Dat waren the Cats. Maar het is een waardige opvolger van Piet Veerman en kornuiten.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:07 schreef methodmich het volgende:
Jan Smit, de man die de Palingsound groot maakte. Respect!
Welnee, Jan heeft het naar Duitsland gekregen. Veel knapper. Piet Veerman had een baard, dan kan je nooit internationaal doorbreken.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat waren the Cats. Maar het is een waardige opvolger van Piet Veerman en kornuiten.
Vader Abraham stond op één in Engeland met z'n smurfen.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:12 schreef methodmich het volgende:
[..]
Welnee, Jan heeft het naar Duitsland gekregen. Veel knapper. Piet Veerman had een baard, dan kan je nooit internationaal doorbreken.
Ik hoop het wel, de specials van BZN zijn allemaal op DVD verkrijgbaar.quote:
Wereldster tussen de palingenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:14 schreef MaxiJazz het volgende:
Ik krijg ontzettend jeuk van dat platte, oerhollandse volkvermaak!!! Allemaal grijze koppie's in een TROS-tent en Jantje voelt zich een wereldster...... Aaaargghhhhhh!!!!!!
Weet jij toevallig waar je die kan kopen?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, de specials van BZN zijn allemaal op DVD verkrijgbaar.
Tot ze zagen dat de zanger niet echt blauw was.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vader Abraham stond op één in Engeland met z'n smurfen.
Ja, echt een boer dus...quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:23 schreef MaxiJazz het volgende:
Jantje Smit: legendarisch bij Barend en Van Dorp -> "Dodenherdinking? Om 8 uur 2 minuten stil? Daar doe ik niet aan, dan lig ik nog in bed!!" Oei, oei, oei: ik weet niet of hij zich hiermee populair heeft gemaakt bij zn doelgroep (65+).....
Legendarischquote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:23 schreef MaxiJazz het volgende:
Jantje Smit: legendarisch bij Barend en Van Dorp -> "Dodenherdinking? Om 8 uur 2 minuten stil? Daar doe ik niet aan, dan lig ik nog in bed!!" Oei, oei, oei: ik weet niet of hij zich hiermee populair heeft gemaakt bij zn doelgroep (65+).....
Volgens mij dacht hij ook nog dat het om 8 uur 's ochtends was zo te lezenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:23 schreef MaxiJazz het volgende:
Dat was idd dubel pijnlijk.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:33 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Volgens mij dacht hij ook nog dat het om 8 uur 's ochtends was zo te lezen
Klopt, daarom was t zo hilarisch. Je vraagt je af wat voor n opvoeding die knul gehad heeft. Je zou zeggen dat in Volendam de normen en waarden........ o nee, dat is niet waar weet ik uit ervaring!!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:33 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Volgens mij dacht hij ook nog dat het om 8 uur 's ochtends was zo te lezen
* Baba-O-Riley verslikt zichquote:Op vrijdag 17 juni 2005 19:34 schreef tong80 het volgende:
Maar dat doet niks af aan z'n verdiensten voor de Nederlandse muziek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |