Ik wilde net 20 Ierse punkers uitnodigen. Zou dat helpen? Plus ze maken goede muziek.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:08 schreef tong80 het volgende:
Denken jullie ook aan de drankomzet ?
Oh my God, you killed your smiley! You bastard.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 07:48 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[afbeelding]
Wat een leuke smiley!![]()
![]()
![]()
*Burp*quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:37 schreef du_ke het volgende:
Yo! Iemand een cultureel verantwoord biertje?
Ik heb nog pannenkoeken van gisteravond, wie wilquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:18 schreef Nuongirl het volgende:
Goedenmorgen op deze druilerige zaterdag![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2005 11:24 schreef gr8w8 het volgende:
Voor Nuongirl:
[afbeelding]
Hegjesduiken op Lowlands! Nouja, bamboeduiken dan, maar toch. Geen foto van mij, maar kwam hem tegen in A Campingflight to Lowlands Paradise 2005 - Afterparty #3 .Hegjesduiken is springlevend!
Nou, lekker, doemaidiemah.quote:Op woensdag 2 november 2005 19:57 schreef du_ke het volgende:
Grolsch hefstrbok. Heb hier nu wat alfa herfstbok staan. Ook wel goed te doen.
Proost!quote:
Daar was ik wel aan toequote:
Ik neem de zijden lingerie mee, jij de fluffy kussens?quote:Op woensdag 2 november 2005 20:37 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Dames, dames. Als er gevochten gaat worden, dan graag in een moddrerbad met een videocamera erbij. Zo niet, dan in het café, please.
Witte wijn moet je niet met ijs drinken.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:59 schreef Floripas het volgende:
[..]
Oh, wat sneu.
Zoet wit wijntje met ijs?![]()
(Dit begint al lekker)
Als je geen verantwoordelijkheid kent, ben je dan wel bevoegd om kennis te hebben? Kennis moet je immers voorzichtig hanteren in sommige gevallen.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:08 schreef Floripas het volgende:
Nou, een koude Grolschbeugel voor jou, meid.
Vind jij kennis echt ondergeschikt aan eigen verantwoordelijkheid?
Jammer heb hier nog twee koude Kasteel blond liggen. Slecht een procentje of 11 aan alcoholquote:
Natuurlijk moet je verantwoordelijkheid leren, maar dat vind ik mijn taak niet - we hebben het in mijn geval over universitaire studenten, trouwens.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:16 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Als je geen verantwoordelijkheid kent, ben je dan wel bevoegd om kennis te hebben? Kennis moet je immers voorzichtig hanteren in sommige gevallen.
Bij universitaire studenten ontbreekt het juist vaak aan verantwoordelijksgevoel, maar ik had het over het middelbaaronderwijs.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:33 schreef Floripas het volgende:
[..]
Natuurlijk moet je verantwoordelijkheid leren, maar dat vind ik mijn taak niet - we hebben het in mijn geval over universitaire studenten, trouwens.
Kennis bijbrengen is gewoon mijn prinmaire taak.
du_ke, hand over them blond kasteelbier with all due speed. Kleurt bij mijn haar.
Ik heb geen lerarenopleiding gevolgd, maar ik word wel goed ziek van al die godvergeten plagiaat.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:36 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Bij universitaire studenten ontbreekt het juist vaak aan verantwoordelijksgevoel, maar ik had het over het middelbaaronderwijs.
Bart Jan Spruytquote:Op woensdag 2 november 2005 21:27 schreef Silmarwen het volgende:
De toekomst van de stad van Bart Jan Spruyt is ook wel amusant om te lezen in dat geval.
Ook kun je de gemeente Amsterdam bellen om boekjes met feitjes aan te vragen. Feiten over inwoners etc.
Niet bepaald nee. Bovendien is het boek uitermate slecht geschreven.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:28 schreef Floripas het volgende:
Geen fan van Spruyt, dus?
Nee, de comfy chairquote:Op woensdag 2 november 2005 20:39 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik neem de zijden lingerie mee, jij de fluffy kussens?
Die bok van Heinekenquote:Op woensdag 2 november 2005 19:46 schreef Floripas het volgende:
Dali is voor mietjes.
Doe mij maar een herfstbok, van Grolsch, hè?
Iemand de tentoonstelling over Middeleeuwse wetenschap al gezien in Utrecht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |