Meer een waarheid als een ku.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Is dit dan een haiku?
Jij bent de butler dus?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:49 schreef peaceman het volgende:
Als antwoord op TH zijn vraag: ik ben het tegenwicht voor al die stoffigheid
'k weet nog wel een ander tegenwicht voor stoffigheid: nattigheid...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:49 schreef peaceman het volgende:
Als antwoord op TH zijn vraag: ik ben het tegenwicht voor al die stoffigheid
Als de vriendin van Alex meedoet zit ik vooraan!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:51 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k weet nog wel een ander tegenwicht voor stoffigheid: nattigheid...
Komen we toch weer bij die wet T-shirt contest van pyl terecht.![]()
Shit! Weer een typo!quote:
Pyl in een wet t-shirt contest?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:51 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k weet nog wel een ander tegenwicht voor stoffigheid: nattigheid...
Komen we toch weer bij die wet T-shirt contest van pyl terecht.![]()
TS lijkt me een verstokt liefhebber van oude Peugeot modellen. De 406 had toch meer.quote:Raad Je Plaatje # 309 De Grote Meneer Pyl Show
quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:53 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Nee; dit is zo'n compilatie-aflevering...met allemaal herhalingen van fragmenten.
Da's als de enequote:
quote:Hoe heeft u rechercheur Peaceman eigenlijk leren kennen vroeg Wyccie aan juffrouw Diaan. Juffrouw Diaan schrok een beetje. Waarom wil je dat weten? Omdat ik nieuwsgierig ben zei Wyccie. Wat Wyccie niet vertelde was dat ze haar huiswerk niet had gemaakt en dat niet wilde laten zien aan juffrouw Diaan. Vertel nou juf zei de hele klas. Juffrouw Diaan begon te vertellen. Ik heb rechercheur Peaceman leren kennen op een festival. Lowlands geloof ik. Niks van waar zei een stem ineens. Rechercheur Peaceman en rechercheur DH wandelde ineens binnen. We hebben elkaar bij een concert van Franz Ferdinand ontmoet. Juffrouw Diaan beweerde stellig van niet. Rechercheur Peaceman van wel. Andy grapte: Misschien was het wel bij een concert van Franz Ferdinand op Lowlands. De hele klas moest lachen. Juffrouw Diaan en rechercheur Peaceman kregen nu een heuse welles-nietes discussie. Berk maakte gretig notities. Dit was leuk voor de roddelrubriek en anders wel voor de grap van de week. De discussie sloeg over naar de klas de jongens vonden dat rechercheur Peaceman gelijk had. De meisjes namen het voor juffrouw Diaan op. Rechercheur Peaceman is rechercheur die weet het beter zei Andy. Niks ervan zei Wyccie. Juffrouw Diaan is juf die weet het beter. Nu was het complete chaos in de klas. TH brulde: Meisjes weten niet eens wat ze in hun tas hebben zitten. Wyccie was nu boos op TH. Jij weet niet eens hoe oud je bent zei Wyccie snerend terug. Ineens was rechercheur DH het zat. Ik weet het precies. Het was niet op Lowlands of bij een concert van Franz Ferdinand. Het was in de rij voor kaartjes van Lowlands waar Franz Ferdinand op trad. Ik weet het nog goed omdat ik bijna 1,5 uur op Peaceman zat te wachten in de auto en ontzettende honger had. Iedereen stopte met bekvechten. Rechercheur Peaceman en rechercheur DH vertrokken weer. Juffrouw Diaan riep: Zo en nu laat iedereen zijn huiswerk zien. Iedereen liet zijn huiswerk zien. Wyccie zat treurig aan haar tafel. Zij kwam nooit weg met zulke streken.
quote:
quote:HAIKU
Haiku is een van oorsprong Japanse dichtvorm waarin het seizoensbeeld, de natuur en de gevoelens van de dichter(es) een belangrijke rol spelen. In het westen hoopt men deze vorm van poëzie steeds meer te doorgronden.
Hoewel er van de respectievelijk vijf-zeven-vijf regel afgeweken kan worden, zal de echte Haiku-dichter(es) de oorspronkelijke vorm zoveel mogelijk trachten te benaderen. Ze zijn van een persoonlijke waarde, een ets van het leven!
Stelletje ouwenelen!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Kan iemand Tokay even vertellen waar we zitten?
Sorryquote:Op donderdag 13 oktober 2005 23:02 schreef Tokay het volgende:
Jemig, brother, je verkloot de lay-out!![]()
Wat een zooitje, hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |