjeblieft niet zo dom, je kunt niet ontkennen dat er hier een bevolkingsgroep over een kam wordt geschoren in de OP.... als je dat niet eens snapt is het denk ik eens tijd voor een LOI cursus begrijpend lezen
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_28042469
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 13:34 schreef HAL9000S het volgende:
Aangezien volgens jou 'het meerdendeel' van de moslims geen goede opleiding genoten heeft hou je altijd nog een (flink) aantal goed geintegreerde moslims over.
Als ik dan in de OP bijvoorbeeld dit lees:
[..]

Mag ik toch zo vrij zijn te veronderstellen dat er enige vorm van generalisatie aan te pas is gekomen, me dunkt?
Laat maar je stuurt het een totaal andere kant op. Het ging me op de opmerking die je bij mijn post zette en vervolgens ging je generaliseren als een gek. Je klinkt als een typisch groen links mannetje, sorry dat ik het zeg.
pi_28042501
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 13:34 schreef HAL9000S het volgende:
Buiten het feit dat het behoorlijk hypocriet is, niks denk ik...
We zijn tollerant tot op een bepaalde grens. Die grens is toch wel bereikt bij mensen die hun leven laten bepalen door een boek dat vrouwen, homo's en joden op z'n minst als minderwaardig ziet.
pi_28042516
Niet iedereen over een kam scheren....
  zaterdag 18 juni 2005 @ 13:41:04 #46
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_28042517
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 13:40 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Die grens is toch wel bereikt bij mensen die hun leven laten bepalen door een boek dat vrouwen, homo's en joden op z'n minst als minderwaardig ziet.
Oh ja.... ik was even vergeten dat alle moslims zo zijn.... je hebt volledig gelijk En mensen die hun leven laten bepalen door een ander sprookjesboek, waarbij de hoge mensen in de organisatie elkaar de hand boven het hoofd houden in het geval van veel voorkomend kindermisbruik is natuurlijk niks mis mee.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_28042547
quote:
Heb je een bron om deze cijfers te staven?
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  zaterdag 18 juni 2005 @ 13:44:18 #48
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_28042564
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 13:43 schreef teknomist het volgende:

[..]

Heb je een bron om deze cijfers te staven?
Ik vond het de moeite al niet waard om te vragen
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_28042715
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 13:41 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Oh ja.... ik was even vergeten dat alle moslims zo zijn.... je hebt volledig gelijk En mensen die hun leven laten bepalen door een ander sprookjesboek, waarbij de hoge mensen in de organisatie elkaar de hand boven het hoofd houden in het geval van veel voorkomend kindermisbruik is natuurlijk niks mis mee.
waar prijzen wij de bijbel de hemel in?

(lol leuke zin )
  zaterdag 18 juni 2005 @ 13:55:03 #50
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_28042745
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 13:52 schreef -Muse- het volgende:

[..]

waar prijzen wij de bijbel de hemel in?

(lol leuke zin )
Nergens. Maar als je bezwaren tegen een bevolkingsgroep zijn dat ze zich laten leiden aan de hand van een volstrekt ongeloofwaardig boek ben dan wel consequent.
Anders lijkt het erop dat je desbetreffend argument alleen gebruikt om intoleratie tegen slechts een bevolkingsgroep goed probeert te praten
Cop killer
Kill them, cop killer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')