Wat drinken we met oud-en nieuw Frits ?quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:49 schreef FritsVanEgters het volgende:
Dit moet welhaast iets voor Frits zijn om hier de avonden door te brengen.
Wijn. Rood.quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat drinken we met oud-en nieuw Frits ?
quote:
In een Mondriaan glas.quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:52 schreef du_ke het volgende:
Doe mij dan maar een cultureel verantwoord biertje.
Ook zwart.quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:58 schreef FritsVanEgters het volgende:
Een koffie gaat er wel in eigenlijk. Eén keer zwart en eentje voor de Boezelaar.
Spelen we Aljechin - Euwe na.quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:03 schreef FritsVanEgters het volgende:
Iemand zin in een potje schaak?
Bier uit Guinea? Dat lijkt mij bijzonder.quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:26 schreef tong80 het volgende:
We hebben alle Belgische bieren plus Guinees en de Nederlandse gangbare merken. Budweiser hebben we met mate voor verdwaalde Amerikanen.
Tsjaichowski, Glenn Gould, Miles Davis, Koos Alberts.quote:
Is verplicht, een beetje kunstenaar is alcoholist en rookt.quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:12 schreef Oblivion het volgende:
Oh, dan is het goed...
En er mag gerookt worden?![]()
Ik ben een bedlezer en ben bezig in de bio van Bob Dylan.quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:15 schreef Oblivion het volgende:
snel een jonge borrel in cola gooit...![]()
Zo tong, wat heb jij vandaag voor cultuur opgesnoven?![]()
Citroen erbij en een stampertje ontworpen door Jan Wolkers.quote:Op donderdag 16 juni 2005 20:19 schreef De_Hertog het volgende:
Doet u mij maar een Hoegaarden, het was warm vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |