Tong, maar die let helemaal niet op. Die kerel zit alleen maar vanachter de tap naar de tv te loeren, naar hoe Halsema er uit ziet tijdens het debatquote:Op donderdag 16 juni 2005 18:56 schreef Oblivion het volgende:![]()
*zitten gaat...![]()
Wie heeft er bar dienst?![]()
We hebben alle Belgische bieren plus Guinees en de Nederlandse gangbare merken. Budweiser hebben we met mate voor verdwaalde Amerikanen.quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:24 schreef golfer het volgende:
Wat voor cultureel verantwoord merk bier wordt hier getapt?
Die heb ik dan over het hoofd gezien. Werd er ook sterke drank geschonken ?quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:27 schreef Dagonet het volgende:
Er was zowaar al een slowchat topic in C&H Tong. Maar die lag alweer een tijdje stil.
Cola met Citroen. Madame gaat gelijk excentriek dien. Komt er aan.quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:27 schreef Oblivion het volgende:
Ik zou graag een gewoon colaatje met ijs en citroen willen...![]()
Nee, die was voornamelijk voor Harige Kerels.quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die heb ik dan over het hoofd gezien. Werd er ook sterke drank geschonken ?
Coca Cola. Je krijgt er bij je eerste fles een foto van John Wayne bij.quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat een eer om op de eerste pagina van een deel 1 van een slowchat te mogen posten
Van welk merk is de cola?
Dit is ook voor gladde kerels zoals wij.quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:33 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee, die was voornamelijk voor Harige Kerels.
Excentriek? Cola met citroen?quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Cola met Citroen. Madame gaat gelijk excentriek dien. Komt er aan.
Doe me dan maar een 2 liter flesjequote:Op donderdag 16 juni 2005 19:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Coca Cola. Je krijgt er bij je eerste fles een foto van John Wayne bij.
Ja, dit is een café voor mensen die jonge jenever in hun cola willen. Citroen is zo burgelijk.quote:
Nee, Dalí is voor puberende meisjes die interessant willen doen.quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:38 schreef tong80 het volgende:
Trouwens iemand nog burgelijk geweest en de tentoonstelling van Dali bezocht ?
Nee, ik had net een nieuwe prozabundel gekocht waar ik in verdiept zat. Pablo Neruda.quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:38 schreef tong80 het volgende:
Trouwens iemand nog burgelijk geweest en de tentoonstelling van Dali bezocht ?
Ik dacht dat die sexfilmpjes maakten?quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:42 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee, Dalí is voor puberende meisjes die interessant willen doen.
Dus excentriek is hetzelfde als burgelijk?quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja, dit is een café voor mensen die jonge jenever in hun cola willen. Citroen is zo burgelijk.
Ah jij leest alle Nobelprijswinnaars op alfabet ?quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:43 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Nee, ik had net een nieuwe prozabundel gekocht waar ik in verdiept zat. Pablo Neruda.
Nee, op briljantheid.quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ah jij leest alle Nobelprijswinnaars op alfabet ?
Wat drinken we met oud-en nieuw Frits ?quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:49 schreef FritsVanEgters het volgende:
Dit moet welhaast iets voor Frits zijn om hier de avonden door te brengen.
Wijn. Rood.quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat drinken we met oud-en nieuw Frits ?
quote:
In een Mondriaan glas.quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:52 schreef du_ke het volgende:
Doe mij dan maar een cultureel verantwoord biertje.
Ook zwart.quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:58 schreef FritsVanEgters het volgende:
Een koffie gaat er wel in eigenlijk. Eén keer zwart en eentje voor de Boezelaar.
Spelen we Aljechin - Euwe na.quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:03 schreef FritsVanEgters het volgende:
Iemand zin in een potje schaak?
Bier uit Guinea? Dat lijkt mij bijzonder.quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:26 schreef tong80 het volgende:
We hebben alle Belgische bieren plus Guinees en de Nederlandse gangbare merken. Budweiser hebben we met mate voor verdwaalde Amerikanen.
Tsjaichowski, Glenn Gould, Miles Davis, Koos Alberts.quote:
Is verplicht, een beetje kunstenaar is alcoholist en rookt.quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:12 schreef Oblivion het volgende:
Oh, dan is het goed...
En er mag gerookt worden?![]()
Ik ben een bedlezer en ben bezig in de bio van Bob Dylan.quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:15 schreef Oblivion het volgende:
snel een jonge borrel in cola gooit...![]()
Zo tong, wat heb jij vandaag voor cultuur opgesnoven?![]()
Citroen erbij en een stampertje ontworpen door Jan Wolkers.quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:19 schreef De_Hertog het volgende:
Doet u mij maar een Hoegaarden, het was warm vandaag
Mat Herben inschakeld.quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:21 schreef FritsVanEgters het volgende:
Je staat schaak Tong!
Gooi die citroen eens snel weg, cultuurbarbaarquote:Op donderdag 16 juni 2005 20:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Citroen erbij en een stampertje ontworpen door Jan Wolkers.
De buren? Moet dat echt?quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:38 schreef tong80 het volgende:
Hier ontmoeten de plaatjesraders uit 2 verschillende topics elkaar.
Ah, de buurman.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 08:15 schreef Parabola het volgende:
[..]
De buren? Moet dat echt?Praten met je buren, de idee, grmbll
1 kopje correcte koffie inschekt.Iemand anders interesse?
Nog niet, eerst nog even afstuderen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 09:19 schreef Parabola het volgende:
Ach, een lid van het buurhuishouden dat ik nog niet kende.Loik eens kennis te maken!. Waar koffie al niet goed voor is. U is ökonoom?
Ach, u is student. Ook zo'n hekel aan slowchattopics?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:35 schreef Bolkonsky het volgende:
[..]
Nog niet, eerst nog even afstuderen.![]()
Een gruwel vind ik het; wat doe ik hier eigenlijk?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:43 schreef Parabola het volgende:
[..]
Ach, u is student. Ook zo'n hekel aan slowchattopics?
Ja daar kan ik dus moeilijk tegen hequote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:45 schreef Bolkonsky het volgende:
[..]
Een gruwel vind ik het; wat doe ik hier eigenlijk?![]()
Alleen als je die stomme tranen een keer afdroogtquote:
Pff.. zelfs als het topic op slot het café dicht is kom jij hier nog binnen.quote:
Maximerderen? Bedoel je niet maximaliseren?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:48 schreef Parabola het volgende:
[..]
Ja daar kan ik dus moeilijk tegen heMensen die dingen doen die ze niet leuk vinden en dan godbetere't aan MIJ gaan lopen vragen wat ze eigenlijk doen. En dan ook nog denken dat ze nut maximerderen
![]()
Mara ja, dat is mein mengin
Heer Rusisch Balkon, uw beheersing van het Bools is kennelijk onder de maat. Het is u voor deze ene keer vergeven.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:51 schreef Bolkonsky het volgende:
[..]
Maximerderen? Bedoel je niet maximaliseren?![]()
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:51 schreef du_ke het volgende:
Ja een lekkere bak koffie zou er wel in gaan.
Ho buurman, ik zie het al, het gaat fout zo. Hm, even een lijmpoging:quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:53 schreef Parabola het volgende:
[..]
Heer Rusisch Balkon, uw beheersing van het Bools is kennelijk onder de maat. Het is u voor deze ene keer vergeven.
Dit had u toch wel gelezen?quote:Ik ben trouwens via betrouwbare bronnen te weten gekomen dat u vrij recentelijk bent gepromoveerd in de edele wetenschap der economie; mijn lof is groot.![]()
hmmz, nee. Mijn achteruitleesvaardigheden zijn niet meer wat ze geweest zijn, moet ik bekennen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:58 schreef Bolkonsky het volgende:
[..]
Ho buurman, ik zie het al, het gaat fout zo. Hm, even een lijmpoging:
[..]
Dit had u toch wel gelezen?
Mag ik zo vrij zijn te vragen naar het onderwerp van uw proefschrift? Ik snap het als u wegens privacyredenen niet naam en toenaam geeft, maar in welke hoek moet ik het zoeken?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:00 schreef Parabola het volgende:
[..]
hmmz, nee. Mijn achteruitleesvaardigheden zijn niet meer wat ze geweest zijn, moet ik bekennen.maar, dank dank
Ziet u mij als een transporteconoom met een vette knipoog naar Industrial Organization.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:03 schreef Bolkonsky het volgende:
[..]
Mag ik zo vrij zijn te vragen naar het onderwerp van uw proefschrift? Ik snap het als u wegens privacyredenen niet naam en toenaam geeft, maar in welke hoek moet ik het zoeken?
Ah, IO-modellen, mooi werk.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:07 schreef Parabola het volgende:
[..]
Ziet u mij als een transporteconoom met een vette knipoog naar Industrial Organization.
Kijk eens aan.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:58 schreef Parabola het volgende:
[..]
Ach, die vraag stelde pyl net ook. zie hier
Ja, dat mag, ga uw gang.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:14 schreef du_ke het volgende:
[..]
Kijk eens aan.
Ik zie dat ik u mag feliciteren!
Als iemand daar niet blij zou moeten zijn, zouden het de buren zijn.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:18 schreef Bolkonsky het volgende:
[..]
Ha, de buurman krijgt er een kleine bij; gefeliciteerd!![]()
Nou van harte dan maarquote:
Dank je du_kequote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nou van harte dan maar.
Hopen dat alles voorspoedig verloopt.
Hmmmz, dat geldt zeker niet voor mij. Modellen zijn een vereenvoudigde weergave van de werkelijkheid en voor modellen geldt: garbage in, garbage out. Dit geldt natuurlijk niet voor pak-er-beet Claudia Schiffer.quote:Maar even terzijde lijkt het soms niet zo dat het juist de economen zijn die het meest in de maakbare samenleving lijken te geloven geloven? Met soms een bijna heilig vertrouwen in modellen en theorieën.
Op de pof heet dat. Omdat we nog een vaste klantenkring moeten opbouwen zal dat de eerste maanden niet mogelijk zijn.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:00 schreef Witchfynder het volgende:
Eindelijk! Slowchat hier! Wilde ik al jaren geleden.
Krijgt een ex-mod nog korting aan de bar?
Die hoort op een Delftsblauw-bordje op de WC.quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:12 schreef Witchfynder het volgende:
Ik maak geen slechte keuzes, alleen goede keuzes op verkeerde momenten.
Zet maar een volle pot.quote:Op maandag 27 juni 2005 12:56 schreef du_ke het volgende:
Nou dit cafe loopt ook nog niet echt best.
* du_ke veegt stof van het koffiezetapperaat en gaat een lekkere bak zetten.
En deze CUL Mod doet er een lekker stukje taart bij.quote:Op maandag 27 juni 2005 13:09 schreef du_ke het volgende:
Een lekkere verse bak koffie komt er aan!
quote:Op maandag 27 juni 2005 23:38 schreef Witchfynder het volgende:
En voor vanavond is de selectie:
[afbeelding]
Oh en mag ik een machiato en een puntje cheesecake alstublieft!
Past goed bij dit forum dusquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 15:05 schreef Natalie het volgende:
Idd... we stond bijna in de geschiedenisboeken intussen
De drank is zeker op ?quote:
Biertje ?quote:
En vermaak je je in je eentje met de NRC ?quote:
Benny Goodman ? Da's ouwe lullen Jazz man.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:23 schreef Witchfynder het volgende:
Witte wijn is heerlijk, maar Vrij Nederland en vooral Miles Davis...
Geef mij dan maar 'Decline & Fall' van Evelyn Waugh en The Benny Goodman Orchestra.
Eerst mijn koffieopdrinkenquote:
'avond.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:44 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Eerst mijn koffieopdrinken![]()
Goedenavond
Tuurlijk Hoegaarden met een citoentje, zoals het cultureel verantwoord isquote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:42 schreef jpzegthallo het volgende:
Miles Davis klinkt lekker tong. Mag ik ook een pilsje van je?
Thanksquote:
Maar, is dat wel historisch verantwoord?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tuurlijk Hoegaarden met een citoentje, zoals het cultureel verantwoord is
Ach kan ik rustig bijkomen ipv van achter de vervelende usertjes aan gaanquote:
Is het zo zwaar?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:04 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Ach kan ik rustig bijkomen ipv van achter de vervelende usertjes aan gaan
Natuurlijk anders zou ik het je niet inschenken.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:00 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Maar, is dat wel historisch verantwoord?
Kan ik eindelijk verantwoord een slok nemen.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Natuurlijk anders zou ik het je niet inschenken.
Ach valt wel mee hoorquote:
ben bang dat het niet voldoet aan het Reinheitsgebot.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:00 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Maar, is dat wel historisch verantwoord?
Niet té ver terug kijken hè..quote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
ben bang dat het niet voldoet aan het Reinheitsgebot.
En wat is Miles Davis dan?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Benny Goodman ? Da's ouwe lullen Jazz man.
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:48 schreef jpzegthallo het volgende:
http://www.abc.net.au/gameon/chasm/chasmgame.htm
Cultureel gezien hoor je om 10 uur 's ochtends geen bier te drinken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:10 schreef Frollo het volgende:
Een Duveltje graag.
Dan mag hetquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:29 schreef Frollo het volgende:
Ach kom, eentje kan geen kwaad
Ik zit hier toch alleen op het werk, de rest heeft vakantie.
Doe mij ook maar 1 keer dat canadese menuquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:24 schreef Witchfynder het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Computer: Scottish pancakes, maple syrup. Tea, earl grey, hot.
Zo, heeft iemand de krant?
Zo dan ?quote:
Da's stukken beter.quote:
Ik kan t welquote:
quote:Op zondag 14 augustus 2005 10:52 schreef Witchfynder het volgende:
Nu wel.
Warme croissantjes iemand?
Mooi. Kan ik die Franse troep dumpen en weer een lekker Iers ontbijt nuttigen.quote:Op zondag 14 augustus 2005 10:56 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]Nee, die eet ik vanaf volgende week drie weken lang in La Douce France wel van een echte Boulanger
En waarom, vraag je je dan af?quote:Op zondag 14 augustus 2005 14:05 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Op zich geen slechte instelling, het zal al druk genoeg zijn.
Ik was al een tijdje wakker hoorquote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:15 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Het is al bijna middag, zeg...
Kijk, dat is het échte werk natuurlijkquote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:31 schreef Witchfynder het volgende:
Ja, absoluut!
Maar op de plek waar ik dit jaar op vakantie ben geweest wil ik wel gaan wonen en als ik daar zou wonen zou ik in feite ook thuis genieten.
Ik was al om 9 uur mijn bed uit hoorquote:
AL?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:43 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Ik was al om 9 uur mijn bed uit hoor
Ach werd al om 7 uur wakker, maar mijn bed lag zo lekkerquote:
Ja, mijne ook, maar ik moest er toch uit...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:46 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Ach werd al om 7 uur wakker, maar mijn bed lag zo lekker
Zet dan eerst even wat fatsoenlijke zomeravondmuziek op.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:08 schreef tong80 het volgende:
Denken jullie ook aan de drankomzet ?
Ok, breng je morgen Crowded House mee ? Trouwens de Crypto van zaterdag ligt nog oningevuld buiten op een tafeltje.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:19 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Zet dan eerst even wat fatsoenlijke zomeravondmuziek op.
* shmoopy zet een Billie Holiday-cd op en gaat met Palmpje op het terras zitten.
Het is in dit café verboden bij elkaar op schoot te zitten, althans als man bij een vrouw zijnde.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:26 schreef Modus het volgende:
Mag ik op schoot?. Ik zal nergens aan zitten.
.
Doe maar een Rivella Light on the rocks..
Lijkt VV wel zo..
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:26 schreef Modus het volgende:
Mag ik op schoot?. Ik zal nergens aan zitten.
.
Leuk dit shmoopy doet net alsof ze niet ziet dat de andere klanten op het terras naar haar kijken.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:32 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Je hoort Tong, en die is de baas hier.
*culrureel verantwoord voor zich uitstaart*
Dat is ongewenste taal hier. Dit is een discreet café. Wil je bij vrouwen op schoot gaan zitten ga je naar hier naast. Café Bolle Bep, voor de halve mep, tollereert de raarste dingen.quote:
Ik wilde net 20 Ierse punkers uitnodigen. Zou dat helpen? Plus ze maken goede muziek.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:08 schreef tong80 het volgende:
Denken jullie ook aan de drankomzet ?
Oh my God, you killed your smiley! You bastard.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 07:48 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[afbeelding]
Wat een leuke smiley!![]()
![]()
![]()
*Burp*quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:37 schreef du_ke het volgende:
Yo! Iemand een cultureel verantwoord biertje?
Ik heb nog pannenkoeken van gisteravond, wie wilquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:18 schreef Nuongirl het volgende:
Goedenmorgen op deze druilerige zaterdag![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2005 11:24 schreef gr8w8 het volgende:
Voor Nuongirl:
[afbeelding]
Hegjesduiken op Lowlands! Nouja, bamboeduiken dan, maar toch. Geen foto van mij, maar kwam hem tegen in A Campingflight to Lowlands Paradise 2005 - Afterparty #3 .Hegjesduiken is springlevend!
Nou, lekker, doemaidiemah.quote:Op woensdag 2 november 2005 19:57 schreef du_ke het volgende:
Grolsch hefstrbok. Heb hier nu wat alfa herfstbok staan. Ook wel goed te doen.
Proost!quote:
Daar was ik wel aan toequote:
Ik neem de zijden lingerie mee, jij de fluffy kussens?quote:Op woensdag 2 november 2005 20:37 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Dames, dames. Als er gevochten gaat worden, dan graag in een moddrerbad met een videocamera erbij. Zo niet, dan in het café, please.
Witte wijn moet je niet met ijs drinken.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:59 schreef Floripas het volgende:
[..]
Oh, wat sneu.
Zoet wit wijntje met ijs?![]()
(Dit begint al lekker)
Als je geen verantwoordelijkheid kent, ben je dan wel bevoegd om kennis te hebben? Kennis moet je immers voorzichtig hanteren in sommige gevallen.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:08 schreef Floripas het volgende:
Nou, een koude Grolschbeugel voor jou, meid.
Vind jij kennis echt ondergeschikt aan eigen verantwoordelijkheid?
Jammer heb hier nog twee koude Kasteel blond liggen. Slecht een procentje of 11 aan alcoholquote:
Natuurlijk moet je verantwoordelijkheid leren, maar dat vind ik mijn taak niet - we hebben het in mijn geval over universitaire studenten, trouwens.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:16 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Als je geen verantwoordelijkheid kent, ben je dan wel bevoegd om kennis te hebben? Kennis moet je immers voorzichtig hanteren in sommige gevallen.
Bij universitaire studenten ontbreekt het juist vaak aan verantwoordelijksgevoel, maar ik had het over het middelbaaronderwijs.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:33 schreef Floripas het volgende:
[..]
Natuurlijk moet je verantwoordelijkheid leren, maar dat vind ik mijn taak niet - we hebben het in mijn geval over universitaire studenten, trouwens.
Kennis bijbrengen is gewoon mijn prinmaire taak.
du_ke, hand over them blond kasteelbier with all due speed. Kleurt bij mijn haar.
Ik heb geen lerarenopleiding gevolgd, maar ik word wel goed ziek van al die godvergeten plagiaat.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:36 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Bij universitaire studenten ontbreekt het juist vaak aan verantwoordelijksgevoel, maar ik had het over het middelbaaronderwijs.
Bart Jan Spruytquote:Op woensdag 2 november 2005 21:27 schreef Silmarwen het volgende:
De toekomst van de stad van Bart Jan Spruyt is ook wel amusant om te lezen in dat geval.
Ook kun je de gemeente Amsterdam bellen om boekjes met feitjes aan te vragen. Feiten over inwoners etc.
Niet bepaald nee. Bovendien is het boek uitermate slecht geschreven.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:28 schreef Floripas het volgende:
Geen fan van Spruyt, dus?
Nee, de comfy chairquote:Op woensdag 2 november 2005 20:39 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik neem de zijden lingerie mee, jij de fluffy kussens?
Die bok van Heinekenquote:Op woensdag 2 november 2005 19:46 schreef Floripas het volgende:
Dali is voor mietjes.
Doe mij maar een herfstbok, van Grolsch, hè?
Iemand de tentoonstelling over Middeleeuwse wetenschap al gezien in Utrecht?
Beide zijn goed te verdragenquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:58 schreef Floripas het volgende:
Ja, maar ik klok nu een Chimay'ke weg. Wil jij ook? Rood of blauw?
Het is schandalig. Ik heb dat boek staan en kom er nooit verder in dan halverwegequote:Op vrijdag 4 november 2005 18:54 schreef Floripas het volgende:
Floripas zijgt neer in Lord Vetinari's comfortabele fauteuil. Hé, ligt daar Hersttij der Middeleeuwen op dat tafeltje?
Ik heb dat boek al zo vaak zien staan en zo vaak willen kopen, maar toch heb ik het nog geen enkele keer gedaan. Gisteren zag ik 'm weer staan voor vijftien euro. Ik twijfelde en kocht 'm toch weer niet.quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:54 schreef Floripas het volgende:
Floripas zijgt neer in Lord Vetinari's comfortabele fauteuil. Hé, ligt daar Hersttij der Middeleeuwen op dat tafeltje?
Is er een versie met plaatjes dan? Ik heb alleen maar tekstquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:25 schreef Floripas het volgende:
Koop de versie met plaatjes, en haal er een potje prozac bij. Het is deprimerend leesvoer.
Zinloos.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:26 schreef Floripas het volgende:
Hm, ik neem maar een rode Chimay nu, ik heb het nogal aan de stok met 'schanuleke' over de Franse rellen.
To put it mildly...quote:
Picjes?quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:31 schreef Floripas het volgende:
Ja, da's waar. Gelukkig kwam er net iets heel leuks in een moharen truitje binnenlopen met een kaasfondue in haar bevallige handjes, waardoor ik even was afgeleid van FOK! en de basale perikelen, en me in de jaren zeventig waande.
quote:
Waar is die versie te koop? Klinkt interessant...quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:25 schreef Floripas het volgende:
Koop de versie met plaatjes, en haal er een potje prozac bij. Het is deprimerend leesvoer.
Ja, zeg, jij bent net zo oud als Willem-Alexander, en mijn mohair kameraadje maar zo oud als Katja Schuurman.quote:
Iedee ramsj, ik denk een euro of 25.quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:56 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Waar is die versie te koop? Klinkt interessant...
Nou en? Diskwalificeert mij dat al toeschouwer? Ik ben ook nog eens getrouwd, dus..quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:12 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja, zeg, jij bent net zo oud als Willem-Alexander, en mijn mohair kameraadje maar zo oud als Katja Schuurman.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:39 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Wat doet de dummies variant trouwens uberhaupt in dit forum?
Ah, er is dus een bewogen historie aan voorafgegaan.quote:
De heer Patricier schiet in een reflex. Ben je al zo lang getrouwd dat je niet tegen een vrouwelijk plagerijtje kunt?quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:26 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nou en? Diskwalificeert mij dat al toeschouwer? Ik ben ook nog eens getrouwd, dus..
Hee, LodewijkNapoleon! Weet jij nog waar Godslasteraar zei dat de kruistochten louter door arme, ongeletterde mensen werd gevoerd?quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:45 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Ah, er is dus een bewogen historie aan voorafgegaan.
Dan past het met een omweg natuurlijk weer wel.![]()
Hee warrior princess! Ik heb geen flauw idee, en de search levert ook niet zoveel op.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:57 schreef Floripas het volgende:
Hee, LodewijkNapoleon! Weet jij nog waar Godslasteraar zei dat de kruistochten louter door arme, ongeletterde mensen werd gevoerd?
Hm, anders ijd voor een topic, dacht ik zo.
Ja, ja, ja, ja?!?quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:05 schreef Monidique het volgende:
Ik zag gisteren nog wat Discworld-boeken voor zeven euro each.
Ahh...wat jammer.quote:Nederlands.
Och, eerste koning onzer natie bij de zee, is het een idee om er een topic over te openen?quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:02 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Hee warrior princess! Ik heb geen flauw idee, en de search levert ook niet zoveel op.
Vind ik erg onmflatteus. En Wuffles staat er slecht op..quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:48 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Nog een portret van je gevonden trouwens, leuk voor boven de bar?
[afbeelding]
Nou sowieso interessante stof voor een topic toch?quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:29 schreef Floripas het volgende:
[..]
Och, eerste koning onzer natie bij de zee, is het een idee om er een topic over te openen?
Al zit het idee dat hij mij ergens voor leugenaar uitmaakt en ik er niet op kan antwoorden een pedantrix zoals mij* erg hoog.
*Ja, BL, dat is een grammaticaal juiste constructie.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:00 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Nou sowieso interessante stof voor een topic toch?![]()
Dit is een low-alcohol caféquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:05 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik droog langzaam uit, waar blijft de gin-tonic?
Ik verzamel Middeleeuwse handschriften, maar het gaat nog niet zo rap.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:45 schreef _The_General_ het volgende:
Zijn er nog C&H fokkers die interessante oude voorwerpen of boeken hebben gevonden of gekregen? Niemand hier die actief iets verzameld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |