Nee, volgens mij is die het nietquote:Op vrijdag 17 juni 2005 00:12 schreef beeer het volgende:
Kijk nou eens wat een briljant nieuw volk aangetrokken wordt slechts door weglating van de kwantitatieve toevoeging aan de titel. Ik stel voor dat die voortaan altijd weggelaten wordt.
Ik vind het overigens wel flauw van GeenCigaar dat hij het plaatje verraden heeft.
Dat gaat wel een uurtje of wat duren, Sports is vermaard om zijn langdurige comateuze toestanden, ongetwijfeld gefinancierd door hardwerkende belastingbetalers als jij en ik. Kan ik je, om het wachten te verzachten, een kopjequote:Op vrijdag 17 juni 2005 09:43 schreef pyl het volgende:
Ja, dat, of zo'n vermaledijde Spanjool?
En nu maar wachten tot Sports zijn sponde verlaat...........![]()
Een aanbod dat ik volgaarne accepteer, heer Para. Maar ik drink mijn koffie toch bij voorkeur hier op, als het u niet ontrieft. Je moet inderdaad toch wat, zolang dat studentikoze valderappes zijn roes ligt uit te slapen? Geeft mij wel de gelegenheid eens te informeren naar uw welzijn, en dat van Mama en natuurlijk de kleine Babybola?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 09:56 schreef Parabola het volgende:
Kan ik je, om het wachten te verzachten, een kopjeaanbieden?
Hoe alleraardigst, uw interesse. En vollig recht, wie heeft er een slowchat-café nodig als er zoiets is als RJP? In dat opzicht is de aan- of juist afwezigheid van een ranzig studententypeje als Sports een uitkomst. Het stelt ons immers in de gelegenheid rustig ons bakje kof leeg te sloeberen, zonder de druk van dat constant maar platen moeten raden.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:09 schreef pyl het volgende:
[..]
Een aanbod dat ik volgaarne accepteer, heer Para. Maar ik drink mijn koffie toch bij voorkeur hier op, als het u niet ontrieft. Je moet inderdaad toch wat, zolang dat studentikoze valderappes zijn roes ligt uit te slapen? Geeft mij wel de gelegenheid eens te informeren naar uw welzijn, en dat van Mama en natuurlijk de kleine Babybola?
Wel opmerkelijk trouwens, dat u het plaatje associeert met de Lage Landen, en ik juist met de verfoeide tegenstander, de Spanjool.
meurning 'ius. Die frisse nieuwe usertjes heb jij (ja! Jijquote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:27 schreef Gellius het volgende:
Zeg, waar zijn al die frisse nieuwe usertjes van gisteren gebleven? Ik zie hier nu alweer de gebruikelijke afgeleefde ambtenarenkoppen bij de koffieautomaat staan kwaken. Môgge heren.
Ach, ik wilde eigenlijk alleen maar op een indirecte wijze lof brengen aan het initiatief van Raad-je-Staatje.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 10:54 schreef Gellius het volgende:
Dat lijkt mij niet, pyl.
Overigens heb ik de grenzen even overgetekend, omdat ik een beetje lelijk gemagiclasoo'd had. Dus die zijn wat ronder danin het echt, als het ware. Maar een getrainde legpuzzelaar moet er wel uitkomen, dunkt mij.quote:
Ik zou niet durven. Ik ben God niet.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:12 schreef Parabola het volgende:
Heeft u aan dit kaartje zitten draaien 'ius?
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:18 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Maak daar maar oud en roestig van.
Allen overigens van harte gefeliciteerd met de frisse, nieuwe Bola.
Ach, vergeleken bij een gebreide broek in je straat (en dan nog wel aan een vrouw) is dat een minor disturbance.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:24 schreef Gellius het volgende:
Hm, een blauwe balk met geneuzel onder mijn staatje. Wat is dit voor 'n noviteit?
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:01 schreef Gellius het volgende:
Pardon, deze sheet is bijgehouden door het CPB.
vriend du_ke. Het komt mij bekend voor. Er is zo'n Atlas van de/het... en ik ben even kwijt waarvan ook alweer dat is dus de leeftijd, oud worden begint al vroeg, lieve kijkbuiskindertjes. Met allemaal kaarten van een fictief land, met allemaal leuke geografische namen in de trant van "Golf van Emoties". Is m dat?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 11:32 schreef du_ke het volgende:
[[url=http://img158.echo.cx/img158/8094/staatje1rt.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ik heb ook een te raden staatje.
Ik heb het gisteren nog een beetje gevolgd. Ollie gaat altijd rellen als ik nèt wil gaan slapen. Doet ie erom hoor, de schat.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:02 schreef Parabola het volgende:
[..]
ökonomen.
psssst, onze Oll heeft een bannetje aan de broek. Hij is stout geweest. Dom-me Ollie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |