Malden? Ik meende Bladel te horen. Da's overigens veel erger.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Terwijl ze toch vandaag hebben geopenbaard dat hij in Malden woonde. Dat was toch ook niet nodig? Dat vind ik toch wat laag. Wat is er mis met "Van de doden niets dan goed"?
Jemig pyl, stuk ongeduld!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:25 schreef pyl het volgende:
Waar blijft die ons toegezegde leuke meid van Tokay nou?
Dan zal, hoe verrassend, Bruni Heinke wel gestalte geven aan mevrouw pyl...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Voor hem de hoofdrolJohn Lanting als pyl
Ik probeerde hem juist in een weer wat gunstiger daglicht te stellen. Hoewel je dat vanwege zijn huidige gesteldheid niet te letterlijk moet nemen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:29 schreef pyl het volgende:
[..]
Malden? Ik meende Bladel te horen. Da's overigens veel erger.![]()
Ha, mijn favoriete Dolly Dot!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:27 schreef mr_anonimous het volgende:
Angela Groothuizen als mevrouw Pyl.
Vond mijn suggesties dan toch beter...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:32 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dan zal, hoe verrassend, Bruni Heinke wel gestalte geven aan mevrouw pyl...![]()
Maak dat John Lanting maar 's wijs...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:36 schreef mr_anonimous het volgende:
Vond mijn suggesties dan toch beter...
Met Froukje de Both erbij valt comedy af. Froukje houdt niet van humorquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Vond mijn suggesties dan toch beter...
Oh dat komt mooi uit.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:35 schreef pyl het volgende:
[..]
Ha, mijn favoriete Dolly Dot!![]()
Wie is dat, Gordon?![]()
Vanavond in Barend en Van Dorpquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:37 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Maak dat John Lanting maar 's wijs...
Wie hebben we nog over dan? Tara Elders? Chantal Janzen? Nicolette van Dam?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Met Froukje de Both erbij valt comedy af. Froukje houdt niet van humor![]()
Volgens mij is dat op.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Is dat op Talpa?
André van Duin.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:42 schreef peaceman het volgende:
Wie mag mij spelen dan?
Diana Dobbelman?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wie hebben we nog over dan? Tara Elders? Chantal Janzen? Nicolette van Dam?
Ben jij een aangenomen kind van pylquote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:42 schreef peaceman het volgende:
Wie mag mij spelen dan?
Eigenlijk kan er maar een het meisje spelen:quote:Op donderdag 13 oktober 2005 22:42 schreef Diaan73 het volgende:
Eva Duijvesteijn, Angela Schijf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |