Ben ik blij dat jij geen mod bentquote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:03 schreef cafca het volgende:
Als ik hier mod was, zou ik dit topic naar ONZ schoppen
ik ookquote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:05 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Ben ik blij dat jij geen mod bent
Ah oog om oog, tand om tand... goed voor de sfeer jaquote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:45 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Zoals nuon al aangeeft: Het is geen kroel en knuffelforum. En aangezien die OP het nodig vond ons te vergelijken met Stalin en wij als mods de 'Cosa Modstra' werden genoemd, zagen wij geen reden om ineens lief en aardig te gaan doen. Two can play that game, namelijk.
sneer 1quote:We hebben er dan ook eerst uitgebreid over gepraat. Bovendien hadden we zoiets van 'ach, na drie of vier keer zien ze zelf wel in wat een kleuterachtige post dat is en verdwijnt ie vanzelf'. Helaas blijkt RJPvD die zelfreflectie niet te kunnen opbrengen.
Tongue in cheek... Heb je het over jou eigen manier van benaderen of die van ons? Als je het alleen over onze manier van benaderen hebt, mankeert er toch echt iets aan je leesvermogen.quote:Wel opvallend dan, dat RJPvD het enige topic is, waar wij regelmatig moeten ingrijpen. C&H is een uitermate rustig forum, maar RJPvD schopt de boel overhoop. Op zich hoeft dat geen bezwaar te zijn, als dat op de normale 'tongue in cheek' manier kan. De slowchatreeks in WFL is een prima voorbeeld hoe dat kan. RJPvD beschouwt zich echter als een aparte entiteit, en meent zich alles te kunnen veroorloven. Men meent dat men een uitzonderingspositie inneemt binnen C&H en dat is dus niet het geval. Elke aanwijzing / vraag die wij hebben gegeven / gedaan over het reilen van RJPvD heeft geleid tot een rel. Alsof je aan God komt. En die emmer begint nu vol te lopen. Ook in het kader van de achter de schermen discussie die momenteel loopt over spelletjes en reeksen in alle fora, wordt RJPvD scherper in de gaten gehouden en zullen we dus eerder ingrijpen.
Dat vraag ik mij nog steeds af. Wat hij zei was niet kwalijker dan wat jij zei.quote:Nee? Waarom denk je dat meneer pyl op dit moment een weekban heeft? Waarom is alle FB zo'n beetje over RJPvD?
Je leest niet goed....Ik heb alleen gezegd dat je dan wat meer sympathie gekweekt had.quote:Zie je nu zelf niet wat een onzin je uitkraamt? Ik ben niet verplicht in RJPvD mee te doen, maar als ik het niet doe vinden jullie me niet aardig. Nou, boehoe. Als ik een weekje tijd heb zal ik er over gaan zitten huilen, maar nu even niet.
Beste L_V... in je vorige post heb je ZELF weer aangehaald met de zin: De heibel in augustus etc. En jij was in die situatie natuurlijk weer totaal onschuldig?quote:Die discussie gaan we niet weer aan. Zoals nuon al zegt is wat we ook zeggen totaal overbodig, want volgens jullie is het toch allemaal onze schuld. Er is in die discussie duidelijk aangegeven wat wij wilden en er is aangegeven (nou ja, er is geblerd en gereld en gescholden) van jullie kant, wat jullie wilden. Het verschuilen achter 'ja maar, jullie hebben niet goed gelezen / begrepen' hebben we al meerdere malen weerlegd.
Ook hier is weer geen sprake van zelfreflectie, lees alles nog eens goed terug en je weet dat het om misverstanden ging, waar beide partijen schuldig aan waren.quote:We hebben in augustus de 'Denken jullie niet dat..' manier geprobeerd. Werkte niet echt, he?
Dus sneren geven en dingen belachelijk maken vind jij luchthartig?quote:Hooghartig? Waar dan? We proberen het luchthartig, door er dienstmededelingen van te maken..
Dat lijkt mij een strak plan! Al zou gelijk unbannen meer op zijn plaats zijn.quote:Een ban wordt pas gegeven als de FA's het eens zijn met de opmerking van de mod(s). En de FA's bekijken elke ban-aanvraag apart. In het geval van Pyl is de aanvraag door beide mods van C&H gedaan en de FA's hebben hem overgenomen. Daar kun je het mee eens zijn of niet, feit is en blijft dat pyl blijkbaar in de ogen van de crew te ver is gegaan. En daarop staan sancties. Ik ben nog wel bereid zo ver te gaan te vragen of de weekban een 48 uursban kan worden.
regeren, ergeren, reageren. Het kan allemaalquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:43 schreef cafca het volgende:
Zijn er trouwens niet 2 letters omgedraaid in deze Topic Titel?
was ik toch maar mod hier...
Uitleg graag. Nathalie, Yvonne en ikzelf hebben als mod op c&h altijd links naar andere site's en fora toegestaan als die functioneel waren. Dat was deze link aangezien die verwees naar een forum waar een interessante discussie liep over het verzet tussen kenners van de wereldoorlog.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:14 schreef _The_General_ het volgende:
-Edit LV-
Linken naar andere sites is not done, General.
Als ze functioneel zijn iddquote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:00 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Uitleg graag. Nathalie, Yvonne en ikzelf hebben als mod op c&h altijd links naar andere site's en fora toegestaan als die functioneel waren. Dat was deze link aangezien die verwees naar een forum waar een interessante discussie liep over het verzet tussen kenners van de wereldoorlog.
Ik vind het allemaal best, maar om dezelfde reden heb ik al eerder een link daarnaar verwijderd, vanwege het feit dat het enkel een link was.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:10 schreef _The_General_ het volgende:
Een verhaal is niet nodig wanneer je een link geeft ter verdieping van het onderwerp. ( Aangezien de info achter de link perfect bij het onderwerp past ) Er zijn ontzettend veel topics in C&H waarin iemand een link ter aanvulling zonder dat ze een tekst erbij schrijven van vier a4'tjes.
Ik kan nog redenen bedenken waarom L_V geen links naar dat specifieke fora wilt, maar ik geef hem het voordeel van de twijfel en ga er vanuit dat hij zo kinderachtig niet is.
Overigens ging het om deze link: http://forum.wo2.nl/viewtopic.php?t=10630 . Een Discussie over Jan Campert ( fout/niet fout ) die doorgroeide naar een discussie over de grootte van het verzet in Nederland. Zeer informatief.
Linken naar andere fora is in principe niet toegestaan tenzij er wordt doorgelinkt naar informatie die in belangerijke mate te maken heeft met het onderwerp wat besproken wordt. Echter, hierbij geldt wél dat de post niet alleen uit een linkje dient te bestaan: "Lees ook dit: < insert link > " is dus niet de bedoeling. Zet er dan ook even bij waar 't naar linkt zodat het -ook door de andere mods- niet voor spam wordt aangezien.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:00 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Uitleg graag. Nathalie, Yvonne en ikzelf hebben als mod op c&h altijd links naar andere site's en fora toegestaan als die functioneel waren. Dat was deze link aangezien die verwees naar een forum waar een interessante discussie liep over het verzet tussen kenners van de wereldoorlog.
Niemand heeft die ilussie hoor...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:28 schreef Natalie het volgende:
Oké nieuwsflits!
Over de ban van pyl, check MED. Die is al reeds gisteravond ingekort na prettig mailcontact met Pyl. En dus niet nav bepaalde posts in dit topic, zover dat misschien gedacht mocht worden.
Beste Nathalie, wat is eigenlijk de achterliggende gedachte om het vetgedrukte nog even zo expliciet te vermelden?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:28 schreef Natalie het volgende:
Oké nieuwsflits!
Over de ban van pyl, check MED. Die is al reeds gisteravond ingekort na prettig mailcontact met Pyl. En dus niet nav bepaalde posts in dit topic, zover dat misschien gedacht mocht worden.
Svp posts inzake die ban vanaf nu staken. Conform de Policy zullen reacties hierover in het vervolg worden verwijderd.
Ik denk dat natalie wil voorkomen dat bij elke C&H ban het FB topic volgeplempt wordt door mensen die vragen om een unban voor die persoon. In dit geval is de ban verminderd op verzoek van nuon en mijzelf, omdat we een week (slechts het banverzoek wordt door de mods gedaan, de banduur wordt vastgesteld door de FA's) wel een beetje lang vonden in verhouding tot de begane overtreding.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Beste Nathalie, wat is eigenlijk de achterliggende gedachte om het vetgedrukte nog even zo expliciet te vermelden?
Of wilde je daarmee zeggen dat wij users niet moeten denken dat wij ook maar enige invloed hebben? Zo komt het nu in elk geval over.
Wellicht heb je gelijk, maar dan had ze dat moeten zeggen. Nu is het helaas niet zo duidelijk. Ik wacht dus ook haar antwoord nog even afquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 07:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik denk dat natalie wil voorkomen dat bij elke C&H ban het FB topic volgeplempt wordt door mensen die vragen om een unban voor die persoon. In dit geval is de ban verminderd op verzoek van nuon en mijzelf, omdat we een week (slechts het banverzoek wordt door de mods gedaan, de banduur wordt vastgesteld door de FA's) wel een beetje lang vonden in verhouding tot de begane overtreding.
Je zou V&A kunnen proberenquote:Op zondag 9 oktober 2005 21:38 schreef PAA-053 het volgende:
In het kader van vraag over het forum:
Ik zoek een schilderij van Monet. Maar om hier nou een nieuw topic voor aan te maken, lijkt me wat overbodig. Waar kan ik de vraag stellen?
Slim van mequote:Op maandag 10 oktober 2005 07:50 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Je zou V&A kunnen proberen
Maar voor vragen OVER een schilderij van Monet zou ik TTK (Theater, Taal en Kunst) kiezen.
Leuk idee, en we nemen het zeker in beraad voor een volgend tournamentquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:26 schreef mitt het volgende:
Wanneer komt er eens een toernament voor de mooiste vlag van de wereld.
of hoort dat hier niet thuis
tuurlijkquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:02 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ben in de TT van Raad Je Plaatje voor Peaceman en Eliza Dushku! # 406 vergeten te vermelden. Zou een mod zo vriendelijk willen zijn mijn foutje te herstellen? Bij voorbaat dank.
Nuongirl gaat over de tournaments, dus geen ideequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 23:12 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Heeft dat tournament een nieuwe einddatum gekregen?
We kunnen er nog wel even mee doorgaan, als men dat wil. Zag dolle-hond bijvoorbeeld net nog zijn lijstje indienen.quote:Op zondag 23 oktober 2005 09:56 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nuongirl gaat over de tournaments, dus geen idee
Oh, sorry. Ik ging er van uit dat dat echte mensen moesten zijn.quote:Op dinsdag 1 november 2005 18:10 schreef Natalie het volgende:
Oei, deze is dubbel. We hebben al reeds een 'Wie ben ik' topic in C&H.
Zie Wie ben ik? (deel 2)
Daar verder
Nee hoor, kan ook in dat topicquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:30 schreef Floripas het volgende:
[..]
Oh, sorry. Ik ging er van uit dat dat echte mensen moesten zijn.
Ik was nog niet geholpen hoor.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:32 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Is het misschien een goed idee om, in navolging wat ze bij WFL hebben gedaan, een topic te maken over 'kleine' historische vragen? Dan kunnen vraagsteller en eantwoorder elkaar in dat topic vinden en hoeft er niet meteen een nieuw topic te worden geopend als iemand b.w.v.s. vergeten is wanneer de slag bij Nieuwpoort was.
Ik denk er nog even over na...quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:42 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Ik was nog niet geholpen hoor.![]()
![]()
Je helpt haar niet, je laat haar fraude plegen. Het idee is dat zij zelfstandig die hersencellen laat kraken om een werkstuk te schrijven, en dat ze met een beetje geluk er nog plezier in heeft ook, en een passie of een talent ontdekt, als het even meezit. Als school bestond uit CTRL+A, CTRL+C, CTRL+V, dan hadden we allemaal de middelbare school wel in een dagje afgerond.quote:Op woensdag 2 november 2005 10:09 schreef Skv het volgende:
Geschiedenis werkstuk
"want de vraag schijnt opgelost te zijn op een niet zo nette manier"
Ik denk: ik help mijn mede-fok!ker een keer omdat ik toch nog wat heb liggen en iemand zo werk kan besparen en dan krijg ik zo'n dank?
Wat Floripas al zegt. Ik heb zelf ook werkcolleges gegeven op de universiteit en zelfs ik, als 4e jaars kwam er toen achter als mensen kopieerden. Dit forum is bedoeld om mensen te helpen die vragen hebben. De vraag van TS was om te helpenm met het zoeken van een vraag en een onderwerp. het 1 op 1 aanleveren van voorgekauwde werkstukken is dan niet de bedoeling. de bedoeling is, dat in het topic vragen en onderwerpen worden gegeven, die dan (alweer in het topic) bediscussieerd kunnen worden. Op die manier hebben ook de andere lezers / deelnemers aan de discussie nog iets aan zo'n topic. Bovendien kan het later nog eens teruggehaald worden als er weer iemand met zo'n vraag komt.quote:Op woensdag 2 november 2005 10:09 schreef Skv het volgende:
Geschiedenis werkstuk
"want de vraag schijnt opgelost te zijn op een niet zo nette manier"
Ik denk: ik help mijn mede-fok!ker een keer omdat ik toch nog wat heb liggen en iemand zo werk kan besparen en dan krijg ik zo'n dank?
Ik heb hier weinig meer te zeggenquote:Op woensdag 2 november 2005 11:17 schreef Floripas het volgende:
(Nuon, patricier, ik spreek even voor mijn beurt, maar dit kan ik uit hoofde van mijn functie niet laten gebeuren, ok? --> wis deze post maar als je 't niet vindt kunnen.)
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |