Dat is nog steeds niet de bedoeling. De bedoeling is goed, maar je helpt TS meer door te sturen, dan door gewoon kant en klaar hapklare brokken neer te leggenquote:Op woensdag 2 november 2005 11:40 schreef Skv het volgende:
Dat ik nog een werkstukje heb liggen wil niet zeggen dat ze het helemaal over moet nemen.
Mijn werkstukje bevatte ook hoofd / deelvragen, met een korte uitwerking.
Acht pagina's, geen vijftien.
Verder is hier ook geen sprake van een literair hoogstaand universitair werkstuk, gewoon een simpel 4-vwo-werkstukje. Het is aan de TS zelf om te bepalen hoe / óf ze het gaat gebruiken.
Ze kan het bijvoorbeeld als ondersteuning/leidraad kunnen gebruiken, of mijn bronnen over kunnen nemen.
Jullie leggen hier de schuld van fraude/plagiaat bij mij, terwijl ik eigenlijk alleen maar een bron doorgeef, die als inspiratie kan dienen. Beetje vreemd dat ik hier dan op word aangekeken..
maargoed.
Dan ontneem je haar nog wel de kans om zelfstandig iets te bedenken en uit te werken.quote:Op woensdag 2 november 2005 11:40 schreef Skv het volgende:
Dat ik nog een werkstukje heb liggen wil niet zeggen dat ze het helemaal over moet nemen.
Mijn werkstukje bevatte ook hoofd / deelvragen, met een korte uitwerking.
Acht pagina's, geen vijftien.
Wat maakt dat nu uit? Hier moet ze het leren.quote:Verder is hier ook geen sprake van een literair hoogstaand universitair werkstuk, gewoon een simpel 4-vwo-werkstukje.
Je maakt 't haar te gemakkelijk, zo.quote:Het is aan de TS zelf om te bepalen hoe / óf ze het gaat gebruiken.
Ook dat zou ze zelf moeten leren doen.quote:Ze kan het bijvoorbeeld als ondersteuning/leidraad kunnen gebruiken, of mijn bronnen over kunnen nemen.
Je brengt haar ernstig in verlegenheid door haar aan te bieden minimale inspanning te verrichten.quote:
Jullie leggen hier de schuld van fraude/plagiaat bij mij, terwijl ik eigenlijk alleen maar een bron doorgeef, die als inspiratie kan dienen.
Jij begon dit soort suggesties te posten.quote:
Beetje vreemd dat men míj hier dan op aankijkt.
Wat deze milde mod hier zegt, dus.quote:Op woensdag 2 november 2005 11:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dat is nog steeds niet de bedoeling. De bedoeling is goed, maar je helpt TS meer door te sturen, dan door gewoon kant en klaar hapklare brokken neer te leggen
Ik heb een modje geroepen om hem te sluitenquote:Op woensdag 2 november 2005 15:58 schreef mr_anonimous het volgende:
Hoi Lord
Ik was een beetje te enthousiast met een sinterklaastopic te openen kan hij tijdelijk op slot tot de goede sint er daadwerkelijk is?
Raad Je Plaatje # 426 voor het Paard van Sinterklaas!
Dank je Nuongirl!quote:Op woensdag 2 november 2005 16:09 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Ik heb een modje geroepen om hem te sluiten
Solliciteer naar mod ofzoquote:Op woensdag 2 november 2005 11:47 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dan ontneem je haar nog wel de kans om zelfstandig iets te bedenken en uit te werken.
[..]
Wat maakt dat nu uit? Hier moet ze het leren.
[..]
Je maakt 't haar te gemakkelijk, zo.
[..]
Ook dat zou ze zelf moeten leren doen.
[..]
Je brengt haar ernstig in verlegenheid door haar aan te bieden minimale inspanning te verrichten.
[..]
Jij begon dit soort suggesties te posten.
Wat heeft mijn docent van 3 jaar geleden er in godsnaam mee te maken of ik een werkstukje hier neerplemp of nietquote:Op woensdag 2 november 2005 11:49 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wat deze milde mod hier zegt, dus.
Ik was niet zo lief voor je geweest als hij (of als jouw of haar docent)
Okay, das duidelijk.quote:Op woensdag 2 november 2005 11:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dat is nog steeds niet de bedoeling. De bedoeling is goed, maar je helpt TS meer door te sturen, dan door gewoon kant en klaar hapklare brokken neer te leggen
Sil, dan kun je ook gewoon even een TR plaatsen of het gewoon melden hier in FB. Maar ik heb het gezien en topic is (tijdelijk) dicht.quote:Op woensdag 2 november 2005 16:36 schreef Silmarwen het volgende:
Jeetje zeg, wat een gemoraalridder hier ineens.
Skv probeert te helpen en het is de TS haar verantwoordelijkheid wat ze doet. Jullie zijn en haar ouders noch docent.
Als er kritiek geleverd moet worden zou ik eerder even naar jezelf kijken Floripas. Je verslowchat je eigen topic.
Dat vond ik niet nodig. Ik vond het alleen frappant dat Floripas hier een beetje de mod uit loopt te hangen terwijl ze zich zelf ook schuldig maakt aan het verpesten van een interessant topic, haar eigen topic nota bene!quote:Op woensdag 2 november 2005 16:44 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Sil, dan kun je ook gewoon even een TR plaatsen of het gewoon melden hier in FB. Maar ik heb het gezien en topic is (tijdelijk) dicht.
Ja hoor. In het Slowchattopic, bijvoorbeeld. Of in mail. MSN. Of zoquote:Op woensdag 2 november 2005 18:09 schreef Floripas het volgende:
Zeg eens, ik struikel niet dagelijks over medioneerlandici die mijn richting doen, en ook nog eens dezelfde afstudeerbegeider hebben. Daar wordt Floripas wel even gezellig van, ja. Mag het?
Ik zie geen C&H slowchattopic, maar wijs mij er vooral op.quote:Op woensdag 2 november 2005 19:10 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja hoor. In het Slowchattopic, bijvoorbeeld. Of in mail. MSN. Of zoAls je belooft het verder on topic te houden doe ik hem weer open, goed?
Is weer open.quote:Op woensdag 2 november 2005 19:41 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik zie geen C&H slowchattopic, maar wijs mij er vooral op.
Ik zal lief zijn.
Stik, dat wilde ik net melden. Kom je ook?quote:Op woensdag 2 november 2005 19:45 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Is weer open.
En Cultuur-Historisch Café - De Max Havelaar. # 1![]()
Je kunt toch om een mail adres vragen en ik mis blijkbaar die pedagogische impuls als docent, want ik heb geen behoefte om mijn leerlingen te betuttelen. Zelfverantwoordig is belangrijker dan kennis.quote:Op woensdag 2 november 2005 18:09 schreef Floripas het volgende:
Zeg eens, ik struikel niet dagelijks over medioneerlandici die mijn richting doen, en ook nog eens dezelfde afstudeerbegeider hebben. Daar wordt Floripas wel even gezellig van, ja. Mag het?
En ik ben geen mod, en wil ook geen mod spelen, dit is de pedagogische impuls die elke docent heeft, vrees ik.
Als je het topic zo leuk vindt, kom er dan over posten, diamant.
Zeg, kom eens naar de slowchat.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:31 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Je kunt toch om een mail adres vragen en ik mis blijkbaar die pedagogische impuls als docent, want ik heb geen behoefte om mijn leerlingen te betuttelen. Zelfverantwoordig is belangrijker dan kennis.
Geschiedenis werkstukquote:Op woensdag 2 november 2005 11:47 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dan ontneem je haar nog wel de kans om zelfstandig iets te bedenken en uit te werken.
[..]
Wat maakt dat nu uit? Hier moet ze het leren.
[..]
Je maakt 't haar te gemakkelijk, zo.
[..]
Ook dat zou ze zelf moeten leren doen.
[..]
Je brengt haar ernstig in verlegenheid door haar aan te bieden minimale inspanning te verrichten.
[..]
Jij begon dit soort suggesties te posten.
Klik-klak.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:07 schreef Z het volgende:
Deze mag dicht:
Raad Je (tussen)Plaatje Nr. 157
Is dubbel.
quote:
quote:
Het is gewoon een moeilijke keuze, maar ze zijn er zeker wel mee bezigquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:18 schreef _The_General_ het volgende:
Mogen de gebruikers van dit forum weten wat de reden is achter het niet kiezen van een nieuwe mod? Het lijkt me dat hun dat wel aan gaat.....
quote:
I will be backquote:
Quod licet Iovi, non licet boviquote:
Sorryquote:
Dat zei mijn papa vroeger ook altijdquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:30 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Quod licet Iovi, non licet bovi![]()
Dat gebeurt alleen als een mod klaagt. Ik klaag nietquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:31 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Sorry
Ik ga wel weer voordat een FA me op de vingers tikt
Ik snap eigenlijk niet waarom het zo moeilijk is, maar vooruit dan maar...quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:27 schreef Nuongirl het volgende:
Het is gewoon een moeilijke keuze, maar ze zijn er zeker wel mee bezigTot die tijd staan Dagonet en Natalie L_V bij
Goed idee.. overleg ff met Sp3c?quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Moet ik de TT dan wijzigen in 'Nederlandse oorlogshelden'?
Gewoon afwachtenquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:31 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet waarom het zo moeilijk is, maar vooruit dan maar...![]()
hint hint
Als 't goed is heb je wel mail van ons gehad, right, LN?quote:Op zaterdag 5 november 2005 17:01 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Laat ik dat maar doen dan.![]()
Ik heb jullie beiden een mail gestuurd waarin ik mijn opmerking heb toegelicht.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:12 schreef Natalie het volgende:
Als 't goed is heb je wel mail van ons gehad, right, LN?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |