Mat Herben inschakeld.quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:21 schreef FritsVanEgters het volgende:
Je staat schaak Tong!
Gooi die citroen eens snel weg, cultuurbarbaarquote:Op donderdag 16 juni 2005 20:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Citroen erbij en een stampertje ontworpen door Jan Wolkers.
De buren? Moet dat echt?quote:Op donderdag 16 juni 2005 18:38 schreef tong80 het volgende:
Hier ontmoeten de plaatjesraders uit 2 verschillende topics elkaar.
Ah, de buurman.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 08:15 schreef Parabola het volgende:
[..]
De buren? Moet dat echt?Praten met je buren, de idee, grmbll
1 kopje correcte koffie inschekt.Iemand anders interesse?
Nog niet, eerst nog even afstuderen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 09:19 schreef Parabola het volgende:
Ach, een lid van het buurhuishouden dat ik nog niet kende.Loik eens kennis te maken!. Waar koffie al niet goed voor is. U is ökonoom?
Ach, u is student. Ook zo'n hekel aan slowchattopics?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:35 schreef Bolkonsky het volgende:
[..]
Nog niet, eerst nog even afstuderen.![]()
Een gruwel vind ik het; wat doe ik hier eigenlijk?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:43 schreef Parabola het volgende:
[..]
Ach, u is student. Ook zo'n hekel aan slowchattopics?
Ja daar kan ik dus moeilijk tegen hequote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:45 schreef Bolkonsky het volgende:
[..]
Een gruwel vind ik het; wat doe ik hier eigenlijk?![]()
Alleen als je die stomme tranen een keer afdroogtquote:
Pff.. zelfs als het topic op slot het café dicht is kom jij hier nog binnen.quote:
Maximerderen? Bedoel je niet maximaliseren?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:48 schreef Parabola het volgende:
[..]
Ja daar kan ik dus moeilijk tegen heMensen die dingen doen die ze niet leuk vinden en dan godbetere't aan MIJ gaan lopen vragen wat ze eigenlijk doen. En dan ook nog denken dat ze nut maximerderen
![]()
Mara ja, dat is mein mengin
Heer Rusisch Balkon, uw beheersing van het Bools is kennelijk onder de maat. Het is u voor deze ene keer vergeven.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:51 schreef Bolkonsky het volgende:
[..]
Maximerderen? Bedoel je niet maximaliseren?![]()
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:51 schreef du_ke het volgende:
Ja een lekkere bak koffie zou er wel in gaan.
Ho buurman, ik zie het al, het gaat fout zo. Hm, even een lijmpoging:quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:53 schreef Parabola het volgende:
[..]
Heer Rusisch Balkon, uw beheersing van het Bools is kennelijk onder de maat. Het is u voor deze ene keer vergeven.
Dit had u toch wel gelezen?quote:Ik ben trouwens via betrouwbare bronnen te weten gekomen dat u vrij recentelijk bent gepromoveerd in de edele wetenschap der economie; mijn lof is groot.![]()
hmmz, nee. Mijn achteruitleesvaardigheden zijn niet meer wat ze geweest zijn, moet ik bekennen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:58 schreef Bolkonsky het volgende:
[..]
Ho buurman, ik zie het al, het gaat fout zo. Hm, even een lijmpoging:
[..]
Dit had u toch wel gelezen?
Mag ik zo vrij zijn te vragen naar het onderwerp van uw proefschrift? Ik snap het als u wegens privacyredenen niet naam en toenaam geeft, maar in welke hoek moet ik het zoeken?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:00 schreef Parabola het volgende:
[..]
hmmz, nee. Mijn achteruitleesvaardigheden zijn niet meer wat ze geweest zijn, moet ik bekennen.maar, dank dank
Ziet u mij als een transporteconoom met een vette knipoog naar Industrial Organization.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:03 schreef Bolkonsky het volgende:
[..]
Mag ik zo vrij zijn te vragen naar het onderwerp van uw proefschrift? Ik snap het als u wegens privacyredenen niet naam en toenaam geeft, maar in welke hoek moet ik het zoeken?
Ah, IO-modellen, mooi werk.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:07 schreef Parabola het volgende:
[..]
Ziet u mij als een transporteconoom met een vette knipoog naar Industrial Organization.
Kijk eens aan.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:58 schreef Parabola het volgende:
[..]
Ach, die vraag stelde pyl net ook. zie hier
Ja, dat mag, ga uw gang.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:14 schreef du_ke het volgende:
[..]
Kijk eens aan.
Ik zie dat ik u mag feliciteren!
Als iemand daar niet blij zou moeten zijn, zouden het de buren zijn.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:18 schreef Bolkonsky het volgende:
[..]
Ha, de buurman krijgt er een kleine bij; gefeliciteerd!![]()
Nou van harte dan maarquote:
Dank je du_kequote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nou van harte dan maar.
Hopen dat alles voorspoedig verloopt.
Hmmmz, dat geldt zeker niet voor mij. Modellen zijn een vereenvoudigde weergave van de werkelijkheid en voor modellen geldt: garbage in, garbage out. Dit geldt natuurlijk niet voor pak-er-beet Claudia Schiffer.quote:Maar even terzijde lijkt het soms niet zo dat het juist de economen zijn die het meest in de maakbare samenleving lijken te geloven geloven? Met soms een bijna heilig vertrouwen in modellen en theorieën.
Op de pof heet dat. Omdat we nog een vaste klantenkring moeten opbouwen zal dat de eerste maanden niet mogelijk zijn.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:00 schreef Witchfynder het volgende:
Eindelijk! Slowchat hier! Wilde ik al jaren geleden.
Krijgt een ex-mod nog korting aan de bar?
Die hoort op een Delftsblauw-bordje op de WC.quote:Op woensdag 22 juni 2005 11:12 schreef Witchfynder het volgende:
Ik maak geen slechte keuzes, alleen goede keuzes op verkeerde momenten.
Zet maar een volle pot.quote:Op maandag 27 juni 2005 12:56 schreef du_ke het volgende:
Nou dit cafe loopt ook nog niet echt best.
* du_ke veegt stof van het koffiezetapperaat en gaat een lekkere bak zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |